Stay alert. 
dat kan je wel zeggen, ja
Autohint? dat is iemands waan. Deuren? er zijn overal deuren. Corresponderende kleuren ... alsjeblieft zeg.
Gebaar aan oor? hou me vast, Een grote letter M ? ? ? ? ? ? ? ("ik zieeeeee... een heel groot licht") , Hallo, nou daar reageer ik niet eens op
Mensen kom nou toch op, ik heb op de hele site nog geen 1 zinnig argument gezien mbt wie wel of niet de mol kan zijn. (afgezien van dat M-L makkelijk op andere gedachten te brengen is wanneer iemand anders over danspaar 2 begint te twijfelen, en dat Peggy schijnbaar onder haar niveau presteert. De andere 10958 posts van de afgelopen 3 weken zijn volkomen uit de lucht gegrepen, of verzonnen, of verkeerd gezien. Of het zijn beweringen die gewoon pertinent niet waar zijn.
Is iedereen opeens simpel geworden of zo?
"Roderick is de mol omdat hij in het introductiefilmpje over aandelen Endemol praat"
Neem me nou even niet kwalijk, zeg, maar doe nou svp allemaal eens een beetje beter je best. Zoek naar echte aanwijzingen. Pak het eens schetenwappelijk aan. Daar bedoel ik mee: sta ook eens open voor hints die nu eens niet naar jouw eigen mol wijzen. Het is al te makkelijk om dingen te 'ontdekken' over iemand die je toch al verdenkt.
Maak onderscheid tussen toevalligheden en niet-toevalligheden. Bedenk ook eens dat niet overal een hint in zit.
Okee okee, nu moet ik natuurlijk een echte hint geven, ik snap het al.... goed, komtie: pak de kaart van amsterdam er nog eens bij, en bekijk wie waar heeft gelopen.
En trouwens, ik voorspel dat de komende 2 afleveringen verrrrschrikkelijke molstreken zullen plaatsvinden, ofwel dat er veel gaat mislukken. Dit om verdenkingen richting 'nieuwkomers' te versterken. ("He, er wordt nu meer ge-mold dan voordat die 2 erbij kwamen". Dat idee.)
En ja! ik vind het nog steeds een geweldige site, en kom met veel plezier dagelijks terug. Ik denk alleen dat een hoop mensen te weinig moeite doen. Ik wens iedereen veel speurplezier!
Groetjes,
Lutek