Auteur Topic: Kamp Zuid [ topic 1 ]  (gelezen 15537 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kamp Zuid
« Reactie #80 Gepost op: 5-11-2005, 15:12:28 »
Vaarwel!

Ik ben wél boos. En mijn wraak zal zoet zijn.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #81 Gepost op: 5-11-2005, 15:47:27 »
Wat een wraaklustige mensen hier allemaal, ik ben daluk nog bang opgegeten te worden als er honger aan de man is ::schaam::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 5-11-2005, 17:59:19 »
Vaarwel Kamp Zuid ::zwaai::
Eck, ik ben niet boos hoor ;)

::tandpastasmiley::  het ga je goed ::joehoe::

Vaarwel!

Ik ben wél boos. En mijn wraak zal zoet zijn.

doegg ::zwaai:: waarom was je boos?

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #83 Gepost op: 5-11-2005, 20:08:42 »
Wat een wraaklustige mensen hier allemaal, ik ben daluk nog bang opgegeten te worden als er honger aan de man is ::schaam::

:P ik krijg idd een beetje honger
* Eirc voelt eens aan zijn ribben en concludeert dat het tijd wordt om te eten
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Eefjuhh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #84 Gepost op: 5-11-2005, 20:10:43 »
best een goed id...ik ga op zoek gaater nog iemand mee?

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 5-11-2005, 20:13:29 »
best een goed id...ik ga op zoek gaater nog iemand mee?
ik help je wel!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #86 Gepost op: 5-11-2005, 20:14:23 »
Maar ik ondertussen vuurtje
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 5-11-2005, 20:15:32 »
ok tot zo ::joehoe::

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 5-11-2005, 20:25:49 »
ik help je wel!
Ik ga ook maar mee.. Eirc krijgt honger en dan ben ik liever nie in de buurt ::ohno::

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 5-11-2005, 20:27:42 »
 ::rofl::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 6-11-2005, 12:28:35 »
 IK WACHT!! op de dichters  ::jaja:: ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #91 Gepost op: 6-11-2005, 12:37:08 »
Ja, we hebben een week de tijd hoor Adolf!

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 6-11-2005, 12:37:56 »

niet onze fazant beledigen >:(

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 6-11-2005, 13:18:49 »
t is hier echt veeeeeeeeeeeeeeeel te stil.. ::ohno::

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 6-11-2005, 14:22:08 »
mooi,een (ex) jawel tussen haakjes, spelleider die mij vergelijkt met een nazi  de gedragsregels heb jij ook in je eentje opgemaakt zeker. ik heb al voor minder waarschuwingen gekregen,maar iemand Adolf noemen?  ::ohno:: ::ohno:: ja nu zal je zeggen"ik bedoelde Adolf Sax" zeker? en trouwens vorige week had je ook een week de tijd,maar ipv een mooi verhaal te schrijven(wat je trouwens zeer goed kan  ::ok::) heb je NIETS gedaan,enkel Robbie eruitgeflikkerd,en dan de schuld op mij gestoken.
 zoals Daisy ooit gezegt heeft "iedereen speelt het op zijn manier" wel ik ben steeds te braaf geweest,maar ik voel nattigheid,dus speel ik het vanaf nu op mijn manier,(al gooi ik hiermee misschien mijn eigen ruiten in). jij bent hier al veel langer dan ik op RN,maar dat kan mij geen reet schelen; iemand Adolf noemen,dat kan niet,maar wees gerust,ik zal dit niet aan de moderator melden,zo ben ik niet,en ten 2é misschien heb jij de moderator ook in je macht,dus, what the FUCK!! voor de mensen die zich eraan storen; ik heb FUCK gezegd   tot 2 maal toe, maar het is nog steeds beter dan iemand Adolf noemen. Chrizke,je LEIDER heeft gesproken!!!!!!!

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 6-11-2005, 14:24:19 »
je kan dan wel zeggen dat chriz niks heeft gedaan maar wat kun je nog doen als robbie de 1e of 2e dag, wat het dan ook was, al met een geweldig verhaal aankomt? heb jij er toen nog was aan gedaan? nee! dus niet zo zeuren

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 6-11-2005, 14:24:50 »
mensen nou nokken! djees we zitten hier met zun alleen op een eiland, tis maar een spelletje hoor

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 6-11-2005, 14:25:40 »
idd gewoon niet zo zeiken

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 6-11-2005, 14:42:48 »
je kan dan wel zeggen dat chriz niks heeft gedaan maar wat kun je nog doen als robbie de 1e of 2e dag, wat het dan ook was, al met een geweldig verhaal aankomt? heb jij er toen nog was aan gedaan? nee! dus niet zo zeuren
weet ik wel,ik ben gewoon niet goed in mooie verhalen schrijven,maar ik heb dan ook niemand beschuldigd. vreemd dat je niets noemt over die Adolf? allee,vreemd,ik weet wel hoe de vork aan de steel zit  ::jaja:: ::jaja::  en trouwens jou verhaal was ook zeeeeeeeeeeeer kort

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #99 Gepost op: 6-11-2005, 14:45:56 »
mooi,een (ex) jawel tussen haakjes, spelleider die mij vergelijkt met een nazi  de gedragsregels heb jij ook in je eentje opgemaakt zeker. ik heb al voor minder waarschuwingen gekregen,maar iemand Adolf noemen?  ::ohno:: ::ohno:: ja nu zal je zeggen"ik bedoelde Adolf Sax" zeker? en trouwens vorige week had je ook een week de tijd,maar ipv een mooi verhaal te schrijven(wat je trouwens zeer goed kan  ::ok::) heb je NIETS gedaan,enkel Robbie eruitgeflikkerd,en dan de schuld op mij gestoken.
 zoals Daisy ooit gezegt heeft "iedereen speelt het op zijn manier" wel ik ben steeds te braaf geweest,maar ik voel nattigheid,dus speel ik het vanaf nu op mijn manier,(al gooi ik hiermee misschien mijn eigen ruiten in). jij bent hier al veel langer dan ik op RN,maar dat kan mij geen reet schelen; iemand Adolf noemen,dat kan niet,maar wees gerust,ik zal dit niet aan de moderator melden,zo ben ik niet,en ten 2é misschien heb jij de moderator ook in je macht,dus, what the FUCK!! voor de mensen die zich eraan storen; ik heb FUCK gezegd   tot 2 maal toe, maar het is nog steeds beter dan iemand Adolf noemen. Chrizke,je LEIDER heeft gesproken!!!!!!!

Ik bedoelde Adolf Hitler. Misschien had ik dat niet mogen zeggen, dan is het de moderators vrij om te verwijderen. Maar goed, je gedraagt je een beetje als een dictator, daarom zei ik voor de grap Adolf. Tsja, dat kun je natuurlijk heel serieus opvatten, maar goed, elke idioot zal snappen dat ik dit niet serieus bedoelde.

Daarnaast doe je een grove beschulding, namelijk dat ik Robbie eruit heb geflikkerd en daarnaast bombardeer je me als lui. Stemmingmakerij, dat geeft ook niet. Dat hoort erbij in dit spel, maar ik ben bang dat je alles een beetje te persoonlijk gaat nemen en dat zou jammer zijn. Dit is een spel dus zie het ook zo.

Dus even voor de duidelijkheid:
-Beschuldigen mag, maar ik zeg je; je hebt geen bewijzen dat ik Robbie weggestemd hebt en die zul je ook niet vinden ook.
-Ik heb vorige week niks aan de weekopdracht gedaan, omdat Robbie het doen gedaan heeft. Bij eerdere weekopdrachten (Holy Island: Outfits en Terra: Cocktails) heb ik een groot aandeel geleverd.

Niet dat het ene fuck uitmaakt. Waar t om gaat is dat je even moet chillen. Het is een spel en ik heb helemaal geen zin om dit spel in een negatief context te trekken, vanwege jouw provocaties.