Auteur Topic: KERSTIN IS DE MOL !!!!!!!!  (gelezen 16471 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: KERSTIN IS DE MOL !!!!!!!!
« Reactie #60 Gepost op: 28-02-2002, 21:31:38 »

Citaat

Ik snap even iets niet...heb nu ook even geen zin om (weer) de video terug te spoelen  :P.

Was het niet zo dat Kerstin zei dat ze op dag 3 ergens bij een huis was gaan bellen??

In haar dagboek op dag 2 op .nl zegt ze "In de namiddag, als ik m’n kleren weer terugkrijg (na het druivenstampen), vind ik in mijn broekzak het telefoonnummer. In mijn allerbeste Portugees vraag ik één van de dienstmeisjes om een telefoon. Ik ben volgens mij absoluut de eerste. Yes!".

Hoe kan dit nou?

't dagboek is niet van dag 2, maar van aflevering 2. Dus daar zit de verwarring.  ;)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #61 Gepost op: 28-02-2002, 21:35:39 »
hahahaha das der eentje voor grappige momenten! staat er niet toevallig echt boven dag 2? Ik heb vorige week voor het voor het laatst bij de dagboeken gekeken dus ik weet het niet helemaal meer. Maar ik heb ff een vraagje over de muziek. Op de .nl site zijn de titels van de nummers te vinden, maar op WINMX is het enige muziekje wat ik kan vinden het muziekje dat bij de test afgespeeld wordt. Weet iemand misschien op welke titel ik de nummers anders kan zoeken? Of op welk download programma (niet KaZaA, das een virusbom)? Ik hoor het graag...
:-* Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 28-02-2002, 21:37:12 »

Citaat

hahahaha das der eentje voor grappige momenten! staat er niet toevallig echt boven dag 2?

Noop, er staat toch echt afl. 2.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 28-02-2002, 23:43:18 »

Citaat

mmmm ik was net overgestapt op John als mol, maar ik begin nu toch weer te twijfelen :-\
Ik ook! Vorige week dacht ik nog Kerstin, toen John...
en nu weet ik het niet meer....!  :'(

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #64 Gepost op: 1-03-2002, 00:05:31 »

Citaat

Ik ook! Vorige week dacht ik nog Kerstin, toen John...
en nu weet ik het niet meer....!  :'(

Ik heb ook steeds J. verdacht, tot ik alle acties van G. even op een rijtje heb gezet na het bestuderen van zijn gedrazg via de video, alle afleveringen

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Timjor

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 2-03-2002, 01:27:35 »
Kerstin blijft mijn mol. In afl 4 verspreekt ze zich op een enorme manier maar dat is in 3 delen opgenomen, wie heeft dat ook gezien??

1) K. is een van de mensen die gebeld heeft (naar de mol) en hierop een brief heeft gehad dat er eventueel een vrijstelling te verdienen is bij sabotage van een opdracht.
Voorwaarde is echter wel dat er NIET GESPROKEN mag worden met de overige kandidaten hierover.

2)Na het mislukken van de "driehoeksproef" vraagt K. juist wel wie of er een vrijstelling verdiend heeft omdat de opdracht de mist is ingegaan. Je ziet en hoort de overigen twijfelen of ze hier wel een antwoord op kunnen geven want: er mag immers niet over gesproken worden!

3) een heel stuk verderop in het progamma vertelt K. doodleuk dat ze koste wat kost bij de laatste 3 wil zitten dus als zij een keuze moet maken tussen geld voor de pot of een vrijstelling dan zou zij altijd voor de vrijstelling kiezen!!

Hallo!!!!!!!! Die vrijstelling had ze al eventueel kunnen verdienen tijdens de driehoeksopdracht maar het is juist zij die erover begint te kakelen.
Conclusie; deze mol heeft helemaal die vrijstelling niet nodig en ondanks dat ze zegt daar altijd voor te gaan, gooit ze hem zo weg!

Iemand mee eens??

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 2-03-2002, 11:38:09 »
dat hele vrijstellingen gebeuren zit me sowieso niet lekker. hoe werd nu feitelijk bepaalt wie de opdracht heeft doen mislukken  :-/

het lijkt er inderdaad op dat kerstin de eventuele vrijstelling kwijtraakt door erover te praten. de makers willen ons echter laten geloven dat zij hem had, kerstin vertelt er zelf ook over, 'dat ze zo overtuigd was van haar goede antwoorden (en karen als mol) dat ze 'm niet nodig had. maar blijkbaar wel'

zij gaat er (wellicht terecht) vanuit dat zij het meeste recht heeft gehad op de vrijstelling, omdat zij als eerste had gebeld. (heb de indruk dat anderen dat ook zo zagen)... maar ze moet toch weten dat ze 'm weer kwijtraakte door erover te praten? en dan weer terugverdienen door de parallelproef trachten te saboteren?

i am totally confused  ::)

(maar blijf bij john als mol hihi)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 2-03-2002, 12:03:11 »
Citaat

dat hele vrijstellingen gebeuren zit me sowieso niet lekker. hoe werd nu feitelijk bepaalt wie de opdracht heeft doen mislukken  :-/

wellicht zijn er meerdere deelnemers bij die proef voor de vrijstelling gegaan (zonder het van elkaar te weten!!). gevolg hiervan is dat de kans vrij groot is dat die kandidaten nu gaan twijfelen over hun molkeuze en een andere verdachte gaan zoeken, dit gedrag kunnen we misschien waarnemen volgende week

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #68 Gepost op: 2-03-2002, 12:08:20 »
Een Vlaming als (mol)GOD;

dat zal hier nogal voor wat babylonische spraakverwarringen zorgen!

En alsof we er nog niet genoeg hebben.. ;D ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Fashionably_Late

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 2-03-2002, 15:06:59 »
Dat Kerstin die vraag stelde was volgens mij wel geoorloofd hoor... Vorige week vroeg john zomaar uit het niets aan Jantien en Dick of ze vrijstelling konden verdienen....

Dus die vraag stéllen mocht wel...maar  in eerlijkheid antwoorden niet!!!

Kerstin kan dit iid als mol hebben gedaan om de anderen uit hun tent te lokken door er hen er over te laten praten en hun vrijstelling te laten verliezen....

Voor mij zou Kerstin dus nog steeds de mol kunnen zijn...

Beter laat dan nooit....

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 2-03-2002, 15:39:13 »

Citaat

Dat Kerstin die vraag stelde was volgens mij wel geoorloofd hoor... Vorige week vroeg john zomaar uit het niets aan Jantien en Dick of ze vrijstelling konden verdienen....

Dus die vraag stéllen mocht wel...maar  in eerlijkheid antwoorden niet!!!

Kerstin kan dit iid als mol hebben gedaan om de anderen uit hun tent te lokken door er hen er over te laten praten en hun vrijstelling te laten verliezen....

Voor mij zou Kerstin dus nog steeds de mol kunnen zijn...

Hier zit dus wel wat in.
het zou best kunnen dat Kerstin tracht veel tijd te verliezen bij het parallellen en daarna, enkel zichtbaar voor tv-kijkers, verklaart dat ze het voor de vrijstelling deed.
het enige wat mij bij Kerstin echt heel dwars zit, is dat ze bij de dromers zat en niet bij de denkers of doeners.
Een mol hoort niet thuis bij de dromers, daar valt tioch nix te sabotere.
Trouwens van de dromers groep zijn er al een heel pak terug naar huis

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #71 Gepost op: 2-03-2002, 15:42:42 »
ja mensen die bij de dromers zaten hebben grotere kans om naar huis te gaan: ze zijn bij een deel van het spel gewoon niet aanwezig geweest. volgens mij is kerstin gewoon niet de mol
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline de_pappa

• Forumlid
  • Dit is mijn kleine meid.
« Reactie #72 Gepost op: 2-03-2002, 16:06:28 »
Ik vond ook dat Kerstin, aan het einde van het programma, bij de biecht over de executie, zich een beetje verdacht maakte.

Zij had het over het feit of de vrijstelling voor haar was gebruikt, maar dat dat helemaal niet kon, omdat zij alle vragen goed had (of iets in die trend). Daarna verbeterde ze zichzelf door te zeggen dat ze alle vragen goed had over haar mol.

Ik vind dit verdacht. Hoe weet je nu of je alle vragen over de mol goed hebt beantwoord, als je zelf de mol niet bent. Er is altijd wel iets wat je niet weet van iemand anders, omdat je niet altijd bij elkaar bent en elkaar toch niet helemaal kent e.d..

Wat vinden jullie?

2Y's He =.
2Y's He'll B.
I C He = 2Y's 4 Me.
------- Not -------

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #73 Gepost op: 2-03-2002, 16:13:05 »
Lijkt me ook. Het is voor Kerstin niet mogelijk om te weten dat ze alle vragen goed had. Maar misschien verspreekt ze zich gewono, en verbeterde ze zich daarna. Want alle vragen over haar mol goed hebben kan natuurlijk wél :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vanillejenever

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 2-03-2002, 16:29:30 »

Citaat

Heb net iets opgemerkt bij het opnieuw bekijken van de opdracht waar ze de berg moesten opfietsen! Als de kopmannen starten laten ze zien hoe de teams zijn samengesteld. Van iedereen zie je een foto terwijl ze aan het fietsen zijn. Behalve van Kerstin, die in de volgwagen zit! Weet niet of hiermee bedoeld wordt dat de mol zit toe te kijken terwijl de rest zit te zwoegen?

Ik blijf er nog steeds bij. Dit is een hint van de makers dat Kerstin de mol is!

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 2-03-2002, 16:57:29 »
ach welnee, kerstin is geen mol. ze wil gewoon heel graag winnen en gaat voor de vrijstellingen als dat kan. en dit keer wellicht met succes... als zij hem had tenminste. de keer ervoor had ze hem ook (vangen van bal en en passant 5000 euro), maar toen bleek het niet nodig.

ze komt inderdaad verdacht over (vorige keer op het kerkhof, nu die vrijstelling) maar dat is omdat de makers het zo laten zien denk ik.

ze zei trouwens "ik wil van de jonges weten ... heeft iemadn van jullie een vrijstelling aangeboden gekregen". waarom vroeg ze dat niet in het algemeen ook aan karen en jantien?

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #76 Gepost op: 2-03-2002, 17:02:06 »
Omdat ze waarschijnlijk toen dacht dat de opdracht mislukt was door 'de jongens' .

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 2-03-2002, 17:10:35 »
i guess you're right  :-/
de dames hadden haar inmiddels al gezegd dat ze er zo moeilijk doorheen konden komen omdat zij steeds aan het woord was.

getver, ik kom er niet uit.

weet je, ik denk dat kerstin teveel bezig is geweest met saboteren voor een vrijstelling. en daardoor niet in de gaten had dat haar mol (karen) deze keer juist heel erg haar best deed, vooral bij het paralellen. de anderen gaan daarentegen haar minder veradcht vinden. alleen harry stemde nog op haar ("nog even...") en john. maar die telt niet, want die is de mol  :P

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 2-03-2002, 17:34:52 »

Citaat

i guess you're right  :-/
de dames hadden haar inmiddels al gezegd dat ze er zo moeilijk doorheen konden komen omdat zij steeds aan het woord was.

getver, ik kom er niet uit.

weet je, ik denk dat kerstin teveel bezig is geweest met saboteren voor een vrijstelling. en daardoor niet in de gaten had dat haar mol (karen) deze keer juist heel erg haar best deed, vooral bij het paralellen. de anderen gaan daarentegen haar minder veradcht vinden. alleen harry stemde nog op haar ("nog even...") en john. maar die telt niet, want die is de mol  :P

Volledig mee eens. Kerstin doet het voor de money.
Ze wilde absoluut die vrijstelling en tegelijkertijd kon ze zich verdacht maken.
Door zo resoluut te saboteren weten de anderen echter dat ze voor de vrijstelling ging en ze dus de Mol niet is.
Ze stemde trouwens op Karen, die dus ook de Mol niet is (want ze wist toch zoveel juiste antwoorden over haar Mol).
Mijn vermoeden dat Kerstin of Karin de Mol niet is wordt nog meer versterkt door het feit dat de Mol een bierdrinker is. Een typische mannen-activitezit, vooral 's avonds laat in een grot wanneer er ruzie is onder de deelnemers over het verbranden van de bagage. Ik vermoed dat Harry en Ellen zeker in deze discussies waren betrokken en geen bier zaten te drinken. Prince lijkt mij een geheelonthouder... en Jantien zal wel niet hebben zitten vieren dat haar kleding was verbrand. Wie blijft er dan nog over als grot-bierdrinker : George of John.
Waarom kom ik toch bij elk doordenkertje steeds terug op deze 2 gasten uit ?
Zou één van beiden dan toch de Mol zijn ?

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 2-03-2002, 17:48:09 »

Citaat

Een typische mannen-activiteit, vooral 's avonds laat in een grot wanneer er ruzie is onder de deelnemers over het verbranden van de bagage. Ik vermoed dat Harry en Ellen zeker in deze discussies waren betrokken en geen bier zaten te drinken. Prince lijkt mij een geheelonthouder... en Jantien zal wel niet hebben zitten vieren dat haar kleding was verbrand. Wie blijft er dan nog over als grot-bierdrinker : George of John.

dit is de leukste omperking die ik tot nu toe gelezen heb  :D

vind het toch niet erg dat ik het niet seriesu neem he? (los van het feiet dat john de mol is dan). vrouwen drinken ook bier, en waarom zou prince geheelonthouder zijn? hahaha

je bent grappig  :)