Heb ik dat goed gehoord? Jawel, dat heb jij zeker te weten goed gehoord! Ik, Nostra, open mijn Club
Nostra aankomende zaterdag en jij bent uitgenodigd!
Maar ik hoor je je al denkend afvragen...
Waarom zou ik naar het openingsfeest van die club moeten komen? Nou, mijn club zal openen met een thema-avond en het thema is Survivor! Dit is natuurlijk het thema, omdat ik nu eenmaal ‘gevangen’ zit op het finale-eiland
Ushaia. Ik wil jullie met deze avond een beetje de sfeer laten proeven, die ik hier elke dag proef.
Oké..oké..ik ben geďnteresseerd, maar valt er nog wat te doen op dat openingsfeest of wordt het een bejaardenfuif?! Het zal zeker te weten geen bejaardenfuif worden! Om
18.00 uur kun je mijn club binnengaan onder de begeleidende beats van het
Safri Duo en ook de leden van de
Cosa Nosa (jaja, die maffiosi uit Sicilië) zullen de djembe bespelen, om ervoor te zorgen dat er een exotisch Survivor-sfeertje komt in mijn club.
Vervolgens heb je een half uur de tijd om jezelf wat thuis te maken in mijn club en wat heerlijke voorgerechten te proeven. Deze voorgerechten zullen voornamelijk bestaan uit exotische vruchten, omdat ik deze elke dag veelvuldig tegenkom en ik wil jullie zo het gevoel geven alsof jullie echt op het eiland zitten. Ook kunnen jullie even een duikje nemen in het zwembad.
Nadat het buikje iets gevuld is (niet te veel eten, anders hoef je straks niets meer!), krijgen jullie de kans om met niemand minder dan
Marnix, Marleen en Emma (jawel, dezelfde als in Expeditie Robinson) te praten en met hun op de foto te gaan.
Leuk! Ik heb hun uitgenodigd, omdat zij natuurlijk ook van alles afweten van het overleven op een eiland, zodat zei al jullie brandende vragen kunnen beantwoorden (Marnix zal mij bovendien van enkele tactieken kunnen voorzien, waardoor ik langer in het spel kan blijven en meer feesten kan organiseren

). Maar dat is niet alles! Dan mogen jullie een hindernisbaan (jawel, eenzelfde als ik eerder deze expeditie heb moeten afleggen) af gaan leggen tegen Marnix, Marleen en Emma... Zo kunnen jullie kijken of jullie ook een echte Robinson kunnen zijn! De snelste bezoeker zal een bijzondere prijs krijgen...en omdat het een speciale avond is krijgt ook de beste mede-Survivor een prijsje. Een reden om te komen dus!
Omstreeks
19.30 uur kun je in de lounge area aanschuiven voor een soort van dinnershow: jij krijgt de lekkerste gerechten geserveerd (veel exotische gerechten, maar mocht je dit niet lusten dan heb ik frietjes voor je!), terwijl er een wervelende show voor jou zal worden opgevoerd (het lijkt wel het kuuroord
Mosa Nostra)! Er zal een show worden opgevoerd door niemand minder dan…
Molcrazy en Daisy!
Maar zij zijn toch de spelleiders van Survivor, wat ga je met ze uitvoeren? Ik ga niks met hun uitvoeren, ze drongen zelf aan om hun speciaal voorbereide act te kunnen vertonen...
Welke act? Nou, het schijnt dat ze al maanden hebben getraind om...nee het is niet een ballerinapakje...en ook niet in een mantelpakje...(zouden we wel willen zien hč!

) Nee, nu zou je denken dat ik ging vertellen wat voor een act ze zouden gaan opvoeren, maar ik hou het nog lekker een beetje geheim, omdat dit ook een beetje past bij mijn eigen karakter. Maar ik kan je wel verklappen dat het iets met zang, dans en show is (véél vuur o.a.), met als thema natuurlijk Survivor, omdat het een thema-avond is.
Andere afgevallen kandidaten zullen MC en Daisy hierbij ondersteunen, zodat zij niet alleen in hun hempje staan. Ze zullen door twee beroemde muzikanten worden ondersteund bij de zanggedeeltes. Misschien wel
Madonna (en haar dansers) en
James Blunt? We zullen zien!