Auteur Topic: Wat Is Je Tic  (gelezen 7797 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat Is Je Tic
« Reactie #20 Gepost op: 31-01-2006, 20:04:10 »
Ik leg altijd de messen en de vorken verkeerd om, terwijl ik niet eens linkshandig ben..
En ik vergeet ook altijd de opscheplepels

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 31-01-2006, 20:08:34 »
ik heb geen tic,ik ben "normaal"   ::) ::) :D :D :D

Offline Annemarietjuhhh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 1-02-2006, 08:44:02 »
Als ik een dagje vrij heb ofzo (zoals vandaag) en ik zit achter de computer niks te doen, check ik ongeveer 3 keer per minuut mn mail (alsof er zoveel mail komt  ;))
I am busy and very important

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 5-02-2006, 21:48:24 »
Als ik een dagje vrij heb ofzo (zoals vandaag) en ik zit achter de computer niks te doen, check ik ongeveer 3 keer per minuut mn mail (alsof er zoveel mail komt  ;))
oeee, dat is dan zeker wel elke keer een teleurstelling!!! ?
Keep Watching

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 5-02-2006, 22:29:47 »
dat heb ik ook ja ::rofl::

Offline Annemarietjuhhh

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 6-02-2006, 10:03:17 »
oeee, dat is dan zeker wel elke keer een teleurstelling!!! ?
O valt wel mee hoor, ik ben erop voorbereid... :P ::hypocriet:: Maar je weet maar nooit.

Dus als je toevallig een mailtje stuurt, weet je direct wanneer ik vrij heb ofzo, ik stuur bijna direct een mailtje terug  ;)
I am busy and very important

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 7-02-2006, 12:35:41 »
Soms....
Als ik op bed lig en naar de klok kijk en automatisch 1 t/m 12 weer op ga tellen en dan wéér tot de conclusie kom dat het 78 is, dan denk ik: hmm, waar ben ik mee bezig...
Ook de digitale wekker wordt vaak als "rekensom" gebruikt. 14:58 bijvoorbeeld... Dan ga ik stoeien en 1+4+5+8 optellen, of 14+58. En als ik dan zo een paar minuten bezig ben, heb ik wel zoiets van:"Okee, nu gaan we ons op iets anders focussen :)"

Dan zitten we tijdens molseizoen goed met cynneke !! die kan via rekenen straks zo de mol aanwijzen  :P kom maar op met 28 theorietjes ed.
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 19-02-2006, 14:52:34 »
ja idd maud, daar heb je gelijk in, haha hou cynneke maar in de gaten!  ::rofl::
Maarre die ziet waarschijnlijk is alle cijfertjes wel iets.. hihi, we moeten een helderziende hebbe..
niemand iemand 'n tic dat hij/zijn helderziend is :P
Keep Watching

Offline Zartan

• Forumlid
  • I am smarter than the average bear...
« Reactie #28 Gepost op: 19-02-2006, 14:54:06 »
ja idd maud, daar heb je gelijk in, haha hou cynneke maar in de gaten!  ::rofl::
Maarre die ziet waarschijnlijk is alle cijfertjes wel iets.. hihi, we moeten een helderziende hebbe..
niemand iemand 'n tic dat hij/zijn helderziend is :P

Mijn glazenbol ligt ergens in een kast!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2006, 19:22:02 »
kun je die voor vrijdag de kast uit trekken, oppoetsen en gebruik-klaar maken??  ::trots:: ::jaja:: ::tandpastasmiley::
Keep Watching

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 16-05-2006, 22:17:44 »
mijn tics: Ik zit ALTIJD in mijn haar, ze hebben een keer geteld: 28 keer in 5 minuten ging ik met me hand door me haar, om het goed te doen  :-[ :-[

Ik reken altijd vanalles uit, niet net als cynneke dat ik alles optel, maar ook nutteloze dingen en dan uit me hoofd met delen, optellen, aftrekken en keer...  :-\\

Als ik me verveel op school ga ik de hele tijd in me agenda kijken, gemiddeldes uitrekenen, tekstjes van vrienden voor de 200e keer lezen, uitreken wat ik minstens moet halen om voldoende te staan.. enz.

Op de fiets kom ik altijd lang zo'n pad met streepjes en dan probeer ik om niet op die strepen me trappers naar beneden te doen  :-[ dat heb ik trouwens van een vriendin  >:(  :P

Ik heb altijd wel een heel fout woord, dat ik blijf zeggen, laatst was het: 'vet hip' en nu is het geworden: 'hallee!' maar daarin ben ik vast niet de enige  ::) ;)

Zooo dit waren geloof ik mijn ergste tics..

I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 16-05-2006, 22:20:17 »
Alleen willen lopen op hele tegels en niet op de streepjes tussen de tegels ::)

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #32 Gepost op: 16-05-2006, 23:25:05 »
Net als mirtjuh telkens als er een streep komt of als er rijen bomen langs het fietspad zijn moet ik juist op dat moment niet naar beneden trappen, echt heel raar.

Oja en ik heb iets met het woord 'poep', want dat heb ik tot nu toe heel erg vaak in m'n schoolschriften geschreven. Ja ik weet het, het is raar.

En ik heb ook iets met het woord 'lol', dolle lol of dikke lol, ik gebruik en schrijf dat woord heel vaak.

« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 23:26:43 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 17-05-2006, 16:57:06 »
altijd iedereen bellen of smsen als ze ziek zijn of als ze er gewoon niet zijn om te vragen waar ze zijn  :P  :)
I'm a real big goblin..

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #34 Gepost op: 18-05-2006, 13:57:59 »
Alleen willen lopen op hele tegels en niet op de streepjes tussen de tegels ::)

hebk ook ja :P

Of als er bakstenen gelegd zijn, 4 verticaal, 4 horizontaal, zodat elke horizontale door 4 verticale omringd is en andersom, wilk ook ofwel alleen op horizontaal of alleen op verticaal lopen.
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 5-06-2006, 13:56:18 »
ik heb weer een nieuwe tic  ::trots:: ik zit altijd mijn kleren goed te doen  :-\\ de boel rechttrekken  :P ;)
I'm a real big goblin..

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #36 Gepost op: 5-06-2006, 16:51:01 »
Vroeger naar huis fietsen vanuit school probeerde ik altijd zo te rijden dat mijn rechterbeen op hetn hoofte punt was als ik een schaduw van een boom passeerde (er stonden nogal wat bomen langs de weg)
 ::schaam:: ::schaam::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 29-06-2006, 06:34:14 »
Slalommen tussen streepjes op het fietspad

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 29-06-2006, 20:54:15 »
Vroeger naar huis fietsen vanuit school probeerde ik altijd zo te rijden dat mijn rechterbeen op hetn hoofte punt was als ik een schaduw van een boom passeerde (er stonden nogal wat bomen langs de weg)
 ::schaam:: ::schaam::
::rofl:: dat doe ik nog steeds, alleen dan met een van mijn benen op het laagste punt bij het begin van de schaduw ::schaam:: ::)
I'm a real big goblin..

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #39 Gepost op: 29-06-2006, 20:55:20 »
altijd als ik moet autorijden, dan tel ik de verkeersborden :P
Menno is gek