Auteur Topic: De alternatieve afleveringen (Lief Dagboek)  (gelezen 7139 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De alternatieve afleveringen (Lief Dagboek)
« Reactie #40 Gepost op: 7-10-2005, 21:41:19 »
Ik zal het nooit meer doen, supersexy, vet coole droomidool van een Jutta van me :)

kijk, nu spreek je de waarheid tenminste  ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De alternatieve afleveringen (Lief Dagboek)
« Reactie #41 Gepost op: 9-10-2005, 17:54:51 »
9 oktober 2005,

Lief Dagboek,

Vandaag was het dan zover. De eerste eliminatieproef. Wij zouden het op gaan nemen tegen de leden van Aquagonië. In het begin gaan we gelijk op. Aitan zwemt voor zijn leven, maar al snel hebben we de overhand. De mooie Xmoix van het andere team valt van de wand af en Jorg neemt de leiding over. Maar dan neemt Kolko t over. Robbie van het andere team weet m zonder problemen in te halen. Robbie maakt indruk op mij. Wat een atleet! Freakiewillem neemt t over, maar gelukkig voor ons flikkert deze jongen van de balk af. EIDM maakt weer volop kans als zij t overneemt van Kolko. EIDM dondert weer een paar keer en ik wil dat ze opschiet!! We moeten winnen. Het andere team heeft al een fikse voorsprong. Als ze me aantikt, ga ik als een speer. Maar helaas te laat. Ik zie de kale Koekoe al juichen als ik de vlag aan Nostradamus overhandig. Nostra en ik troosten elkaar. Verderop staan Kolko, Aitan en Jorg sip toe te kijken. Ik kijk maar half als de andere 2 teams hun eigen proef doen. Wat kan mij t boeien? Ik ken ze toch (nog) niet. Terra verliest nipt. Onverdiend? Ik kan t niet zeggen. Voorlopig spookt alleen mijn eigen eilandraad door mijn hoofd.

Hoe vaak heb ik het al wel niet gezien? In Expeditie Robinson, in CSC. Nu zit ik er zelf. Ik moet eraan geloven, de eerste keer stemmen. Molcrazy stelt belachelijke vragen. Natuurlijk is het niet Nostradamus' fout! Probeert hij ons nu tegen elkaar op te zetten? Dan moeten we stemmen. Ik moet als eerste. Ik besluit om op Aitan te stemmen. Hij is wat afzijdig in onze groep. Als iedereen gestemd heeft leest Molcrazy de stemmen voor. Ik hoor alleen maar: Aitan, Aitan, Aitan. Het is gedaan voor hem. Ik voel me schuldig en blij tegelijkertijd. Ik heb de eerste eilandraad overleeft! Jorg valt weer in zijn trooster-rol en troost Aitan. We nemen allemaal afscheid. Het is gek om opeens met zijn 5-en door te moeten in plaats van met zijn 6-en.

Terug op ons eiland is het opnieuw heibel tussen EIDM en Jorg. Ik ben bang dat de bende gaat escaleren. Nostra heeft een humeurtje en wordt boos op mij om niks. Gelukkig besluit Kolko om Jorg mee te nemen. Slimme jongen, de rust is gelijk wedergekeerd. Er volgt opnieuw een proef, we proberen ons uiterste best, maar slagen niet. Team Terra wint en het is ze gegund. Ik ben blij dat zij ook een keer wat winnen.

Terug op ons eiland hebben we eindelijk eens wat langer de tijd. EIDM is gebrand op revanche en traint de hele dag door. Kolko en Jorg trekken steeds meer naar elkaar toe, terwijl Nostra bezorgd is om de toekomst. Zou het leiderschap hem niet te zwaar vallen? Ik kijk even naar de anderen, terwijl ik erover nadenk. Ik vraag me af wat Aitan nu aan t doen is....ik denk te veel...snel voeg ik me bij Nostra. Ik zal vanavond eens gaan koken voor t gezelschap en om Nostra aan wat anders te laten denken vraag ik of hij me helpt.

Helaas worden we te pas en te onpas naar Battle-Isle gesleurd. Gelukkig maar, want dat zorgt voor wat afwisseling. EIDM is klaar om te strijden en heeft ons allemaal meegenomen in haar strijdlust. Maar dan komen Daisy en Molcrazy met een nieuwe eilandindeling. Iedereen is verrast en om me heen hoor ik gemopper. Pas nu blijkt hoe sterk ons team als Holy Isle was. We waren zo gebrand om nu eens te gaan winnen, maar EIDM, ik en Kolko vertrekken naar een ander eiland. Geemotioneerd neem ik afscheid van iedereen en van deze eerste fase van de expeditie. Mijn nieuwe leider heet Guikie, het FC Utrecht-shirt dat hij aan heeft verraad zijn voorkeur voor voetbal. Daarnaast is de heldhaftige alteet van de vorige proef ook in mijn team gekomen: Robbie! Als laatste is de stoere Jutta bij mij in het team. Als laatste zit er nog iemand bij ons in, die ik nog niet eerder ontmoet heb. Hij stelt zich voor als True Gondorian. Ik kan gelijk met mijn nieuwe team aan de slag en wel tegen Kolko's team. Opeens zijn we rivalen!! Go Terra, zou ik maar zeggen!!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De alternatieve afleveringen (Lief Dagboek)
« Reactie #42 Gepost op: 9-10-2005, 18:39:37 »
Eigenlijk ben ik ook best wel stoer  ::)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De alternatieve afleveringen (Lief Dagboek)
« Reactie #43 Gepost op: 10-10-2005, 16:14:45 »
ik zal het koken nooit vergeten!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De alternatieve afleveringen (Lief Dagboek)
« Reactie #44 Gepost op: 12-10-2005, 20:37:07 »
Eigenlijk ben ik ook best wel stoer  ::)
en eigenlijk ben ik  NIETkaal ,enkel mijn bikinilijn is wat bijgewerkt  ::) ::) ::)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De alternatieve afleveringen (Lief Dagboek)
« Reactie #45 Gepost op: 29-10-2005, 21:55:35 »
en toen had Chriz zeker geen pen meer  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De alternatieve afleveringen (Lief Dagboek)
« Reactie #46 Gepost op: 4-11-2005, 16:46:20 »
Die heb ik afgepakt >:D