Auteur Topic: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.  (gelezen 47620 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #120 Gepost op: 1-02-2006, 00:09:45 »
De laatste ronde

Frank en John versterken Bart en Monique tijdens de laatste bingoronde: “We hebben namelijk nog een valse bingo nodig vanavond, er is nog geen liedje gezongen”, aldus Bart. “Extra dubbel check, heeft iedereen zijn bingokaarten”, checkt Monique. In deze ronde wordt gespeeld voor de King Kong handschoenen, een MP3 speler, de megatractor en uiteraard het eendje.

John heeft valse Bingo

Om er toch voor te zorgen dat er een valse bingo komt, speelt John een ronde mee. Al na een paar getallen roept hij spontaan 'bingo'. Toch nog een liedje dus. “Een Sinterklaasliedje, dat is natuurlijk het thema”, moedigt Bart aan. Lachend zingt John een liedje over de Kerstman. Vervolgens spoed hij zich naar de keuken, om zich met andere ballen bezig te houden, de bitterballen.

Gasten zwaaien uit



“Iedereen de jassen, cadeaus, niks vergeten?”, checkt Viola.

Ontbijtje voor vijf



Wie zal het ontbijt voor vijf personen winnen?

Wolf in het Hotel

Nadat de gasten het Hotel hebben verlaten is er alweer nieuw bezoek. Wolf, de Doberman van Viola houdt de Hoteliers voor een nachtje gezelschap. Viola ontvangt haar ‘schatje’ met een knuffel.



Goedemorgen Wolf



Ochtendkus!

Wolf slaat het vrouwtje gade

Terwijl de rest van het Hotel nog heerlijk ligt te slapen, is Viola deze ochtend al druk in de weer. Ze dekt het ontbijt alvast in. Dit onder het toeziend oog van Wolf, haar Doberman die vannacht is blijven logeren.



Henk Krol is aan de telefoon

Terwijl Viola in de keuken bezig is, gaat de telefoon. Henk Krol is aan de lijn. Normaal mag hij niet voor tien uur bellen, want Viola is niet zo’n ochtendmens. Maar hij heeft goed nieuws. “Ik zag je al zo actief in de keuken, dus ik dacht, ik maak een uitzondering”, zegt Henk. “Ik heb je stukje gelezen. Het is iets anders dan dat we gewend zijn, maar je hebt het heel mooi opgeschreven. Ik ben er heel gelukkig mee.” Henk refereert aan een verhaal wat Viola voor de GayKrant heeft geschreven. Viola is blij met Henks positieve reactie: “Ik zeg wat er in mij opkomt. Ik zie graag verliefde mensen. Ik wil niemand beledigen.” Wat zou Viola geschreven hebben?

Een boodschap van Viola op het bord



De sfinx van Hotel Big Brother



Terwijl het buiten sneeuwt, houdt de hond van Viola de wacht
« Laatst bewerkt op: 1-02-2006, 12:48:39 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #121 Gepost op: 1-02-2006, 12:51:20 »
"Het sneeuwt!"



"Ah Wolfie, het sneeuwt!", zegt Viola wanneer ze de tuin betreedt

Waar haalt Bart het vandaan?

Hoteliers Anita en Monique bespreken de geslaagde bingoavond. "Ik was heel erg moe", begint Monique. "Maar toen kwam Bart op het idee om een act op te voeren: Dokter Rammstein." Hierdoor zag Monique het weer helemaal zitten. "Je geeft elkaar dan echt weer energie. Ik lag echt steeds in een deuk!" Anita is onder de indruk van de ideeën van Bart: "Waar haalt ie het vandaan?"

Arbeidsvitaminen



Terwijl de Hoteliers genieten van hun ochtendvitaminen, knauwt Wolf aan een lekkere kluif

Wolf blijkt een bedelqueen

Viola heeft Wolf al aardig wat te eten gegeven, maar als Hotelier John zijn ontbijt probeert te nuttigen staat de vrolijke viervoeter al snel naast hem. Viola kent haar beestje als geen ander: “Het is echt een bedelqueen!”

"Je kunt zien dat ik bezig ben!"

Monique zit aan de telefoon met een serieuze gast. Deze wil met vijftien personen komen eten en heeft hier 100 euro per persoon voor over. "Doen we het voor 100 euro?", wil ze van haar mede-Hotelier Bart weten. Die knikt instemmend. "Heb je de zestiende nog vrij?", wil de gast weten. Monique pakt de agenda erbij, maar dit duurt even. "Als je op internet kijkt, kun je zien dat ik bezig ben", lacht Monique. En wij helpen haar daar graag bij!



Frans Molenaar komt op bezoek

De bel gaat en Frans Molenaar staat voor de deur. Wat voor wilde plannen zullen de Hoteliers nu weer hebben?

Modeshow in Hotel Big Brother

Frans Molenaar bespreekt met Bart en Monique de mogelijkheid van een modeshow, gecombineerd met een heerlijk diner. Hij zal dan een aantal jurken van zijn nieuwe zomercollectie tonen. Uiteraard met medewerking van een aantal topmodellen. Ook wil Frans een jurk ter beschikking stellen voor de veiling. Hou deze site dus goed in de gaten, dan vist u niet achter het net voor weer zo’n unieke avond in Hotel Big Brother.

Allemaal eigen ontwerp?

Frans Molenaar moet er weer vandoor. Hij beloofd de agenda erbij te pakken en zo snel mogelijk te laten weten wanneer de modeshow kan plaatsvinden. Als hij zijn jas aantrekt vraag Bart: “Is dat allemaal eigen ontwerp wat je aanhebt of komt er ook gewoon iets van de zeeman?”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #122 Gepost op: 1-02-2006, 14:48:51 »
Bonnie wil geen bakje water

Viola en Bonnie besluiten de 'Smokers Corner' te verplaatsen. “Als we hem in deze hoek zetten kunnen ze ons vanuit de woonkamer zien. Dan hebben we gelijk contact!” Bonnie vindt het allemaal prima, maar Viola ziet duidelijk verschil: “Gezellig he zo?” De Hotelier besluit hierop gelijk wat te drinken te halen voor bij het roken. “Wil je een pakje water?”, vraagt ze aan Bonnie. Maar deze hoort het verkeerd: “Een bakje water? Waarom zou ik dat willen?”



Hondenreiki



Viola probeert Wolf een reiki-behandeling te geven, maar de viervoeter is veel te onrustig

Sterke Monique



Monique is druk bezig. Tilt ze niet te zwaar?

Viola is geraakt door alle lieve mail

Monique en Viola nemen even de mail door. Viola is even ontdaan van alle lieve berichten: “Leuk he, dat ze dan gelijk mailen!” Anita ziet dat haar mede-Hotelier duidelijk geraakt is door de steunbetuigingen en geeft haar een zoen op de wang. “Ja, echt lief allemaal!”

Artiesten onder elkaar

Hotelier Anita heeft een leuk telefoongesprek met Dominique en Julie Grant (Grant & Forsyth red.). Deze zanger stelt namelijk een sculptuur ter beschikking voor het Mappa Mondohuis en komt hier morgen even voor langs. Anita, die zich met de Dolly Dots natuurlijk jaren in de artiestenwereld begaf, had al jaren niet gesproken met het zangduo: "We praten morgen lekker bij!"

Het lijk in Baantjer



Monique en Anita zouden best wel eens lijk willen spelen in Baantjer en oefenen alvast.

Monique's paardenverhaal

De Hoteliers genieten even van een overheerlijke lunch die Monique heeft klaargemaakt. Iedereen is erg onder de indruk van de kookkunsten van hun mede-Hotelier. Het gesprek komt op het eten van paardenvlees. Monique wil absoluut geen paardenvlees eten, maar ze hebben het haar wel eens voorgeschoteld zonder dat ze het wist. "Ik was zo kwaad toen ik het hoorde", laat ze de anderen weten. "Maar ik vond het wel lekker!"

Doe mij maar.....

Bart en Viola hebben even een sigarettenbreak in de tuin. Ze hebben een gesprek over auto’s. Bart heeft nog niet zo lang zijn rijbewijs. “Mijn eerste ritje was van Noordwijk naar Seedorf in Duitsland”, zegt Bart. “Wauw”, roept Viola. Zij vertelt Bart over een rare droom van vannacht. “Ik droomde over Arie Boomsma. Die lag naast me te slapen. Ik zeg: Arie het was heerlijk, maar doe mij maar een Seat Léon.”

Ferri Somogyi is de nieuwe Hotelier

Big Boss Chiel verschijnt toch nog vandaag. En hij is niet alleen. Achter hem door de poort komt Ferri Somogyi aanlopen. Hij komt het Hotelierteam namelijk versterken. Iedereen is enthousiast: "Wat leuk dat je er bent!" De kersverse Hotelier krijgt gelijk een rondleiding. En Bart laat hem gelijk weten dat hij geen vakantie moet verwachten: "Het wordt hard werken!"

« Laatst bewerkt op: 1-02-2006, 16:49:47 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #123 Gepost op: 2-02-2006, 00:11:33 »
Opletten bij Chiel

Chiel valt meteen met de deur in huis en zet zijn kordate aanpak voort. Hij werkt zijn rijtje netjes af en duldt geen chaos. “Wat ik wil voorkomen is dat jullie je over de kop werken,” zegt Chiel. De Big Boss wil dat de Hoteliers gas terug nemen.



Aan het werk



Nieuwe Hotelier met spierballen

Voorbereiding

De Hoteliers zijn al druk bezig met de voorbereidingen voor de Hollandse avond. Zelfs Big Boss Chiel helpt een handje mee. Alles moet er tip-top uitzien. Ferri en Bart doen het zware werk, zij slepen een plank naar de multifunctionele ruimte. Hier zullen vanavond meerdere vertolkers van het Nederlandse lied hun kunsten vertonen. Daarna gaat Ferri meteen het kantoor in om te bellen. Zakelijk of privé?

John en Frank kijk uit!

“Je hond heeft weer iets gedaan hier”, roept Bart. “O nee hè", zegt Viola, "Ah, dat was het Wolfje, je moest een plasje doen.” Ondertussen zijn Frank en John zijn terug met volle zakken. John zegt geheimzinnig tegen Monique: “Jij gaat heel gelukkig worden.”



Voor je kijken en doorlopen.

90 minuten vóór de Hollandse Avond



Herrie in de keuken?

Bonnie begroet Dario

De eerste artiest voor de Hollandse avond meldt zich: Dario staat aan de poort. Bonnie opent voor hem de poort, ook door de andere Hoteliers wordt hij spontaan ontvangen. Ondertussen bereidt Frank op de computer zijn presentatieteksten voor: “Hoe zal ik zanger Bob aankondigen, hij is pas 9 jaar”



Dario brengt bij iedereen een lach op het gezicht!

Nog meer horeca-ervaring in het Hotel

De voorbereidingen voor de Hollandse avond zijn in volle gang. De Hoteliers verwachten 45 gasten. Chiel heeft een muntjessysteem ontwikkeld, om de opbrengst van de avond te vergroten. De gasten krijgen ieder drie muntjes om drank mee te betalen, daarna moeten de gasten zelf muntjes aanschaffen. “Je moet wel bijhouden hoeveel muntjes je verkoopt”, instrueert Chiel de nieuwe Hotelier Ferri. “Maar hoe zit ik dan met wisselgeld?”, wil Ferri weten. Dat klinkt als horeca-ervaring!

Etenstijd en entree



Staan de knoppen goed?

Ria Valk doet haar soundcheck, met veel galm laat zij haar stem door de ruimte schallen. Zelfs Bart die nog even achter de computer is gedoken neuriet zacht mee. Wanneer de knoppen voor Ria in de juiste stand staan, probeert Frank zijn eerste presentatietekst uit: “Welkom iedereen op de Hollandse avond”

Bob (alvast) bedankt!



Bart ontvangt zanger Bob in de tuin. Bob komt niet met lege handen! “Chiel, ik heb iemand die wil jou iets aanbieden”, roept Bart naar zijn Big Boss. Zichtbaar verlegen krijgt Chiel een cheque van kleine zanger Bob. Maar Chiel adviseert de aankomend artiest: “Gaan we dat hier doen? Dat zou ik in de show doen! Dat is entertainment. Dan kom ik op, krijg ik tranen in mijn ogen…” Bob vind het prima, en wacht netjes op het pad tot hij naar binnen mag.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #124 Gepost op: 2-02-2006, 16:25:03 »
Extra toiletten in de tuin

Viola heeft in de tuin even een rustmomentje voor haarzelf. Ze rookt een sigaretje en pinkt even een traantje weg. Ze heeft net immers afscheid moeten nemen van haar hond Wolf. Viola’s momentje wordt echter abrupt verstoord, wanneer er twee chemische toiletten de tuin in worden gereden. “Geweldig jongens”, roept Viola uit en tegen Ferri zegt ze: “Help jij even, dat heb je vast vaker gedaan!”

Wie staat er voor de deur?



Nog één Hollands zangtalent ontbreekt.

Dit is jullie kamer!



Monique wijst de Hotelgasten hun kamer en legt de huisregels uit. De vrouwelijke gaste moet wel een beetje wennen aan het idee dat ze op de televisie zal verschijnen. “Je wilt niet op TV?”, zegt Monique verbaasd. “Het is voor een goed doel!”, vervolgt ze. De twee knikken instemmend. Dan geeft Monique hen twee Rode Kruis petten, zodat alle Hoteliers kunnen zien dat zij Hotelgasten zijn die overnachten. Dat betekent dat deze twee geen muntjes hoeven aan te schaffen vanavond.

Bob bijt het spits af

Het jonge zangtalent Bob staat vol vertrouwen te spetteren op het podium. Er wordt enthousiast gereageerd door het publiek. We krijgen eindelijk te zien wat Bob nu heeft meegenomen toen hij het Hotel binnenkwam. Hij overhandigt namelijk een cheque van maar liefst €1000 aan Big Boss Van Praag. Zijn tweede en laatste nummer wordt afgesloten met een daverend applaus.

De Hollandse polonaise is begonnen!

Terwijl het liedje ‘C'est la vie’ door het hele Hotel dreunt, doen alle gasten de polonaise op de vrolijke klanken van René Riva. “Geen gasten achter de bar!”, informeert Bart zijn gasten. Als een echte ervaren barkeeper waakt Bart over zijn domein.



Zijn dat Anita en Frank?

Lekker de boel omver gooien

“Dat doen we dan in de pauze”, verklaart Chiel. Terwijl Ria Valk de gasten laat schudden op hun stoel, bespreekt de Big Boss met zijn Hoteliers hoe ze een goede dansvloer kunnen creëren. Ze besluiten in de pauze de stoelen weg te halen, zodat er meer ruimte is om te dansen en te springen. De polonaise krijgt natuurlijk voorrang op het meubilair!

Big Boss peilt zijn logés

“Heb je een verrassing voor je vrouw in gedachten morgenochtend?”, vraagt attente Chiel aan zijn mannelijke Hotelgast. “Ik ben zes jaar lang al bij mijn vrouw dus mijn verassingen zijn op!”, lacht de man. Hij vertelt Chiel dat hij afgelopen zaterdag ook te gast was bij de Dartclinic van Mieke de Boer. Toen was deze Big Boss er natuurlijk nog niet.



De twee logés in kwestie.

Help mijn plantjes gaan dood!

Hotelier Jones verhuist zijn plantjes naar het kantoor terwijl Dries Roelvink het publiek laat stampen. “De plantjes staan bloot aan teveel rook”, mompelt John op kantoor. Ondertussen kondigt Frank in de hekkensluiter van de avond aan: Dario!

Typisch Hollandse gezelligheid in Hotel Big Brother!



Klap eens in je handjes.

CD’s voor het Mappa Mondohuis
 


Bij de uitgang zit Viola achter de receptietafel. René Riva is druk zijn cd's aan het signeren die veel geld voor het Mappa Mondohuis moeten opbrengen. Zoals het een goede gastvrouw betaamt, groet Viola elke gast die het Hotel verlaat met een prachtige lach op haar gezicht. “Het was een mooie avond toch? Wel morgen op internet kijken en de tv-uitzendingen blijven volgen voor het Mappa Mondohuis”, geeft Viola haar gasten nog mee. Het Hotel loopt langzaam leeg. "Iemand nog cd's?", vraagt ze.

Van Hollands naar Grieks
 


"Als ik eenmaal ga zitten dan is het mis hè?", legt Viola aan Ferri uit. De nieuwste Hotelier is zelf, ondanks een jetlag, toch nog erg actief geweest vanavond. Samen met Bart stond hij achter de bar. Chiel gaat naar huis: "Morgen om tien uur wil ik een meeting. Ik moet uiterlijk om één uur weer weg." Terwijl hij vertrekt nemen de Hoteliers nog een lekker Grieks hapje, als voorproefje op de Griekse avond van zaterdag.

Slaapmutsjes?



De Hoteliers drinken gezellig nog een glaasje mee.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #125 Gepost op: 2-02-2006, 16:32:20 »
Bob is top

Terwijl de andere Hoteliers met elkaar bijpraten en de geweldige avond evalueren, onderhoudt Bart de Hotelgasten. Het gaat over darten en muziek. Bart bekent eerlijk dat Hollandse muziek niet helemaal zijn ding is. De vrouwelijke hotelgast vindt: "Je hoeft mij niet naar een houseparty te sturen." Haar partner houdt van muziek als 'November Rain' van Guns 'n Roses. Ferri zegt over zanger Bob: "Ik vond die kleine wel grappig. Geweldig, spikey hair." Ook de anderen vonden de jonge Bob erg leuk. "Hij is negen hè, vergis je niet!", merkt Bart op.

Weer wakker of naar bed?

Ferri voelt zichzelf weer wakker worden: "Dit is gevaarlijk hoor, je moet me zo naar bed trappen", zegt hij tegen niemand in het bijzonder. Als ook Anita aan de tafel komt zitten, voegt hij 'onschuldig' toe: "Ik slaap bij de dames hè?" De Hotelgaste had in eerste instantie haar twijfels over het logeren in het Hotel: "Ik vond het vreselijk al die camera's!" Maar ondertussen lijkt ze al aardig gewend. Bart opent nog gezellig een fles wijn voor de gasten. Voorlopig liggen de Hoteliers nog niet in bed!

Nieuws gierig



Bart brengt zichzelf op de hoogte van het wereldnieuws

Déjà vu van Bart

Bewerkt fragment uit Barts dagverslag:

Het zal een feest worden, werd ons vooraf verteld. We hebben namelijk een flinke line-up van Nederlandse artiesten, een grote voorraad bier en wijn, blokjes kaas en plakjes worst.

De artiesten van vanavond zijn, in volgorde van lichamelijke grootte: Bob, Ria Valk, René Riva, Dario en Dries Roelvink. De ene na de andere Hollandse hit zal ons vanavond om de oren vliegen.

Gelukkig nam iedereen iets mee voor het goede doel, zangertje Bob een cheque van €1000,-en René Riva honderd albums voor de veiling.

Oh de bel, dat zijn vast al de eerste artiesten…

Geklutst eitje

Zoals je zelf verwend wilt worden, zo verwen je ook je gasten. Dit moet de gedachte van John zijn op deze vroege ochtend. Met een garde klutst hij een paar eieren en brengt ze met wat peper op smaak. Ook de koffie staat reeds te pruttelen. Na een succesvolle Hollandse avond is het Hotel al vroeg in bedrijf.



Heerlijk wakker worden



John brengt zijn gasten een heerlijk champagneontbijt op bed

Gekreun in de Hotelkamer

“Een aardbeitje en een framboos?”, gaapt de vrouwelijke gast. “Daar zou hij een werk aan hebben gehad”, kreunt haar man terug, doelend op het luxe ontbijtje dat John hun net op bed heeft gebracht. “Dit is toch ook die kamer waar in Big Brother die baby geboren is?”, denkt de gaste zich te herinneren.

Ferri wil in de 'Hot tub'

Het Hotel ontwaakt langzaam uit haar slaap. De Hoteliers staan één voor één op, maar zijn nog niet erg spraakzaam. Maar hun gezichten spreken boekdelen: even wakker worden! Kersverse Hotelier Ferri loopt de tuin in en onderzoekt intussen de jacuzzi. Hij lijkt van plan vandaag nog gebruik te gaan maken van de 'Hot tub'

Alles op zijn tijd Chiel

Big Boss Chiel is stipt op tijd. Hij wel... De Hoteliers en hun gasten zitten namelijk net aan het ontbijt. De vergadering zal dus even uitgesteld moeten worden. Ook al heeft de drukke Boss maar tijd tot 13.00 uur.



Viola salueert naar haar Big Boss Chiel.

Chiel heeft commentaar

Chiel is toch begonnen met de vergadering, maar het blijkt moeilijk de aandacht vast te houden. De Big Boss is niet helemaal tevreden over de Hollandse avond: "Jullie hebben echt je best gedaan, maar we zijn tegen enkele problemen aangelopen!" Vooral het uitserveren van de drankjes behoeft verbetering. Er moet volgens Chiel minder glaswerk gebruikt worden: "We gaan vanaf nu over op plastic servies!" Bart is in een eigenwijze bui en gooit wat olie op het vuur: "We zijn geen kroeg hier hoor."

Krantje in de lobby



De Hoteliers hebben een druk overleg, de gasten relaxen ondertussen in de lobby

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #126 Gepost op: 2-02-2006, 16:36:05 »
Vergaderen met een kleuterklas

De vergadering mondt uit in een kleine chaos. De Hoteliers lopen af en aan en Big Boss Chiel krijgt er bijna geen structuur in: "Het lijkt wel of ik met een kleuterklas te maken heb." Ferri oppert het idee om de prijzen van alle evenementen omhoog te gooien. Er onstaat een discussie, maar uiteindelijk is iedereen het eens: "We moeten hier meer uit kunnen halen!"

Ferri laat de gasten uit

Het is tijd voor de Hotelgasten om te gaan. "We hebben het echt leuk gehad", geven ze de Hoteliers nog even mee. Nadat ze van iedereen afscheid hebben genomen leidt Ferri ze naar buiten. De Hotelier lijkt zijn plek in in het team al snel gevonden te hebben.

Iets nuttigs
 


Ferri pakt zijn koffer uit. “Als die anderen aan het bellen zijn, kan ik net zo goed wat nuttigs doen, zegt de nieuwe Hotelier. ”Chaotische vandaag hé”, zegt Anita tegen Ferri. “Vind je?”, zegt Ferri verbaasd. Het lijkt hem niet te storen. Ondertussen in de smokerscorner nemen Viola en Bonnie de krant door. Zo zijn de dames zijn weer op de hoogte van de stand van zaken in de wereld.

Undercover?



Gaat Monique undercover of heeft ze het gewoon koud?

Micky is er, met een verrassing!

De eerste Big Boss is weer even terug. “Ik heb een verrassing”, roept Micky enthousiast. Micky’s moeder is vandaag jarig dus ze heeft voor iedereen gebak meegenomen. Dat kunnen de Hoteliers wel waarderen. "Wat leuk dat je er bent!", vindt Bonnie. "Dat is geen taart, dat is een lekkernij", reageert Frank. Bart gaat snel tegenover Micky zitten. Zou hij nog steeds gecharmeerd zijn van haar? Ook heeft Micky vitaminen bij zich: "Voor als jullie je slapjes voelen." "Zijn die ook chloresterol verlagend?", wil Viola weten, "Ja hoor, die zijn in Amerika getest op alles."



Kussentje hebben?

Het is weer een volle bezetting in het kantoor. Ferri pakt enthousiast de telefoon en gaat bellen. Anita en Frank beklagen zich over de bureaustoelen. “Ze zitten niet lekker”, zegt Anita. “Kussentje hebben?”, vraagt Viola bezorgd?



Even heerlijk ontspannen

De masseuses Marjolein en Peggy zijn gearriveerd. ”Ik heb me nog nooit laten masseren”, biecht Frank op. “Wat gaan jullie allemaal doen?”, wil Viola weten. “Alles wat jullie willen”, antwoordt de masseuse. “Ik vind alles lekker en ik heb overal last van”, roept Viola.



Monique wordt als eerste verwend

Charmeur Bart



"See you en tot snel!"

Sterke mannen in de tuin

De chemische toiletten worden verplaatst. “Bart al het poep loopt eruit”, roept Ferri. John komt niet meer bij. Ze staan eigenlijk niet goed. Ze staan namelijk naast de jacuzzi. Geen prettig uitzicht dus. Maar John vindt het wel goed zo. ”Ik raak dat ding niet meer aan”, zegt John.



Esther en Robin op bezoek
 


Bezoek voor Anita. Esther en Robin zijn gearriveerd. Frank geeft de dames een rondleiding. Ze lopen de fitnessruimte in, waar John en Ferri zich uit de naad werken. “Ik vind dat jij nog even moet doorlopen, zegt Esther tegen John, ik zie geen spatje zweet op je rug.” "Ik vind jullie heel knap op tv, maar niet 's morgens", grapt Esther.

Als herboren

Terwijl John en Ferri zich uitsloven in de fitnessruimte, leest Viola de mannen de krant voor. Ze lijkt herboren na de heerlijke massage. Ze wil even overleggen wat er op de televisie komt vanavond. “ Ik heb zin om te lachen”, zegt Ferri. Zou Viola hiermee akkoord gaan?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #127 Gepost op: 2-02-2006, 16:37:33 »
Grijze zonnebankteint

Anita vindt dat ze erg bleek ziet. “Dan ga je toch lekker een keer naar buiten!”, zegt dochter Robin. “Niemand houdt je tegen!” Esther denkt dat een zonnebankje ook wel lekker zou zijn, maar Anita weet dit zo net nog niet: “Soms krijg je daar een grijze kleur van!”

Voetverzorging



Ook de voeten van Monique worden onder handen genomen

Bijna €10.000 voor de actie van Henk

Wanneer de Hoteliers even een kijkje nemen op de site van Henk Krol nemen, komen ze tot een verrassende ontdekking. Er is al bijna 10.000 euro voor de tientjesactie van Henk voor Mappa Mondo binnen. “Laten we proosten als we deze grens hebben geëvenaard”, besluiten de Hoteliers gezamenlijk. Wilt u ook een tientje storten? Klik dan op de banner van Henk op de voorpagina van deze site. Onder alle donaties worden diverse prijzen verloot. Deze zijn belangeloos ter beschikking gesteld door diverse bedrijven.

Frank voelt zich net een vis

Na de relaxte massage heeft Frank de Jaccuzzi ontdekt. In zijn zwembroek dobbert hij rond in het behaaglijke water. Even doet onze Hotelier een dolfijn na, daarna spettert hij met zijn benen in het water. Frank voelt zich duidelijk als een vis in het water.

Een slimme kettingbrief

Ferri heeft het idee voor een rondstuurmail, om zo te zorgen dat er zoveel mogelijk mensen meer te weten komen over Hotel Big Brother en het daarbij behorende doel en daarna uiteraard geld storten: “Ik wil het liefst heel Nederland door”, aldus Ferri. “Maar het moet ook niet lijken op een virus, iedereen moet het leuk vinden en doorsturen”, vervolgt hij.

De grapjes van Viola

Bezoek in het hotel. Het zangduo van Grant & Forsyth is gearriveerd. Ze hebben een prachtig beeld meegenomen voor de veiling. Viola zit vol met grapjes. “O wat heb ik fun”, zegt ze lachend. Daarna loopt ze naar John die al druk in de keuken bezig is. Viola is op dreef. Ze kijkt in de pan en zegt: “Het ziet eruit als wat mijn hond gister als behoefte heeft gedaan.” Die humor kan John wel waarderen. “Het komt allemaal goed”, zegt de Hotelier.



Het afscheid



"Bye darling." "Bye darling. Thank you for being here."

Een beetje van dit en een beetje van dat

Ondertussen is John alweer druk bezig in de keuken. Vanavond wordt het een beetje van dit en een beetje van dat. Monique kan niet wachten tot het klaar is. “Ik heb zo’n trek en ik mag best een beetje vet eten”, zegt ze. Er staan onder andere saucijsjes en gehakt op het menu. John draait vol overgave de balletjes.



Bart vindt het wel best



Terwijl alle Hoteliers hun steentje bijdragen aan het eten, doet Bart een dutje.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2006, 20:26:49 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2006, 20:28:28 »
Zangmoment

In de smokerscorner zitten Viola en Bonnie oude liedjes op te rakelen. Verschillende liedjes passeren de revue, maar er zijn helaas maar enkele zinnen blijven hangen. Het is meer een lalala voorstelling. Maar de dames hebben lol en daar gaat het om. Er wordt ook serieus gepraat. "Ik ken geen jaloezie, ik ken het echt niet", zegt Viola. "Jaloezie is geen goede eigenschap. Het zet je aan tot dingen die niet goed zijn", vult Bonnie aan. "Ik denk dat we allemaal zo'n ervaring moeten hebben en dan tot de conclusie komen: daar schiet ik niks mee op." Wijze woorden van de dames.

Etenstijd!
 


De Hoteliers genieten van de heerlijke maaltijd van John. Monique geeft nog even een toelichting van de ingrediënten. Het is een gezellige bedoeling in het Big Brother Hotel. Maar waar is Bart? Ligt hij nog steeds te slapen?

"Het is net oud en nieuw"
 


Het gesprek tijdens het diner gaat over tv-programma’s waaraan de Hoteliers hebben meegedaan. Zowel Bonnie, Ferri als Viola hebben deelgenomen aan Bobo’s in the Bush en ze praten over Zuid-Amerika. "Ik heb met hem in Brazilië gezeten", vertelt Viola haar tafelgenoten. Ferry zegt John ook heel goed te kennen. "Dat speelde ook wel mee toen ik hier inging." Viola wil er meer van weten: "En andere personen...?" "Zit je nou naar een complimentje te vissen?", vraagt Ferri. Dan komt de site van Henk weer ter sprake. Iedereen wacht op Bart, zodat ze eindelijk kunnen vertellen op welke stand het bedrag staat dat Henk en de anderen hebben opgehaald met de Mappa Mondo-enveloppen. "Het is net oud en nieuw", zegt Viola.

Magische grens van €10.000 gepasseerd met Henk's tientjes actie!



Laat de champagne maar vloeien!

Filmpie?

Bart zit achter de computer, John praat met Monique over films in de tuin. "Wat vond jij van Gladiator?" wil hij weten. "Hij was zeker goed, maar als je die oude films terugziet die ook over die tijd gingen, dan heeft dat meer grootsheid", is haar mening. Terwijl zij over films praten, kijken Bonnie, Anita, Viola, Frank en Ferri ernaar. Die is op tv. Eentje met Kurt Russel: Breakdown.

E-mail kwijt

Monique krijgt laat op de avond nog een telefoontje. "Voor mij, nu?", zegt ze als Bart haar roept. Maar als de man aan de andere kant van de lijn vraagt of hij stoort, zegt ze volmondig "nee hoor." "Wat is je vraag?", wil ze weten. Het gaat over het storten van honderd euro, en de zakenvrouw gaat op zoek naar een e-mail die daarbij hoort: "De mail was ingedeeld op naam, maar daarna is het weer op een grote stapel gegooid, dus dat is vervelend", zegt ze. Ze pakt haar eigen map erbij om te controleren of ie daar niet in ligt. "Even kijken..." Nee, helaas. Terwijl de blondine naarstig op zoek is naar de administratie, hangen de anderen nog steeds voor de buis te relaxen. Maar het werk houdt nooit helemaal op. "Wacht even, ik ga het even aan Bart vragen, want hier kan ik niet tegen", probeert ze de situatie op te lossen. En ja hoor: "Ze ziet de desbetreffende e-mail op de stapel van vandaag liggen als Bart naar de naam van de zender vraagt. "Verrek!", zegt ze. "Dankjewel Bart!"



Een aantal bekenden

13 Februari komt er een aantal bekende namen eten in het Hotel. Zangeres Glennis Grace, zanger en manager Spiros en Rosanne, een styliste die o.a. veel BN'ers bij TV-programma's kleedt, komen 13 februari een hapje eten in het Hotel. Monique heeft dat geregeld. "Wauw, dat zijn hartstikke bekende mensen joh!", zegt Bart. Ook John komt erbij staan. Monique heeft nog een nieuwtje: "Nou, er is in ieder geval sowieso tweeduizend euro binnen met een etentje". "O ja!", zegt John. "Ik heb iemand gevonden die wil collecteren bij voetbalvereningen", meldt Bart een deel van zijn prestaties.

Jacuzzi-tijd!

Na de film beslissen de Hoteliers wat ze nu gaan doen. "Ik ga zo naar bed, lekker lezen. Vandaag ben ik echt tot rust gekomen en kwam alles er uit. Nou, eigenlijk kwam er niets uit!", lacht Bonnie. Anita heeft zin om nog even naar buiten te gaan. "Ga je niet in de jacuzzi?", vraagt ze Bonnie. Maar dat wil Bonnie niet. Viola wel, in een mum van tijd heeft ze haar badjas aan. Ferry kijkt nog even wat hij doet; slapen wil hij niet: "Ik ga nog even genieten van de avond." "Jacuzzi-time, jacuzzi-time", zingt Viola op een jazz-toontje. "Frank, is hij al warm?" "Ja", roept Frank, die nergens in de tuin is te bekennen.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2006, 23:19:00 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #129 Gepost op: 2-02-2006, 23:19:52 »
Bart op een podium

Viola en Anita zitten in de jacuzzi. Bart rookt een peukje aan de rand van het bad. Anita vertelt dat ze iemand heeft horen zeggen dat ze haar beter achter de computer vandaan konden halen. "Maar die tientjesactie kan ik wel, dus iedereen kan het!", maakt ze met enige zelfspot promotie voor de Mappa Mondo-enveloppen. Viola laat haar visie op het geheel zien: "Ik denk altijd maar zo: als ik het een niet kan, ben ik weer goed in het ander." Bart vult aan: "Tuurlijk. Ze moeten mij niet op een podium zetten om te gaan zingen."

Bakkebaarden te koop

De jacuzzi is inmiddels gevuld met vier Hoteliers: Bart, Ferri, Viola en Anita. De laatste merkt tegen Bart op: "We kregen vandaag een mailtje waarin iemand geld bood als jij je bakkebaarden afscheert." Volgens Bart hoeven mensen daar niet al te veel voor te betalen, maar Viola wijst hem erop: "Het is wel voor het goede doel hè." Langzaam begint Bart te twijfelen aan wat hij net zei. Zijn haar is hem bij nader inzien toch iets meer waard. "Ze mogen het niet helemaal afscheren." Maar dat vindt Viola niet loyaal: "Of je doet het goed, of je doet het niet." Bart trekt zich voorgoed terug: "Nou, dan doe ik het niet." Of bedenkt hij zich toch? "Eentje dan!"



Bekijk de fotostrip. Als de mannen hun entree maken, blijven de dames er niet lang in. Wisseling van de wacht!

Bart Spring in 't Bad!

"Wel een raar tijdstip om nu te gaan zagen?", merkt de badderende Bart op. Ferri neemt nog een slok van zijn biertje. "Hé, doe eens rustig", zegt Bart tegen badgast Ferri. "Wat? Ik doe toch rustig? Ik zit stil man!", antwoordt Ferri verbaasd. Het is duidelijk dat Bart momenteel niet goed tegen de rust en stilte kan. In tegenstelling tot zijn mede-Hoteliers. Zou Bart misschien oorsponkelijk 'Spring in 't Bad' hebben geheten van achter? Het ziet ernaar uit dat hij meer dan voldoende energie heeft en voorlopig niet naar bed gaat! Hoteliers, even wat advies: houd in de gaten dat Bart niet teveel slaapt overdag, want dat brengt consequenties met zich mee!

Favoriete presentatoren

"Ivo Niehe was vroeger fotomodel", vertelt Viola aan Anita. Zij hoort dit voor het eerst. "Echt?" En Viola weet nog meer van hem. "Hij spreekt prachtig Frans. En het is een heel sympathieke man. Nu staat hij in het theater en hij vindt het nog leuk ook! Is toch fantastisch." Moeiteloos stappen ze van Ivo over naar Reinout Oerlemans. Viola: "Hij is zo lekker happy met zijn gezin. Zo'n modelgezinnetje. Net als dat van Daphne en Richard. Ik hoop dat ze zo gezellig blijven." Anita heeft ook een favoriet. "Peter van der Vorst is goed. Hij is heel gevat, hij heeft Madonna in zijn show gehad. Nou, die wil jij niet interviewen hoor! Die heeft geen humor." Viola zingt: "If you have a bad day..." Maar dat was niet Madonna's excuus volgens Anita. "Nee, ze is gewoon chagrijnig. En ze gaf niet normaal antwoord. Maar Peter deed het maar! Hij praat goed. Hij heeft ook tegenover Gerard Joling gezeten. Ik heb heel erg gelachen, die opmerkingen tegen elkaar!" Viola gaat niet mee in haar enthousiasme. "Ik heb het niet gezien schat, daar kan ik niet over oordelen."



"Je kan lachen met haar!"

Ferri vindt Viola een leuke vrouw. "Je kan lachen joh met haar! En je kan alles tegen haar zeggen, dat vind ik echt tof." Minder tof vindt hij dat sommige journalisten alles lijken te kunnen zeggen als het om BN'ers gaat. Terwijl hij met Bart in gesprek is, praten Viola en Anita in de dinerzaal over gekookte en rauwe worteltjes, en besluiten ze hierna dat het tijd is om te gaan slapen. Viola probeert John, die aan de keukentafel zit, ook over te halen. "Darling, denk aan je rust, ga lekker slapen!", zegt ze teder.



Grant & Forsyth getrouwd?

Het is zover. Alleen de mannen in de jacuzzi zijn nog op, verder ligt iedereen heerlijk op één oor. Bart denkt terug aan de komst van Grant & Forsyth. Vanmiddag kwam het zangduo op de koffie om een beeld voor de veiling langs te brengen. "Ze zeiden: het is net of we in de Vijf Uur Show zitten", zegt Bart, nog steeds met een muts op, terwijl hij al ruim een uur in het stoom van de jacuzzi zit. "En het was ook tien over vijf! Lachen joh." Ferri vindt dat de vrouw van het stel er nog net zo goed uit als 'tachtig' jaar geleden. Bart wil weten: "Zijn die getrouwd?" Ferri weet het niet: "Maar ze zijn niet bij elkaar weg te slaan."

Kameleon Bonnie



Zoek Bonnie.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2006, 11:42:37 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #130 Gepost op: 3-02-2006, 11:44:10 »
Een momentje voor jezelf

Bonnie is als enige Hotelier vroeg uit de veren vandaag. Op haar gemakje doet ze de vaat en ze lijkt te genieten van de rust om haar heen. Een momentje voor haarzelf.

"Jij hebt best een bekend gezicht!"

Ferri is de tweede Hotelier die het bed uitkomt. “Ik kan niet zeggen dat ik helemaal fris ben”, is het eerste wat hij Bonnie toevertrouwt terwijl hij een beetje om zich heen staat te hoesten. “Ik heb gisteren met Bart nog zo’n twee uur in de jacuzzi gezeten en we hebben de helft van de haring opgegeten”, gaat hij verder terwijl hij naar het kantoor loopt om de computers op te starten. Op dat moment gaat de bel. De schoonmakers staan voor de deur. “Hé, jij hebt best een bekend gezicht”, krijgt Ferri te horen. “Ben jij niet uit één of andere soap of zo?”

Tijd voor ontbijt

De schoonmakers zijn fanatiek aan de slag gegaan en het geluid van hun stofzuiger heeft de rest van de Hoteliers gewekt. Gezamenlijk zitten ze aan de ontbijttafel. Behalve Bart; die is gelijk druk aan het typen. "Bart moet je een eitje?", wil Ferri weten. "Als hij niet 15 minuten heeft liggen koken", klinkt het uit het kantoor. "Wat zit er een rare smaak aan deze thee", concludeert Bonnie ondertussen.



Interessante mail?



Nee, geconcentreerd speelt Viola een spelletje.

Balletje balletje

Ferri weet een paar goede manieren om zijn spieren te trainen. Daar heeft John wel interesse in. Gezamelijk trainen ze op een grote bal in de Slaapkamer. “Wat doe je dan voor biceps?”, wil John weten. “Ik leer je dive bomber push ups”, stelt Ferri voor.



Ferri werpt zich op als Johns personal trainer

Nieuws van de dag

Frank verdiept zich aan de keukentafel in de krant van vandaag: “Jonny Kraaikamp is verhuisd naar het rusthuis voor artiesten”, meldt hij aan zijn mede-Hoteliers.

Er schort wat aan de organisatie

Monique zit met een relatie aan de lijn die niet heel blij is met de Hoteliers. Ze heeft een paar keer gereageerd op een oproep van Monique, maar niemand heeft haar teruggebeld. Hotelier Monique is duidelijk verrast en schaamt zich een beetje: “Sorry, maar er mankeert nog wel eens wat aan onze organisatie!” Na meerdere verontschuldigingen lijkt de relatie echter weer tevreden. Zou dit nog problemen gaan opleveren?

Lunchtijd

De Hoteliers hebben een besloten vergadering. U kunt ondertussen genieten van de rustieke omgeving van de Hotel Big Brother-tuin.

Hotelkamer verhuurd

Vanavond zal de Hotelkamer wederom worden verhuurd aan twee gasten. Zullen deze het net zo naar het zin hebben als de vorige?



Leven in de brouwerij

Aan alles komt een eind. Zo ook aan de besloten vergadering van de Hoteliers. Monique en John gaan meteen aan de slag met het uitpluizen van de koelkast. Wat hebben we nog en wat moet er weg? "Ik ga meteen muntthee maken", zegt Monique: "Anders kunnen we dat morgen ook weggooien. Ik heb ook het vlees uit elkaar getrokken." Wat ze met het laatse precies bedoelt wordt niet helemaal duidelijk.

De gast is koning



Monique maakt het bed in de Hotelkamer op. Zelfs de kussenslopen worden netjes gestreken.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2006, 14:58:04 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #131 Gepost op: 3-02-2006, 16:37:22 »
Het plakband plakt niet



De Oosterse keuken lijkt goed te vallen!

"Gimme some love!"



Big Boss Chiel komt het Hotel binnenwandelen en hij is in opperbeste stemming. “Gimme some love!” roept hij tegen Ferri en geeft hem een dikke knuffel. “Ik heb spelletjes en dvd’s meegenomen. Vanaf 18.00 uur is het alleen maar vrije tijd”, roept hij door het Hotel heen. "Ik ben zo blij als een kind", voegt hij er nog aan toe. "Mijn nieuwe vleugel is vandaag gebracht."

Even zakelijk, dan relaxen

Het lijkt wel een vergaderdag. Alweer zitten de Hoteliers, alleen nu samen met Big Boss Chiel, rond de tafel. Alle evenementen worden weer uitgebreid besproken en eventuele aanpassingen worden gemaakt. Maar vanaf zes uur is de 'werkdag' voorbij en mogen de Hoteliers genieten van een heerlijke rustige avond. Vooral Bonnie kijkt hier naar uit, want zij brengt de avond thuis door bij haar man.

De zuurstofplant

Viola is druk bezig in de keuken. ”Over twintig minuten komen de gasten al,”, zegt de Hotelier. Ze klingelt er vrolijk op los met de glazen. Ze wil dat alles er tip top uitziet. Bovendien vergeet ze geen enkel detail, zelfs niet de zuurstofplant.

Ferri gooit te hard

Ferri en Viola oefenen alvast voor de Griekse avond. Daar mogen de gasten net als in Griekenland hun bord stuk gooien. Ferri doet een poging. “Voor de Griekse avond doetje het toch iets te hard”, zegt Viola tegen Ferri. Ze komen toch beide tot dezelfde conclusie: het bord is te groot.



"We hebben hetzelfde!"

Chiel en Frank zitten aan de keukentafel. Ze hebben het over Chiels bedrijf, Intershow. "Bij een onderdeel begeleiden we soapacteurs", vertelt Chiel. Daar zit Hotelier Ferri ook bij. "Ik doe niet alles zelf. Ik ben van het delegeren", vertelt Chiel. "Maar ik zet mensen neer van wie ik weet dat ze het aankunnen. Ik ben er voor de grote lijnen, maar het is mijn bedrijf, dus het moet wel mijn signatuur krijgen." Dan ontdekken ze een overeenkomst tussen elkaar. Chiel zegt: "Ik ben een non-drinker." Dat is Frank ook: '"Ik rook niet en ik drink niet." Chiel is verrast: "Dan hebben we hetzelfde!"

2500 nummers

Anita is positief over Hotelier Ferri: "Hij heeft zulke leuke ideeën! En steeds net even anders." Viola beaamt het: "Daarom past hij ook zo goed in het team." Anita ziet nog een voordeel. "Hij heeft 2500 telefoonnummers!"

Eén van de vele gezichten van Chiel



Wat zou Frank gezegd hebben?

In de keuken

Het is druk in de keuken. “Deze pannen komen uit de oven die ik nu neerzet", waarschuwt John, "Dus wees voorzichtig!” De andere Hoteliers gehoorzamen. Monique waagt zich ook aan een wijntje. “Bart, mag ik ook een rode openmaken? Ik hou niet zo van witte”, zegt ze.

« Laatst bewerkt op: 3-02-2006, 22:09:04 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #132 Gepost op: 3-02-2006, 22:11:37 »
Die twee gasten

"Ik zou graag weer een aantal dagen thuis willen zijn", geeft Frank toe. Monique begrijpt hem: "Even rust." Dan gaat de telefoon. Bonnie zegt over de telefoon: "We zouden hem eraf moeten halen." Maar Anita loopt wel even: "Ah, dat maakt niet uit, ik ben toch klaar met eten." Monique ziet Frank steeds moeier worden. "Ga even liggen dan", zegt ze lief. Maar Frank wacht op de hotelgasten die in de file staan. Of zoals hij het grammaticaal incorrect verwoordt: "Nee, ik wil gewoon even kijken die twee gasten die straks binnenkomen."



Geen puf meer?



De gasten zijn nog steeds niet gearriveerd. Frank, die eerst zo moe was, besluit de vrijdagavond uiteindelijk sportief in te vullen. Monique lijkt nu degene te zijn die nergens puf voor heeft. “Vanavond mogen we film kijken. Nou het is bijna feest”, zegt Monique weinig enthousiast tegen John.

Bonnie gaat 'buiten spelen'

“Jongens, Bonnie gaat weg. Even gedag zeggen allemaal”, maant Viola haar mede-Hoteliers die in het kantoortje zitten. De zangeres gaat een nachtje bij haar Anne-Jan ‘logeren’. Monique springt gelijk op. “Nou veel plezier Bon, geniet er maar van.” “Lieve schatten, jullie krijgen allemaal een dikke kus van me. Jullie ook een fijne avond”, roept Bonnie naar haar collega’s. “Geniet ervan hè”, drukt Monique haar nogmaals op het hart. “Yes, I will”, zegt Bonnie resoluut en ze spurt de poort uit.



Sporten, jacuzzi, sauna

"De koffie loopt door! Ik ga even Frankje waarschuwen", zegt Viola. De film met Tom Hanks begint namelijk bijna. Frank ontspande net nog in de jacuzzi, maar is er nu al uit. Hij is overgestapt naar de sauna. "Ik heb vijfentwintig minuten op de hometrainer gezeten, ben toen gaan douchen en in de jacuzzi gegaan. Maar dat heb ik alweer gehad." Viola vergezelt hem even in de sauna, maar gaat er snel weer uit. Beetje warm met een jurk aan waarschijnlijk... Monique is ook sportief aan de slag gegaan. Op de hometrainer geeft ze zichzelf weer wat energie.



Vier op een rij



Het is een rustig avondje, en toch is iedereen op zijn manier actief. Monique hangt op de bank, maar legt daarna aan Ferri uit hoe je het beste borden kan dragen. Anita en Bart proberen elkaar te verslaan tijdens een potje Vier op een Rij. John geniet van een boekje én van de film. In zijn eentje zit hij lachend op de bank.

PSV of Ajax?

Anita belt een meisje dat een mail stuurde. Zij gaf daarin aan dat ze graag bij een voetbalwedstrijd aanwezig wilt zijn. Als Anita het veertienjarige meisje aan de telefoon krijgt, weet de persoon aan de telefoon hier helemaal niets van af, al heeft ze wel dezelfde naam als de afzender. "Hier staat dat je fan bent van PSV, klopt dat?" "Nee, ik ben voor Ajax", meldt het onwetende meisje. Anita zegt dat het niet erg is, maar dat het zou kunnen dat iemand een geintje met de puber heeft uitgehaald. Het meisje denkt het ook. Vervelende situatie. Als Anita vriendelijk gedag heeft gezegd en op heeft gehangen, zegt ze hardop: "Dit is raar."



Een halve dag te laat

Ferri en John zitten Frank te plagen. De gasten die de hotelkamer hebben geboekt zijn er nog steeds niet. "Ja, hallo met de receptie. Jullie zouden hier al om vijf uur zijn. Jullie zijn dus al een halve dag te laat", doet Ferri Frank na. John en Ferri komen niet meer bij van het lachen. Want ze vinden de toon die Frank aansloeg niet echt klantvriendelijk. "Ja, maar ze zeggen tegen mij ook 'Hé Frankie!', zo praat ik met ze", verdedigt Frank zich. "Ik zeg niet 'ik belde u over de reservering die u gemaakt heeft.'" Klantvriendelijk of niet, de gasten zijn er nog steeds niet....
« Laatst bewerkt op: 4-02-2006, 00:57:50 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #133 Gepost op: 4-02-2006, 00:57:25 »
Ferri houdt niet van verrassingen

Er kloppen een dame en heer aan bij het Hotel. En meteen klinkt er een zucht van verlichting door het vertrek. ‘Daar zijn de gasten’ denken alle Hoteliers. Maar Anita niet, want zij kent de twee persoonlijk. “Er is bezoek voor Anita, maar het zijn niet de gasten”, legt Viola aan de anderen uit. “Is dat verwacht?”, vraagt Ferri quasi-geïrriteerd. “Nee, volgens mij is het een surprise”, denkt John. “Nee niet dat ik het erg vind”, gaat Ferri verder, “maar ik wil dat van tevoren wel weten.” “Ik kijk nergens meer van op”, zegt de meer ervaren John. “Go with the flow.”

Modeshow met BN'ers

Jessica Röling, één van de gasten, komt niet alleen voor de gezelligheid. Ze vertelt dat ze zelf een gehandicapt kindje heeft en zich met alle liefde wil inzetten voor Mappa Mondo. Jessica heeft twintig jaar eigen kledingwinkels gehad en heeft nu een eigen label. Ze vertelt begenadigd over haar plan: “Met mijn winkels hadden wij altijd modeshows. Ik ben op het idee gekomen om een act te doen uit de musical 'Hair', dat hebben we altijd gedaan met de modeshows, en daar wil ik BN’ers aan koppelen.” “Dus BN’ers playbacken een paar minuten uit 'Hair' en de kleding die ze showen, die wordt geveild?”, recapituleert Monique. Daar komt het zo ongeveer op neer. Jessica benadrukt dat ze zich erg verbonden voelt met het doel. “Je bent 24 uur per dag met een gehandicapt kind bezig. Mijn dochter heeft een papa en mama die wel de tanden erin kunnen zetten. Zij heeft wel een kans gehad en ik vind dat andere kinderen daar ook recht op hebben. Dat is de insteek!” De Hoteliers zijn erg enthousiast en er worden gelijk concrete plannen gesmeed.



Frank houdt het voor gezien



Terwijl Bart, Anita en Monique druk 'vergaderen' met Jessica, houdt Frank het voor gezien. Nog even leest hij in bed een boek, maar hij kan zijn ogen niet openhouden. Binnen een paar minuten gaat het licht uit. Morgen weer een nieuwe dag...

Bart en Ferri in het leer?

De Hoteliers brainstormen samen met Jessica over welke modellen ze voor de modeshow kunnen optrommelen. Er vliegen heel wat namen van bekende mooie vrouwen over en weer, waaronder die van ex-Big Boss Micky Hoogendijk. Ook is er één man nodig. "Stel nou dat ik die jongen niet kan krijgen hè, zou ik dan iemand van jullie kunnen aanwijzen?" Jessica kijkt Ferri en Bart aan. Die kijken vertwijfeld terug. Ze legt uit: "Jullie hoeven niet naakt ofzo. Misschien een leren broek aan..." Beide mannen kijken naar hun postuur. Jessica: "Je mag dan niet meer gaan trainen, want dan kloppen je maten niet meer." Ferri begint als eerste: "Ik roep al drie jaar dat ik ga trainen, maar roepen is anders dan het doen." Toch wil hij er zeker over nadenken: "Maar het is op voorbehoud, we sluiten het niet uit." Bart ziet nog een probleempje als hij zichzelf op de catwalk voorstelt: "Ik mis de coördinatie in mijn linkerbeen en die moet toch echt mee."

Bonnie is een schat

In de dinerzaal is het een gezellige boel. Bart begin over Bonnie, één van zijn favorieten. "Bonnie krijgt de meeste fanmail van iedereen. Ze is zo'n gaaf mens." Anita valt hem bij: "Een schat." Bart gaat nog een stapje verder. "Als je aan Bonnie zit, zit je aan mij! Ze heeft het hier super naar haar zin en kan een hoop doen."

Twee feestvarkens in de jacuzzi

Terwijl een groot deel van de Hoteliers al geruime tijd onder de wol ligt, duiken Bart en Ferri nog even lekker in de jacuzzi. "Gaan jullie nog maar even bepraten welke mooie modellen er moeten komen op de modeshow", moedigt Anita de twee aan. Ferri sjouwt een paar bierflesjes mee naar buiten. "Ik ben bang dat ik het image krijg van feestvarken. Ik zit alleen maar te zuipen." "Dat zou helemaal terecht zijn", grapt Bart.



Anita komt een beetje rottig uit haar wooorden

Anita vindt het heel jammer dat John een tijdje niet op TV is geweest. "Ik miste je wel op televisie. Ik vind je zo leuk, man! Waar zat jij toen ook alweer in, in welke serie?" "Het laatste was Sam Sam", antwoordt John. Anita: "Echt heel leuk, ik hoop dat er weer zoiets komt, maar dan een leuk iets!" John lacht zich rot, hij weet niet wat hij hoort. "Ja, je weet toch wel wat ik bedoel", probeert Anita haar uitspraak recht te breien.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #134 Gepost op: 4-02-2006, 11:49:05 »
Lekker lang slapen

Na de vrije avond nemen de Hoteliers het er vanochtend ook nog even van. Alleen John scharrelde kort door het Hotel maar ook hij is weer in zijn warme bed gekropen. En gelijk heeft hij. Er is nog een hoop te doen voor de Griekse avond die vanavond op het programma staat, dus iedereen zal de energie hard nodig hebben.



Is Frank nou wel of niet wakker?

Vroege vogel Frank is ook vandaag weer als eerste uit de veren. Maar ook bij hem is het niet meer dan een schijnbeweging. Hij loopt naar de keuken, pakt een stukje kaas van het aanrecht, bekijkt het aan alle kanten en gaat weer terug naar bed. Het is per slot van rekening zaterdag.



Bedtijden

En ja hoor, er is weer iemand gespot. Ook Monique maakt een kort ochtendwandelingetje door het Hotel: rechtstreeks naar het toitet. Op de terugweg groet ze Frank, die nu echt van plan lijkt te zijn de dag aan te vangen. Hij lag gisteren rond elf uur al onder de wol, Monique lag er een uurtje later in. Anderen hielden het tot diep in de nacht vol. Viola pakte om één uur haar kwast nog op om aan een schilderij te beginnen. Zij en Anita gingen pas rond de klok van drie naar bed. Voor Ferry en Bart was het rond die tijd ook het moment om te gaan slapen.

Bonnie is terug



Bonnie heeft een avondje thuis doorgebracht en staat nu weer voor de deur. "Wil je binnen komen of blijf je buiten spelen?", vraagt Frank door de intercom.

Ben je lekker uitgerust?

Vanzelfsprekend wil iedereen weten of Bonnie heeft genoten van haar avondje vrij. “Ben je lekker uitgerust?”, vraagt John. “Nou uitgerust, je hebt zoveel te bepraten in zo’n korte tijd”, vertelt Bonnie. “Mijn hondje is getrimd, er is bijna niets meer van over. Hij was wel een beetje humeurig en afstandelijk tegen me. Die is echt niet blij dat ik zo lang weg ben.”



Overal rimpels

"Je ziet er uitgerust uit", zegt Viola tegen Bonnie. "Nou, vanochtend zag ik toch weer een hoop rimpels in de spiegel", reageert Bonnie lachend. Monique is in een filosofische bui: “We komen allemaal in de situatie dat we 70, 80 of misschien wel 100 worden en dan zitten we allemaal onder de rimpels. Het gaat erom wat je van binnen bent." ”Zeg”, grapt Viola: “Nou hebben we niets meer om het over te hebben.”



Niet te krenterig met de druiven

Frank en Viola bespreken de aankleding van de Griekse Avond. ”Jij bent hoofd styling”, zegt Frank tegen Viola. “Ja ik weet het”, reageert Viola. “Ik moet zo een hoop druiven aan het plafond hangen, dus ik hou me nu nog even rustig.”

Griekse borden

"John, gisteren had je zoiets van: dat moet ik niet vergeten..." Ferri wijst hem er even op, en John weet meteen wat hij bedoelt. "O ja, bedankt. Het verkeersbureau!" Ferri vraagt hem: "Als je toch gaat bellen, wil je dan meteen vragen wat ze roepen als ze een bord kapot gooien? Hier staat 'hoppa', maar ik weet niet zeker of dat klopt. Hij vertelt wat hij weet: "De traditie was altijd dat je stapels borden kapot gooide, maar daar vielen te veel gewonden bij, dus dat is veranderd."



John snijdt de tomaatjes voor de Griekse avond, terwijl Monique het vlees verzorgt.

Griekse Linedancing

"Het is nu een beetje een chaos met die papieren hoor. Ik overzie het nauwelijks meer." Anita is druk bezig met telefoontjes. John en Monique bereiden het eten voor. Ferri en Viola hebben even iets anders in hun hoofd: hoe doe je die Griekse dans ook alweer? Ze oefenen en Ferri concludeert: "Het is gewoon een beetje Griekse linedancing!"
« Laatst bewerkt op: 4-02-2006, 12:36:07 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #135 Gepost op: 4-02-2006, 15:09:41 »
Huilen aan tafel

Karen, een kok die gespecialiseerd is in de Griekse keuken, komt de kokers bijstaan. Professioneel adviseert ze John wat hij het beste kan doen. "Die groente erbij is helemaal niet verkeerd, dat is gewoon leuk." Haar dochtertje helpt Monique met het snijden van uien. "Moet je huilen?", vraagt haar moeder als de tranen in haar ogen verschijnen. "Ach, vind je het niet leuk hier?", zegt John gekscherend.



Het is vandaag zaterdag

Monique en Rosanne (dochter van kok Karen, red.) zitten met betraande ogen uitjes te pellen. “Kon jij vandaag vrij krijgen dan?”, vraagt Monique. “Het is vandaag zaterdag”, reageert Rosanne. “Oh ja”, bedenkt Monique zich. “Ik raak echt alle begrip van tijd kwijt hier.”

Griekse sferen in Hotel 'Megalos Athelfos'

Retsina, Baklava, Feta, Keftedakia, Tsatsiki; de Griekse gerechten en termen vliegen je om de oren in de keuken van Hotel Big Brother. Je waant je al bijna op een zwoel en gastvrij Grieks eiland, badend in de ondergaande zon. Ondertussen is Hotelier Bart begonnen met de voorbereidingen van de eetzaal. Hij onderzoekt de mogelijkheden om veilig met borden te kunnen gooien. Een typisch klusje voor Bart.



"Een kloddertje roze...."



Chiel met bloemen en tas

Big Boss Chiel komt het Hotel binnen. Hij heeft bloemen bij zich en een grote Feyenoord tas. “Kijk een Ajaxied met Feyenoordspullen!”, roept hij. “Wat jij al niet doet voor het goede doel”, roept John terug. “Ja, en ik blijf nog slapen ook!”

Viola in het achtergrondkoor

Aristakis speelt wat van zijn nummers op zijn elektrische piano. "Don't want to live without you..." Viola en Anita raken helemaal door het dolle en dansen mee. "Ik wil vanavond in het achtergrondkoor", zegt Viola enthousiast. "We krijgen een geweldige avond met jou! Zeg je straks op de radio het gironummer 4426? Da's altijd handig." Dat belooft Artistakis: "Ja, ik schrijf het zo even op!" Dan verdwijnt zijn publiek, omdat het tijd is voor wat anders. "Oh, jongens, we gaan vergaderen!", klinkt Viola als ze naar de keuken loopt. Als bijna iedereen zit, gaat de telefoon. Chiel is duidelijk: "Telefoons gaan ernaast jongens, anders zie ik het al helemaal gebeuren. Ook Aristakis wordt verzocht even op te houden met spelen, zodat iedereen voor elkaar verstaanbaar is. Dan komt Bonnie uit haar bed: "Hé Artistakis, da's lang geleden! Ik heb net als een blok liggen slapen, heb geen idee wat er allemaal aan de hand is!"

Als u blij bent, gooi een bord

Artistakis legt uit dat het gooien van een bord in Griekenland een uiting is van blijdschap. "Het kan ook met een glas zijn."
De Hoteliers zijn aan het vergaderen en de zanger zit erbij. Chiel zegt tegen Anita: "Dan moet jij als gastvrouw vanavond tegen de gasten zeggen: "Als u blij bent, gooi dan nu een bord." Bart is bang dat ze straks borden krijgen die 'keihard splinteren'. "Dan is het hele feest voorbij", vreest hij. Een hoop zaken passeren de revue. Vanavond tijdens het feestgedruis zal Viola een promo maken voor overige gezellige avonden in het Hotel. En Frank en Bart trekken een Feyenoord- en Ajax-shirt aan, ook voor een spotje om mensen langs te laten komen. Een ander ding vindt Chiel ook erg belangrijk: "Zorg ervoor dat de juiste glazen voor de juiste drankjes worden gebruikt!"

Mediterrane sfeer



Viola is druk bezig met de decoratie van de eetzaal. Ze loopt te sjouwen met Griekse borstbeelden, planten en trossen druiven. De eetzaal krijgt al een aardig mediterrane sfeer.

Controle in de keuken



Karen en haar dochter Rosanne helpen de Hoteliers de hele dag met de voorbereidingen voor de Griekse maaltijd vanavond. De twee kokkinnen hebben alles onder controle. Anita en John onderhandelen over de hoeveelheid knoflook in het eten: "Nog één teentje erbij!", vindt John. Maar Anita wil het liever niet. "Nog één dan", vindt Karen een compromis, "want we doen er ook yoghurt bij."

Viola is sterk

Viola wil de inrichting iets veranderen, ze heeft al meerdere keren om hulp gevraagd. Maar alle Hoteliers zijn druk met hun eigen dingen bezig. Dan besluit Viola zelf de boel te versjouwen. Als dat maar goed gaat, pas op je rug!

« Laatst bewerkt op: 4-02-2006, 18:04:42 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #136 Gepost op: 4-02-2006, 18:05:55 »
Heeft Anita plankenkoorts?

Anita heeft zich teruggetrokken in de dinerzaal. Stilletjes oefent ze haar teksten voor vanavond. “Ik heet u van harte welkom..”, fluistert ze.



Chiel kust Viola

Chiel loopt de dinerzaal in. Hij is blij verrast met het resultaat en zoent Viola van blijdschap. “Heel erg sfeervol, echt prachtig”, roept hij. “Dank je wel, maar zonder de jongens van het decor was het niet gelukt”, antwoordt Viola. Bonnie voelt zich gepasseerd: “En de meiden niet te vergeten”, zegt ze.



Ferri zoekt geluk

Alle Hoteliers genieten van hun eten. “Hebben we een grote ui?”, vraagt Ferri en hij legt uit waarom: ”De Grieken hangen dat boven hun deuropening voor geluk, ik weet alleen niet of de gasten het snappen.”

Inzingen, indansen en in gooien



Het eerste bord sneuvelt! Ferri heeft de primeur van de Griekse avond: "Hoppa!", en hij gooit een wit bord op de grond! Viola grijpt Bonnie bij haar zij en samen dansen ze, met armen over elkaar, op de piano-muziek van Aristakis.

Sirtaki-les

Aristakis helpt Viola de sirtaki te dansen. Geduldig legt hij de stappen uit. Viola vindt het prachtig om te leren. Ook Monique moet er aan geloven: "Pas op hè, ik heb hakken aan!", maant ze de enthousiaste Griek. De dames leren dansen, maar de mannen staan vooraan als Aristakis het bordengooien voordoet. Om het competiegevoel te verhogen, plakt Bart meteen een plakbandje om de grond, waarachter vandaan gegooid moet worden. Ferri merkt op over het optreden van Aristakis: "Het zou mooi zijn als we bloemen hadden die we naar je toe konden gooien, maar we hebben nu alleen tomaten."

Ferri heeft last van de droogte



“Mijn lippen gaan eraan van de droogte”, klaagt Ferri tegen Bonnie. En hij smeert een flinke lik vaseline op zijn mond.

Anita’s jurk zakt af



De gasten van vanavond arriveren. Iedereen is er klaar voor behalve gastvrouw Anita. Zij heeft namelijk een probleem met haar jurk. Terwijl de mannen iedereen welkom heten schiet Monique Anita te hulp. Als dat maar goed komt…

Flirt John met Monique?



Monique helpt John in de keuken. “Nu ben je letterlijk een keukenprinsesje”, zegt Hotelier Jones zachtjes. “Nou dank je, ik voel me ook echt… zo”, zegt Monique enigszins verlegen.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2006, 23:59:35 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #137 Gepost op: 5-02-2006, 00:03:00 »
Zijn er hotelgasten vanavond?

Er zijn twee dinergasten die interesse tonen in een hotelovernachting.“Chiel what’s the deal, krijgen we toch slapers?”, vraagt Bart. “Ja dat zit er wel in. Dan gooi ik gewoon snel mijn spullen uit de slaapkamer en ga ik mijn vrouw bang maken: 'Schat ik kom toch thuisslapen'”, zegt Chiel. Maar eerst nog maar afwachten of de gasten ook echt blijven slapen.



Met liefde bereid

Het Griekse eten wordt goed ontvangen door de dinergasten. Vooral de moussaka smaakt erg lekker. “Het is heerlijk”, laat één van de gasten weten. Anita blijft keurig in haar rol en antwoordt: “Ik ga het wederom aan de keuken doorgeven.” Een moment later komt de kok de dinerzaal binnen. Hij wordt ontvangen met een daverend applaus. “Ho, wacht even, dan moet de andere kok er ook bij zijn”, roept John. Chiel grijpt meteen in. “Ga jij nog even in de coulissen staan dan haal ik Karen erbij.” En ze maken vervolgens samen hun entree. “Ze zijn vanmorgen al om 11.00 uur begonnen”, vertelt de Big Boss, wat het applaus nog luider doet klinken. “Dank jullie wel, maar we doen het met alle liefde”, zegt Karen.



Big Boss is even streng

Bart heeft net een gesprek gehad met de potentiële hotelgasten: “Ze willen 100 euro betalen.” “Nee, dat doen we niet. We hebben overleg gehad en de minimumprijs is 250 euro”, zegt de Big Boss stellig. “Nou ja, misschien willen ze er wel 250 euro voor betalen, maar dan wel met z’n vieren”, zegt Bart. Dat valt niet goed bij de Hoteliers, en al helemaal niet als Bart zegt dat er dan twee van hen bij de BN’ers op de kamer slapen. “Ze kunnen echt niet met zijn vieren in één bed. Of ze beslissen binnen een half uur dat ze met twee personen voor 250 euro blijven, of de kamer is voor mij”, zegt de Big Boss voor de laatste keer.

Gezelligheid ten top



De gasten vermaken zich opperbest op de klanken van Aristakis. De stemming zit er goed in...

Griekse avond met Hollandse hits

Anita treedt op voor de dinergasten. Ze verrast het publiek met een solonummer uit haar Dolly Dots periode. Na Anita komt Bonnie haar topper zingen: ‘Bonnie kom je buiten spelen’. “Ik word voor het blok gezet, ik ken de nummers helemaal niet. Ik kan ze wel spelen hoor, maar ik zing ze niet, ik heb niet zo een stem als Bonnie”, zegt Aristakis. Waarop Bonnie antwoordt: ”Nee dat kan ik me voorstellen.”



Monique is in een melige bui

Monique vraagt aan haar gasten of ze nog iets willen nuttigen: “Willen jullie nog een bak lava?”, vraagt ze. Aristakis verbetert haar: “Het is baklava hoor.” Tot hij in de gaten heeft dat Monique een grapje maakt…

Iedereen doneert

“Geeft u eigenlijk ook nog wat aan Mappa Mondo?”, vraagt één van de gasten brutaal aan Aristakis. “Nou ik speel vanavond gratis en er gaan een paar cd’s van mij, met handtekeningen van alle hoteliers in de veiling."

En dan is het alweer tijd voor het afscheid

Voordat de gasten naar huis gaan roept Big Boss Chiel iedereen nog even op om mee te werken aan een promo. Alle gasten doen enthousiast mee. Presentatrice Viola neemt de leiding: "Wilt u ook zo'n grandioze avond beleven, surf dan naar..." Iedereen in koor: "www.hotelbigbrother.tv." Vanavond hebben de gasten in ieder geval een heerlijke avond beleefd. Uitgebreid nemen ze afscheid van alle Hoteliers. “Bedankt, het was een grandioze avond. Jullie doen mooi werk”, zegt één van hen tegen Bonnie.



Wie hard werkt krijgt vrij

Chiel vraagt even de aandacht. “Jongens er moet opgeruimd worden. Een paar mensen hebben vanavond extra hard gewerkt. Dat zijn Monique, Bonnie, John, Karen en Viola. Jongens jullie mogen nu wat voor jezelf doen. De rest kan nog wel even door.” Daar lijkt iedereen vrede mee te hebben. “Ik ga even een lekkere douche nemen”, zegt Monique verrukt.

Wie is die Adonis in Viola's bed?

Ferri ruimt alle decorstukken op. Wanneer hij met één van de mannelijke beelden voorbij loopt komt Monique op een lumineus plan: “Kom we leggen hem bij Viola in bed.” Zo gezegd zo gedaan, samen tillen ze het beeld bij Viola in bed. Ze proesten het uit van het lachen, helemaal als Viola een seconde later voorbij loopt. “Ik ben 1 minuut weg en jullie zitten alweer te lachen”, roept Viola vragend.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #138 Gepost op: 5-02-2006, 11:18:34 »
Slapen...



Het hele Hotel is nog in diepe rust. Dat betekent dat de Hoteliers straks op moeten schieten. Om 10.00 uur staat de taxi namelijk voor de deur. Dan gaan Chiel, Ferri en Viola naar Veldhoven voor het NK Open Darts 2006.

Goedemorgen Bonnie



Bonnie is weer als eerste op. Na een bezoek aan het toillet, zet ze een heerlijke pot koffie voor haar mede-Hoteliers.

Rennen...



De telefoon gaat. Bonni zet het op een rennen. Haar collega's liggen immers nog te slapen en Bonnie vindt het wel lekker rustig zo... Maar dan komt toch Chiel de hoek om, goedemorgen!

Wakker worden mijn kind

“Hebben we ook yogurth?”, wil Chiel weten. Nadat Bonnie heeft uitgelegd waar het staat schenkt hij een lekkere bak in. “Ik kan het hele pak wel opeten!” Maar eerst gaat Chiel Ferri wekken. “Wakker worden mijn kind, heb je lekker geslapen?”, vraagt hij.



Ferri's pesttribune



Big Boss Chiel heeft het niet zo op skyboxen in voetbalstadions.”Voetballen doe je op de tribune, daar kun je lachen. Bij de skybox is het meer business, dan begin je met een sjiek diner”, vertelt hij. Viola onderbreekt hem: “Dat hoef je toch niet te doen?" “Nee maar je bent uitgenodigd, ik neem tenminste aan dat je geen eigen box hebt?”, zegt hij vragend. “Ik zit altijd op de bank, ik wil de wedstrijd zien. Als de wedstrijd al lang begonnen is komen er af en toe eens mensen uit zo’n box. En dan verdwijnen ze ook weer heel snel voor een kopje koffie of wijn. Nee voetballen die je op de tribune!”, zegt hij resoluut. “Voetballen doe je toch op het veld”, zegt Bonnie met een lach. “Ja, bijdehand, het beleven doe je op de tribune”, reageert Chiel. Viola gaat ook regelmatig naar een wedstrijd: “Ik zit ook altijd op de tribune, ik heb vaak op de perstribune gezeten.” Ferri fronst zijn wenkbrauwen. Hij verstaat Viola namelijk verkeerd.: “Pesttribune?”, vraagt hij.

Hotel Sunshine



Viola maakt zich op, daar moet ze wel haar zonnebril voor afdoen. “Wat een stoot licht weer, het is net of dag en nacht de zon schijnt hier.”

Vindt Chiel Monique een takkewijf?

Vannacht waren de Hoteliers in een komische bui. Ze hebben niet alleen een mannenbeeld in Viola haar bed gelegd, maar ook een bos takken bij Chiel. “Heb je nog wat raars in je bed gevonden?“, vraagt Ferri. “Ja, wat is de symboliek van takken in je bed?”, vraagt Chiel. “Nee joh niets, dat was een grapje.” “Oh, ik dacht dat het als een soort 'mistletoe' bedoeld was, maar er lag helaas niemand naast me”, grapt hij. De Big Boss verdenkt Monique, hij besluit haar terug te pakken. “Ik heb een allergie voor takken”, zegt hij zo serieus mogelijk tegen haar. “Ja natuurlijk en dan vind je mij nu natuurlijk een takkenwijf”, zegt ze lachend.

'One-hundred-and-eighty' kilometer per uur?

Monique zwaait haar collega's uit. Zullen de dartende Hoteliers op tijd aankomen?

Het scherm voor de wedstrijd



Wie wilt dit niet in zijn huiskamer?

Alle hoeken van de kamer

Terwijl het scherm al staat en de beamer is ingesteld, zijn de Hoteliers druk met de aankleding van de zaal. Stoelen en banken worden heen en weer geschoven door Bonnie en Monique. "Zullen we die bank toch maar daar zetten?", stelt Monique voor. "Laten we dat even proberen", stemt Hotelier St. Claire mee in. Weten de twee vrouwelijke Hoteliers eigenlijk wel hoe de gasten het liefst deze mannensport visueel willen consumeren?
« Laatst bewerkt op: 5-02-2006, 17:37:08 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #139 Gepost op: 5-02-2006, 17:40:12 »
Supporters in het Hotel



Gekleed in een voetbaltenue van een plaatselijke vereniging lichten Bart en Monique hun hotelgasten het nodige toe. "Zitten jullie goed zo?", vraagt gastvrouw Monique. "Hebben jullie al drinken gehad?" Van de gezichten is af te lezen dat de voetbalsupporters genieten van de twee Hoteliers. Nog even geduld, de wedstrijd begint zo, mensen!

"Dan mis ik hem alleen maar erger"

Terwijl de voetbalfans een spannende wedstrijd beleven, denken enkele Hoteliers aan het thuisfront. John, Monique en Bonnie verlangen nu en dan hevig naar hun vertrouwde plekje. Bonnie: "Ik ben net toch even naar huis geweest? Maar je kan beter maar doorgaan. Tuurlijk vond ik het fijn om mijn man en mijn hond te zien en mijn eigen omgeving. Maar het duurt zo kort en dan moet je wéér afscheid nemen. Monique begrijpt haar: "Ik bel hem (haar vriend, red.) maar niet te vaak, want dan mis ik hem alleen maar erger. Ik heb wel een foto van hem boven mijn bed hangen." John heeft bewust geen foto's van z'n kinderen mee: "Anders mis ik ze juist des te erger." Gelukkig kan de vader er vanmiddag even tussenuit om bij z'n koters te zijn.

De spanning stijgt...



Oud-voetballers Bennie Muller (Ajax) en Dick Schneider (Feyenoord) kijken aandachtig mee.

"Weer eens wat anders"

"Ik ga er ook even van genieten, 'gezellie'", zegt Monique als ze bij Bonnie en Anita komt zitten om even naar de wedstrijd te kijken. Anita, zelf getrouwd met een voetballer, vermaakt zich prima: "Ja, leuk hè! Het is weer eens wat anders. Als echte ‘voetbalvrouwen’ keuvelen ze er lustig op los. “We worden allemaal zo bleekjes hier, ik ga lekker onder de zonnebank vanmiddag.” “Ja goed plan, ik ga ook nog in de infraroodcabine. Even een frisse neus halen”, zegt Monique.



Feyenoord-fan, moeder van 2 Ajacieden

Een vrouwelijke Feyenoord-fan vertelt dat haar zonen fanatieke Ajacieden zijn. Als ze geen familie was, zouden ze nogal fel op haar reageren waarschijnlijk. "Maar ik ben hun moeder, dus ze kunnen van mij wat meer hebben." Monique vindt het maar heftig. "Dus als u niet hun moeder was... nou nou." Ze gaat vervolgens over op haar eigen voetbalervaringen. "Ik woonde in Milaan en dat was de tijd van Gullit, Van Basten en Rijkaard. Waren mooie tijden hoor. Werden ze met helikopters naar de wedstrijd gevlogen. Ik was erbij. Met van die waves enzo."

Geen visite

Monique babbelt wat met de oud-voetballers. “Kijken jullie echt alle wedstrijden?”, vraagt ze. Dick Schneider antwoordt: “Op voetbalavonden komt er geen visite. Elke zondag zit ik van half 12 tot half 1 ’s nachts voetbal te kijken.” “Slaap je dan ook onder een voetbaldekbed en heb je posters thuis?”, vraagt Monique serieus. “Nee het gaat mij om het spelletje.” Bart mengt zich in het gesprek: “Zijn er nou nog veel mensen die weten wie je bent?” “Ja hoor best wel”, antwoordt Dick. “Maar je bent natuurlijk nog van het zwart-witte tijdperk”, zegt Bart. “Dus de jonkies zullen je niet kennen.” Verdedigt Bart zichzelf hier, of is hij geen voetbalfan?

Wil jij hem op zijn Italiaans?

Tijdens de tweede helft van de voetbalklassieker Feyenoord versus Ajax staan Monique en John in de keuken. “Wil je hem op zijn Italiaans?”, vraagt Monique terwijl ze bladert in de gebruiksaanwijzing van de broodmachine. “Die ‘gebruuksanwesung’ ja”, grapt John. De twee Hoteliers hebben weer eens grote lol in de keuken. John en Monique gaan brood bakken. Zullen zij hierin slagen?