WeekopdrachtGiorgio, Kolko, Aitan, EIDM, Nicky of Ikke, dat is de vraag. To be or not to be, this is the moment.
Als je aan het begin van de expeditie had gevraagd welke persoon ik zou kiezen, dan had ik echt voor 100% voor Nicky gekozen, vooral omdat hij een echt maatje van me is en omdat hij de Survivorkwaliteiten heeft!

Maar gedurende spel zijn er enkele dingen gebeurd, waardoor ik meer inzicht hebben kunnen krijgen in hoe mensen echt zijn. Immers, onder druk presteert iedereen anders...

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik kies voor
IKKE. Misschien is deze keuze voor sommige mensen verrassend (maar ja, ik ga niet hetzelfde doen als iemand anders

: dat is niet origineel!), maar ik kan deze keuze logisch uitleggen. Ik heb het liefste een ‘objectieve’ jury die de winnaar van het spel aanwijst (zou mijn favoriet zo winnen?!) en dat het dus niet van die vriendjespolitiek wordt als in Den Haag.

Dan blijft er maar één persoon over: Ikke, de geheime 25ste Survivor! Hij heeft van de mogelijke kandidaten met geen van de huidige Survivorkandidaten (die dan bij de laatste 6 zitten) op één eiland gezeten en dus hij kan wellicht een verrassende stem uitbrengen, om toch iemands kansen in de finale de grond in te boren.

Ook vind ik het nog steeds knap dat hij Survivor in het geheim begonnen is (waarschijnlijk enkele dagen voordat mijn expeditie begon) op één van de zwaarste eilanden, Oscura. Ik zou het voor Ikke een leuk slotakkoord vinden, als hij, degene die als eerste met Survivor begon, ook het spel afsluit door te stemmen op zijn keuze (hopelijk ook mijn keuze, dat kan ik niet inschatten). Ook vind ik dat Ikke een normale kans verdient om iets te doen in Survivor, omdat hij eerst in zijn eentje mocht overleven... Dus ikke, veel succes alvast en stem op de Beste!
hopelijk win ik deze weekopdracht, want ik had niet echt veel creativiteit meer uit de vermoeide geest kunnen trekken. Het is wel verrassend genoeg in elk geval!