Auteur Topic: Mary-Lou is niet de mol!  (gelezen 38630 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Mary-Lou is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 26-03-2006, 19:56:21 »
Ik zou het wel leuk vinden als Mary-Lou de mol is, ik vind haar de leukste kandidaat van dit jaar, als ze Niet de mol is hoop ik dat ze gaat winnen maar, ik denk niet dat Mary-Lou de mol is maar ja bij WIDM kan alles. ::jaja:: ;)

Offline tedforrest

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 26-03-2006, 21:13:38 »
Ik vermoed zeer sterk dat de auto-hint echt wat betekent. Het is een erg subtiele hint van de makers, want dit kan geen toeval zijn.

3 auto's. Misschien zijn de merknamen anders, maar moeten we het juist zoeken in de modelnamen van de auto's of zit de hint hem juist in de kleuren. (rood, zilver, groen: de kleuren van verliezer, mol en winnaar!)

Hier zit een hint in dat voel ik! Let ook maar eens op de gebaren van Mary-Lou als ze de test maakt en de auto's voorbij rijden. (Grijpt naar oor(bel?), fronst diep).

Ik richt al mijn pijlen op Mary-Lou!  8)
« Laatst bewerkt op: 26-03-2006, 23:34:32 door tedforrest »

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 27-03-2006, 07:49:40 »
Wat vinden jullie van een mogelijke hint in aflevering 2?
Vlak voordat de test begint zijn er shots te zien van vijf vogels in de lucht, de geluiden zijn ook duidelijk te horen. Direct daarna begint Mary-Lou als eerste aan de test. Mary-Lou is nummer vijf in de intro-filmpjes.

Opvallend is dat ze bij het inzetten van jokers ook altijd de jokers aan haar ring laat en de ring laat liggen.

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 27-03-2006, 09:08:38 »
Dat van die jokers vind ik sterk; ze legt ze neer om ons als kijker te doen geloven dat ze deze inzet maar neemt ze daarna weer mee. Ga een terugkijken of dat in beeld wordt gebracht.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 27-03-2006, 09:11:18 »
dat zou toch opvallen als ze ze daarmee weer meenam...dan zouden ze dat in de groep zien (zo van hey hoe kom jij aan die 10 jokers!)

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 27-03-2006, 09:18:20 »
Lijkt mij ook. Misschien dat ze de jokers wegmoffelt voor ze weer bij de groep is. Toch is het de moeite eens te checken of zij ze inzet of steeds nog heeft. Dat kan ook betekenen dat zij wél op de goede mol zit.

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #86 Gepost op: 27-03-2006, 09:51:14 »
Dat van die jokers was mij ook opgevallen, maar Peggy doet in aflevering 2 het zelfde; zij legt ze ook neer met ring en al. Daarom heb ik het idee dat dit een hint zou kunnen zijn maar laten varen.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #87 Gepost op: 27-03-2006, 17:26:49 »
Ik moet zeggen; deze is zó goed gevonden (Mercedes Opel Lada) dat het gewoon een hint zou moeten zijn. Het zou de hint der hints zijn, de hint waarmee je eenaward scoort. Als je zo'n hint verzint en uitvoert, op een dusdanig subtiele wijze, dan verdien je alle lof. En ik zal diep door het stof gaan als dit idd een hint blijkt te zijn. Maar ik geloof niet dat het er één is.  ::hypocriet::

::joehoe:: I fully agree  ::trots::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 27-03-2006, 20:26:38 »
Tja, ik weet het niet met die auto-hint. Ik wil er wel graag in geloven, omdat ik Mary-Lou zeer sterk verdenk.
Maar ik vraag me toch af hoe iemand kan zien welke merken auto's dit zijn?!?

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 27-03-2006, 20:32:59 »
Dat laatste wil ik nou ook wel eens een keer weten!
Laten we jabberen joekelen.

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #90 Gepost op: 27-03-2006, 20:36:18 »
Ik heb geen idee!
Is er een AUTOexpert hier ????????????::jaja::  ::jaja::  ::jaja::

xx CO!!  8)
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #91 Gepost op: 27-03-2006, 23:42:13 »
Yep, Mary-Lou is zeker te weten de mol en een subtiele. Als ik mijn gedachten bijelkaar kan rapen zal ik een column schrijven. Ik verdenk haar al vanaf aflevering 1. Hopelijk zit ik dit jaar eindelijk 100% goed vanaf het begin.

Offline tedforrest

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 28-03-2006, 00:35:45 »
Als toevoeging op de autohint: let ook eens op de deuren op de achtergrond!
3 deuren, winnaar, mol, verliezer (OOK in de corresponderende kleuren). En je ziet de mol beslissen achter de laptop wie er wint met een telefoontje/gebaar aan zijn oor! En wat zie je boven de middelste (mollen)-deur? Jawel, een grote letter M. Die auto's er langs maakt voor mij alles compleet.

De programmamakers leggen het op straat met deze hint!

Wat denken jullie van mijn mol Eddie V.? 

Stay alert. 8)
« Laatst bewerkt op: 28-03-2006, 00:38:51 door tedforrest »

Offline Lutek

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 28-03-2006, 01:53:48 »
Stay alert. 8)

dat kan je wel zeggen, ja

Autohint? dat is iemands waan. Deuren? er zijn overal deuren. Corresponderende kleuren ... alsjeblieft zeg.
Gebaar aan oor? hou me vast,  Een grote letter M ? ? ? ? ? ? ? ("ik zieeeeee... een heel groot licht") , Hallo, nou daar reageer ik niet eens op

Mensen kom nou toch op, ik heb op de hele site nog geen 1 zinnig argument gezien mbt wie wel of niet de mol kan zijn. (afgezien van dat M-L makkelijk op andere gedachten te brengen is wanneer iemand anders over danspaar 2 begint te twijfelen, en dat Peggy schijnbaar onder haar niveau presteert. De andere 10958 posts van de afgelopen 3 weken zijn volkomen uit de lucht gegrepen, of verzonnen, of verkeerd gezien. Of het zijn beweringen die gewoon pertinent niet waar zijn.
Is iedereen opeens simpel geworden of zo?
"Roderick is de mol omdat hij in het introductiefilmpje over aandelen Endemol praat"
Neem me nou even niet kwalijk, zeg, maar doe nou svp allemaal eens een beetje beter je best. Zoek naar echte aanwijzingen. Pak het eens schetenwappelijk aan. Daar bedoel ik mee: sta ook eens open voor hints die nu eens niet naar jouw eigen mol wijzen. Het is al te makkelijk om dingen te 'ontdekken' over iemand die je toch al verdenkt.
Maak onderscheid tussen toevalligheden en niet-toevalligheden. Bedenk ook eens dat niet overal een hint in zit.
Okee okee, nu moet ik natuurlijk een echte hint geven, ik snap het al.... goed, komtie: pak de kaart van amsterdam er nog eens bij, en bekijk wie waar heeft gelopen.
En trouwens, ik voorspel dat de komende 2 afleveringen verrrrschrikkelijke molstreken zullen plaatsvinden, ofwel dat er veel gaat mislukken. Dit om verdenkingen richting 'nieuwkomers' te versterken. ("He, er wordt nu meer ge-mold dan voordat die 2 erbij kwamen". Dat idee.)
En ja! ik vind het nog steeds een geweldige site, en kom met veel plezier dagelijks terug. Ik denk alleen dat een hoop mensen te weinig moeite doen. Ik wens iedereen veel speurplezier!
Groetjes,
Lutek
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #94 Gepost op: 28-03-2006, 08:37:31 »
Totnutoe heeft Mary-Lou zich gedeinst gehouden. Enkel een beetje toegestemd met de andere kandi's wanneer het wat fout begon te lopen. Ze doet niets om geld te verdienen. Vanaf nu gaan we denk ik een andere Mary-Lou te zien krijgen. Ze zal nu echt gaan Mollen. Ach ja, ik denk ook dat ze bij de Amsterdam-opdracht het geld heeft weggenomen.
Ik switch (een tweede maal) van Frédérique (muzikale hint heeft mij op haar gebracht) naar Mary-Lou.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline tedforrest

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 28-03-2006, 09:37:11 »
Niets is wat het lijkt.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #96 Gepost op: 28-03-2006, 12:48:00 »
"Roderick is de mol omdat hij in het introductiefilmpje over aandelen Endemol praat"
Neem me nou even niet kwalijk, zeg, maar doe nou svp allemaal eens een beetje beter je best. Zoek naar echte aanwijzingen. Pak het eens schetenwappelijk aan.
Het punt is dat vorig jaar bijvoorbeeld een echte, officiële hint was dat er achterop de foto van Yvon het woord 'mol' stond geschreven. En dat zij de vlieger met 'de mol' vasthad. Dus als wij het in zulke achterlijke dingen zoeken, moet je daar de AVRO de schuld van geven. :P

Okee okee, nu moet ik natuurlijk een echte hint geven, ik snap het al.... goed, komtie: pak de kaart van amsterdam er nog eens bij, en bekijk wie waar heeft gelopen.
Als je dan ergens mee aankomt, leg het dan ook even verder uit.
Zie ook het topic over de gelijke kansen theorie. Als dat niet wetenschappelijk is...
The British are not impressed.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 28-03-2006, 13:39:49 »
Citaat van: Lutek

En dat noem jij een hint?

Ik ga enkel af op de muzikale aanwijzingen, sneak previews, introducties van kandidaten en dat is dat.

Zie hier waarom volgens mij Roderick wel de mol is en nee, niet vanwege Endemol noteert 9 euro

En die Gelijke kansen theorie vind ik goed wetenschappelijk berekend, ik weet niet of je die al bekeken hebt?
« Laatst bewerkt op: 28-03-2006, 13:43:28 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #98 Gepost op: 28-03-2006, 16:09:34 »

Neem me nou even niet kwalijk, zeg, maar doe nou svp allemaal eens een beetje beter je best.

Vorig jaar was Yvon de enige die midden in de nacht tussen wilde dieren naar een aflevering van de mol zat te kijekn..... zo simpel kan het nou eenmaal zijn Lutek  ::vergroot::

Citaat
pak de kaart van amsterdam er nog eens bij, en bekijk wie waar heeft gelopen.

nou, verras me maar. Wat is hier dan de hint  ??? ???
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Debbie

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 29-03-2006, 17:30:20 »
De merknamen van de auto's kloppen in ieder geval niet... Mercedes maakt niet van die kleine bestelbusjes als er de eerste keer voorbij rijdt en Opel wordt helemaal niet verkocht in Argentinië...