Auteur Topic: Camerastandpunt bij vragen executie, afl. 4  (gelezen 6094 keer)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Camerastandpunt bij vragen executie, afl. 4
« Gepost op: 1-03-2002, 23:03:34 »
Hallo iedereen,

Is het jullie ook opgevallen :
Bij het stemmen voor de eliminatie werd bij iedereen van camerastandpunt verwisseld, behalve bij george, daar bleef de camera vol op 't gezicht staan.
Is dit misschien naderhand gefilmd, nadat alle anderen hun mening hadden uitgebracht en George in samenspraak met Angela zijn antwoord kon aanpassen aan de opmerkingen van de anderen om het voor ons kijkers wat spannend te maken ?
Lijkt mij best wel mogelijk.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Franklin

• Forumlid
  • Franske!
Re: Camerastandpunt bij vragen executie, afl. 4
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2002, 23:33:56 »
kan, kan......

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2002, 23:56:12 »

Citaat

kan, kan......

Ik herinner mij dat er in één van de eerste afleveringen ook een discussie is geweest ivm. op welke manier de exacutie-vragen waren gefilmd. Was het toen ook George die hierbij op een andere manier was gefilm ?
Is dit allemaal achteraf gefilmd nadat de programmamkers al het materiaal hadden bekeken en vervolgens een aantal dingen lieten zeggen door de Mol (of op zijn minst een finalist) ?

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2002, 00:04:11 »
Als ik het goed gezien heb, krijgen we bij de executie-vragen van Prince, enkel shots van zijn ogen en zijn mond. Nooit werd heel zijn gezicht getoond.
'k Weet niet of hier een bedoeling achter zit.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2002, 00:07:16 »

Citaat

Als ik het goed gezien heb, krijgen we bij de executie-vragen van Prince, enkel shots van zijn ogen en zijn mond. Nooit werd heel zijn gezicht getoond.

Er is inderdaad iets aan de hand. Als iedereen een beetje meedenkt ben ik ervan overtuigd dat we hier een clue kunnen vinden.

Offline WiEs_DiE_sChJtEiN

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2002, 01:54:37 »
george was ook niet echt duidelijk op wie hij nou stemde, hij zei toch: 'ik gok op x en y'? (weet ff niet meer wie)

no sig...

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2002, 02:04:26 »

Citaat

Er is meer Imka,
Elke week wordt tijdens het stemmen heel groot in beeld gebracht (met rode letters): "WIE IS DE MOL", dat was elke keer bij Prince recht over zijn hoofd heen,bij de anderen zien we meer algemene vragen die kleiner in beeld worden gebracht en tevens niet over het hoofd van de persoon heen.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2002, 02:06:55 »

Citaat

Er is meer Imka,
Elke week wordt tijdens het stemmen heel groot in beeld gebracht (met rode letters): "WIE IS DE MOL", dat was elke keer bij Prince recht over zijn hoofd heen,bij de anderen zien we meer algemene vragen die kleiner in beeld worden gebracht en tevens niet over het hoofd van de persoon heen.

leuke vondst cosma, dat moet ik dringend eens op de video gaan bekijken!!!!

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline tovenaar

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 2-03-2002, 17:42:12 »
Nog een verdacht punt bij de vragen voor de executie bij Prince:

In aflevering 2 geloof ik is alleen bij Prince bij de vraag wie is de mol, de volgorde van deelnemers anders nl. niet op alfabet maar in willekeurige volgorde, te beginnen bij Prince zelf.
Ik weet niet of dit al eerder iemand is opgevallen, maar vind dit zeer verdacht.... 8)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 2-03-2002, 17:56:03 »

Citaat

In aflevering 2 geloof ik is alleen bij Prince bij de vraag wie is de mol, de volgorde van deelnemers anders nl. niet op alfabet maar in willekeurige volgorde, te beginnen bij Prince zelf.
Ik weet niet of dit al eerder iemand is opgevallen, maar vind dit zeer verdacht.... 8)

ja, dat had ik toen ook gezien, en in een of andere topic vermeld, maar waar ?????

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 2-03-2002, 18:31:00 »

Citaat

leuke vondst cosma, dat moet ik dringend eens op de video gaan bekijken!!!!

groetjes
vlaming

Gezien Vlaming?

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 2-03-2002, 18:37:29 »
Citaat

ik heb het teruggevonden, had er ooit iets over geschreven - en moet met rode kaken opbiechten dat het op de offic. site was - ik had toen deze nog niet ontdekt ! (sinds ik hier zit, heb ik daar dan ook niks meer gepost)
hier komt het :
heeft iemand dit gezien ? er zijn maar 2 schermen met de kandidaten getoond. bij Prince en bij Kerstin. Maar de namen stonden in verschillende volgorde. Bij Kerstin op alfabet. Bij Prince : 1 Prince,2 Harry,3 Jantien, 4 Karen, 5 Paméla, 6 George, 7 John, 8Ellen, 9 Kerstin, 10 Dick. Kan dit een aanwijzing zijn ? En wat dan ?

misschien heeft iemand er iets aan ? het gaat over de executievragen in aflevering 2

Offline tovenaar

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 2-03-2002, 23:16:06 »
er waren twee kolommetjes te zien, onder de ene stond pamela onderaan, onder de rechter geloof ik dick. Beide zijn exit... dus...???

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 2-03-2002, 23:38:47 »

Citaat

er waren twee kolommetjes te zien, onder de ene stond pamela onderaan, onder de rechter geloof ik dick. Beide zijn exit... dus...???

maar waarom de volgorde van de namen op het computerscherm bij verschillende kandidaten anders is, blijft nog een raadsel

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 2-03-2002, 23:39:36 »

Citaat

Gezien Vlaming?

yeppers!

het is vrij verdacht mot ik zeggen , prince blijft hoog staan in m'n lijstje mogelijke mollen......ik vond hem wel vrij raar doen gister , zo on-prince vooral bij die koffer discussie bleef hij opvallend afzijdig......ik hoop op een exit volgende week , dat zou heel wat twijfel weg nemen

anyway, goed gezien cosma & suc6
vlaming

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 3-03-2002, 02:18:30 »

Citaat

yeppers!

het is vrij verdacht mot ik zeggen , prince blijft hoog staan in m'n lijstje mogelijke mollen......ik vond hem wel vrij raar doen gister , zo on-prince vooral bij die koffer discussie bleef hij opvallend afzijdig......ik hoop op een exit volgende week , dat zou heel wat twijfel weg nemen

anyway, goed gezien cosma & suc6
vlaming

Blij dat je het gezien hebt, het is idd verdacht.

Ik denk er precies hetzelfde over wat gisteren betreft, Prince was idd zo anders op dat moment, erg vreemd (zie mijn uitgebreide reply in het Prince-topic).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: 3-03-2002, 13:39:37 »

Citaat

Er is meer Imka,

Cosma, is dit iedere aflvering tijdens 't stemmen gebeurt of alleen in aflevering 4? Kan 't me namelijk niet meer zo goed herinneren. Ik heb gisteren nog wel afl. 4 bekeken en daar is 't idd zo. Trouwens goed opgemerkt van je, want ik zelf had er nog niet zo opgelet.

Als 't in iedere aflevering is, dan kan 't niet meer toeval zijn. Dan betekend 't dus dat Prince de mol is of dat Prince misschien 't antwoord weet op de vraag 'wie is de mol?' en dat hij winnaar wordt. Eh, Prince winnaar, dacht ik dat niet ook al helemaal in 't begin? Ik was alleen afgestapt van dat idee omdat zijn beginfilmpje van de regatta was. Ik geloof dat ik toch maar weer voor Prince als winnaar ga.....

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 3-03-2002, 14:12:35 »
Citaat

Cosma, is dit iedere aflvering tijdens 't stemmen gebeurt of alleen in aflevering 4? Kan 't me namelijk niet meer zo goed herinneren. Ik heb gisteren nog wel afl. 4 bekeken en daar is 't idd zo. Trouwens goed opgemerkt van je, want ik zelf had er nog niet zo opgelet.

ik heb net ff aflevering 3 gechecked en daar zie ik die letters helemaal niet...........  ???

Cosma, heb ik iets gemist???

ciao
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #18 Gepost op: 3-03-2002, 14:46:11 »

Citaat

1 Prince,2 Harry,3 Jantien, 4 Karen, 5 Paméla, 6 George, 7 John, 8Ellen, 9 Kerstin, 10 Dick. Kan dit een aanwijzing zijn ? En wat dan ?

dan krijg je dus de volgende kolommen
prince     george
harry      john
jantien    ellen
karen      kerstin
paméla    dick

volgens deze volgorde komen prince, george en harry in de finale. dan zou in dit geval karen eigenlijk het toneel moeten verlaten, maar dit is niet gebeurd. Ze gaat er volgende week uit en de vrijstelling aflevering is niet meegerekend. het kan ook zijn dat kerstin volgende week wegmoet en de week daarop karen. Als dat zo is, gaat na karen ellen weg en daarna jantien, dan john dan harry (verliezer), george (winnaar) en prince (mol), of harry (verliezer), george (mol)
en prince (winnaar). ik weet niet of dit klopt, maar het zou volgens verschillende theorien zo zijn dat george in de finale komt, en dan zou het kloppen met deze theorie.
Als volgende week karen weg moet, gaat de week daarop kerstin, dan jantien, dan ellen, dan harry en dan john (verliezer), prince (winnaar) en george (mol) of prince (mol) en george (winnaar).
ik weet niet of we hier iets mee moeten doen, maar we zien wel he
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Hondje

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 3-03-2002, 15:00:48 »

Citaat

dan krijg je dus de volgende kolommen
prince     george
harry      john
jantien    ellen
karen      kerstin
paméla    dick

volgens deze volgorde komen prince, george en harry in de finale. dan zou in dit geval karen eigenlijk het toneel moeten verlaten, maar dit is niet gebeurd. Ze gaat er volgende week uit en de vrijstelling aflevering is niet meegerekend. het kan ook zijn dat kerstin volgende week wegmoet en de week daarop karen. Als dat zo is, gaat na karen ellen weg en daarna jantien, dan john dan harry (verliezer), george (winnaar) en prince (mol), of harry (verliezer), george (mol)
en prince (winnaar). ik weet niet of dit klopt, maar het zou volgens verschillende theorien zo zijn dat george in de finale komt, en dan zou het kloppen met deze theorie.
Als volgende week karen weg moet, gaat de week daarop kerstin, dan jantien, dan ellen, dan harry en dan john (verliezer), prince (winnaar) en george (mol) of prince (mol) en george (winnaar).
ik weet niet of we hier iets mee moeten doen, maar we zien wel he
Doris

Volgens mij bleef de camera bij het slot uitdrukkelijk hangen op Karen, toen vermeld werd dat de vrijstelling was gebruikt. Overigens vond ik het vreemd dat John bij de vragen iets zei als: Ik stem op Karen, het ligt er zo dik op bij mij, het is zo voor de hand liggend...
Dat maakt JOHN nu juist weer verdacht voor mij.
Ciao, Hondje