Auteur Topic: Survivor 12: Exile Island  (gelezen 83259 keer)

Survivor 12: Exile Island
« Gepost op: 13-12-2005, 13:41:52 »
Het nieuwe Survivor seizoen komt er al weer aan. Zestien (dat is volgens mij de eerste keer sinds survivor amazon??) kandidaten en een exile-eiland. Dat exile-eiland (met waarschijnlijk een verborgen immunity-idol) kan een totaal nieuwe dimensie aan het spel geven, ik ben in ieder geval benieuwd...

Re: Survivor Panama
« Reactie #1 Gepost op: 13-12-2005, 13:54:02 »
De geruchten zijn dat er dit jaar met drie tribes gewerkt zou worden, maar dit was niet in de promo te zien. Ik zou het in ieder geval een leuke twist vinden, alhoewel het niet nieuw is, in All Stars waren er ook drie tribes.

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2005, 14:01:18 »
Op welke zender is Surviver te zien

Re: Survivor Panama
« Reactie #3 Gepost op: 13-12-2005, 14:15:46 »
CBS

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #4 Gepost op: 13-12-2005, 14:26:59 »
Dan kijk je zeker via de schotelantenne want ik heb hem niet op de kabel

Re: Survivor Panama
« Reactie #5 Gepost op: 13-12-2005, 14:34:54 »
Als je een snelle internetverbinding hebt, is het downloaden van de afleveringen een fluitje van een cent. Binnen 12 uur na de uitzending in USA is de nieuwste aflevering al te downloaden. Eigenlijk ben ik hier wel blij mee, want je mist de reclame (17 minuten reclame op een uur zendtijd).

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #6 Gepost op: 13-12-2005, 14:43:13 »
Helaas ik heb geen snelle internet

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #7 Gepost op: 13-12-2005, 14:59:36 »
ik kan er wel komen en ik kan wel filmpjes kijken maar hoe zit zoiets in elkaar, op talpa kan je gewoon een hele aflevering in een keer kijken, ik zie hier heel veel aparte filmpjes ::regenboog::

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #8 Gepost op: 13-12-2005, 15:00:41 »
Helaas ik heb geen snelle internet

Wat is niet snel als ik vraag mag?
Zolang je niet per tik betaald lijkt het me best te doen
at your service

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #9 Gepost op: 13-12-2005, 15:02:21 »
ik kan er wel komen en ik kan wel filmpjes kijken maar hoe zit zoiets in elkaar, op talpa kan je gewoon een hele aflevering in een keer kijken, ik zie hier heel veel aparte filmpjes ::regenboog::

Het is niet via CBS.com te zien. Alhoewel 1 aflevering er op heeft gestaan.
BEn je bekend met het downloaden via bittorrentfiles of via IRC?
at your service

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #10 Gepost op: 13-12-2005, 15:03:54 »
Het nieuwe Survivor seizoen komt er al weer aan. Zestien (dat is volgens mij de eerste keer sinds survivor amazon??) kandidaten en een exile-eiland. Dat exile-eiland (met waarschijnlijk een verborgen immunity-idol) kan een totaal nieuwe dimensie aan het spel geven, ik ben in ieder geval benieuwd...

Voor dit seizoen kondigde ze dacht ik ook 16 deelnemers aan iclusief een groepsfoto van de 16, exclusief BJ en Steph dus want dat was de verrassing maar betekende ook 2 deelnemers mee.
at your service

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #11 Gepost op: 13-12-2005, 15:05:13 »
Ik heb gratis internet met een snelheid van 80Kb

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #12 Gepost op: 13-12-2005, 15:07:06 »
hehe nee ik ben niet bekend met IRC

kheb internet met 3mbps ::oink::

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #13 Gepost op: 13-12-2005, 15:29:24 »
80 kb dat is 0,8 mbps, lijkt me voldoende als je niet tegelijk andere dingen download. Ik heb ook 3 mbps officieel alleen betaal voor meer en heb volgens mij maar 2 maar dat is een ander verhaal.

IRC is nogal complex
Bittorent is een stuk makkelijker.
Download eerst een programma waarme je bittorrentfiles binnen kunt halen. Ik heb BITCOMETbijvoorbeeld
http://www.download.com/BitComet/3000-2196_4-10437124.html?tag=lst-0-1

Downloaden installeren en openen. Verder hoef je niks te doen. Dan ga je op zoek naar torrentfiles. Let wel in veel gevallen is dit illegaal echter het hangt af van wat je download en wat jou rol daarin is. Ben je aanbieder van torrentfiles in een land waar dat niet mag dan heb je de meeste problemen maar dat ben je als gebruiker niet. Bovendien heb je ook betaalde sites voor bijvoorbeeld films of wat dan ook en daarnaast heb je ook nog besloten sites met registraties e.d. dan heeft het meer weg van een programma opnemen en onderling dat op een videaoband bekijken bijvoorbeeld alleen kun je ook films spellen etc via bittorrent delen en onderling uitwisselen. Net als bij MSN eigenlijk.

Maar goed er zijn honderden torrentsites al worden het er minder. De beste voor survivor is ongetwijfeld in mijn ogen www.mininova.org klik hierop en zoek naar een aflevering van survivor. Bijvoorbeeld seizoen 11 aflev 1. Klik erop en nog eens en hij gaat automatisch downloaden in Bitcomet. Hier kun je ook zien wat de status is en hoe ver hij is. De gemiddelde snelheid komt meestal toch niet hoger dan 40 bij deze surviorfiles.

www.isohunt.com is een zoeksite voor torrents waarbij verschillende torrentsites zijn aangesloten.
« Laatst bewerkt op: 13-12-2005, 15:38:51 door kaketoe »
at your service

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #14 Gepost op: 13-12-2005, 15:36:15 »
Kakatoe bedankt voor de tip maar ik ga er van uit dat het progamma engels is en dat spreek ik niet
Ik download liefer ook geen illegale progamma s
« Laatst bewerkt op: 13-12-2005, 16:40:55 door theo fijn »

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #15 Gepost op: 13-12-2005, 15:42:02 »
Kakatoe bedankt voor de tip maar ik ga er van uit dat het progamma engels is en dat spreek ik niet

JE hoeft het niet te spreken je moet het alleen maar een beetje begrijpen  ;). MAar ja het televisieprogramma is Engels. Bitcomet of alle torrents niet maar wel die van Survivor.
Via Irc kun je ook de Zweedse, Australische, Engelse, Finse en weet ik wat niet welke suvivor of expeditie robinson donwloaden maar die begrijp ik ook niet allemaal dus.
at your service

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #16 Gepost op: 13-12-2005, 16:06:55 »
Het nieuwe logo mag hier natuurlijk niet ontbreken ;)

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Panama
« Reactie #17 Gepost op: 13-12-2005, 16:16:36 »
Het logo ziet er wel spannend uit

Re: Survivor Panama
« Reactie #18 Gepost op: 13-12-2005, 17:12:50 »
Voor dit seizoen kondigde ze dacht ik ook 16 deelnemers aan iclusief een groepsfoto van de 16, exclusief BJ en Steph dus want dat was de verrassing maar betekende ook 2 deelnemers mee.
Dat zou natuurlijk weer het geval kunnen zijn. Als ze het verdelen in drie tribes, lijkt het me logisch dat ze met 18 mensen starten. Aan de andere kant denk ik dat het niet weer zo zal zijn dat ze twee speciale kandidaten mee zullen laten doen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor Panama
« Reactie #19 Gepost op: 14-12-2005, 10:49:05 »
Dat zou natuurlijk weer het geval kunnen zijn. Als ze het verdelen in drie tribes, lijkt het me logisch dat ze met 18 mensen starten. Aan de andere kant denk ik dat het niet weer zo zal zijn dat ze twee speciale kandidaten mee zullen laten doen.

Drie tribes van vijf personen en een persoon op Exile Island ? Er werd gezegd dat de tribes werden verdeeld op een manier die nog nooit is gezien, drie tribes van zes hebben we al gezien in All-Stars.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."