Auteur Topic: Liz is niet de mol!  (gelezen 48961 keer)

Offline Tram

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liz is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 2-04-2006, 13:43:41 »
Dat zegt mijn gevoel ook, maar écht stomme dingen zodat er geld uit de pot is gegaan heeft ze nog niet gedaan (tenminste niet dat het mij is opgevallen)

Liz is dus een hele subtiele mol :P

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 2-04-2006, 13:46:04 »
Bij Liz blijft het momenteel bij een gevoel. Maar ik krijg exact hetzelfde gevoel nu bij haar, als bij Yvon Jaspers: ze liegt. En actrices kunnen in het echt volgens mij helemaal niet zo goed verbloemen dat ze liegen, dus dat toont. Bij Yvon Jaspers dacht ik vorige keer: het zou toch niet zó makkelijk zijn, maar dat was het dus wel.

Nu Liz dus.

En jongens van het forumbeheer:
"Het bekendst werd ze waarschijnlijk in haar rol van Jacqueline Karstens in de tv-serie Vrouwenvleugel."!!

Nee, dat werd ze vooral met "Dossier Verhulst!"  ::tandpastasmiley::

Ik ga helemaal niet meer letten op aanwijzingen, behalve als ze weer enorm duidelijk zijn, zoals de foto in zee van Yvon Jaspers, waar als enige "De Mol" op stond.

Liz valt trouwens enorm op in de trailer (te grote close-up, alsof het beeld onder een loep ligt).

Maar wie weet zit ik er wel enorm naast.

In aflevering 4 hebben alle koffers een MOL logo. Die van Liz is opvallend in beeld als ze overlegt met Peggy en haar koffer opent. De cameraman zoemt echt in op het MOL logo van Liz en laat hun hoofden daarmee vreemd buiten beeld. Dit lijkt erg op die actie vorig jaar met het logo onder water bij de foto van Yvon.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2006, 13:48:23 door GEA »

Offline Tessiejj..

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #142 Gepost op: 2-04-2006, 13:47:45 »
In aflevering 4 hebben all koffers een MOL logo. Die van Liz is opvallend in beeld als ze overlegt met Peggy en haar koffer opent. De cameraman zoemt echt in op het MOL logo van Liz en laat hun hoofden daarmee vreemd buiten beeld. Dit lijkt erg op die actie vorig jaar met het logo onder water bij de foto van Yvon.

Ja, maar vorig jaar stond het logo maar op 1 foto, en nu stonden ze op alle koffers
......

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 2-04-2006, 13:49:06 »
Ze zijn mij niet bij alle koffers opgevallen hoor, dus of ze op álle koffers zaten weet ik niet. Ik heb er in ieder geval wel één gezien op de koffer van frederique.

Maar dan nog... dat inzoomen was wel heel opvallend (dwaalspoor of toch Liz?)

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 2-04-2006, 13:49:32 »
Ja, maar vorig jaar stond het logo maar op 1 foto, en nu stonden ze op alle koffers

Klopt, maar ik heb het nog eens op video nagekeken: alleen bij Liz is het logo speciaal lang in beeld (volgens mij).

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 2-04-2006, 13:50:06 »
Klopt, maar ik heb het nog eens op video nagekeken: alleen bij Liz is het logo speciaal lang in beeld (volgens mij).

Ok, ik zal ook nog ene keer goed kijken
......

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 2-04-2006, 13:50:58 »
Ze zijn mij niet bij alle koffers opgevallen hoor, dus of ze op álle koffers zaten weet ik niet. Ik heb er in ieder geval wel één gezien op de koffer van frederique.

Maar dan nog... dat inzoomen was wel heel opvallend (dwaalspoor of toch Liz?)

Ze zaten op alle koffers, want het waren de verzegelde briefjes met 5000 of -5000.

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 2-04-2006, 13:54:07 »
Ze zaten op alle koffers, want het waren de verzegelde briefjes met 5000 of -5000.

Oja, daar heb ik even niet aan gedacht, maar ik denk dat het wel een hint kan zijn, dat ze inzoomden op het logo van Liz, ookal heb ik het zelf niet gezien
......

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #148 Gepost op: 2-04-2006, 15:38:31 »
Oja, daar heb ik even niet aan gedacht, maar ik denk dat het wel een hint kan zijn, dat ze inzoomden op het logo van Liz, ookal heb ik het zelf niet gezien

ik vond die 'hint' van vorig jaar al zo walgelijk stom, zouden ze dat nog een jaar doen??
dan vraag ik me echt af waar de hersens van de producers utihangen.  :-\\ ::niet-ok::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 2-04-2006, 15:58:26 »
ik vond die 'hint' van vorig jaar al zo walgelijk stom, zouden ze dat nog een jaar doen??
dan vraag ik me echt af waar de hersens van de producers utihangen.  :-\\ ::niet-ok::
Die hangen nog in een boom in canada  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Ninka

• Forumlid
  • Yvon, Milouska, ...
« Reactie #150 Gepost op: 2-04-2006, 17:54:43 »
Ik heb niet alle 8 pagina's hiervoor gelezen; maar ik vind Liz echt gemaakt overkomen...

Toen werd uitgelegd dat Richard weer terug was in het spel, reageert ze ook al zo raar: wat laat, en echt van: Huh? Oh? Nee!!! Hè???
Mollen in Japan...

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 2-04-2006, 19:20:34 »
Ja, dat viel me vorige week al op toen ze weer bij de groep kwamen en aan het bijpraten waren, toen deed ze ook al zo vreemd

Offline IDM

• Forumlid
Re: De klok zei LIZ!
« Reactie #152 Gepost op: 3-04-2006, 09:41:21 »
Wat nog meer zou kunnen:
- meer denken aan LISSE: vorig jaar begon de Mol op 't Kasteel Keukenhof. Als je op de website kijkt zie je dat ze druk doende zijn een 'Frederiks Hof' te realiseren. Toch Frederique misschien?

Voor volgende week hoorde ik alvast de "Peggy Vrijenslaan", dus als er dan ook Frederique's Hof is wordt het wel verdacht ja...  ::rofl:: ::rofl::

Ik weet niet wat dit in een Liztopic doet, maar ok ::tandpastasmiley::
Laten we jabberen joekelen.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #153 Gepost op: 3-04-2006, 17:16:30 »
Quote van topic "Aflevering 4"
Citaat van: highwaykind
Peggy wou met alle geweld het kleine zwarte koffertje, maar daar zat Lissabon in en daar had ze erg weinig aan.

Hint? Liz-sabon? Geniepig klein en mysterieus zwart koffertje?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #154 Gepost op: 5-04-2006, 15:30:43 »
De mol weet ALLES van tevoren.

Denk dat Liz niet voor niks als eerste d'r hand op stak om de tango te willen dansen.
Zie je haar al in een zelf opgezet tentje de nacht doorbrengen, over de brug lopen en doom de bomen zwieren. Nee nee, Ik zou ook snel mijn hand opsteken als ik dat alles in het vooruitzicht had.

Daarbij is het het slimste wat je kunt doen. Laat de groep maar lekker 3 dagen onderelkaar verdenkingen maken, ruzieen, complotten smeden etc etc.

You go LIZ

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #155 Gepost op: 5-04-2006, 17:37:30 »
De mol weet ALLES van tevoren.

Denk dat Liz niet voor niks als eerste d'r hand op stak om de tango te willen dansen.
Zie je haar al in een zelf opgezet tentje de nacht doorbrengen, over de brug lopen en doom de bomen zwieren. Nee nee, Ik zou ook snel mijn hand opsteken als ik dat alles in het vooruitzicht had.

Daarbij is het het slimste wat je kunt doen. Laat de groep maar lekker 3 dagen onderelkaar verdenkingen maken, ruzieen, complotten smeden etc etc.

You go LIZ

Ik heb dezelfde redenatie, maar denk dat het Roderick is. Ook omdat hij als laatste was bij de metro opdracht. Is voor de mol de meest handige plek  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 5-04-2006, 21:42:35 »
De koffer Lissabon en Liz lijkt me niet... die van Lisse (I love Lisse) lijkt me dan wat duidelijker  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 6-04-2006, 13:58:47 »
volgens mij is alleen het introfilmpje van Liz (tot nu toe) precies zoals het daar getoond werd in de afleveringen te zien geweest.
Van de anderen leek het er wel op maar was t net ff een ander shot.

Klopt dit volgens jullie ook of heb ik niet goed opgelet?

En weet iemand ditzelfde ook over de 'volgende week' filmpjes.. komen die wel precies zoals getoond in de uitzending voor?

groetzels Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 6-04-2006, 20:36:33 »
volgens mij is alleen het introfilmpje van Liz (tot nu toe) precies zoals het daar getoond werd in de afleveringen te zien geweest.
Van de anderen leek het er wel op maar was t net ff een ander shot.

Klopt dit volgens jullie ook of heb ik niet goed opgelet?

::ohno:: Je hebt niet goed opgelet  ;D. Want bijvoorbeeld het voorfilmpje van Geert, was exact hetzelde als uit de uitzending, dat hij met zn jokers aan het zwaaien was. dus jammer.... Maar van het volgende week filmpje, dat weet ik ook nie..

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #159 Gepost op: 6-04-2006, 22:16:24 »
2041-130=1911

de moltijd start op 130, en eindigt op 217

En dan hebben we nog de stand van de koffers.

Alles bij elkaar, maakt dat ik nu van Roderick op Liz overstap (ik vergeet nog die steelse blik van haar in de camera, tijdens de tango)