Auteur Topic: Liz is niet de mol!  (gelezen 48944 keer)

Offline Siebrand

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liz is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2006, 16:18:55 »
Liz noemt trouwens een echte goede rede om haar hand op te steken (of iemand anders uit de groep noemt dat... euh... Chris??) namelijk: zeker weten dat je er niet als eerste uitvliegt....
Kan toch een zeer slimme reden zijn?

Het is een voordeel dat je direct in de derde aflevering zit, maar het heeft ook nadelen dat je twee afleveringen in de groep mist. Je kunt een paar dagen de groep niet observeren en niet naar de Mol zoeken. Ik denk dat de informatie die je daardoor mist wel eens cruciaal kan zijn.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #41 Gepost op: 11-03-2006, 16:26:01 »
Het is een voordeel dat je direct in de derde aflevering zit, maar het heeft ook nadelen dat je twee afleveringen in de groep mist. Je kunt een paar dagen de groep niet observeren en niet naar de Mol zoeken. Ik denk dat de informatie die je daardoor mist wel eens cruciaal kan zijn.
Ik ben het met je eens dat de afwezigheid van Liz en Roderick in de groep fataal kan zijn, maar het heeft ook een paar voordelen.
De rest van de groep begint het echte spel en daarmee ook bedrog en leugens. Je groeit langzaam in die leugens. Als je er tussen zit geloof je alle leugen omdat ze je langzaam manipuleren, je hebt niet door dat de leugens steeds sterker worden. Als je echter van buiten de groep binnen komt dan kunnen sommige leugens/maskers overduidelijk leugens zijn. De twee krijgen dus niet alle activiteiten mee (en al helemaal niet alle 'rijtjes') maar hebben op een andere manier toch wel informatie denk ik.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2006, 16:28:40 »
En als ze hun tango-opdracht goed uitvoeren, komen ze direct in afl 4. Dus hebben ze afl 3 èn 4 om de anderen te observeren en hun mol uit te zoeken. Dus zo dramatisch is dit dan niet.
The British are not impressed.

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 11-03-2006, 16:30:40 »
Áls de mol tussen de tangodansers zit dan lijkt het me dat de mol die opdracht laat mislukken.

Edit: nog een opvallend feitje: vlak voordat Karel zegt dat er twee mensen uit de groep gaan zegt hij ook: "De mol kan naast je staan". Direct daarna is Liz in beeld...
« Laatst bewerkt op: 11-03-2006, 16:40:43 door Tram »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #44 Gepost op: 11-03-2006, 17:08:12 »
En wie 'staat er naast' Liz? Roderick.
The British are not impressed.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 11-03-2006, 17:20:52 »
Bij aankomst dag 1 liet ze haar mollenboekje met het mollogo voor de camera zien, misschien een hint? ???
Ik had niet goed gekeken ::tandpastasmiley::
Het was niet Liz maar Peggy die dat boekje in de lucht houdt :P

Offline Rose

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #46 Gepost op: 11-03-2006, 17:37:49 »
Ik vind het verdacht dat Liz zulke ideale kleding bij zich heeft om te leren dansen... mooie rok en soepele platte schoentjes.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #47 Gepost op: 11-03-2006, 19:04:01 »
Het blijft gissen. Misschien heeft zij zich dat achteraf pas gerealiseerd. Het valt me op dat het wel al twee maal in beeld komt dat zij zegt zich te realiseren van de groep gescheiden te zijn.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline annigje10

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 12-03-2006, 14:21:49 »
Liz kan heel goed balletdansen. Dus dan zal de tango voor haar geen probleem moeten zijn. Maar als ze het heel slecht doet waardoor ze die wedstrijd niet winnen. Dan is dat wel een hele erge mollen streek!

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 12-03-2006, 14:36:37 »
liz moét dat zeggen dat ze het lastig vindt dat ze van de groep gescheiden is!

liz heeft in een serie (Iris) notabene een tangodanseres gespeeld...en dan die gespeelde verbazing "oh ze heeft het been tussen het been van de man maar niet gebogen maar opzij"

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #50 Gepost op: 12-03-2006, 14:56:33 »
liz moét dat zeggen dat ze het lastig vindt dat ze van de groep gescheiden is!

liz heeft in een serie (Iris) notabene een tangodanseres gespeeld...en dan die gespeelde verbazing "oh ze heeft het been tussen het been van de man maar niet gebogen maar opzij"

Ik weet helemaal niets van Liz, maar wanneer het waar is dat zij een tangodanseres heeft gespeeld en ze verpest de hele dans, vind ik het wel heel opvallend. Maar het is wel heel duidelijk dan, en ik weet niet of dat zo slim is om dat als Mol te doen. Of ze wil graag dat we denken dat ze de Mol is en ze is het niet. Of ze doet het zo overdreven dat wij denken dat ze de Mol niet is en ze is het juist wel. Voor de mensen die het nog kunnen volgen!  :P :D

xx CO!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 12-03-2006, 19:37:48 »
Liz kan heel goed balletdansen. Dus dan zal de tango voor haar geen probleem moeten zijn. Maar als ze het heel slecht doet waardoor ze die wedstrijd niet winnen. Dan is dat wel een hele erge mollen streek!

Als leek is het volgens mij héél lastig om in drie dagen de tango te leren en dan aan een serieuze wedstrijd (wat ik begrepen heb dan, kan ook iets met de andere kandidaten zijn natuurlijk) meedoen. Maar als het waar is dat Liz de tango al kan dansen dan moet het idd wel gespeelde verbazing zijn. Ze blijft dus nog steeds mijn mol ;D :p ;)

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 12-03-2006, 19:39:57 »
Moehaha, die opdracht is gewoon te moeilijk. Liz doet het perfect en laat Roderick alle fouten maken. ::pinokkio:: ::zwaai::

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 12-03-2006, 19:46:00 »
En vervolgens vliegt Roderick er bij de volgende mollentest uit ;)

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 12-03-2006, 19:52:22 »
En vervolgens vliegt Roderick er bij de volgende mollentest uit ;)

Of niet en dan blijft Liz het hele verdere spel op Roderick zitten. Vervolgens komen we bij de finale en dan blijkt het Liz!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 12-03-2006, 23:39:29 »

Weet je misschien of dat de argentijnse tango was die ze in die serie moest dansen, of was dat meer ballroomtango? Want die zijn nogal erg verschillend namelijk.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 13-03-2006, 14:01:33 »
als de muzikale hint vandaag iris is van de gogo dolls dan weet ik genoeg
en nee ik weet niet welke tango het was!

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #57 Gepost op: 13-03-2006, 16:34:16 »
Iris van de Gogo Dolls ?
WHY?

xx CO!!
[/shadow][/glow]
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 17-03-2006, 23:03:45 »
Ze is de Mol gewoon  8)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 17-03-2006, 23:04:43 »
Ze is de Mol gewoon  8)

Ja, ik denk ook dat ze de mol is, ik zou niet weten wie anders, maar je weet het maar nooit bij wie is de mol!!
......