mooi,een (ex) jawel tussen haakjes, spelleider die mij vergelijkt met een nazi de gedragsregels heb jij ook in je eentje opgemaakt zeker. ik heb al voor minder waarschuwingen gekregen,maar iemand Adolf noemen?
ja nu zal je zeggen"ik bedoelde Adolf Sax" zeker? en trouwens vorige week had je ook een week de tijd,maar ipv een mooi verhaal te schrijven(wat je trouwens zeer goed kan
) heb je NIETS gedaan,enkel Robbie eruitgeflikkerd,en dan de schuld op mij gestoken.
zoals Daisy ooit gezegt heeft "iedereen speelt het op zijn manier" wel ik ben steeds te braaf geweest,maar ik voel nattigheid,dus speel ik het vanaf nu op mijn manier,(al gooi ik hiermee misschien mijn eigen ruiten in). jij bent hier al veel langer dan ik op RN,maar dat kan mij geen reet schelen; iemand Adolf noemen,dat kan niet,maar wees gerust,ik zal dit niet aan de moderator melden,zo ben ik niet,en ten 2é misschien heb jij de moderator ook in je macht,dus, what the FUCK!! voor de mensen die zich eraan storen; ik heb FUCK gezegd tot 2 maal toe, maar het is nog steeds beter dan iemand Adolf noemen. Chrizke,je LEIDER heeft gesproken!!!!!!!
Ik bedoelde Adolf Hitler. Misschien had ik dat niet mogen zeggen, dan is het de moderators vrij om te verwijderen. Maar goed, je gedraagt je een beetje als een dictator, daarom zei ik voor de grap Adolf. Tsja, dat kun je natuurlijk heel serieus opvatten, maar goed, elke idioot zal snappen dat ik dit niet serieus bedoelde.
Daarnaast doe je een grove beschulding, namelijk dat ik Robbie eruit heb geflikkerd en daarnaast bombardeer je me als lui. Stemmingmakerij, dat geeft ook niet. Dat hoort erbij in dit spel, maar ik ben bang dat je alles een beetje te persoonlijk gaat nemen en dat zou jammer zijn. Dit is een spel dus zie het ook zo.
Dus even voor de duidelijkheid:
-Beschuldigen mag, maar ik zeg je; je hebt geen bewijzen dat ik Robbie weggestemd hebt en die zul je ook niet vinden ook.
-Ik heb vorige week niks aan de weekopdracht gedaan, omdat Robbie het doen gedaan heeft. Bij eerdere weekopdrachten (Holy Island: Outfits en Terra: Cocktails) heb ik een groot aandeel geleverd.
Niet dat het ene fuck uitmaakt. Waar t om gaat is dat je even moet chillen. Het is een spel en ik heb helemaal geen zin om dit spel in een negatief context te trekken, vanwege jouw provocaties.