Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 35385 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1
« Reactie #80 Gepost op: 20-10-2005, 11:24:45 »
Je zag ook wel dat de mensen elkaar nog niet kenden. Ik zou zelf ook heel erg de kat uit de boom kijken.
The British are not impressed.

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #81 Gepost op: 21-10-2005, 03:19:12 »
(...) Andreas is een handige en vooral bijzonder aantrekkelijke jongen (...)

Mee eens!!  ::jaja::  ::jaja::  ::jaja:: (en dan vooral met dat tweede statement  ::) )
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #82 Gepost op: 21-10-2005, 10:46:20 »
Ja maar 'mooie' jongens weten vaak net als mooie vrouwen héél goed dat ze dat zijn, en dat maakt ze ook weer tamelijk dubieus en onbetrouwbaar  ;)

Ik denk dat Andreas moet gaan spelen op zijn, letterlijke, handigheid en niet de lieve of stoere mooie jongen moet gaan uithangen

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Aflevering 1
« Reactie #83 Gepost op: 21-10-2005, 17:52:43 »
Net even Oberon op internet gekeken. In één woord: Fascinerend! Leuke setting daar in Polen (als ik het goed heb), de Middeleeuwen. Mooie, (toenertijd) luxe kledij voor de 'edelen' maar ook de kleding die de 'armen' droegen kon mij bekoren.

Over de kandidaten dan (waarvan ik iets te melden heb). Ik vond Dolf wisselvallig overkomen. Eerst de 'armen' niet helpen met hun waterprobleem en later zijn eigen voedsel opofferen om hun te steunen. Dient gezegd te worden dat het voor de regent ook niet zo makkelijk is om iedereen tevreden kunnen stellen/ behouden. Het komt allemaal aan op keuzes die men maakt.
En misschien kwam het ultieme leiderschap iets te vroeg voor Dolf.
Bob kwam bij mij zelfverzekerd over en van de drie huidige 'edelen' tip ik hem als volgende regent.

Peter vond ik eerlijk en standvastig bij de beloning gebeuren. Eerst weten wat de beloning is voor hem en zijn medemensen. Chapeau daarvoor!

De waarschuwing van Jeroen aan de 'edelen' vond ik leuk om te zien. Wat hij zei was wel juist in mijn ogen. Mijn gevoel zegt dat hij een goede regent zal zijn. Hij is dan ook mijn favoriet.

De jongste knaap, Andreas, verraste mij enigzins. Een heel groot gedeelte van het behalen van de opdracht is aan hem te danken. Hij is creatief en past het ook toe. Als ik regent was zou ik hem als één van de 'edelen' er graag bij hebben.

Van de rest heb ik nog geen goede indruk gehad om gelijk een zogenaamde stempel te geven. Maar dat komt nog wel met de tijd.

Ben benieuwd wat ons te wachten staat in aflevering 2!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #84 Gepost op: 21-10-2005, 19:43:26 »
Mooi geschreven met het meeste ben ik wel eens en heb ook super veel zin in aflevering 2  ::ok::