Auteur Topic: Toine is niet de mol!  (gelezen 62438 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 7-04-2006, 22:39:08 »
Nee, Toine is niet de mol, dat wist ik in afl 1 al.
Daarom is het zo gek dat Milouska op Toine zit en enkele afleveringen zonder jokers gewoon door is gegaan.
The British are not impressed.

Offline lollygirl

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #201 Gepost op: 7-04-2006, 23:07:40 »
Ik denk wel dat hij het is!
Lekker Toine, niet op reageren als Frédérique die rozen wil laten liggen, lekker makkelijk! 8)
Keep Watching

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 8-04-2006, 00:16:51 »
Hm, ik vind Toine weer stukken minder verdacht... Tijdens het maken van de test heeft Liz het ook over 'als je je geld niet op één paard zet' of iets van deze strekking, dus het is ook niet duidelijk of ze dat gedaan heeft. Maar Toine is niet mijn mol.
Laten we jabberen joekelen.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #203 Gepost op: 14-04-2006, 21:33:35 »
als de lijn zich doortrekt wordt hij de volgende afvaller. Mijn favorieten worden altijd 5e :( Harry, Ferdi, Sander
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 14-04-2006, 22:09:11 »
als de lijn zich doortrekt wordt hij de volgende afvaller. Mijn favorieten worden altijd 5e :( Harry, Ferdi, Sander
Ik denk dat hy gaat winnen.. ::tandpastasmiley::

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #205 Gepost op: 14-04-2006, 22:42:55 »
Maar dan moet hij wel vanaf nu de goede mol gaan kiezen   ::rofl::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 14-04-2006, 23:34:34 »
laten we het hopen  :D ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 14-04-2006, 23:35:45 »
Na afl.5 had ik voor Frédérique als gekozen omdat ik ervan overtuigd was dat of zij of Toine bij de rozenopdracht een mollenstreek leverde. Omdat ik me niet kon voorstellen dat geen van beiden op het idee kwam de rozen mee te nemen, al was het maar voor de zekerheid.
Ik nam aan dat Toine expres aan Fred vroeg wat ze met de rozen moesten doen om te zien hoe zij daarop reageerde. Als Toine de mol zou zijn kan dat de verdenking meer op Fred richten dan op hem omdat zei zij laten liggen en niet hij. Het komt hem erg goed uit natuurlijk dat zij dat zegt dan hoeft hij verder geen moeite te doen.
Fred gedroeg zich vandaag iets te verdacht naar mijn smaak terwijl Toine met een simpele verspreking 250 euro inleverde en als laatste met de auto kon hij nog alle kanten op: hard rijden als ze nog weinig tijd over hadden en langzaam rijden of saboteren als hij nog veel tijd had (een strategische positie!)Nu leek het of hij zijn uiterste best deed terwijl hij als mol al wist dat er te weinig tijd over was om de opdracht te laten slagen. Wat frommelde hij eigenlijk uit zijn blouse toen hij boven bij de enveloppen stond?? Ik kon dat niet goed zien.
Met de andere verdachte zaken rond Toine die al eerder vermeld zijn denk ik dat ik van Frédérique op Toine overga. ???

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 14-04-2006, 23:38:52 »
Maar hoe zou Toine (mocht hij de Mol zijn) op dat moment kunnen weten hoeveel tijd hij nog had? Hij kan er vanuit zijn gegaan, maar toch  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #209 Gepost op: 15-04-2006, 00:56:55 »
Maar hoe zou Toine (mocht hij de Mol zijn) op dat moment kunnen weten hoeveel tijd hij nog had? Hij kan er vanuit zijn gegaan, maar toch  :-\\
Ik dacht dat Richard en Milouska alles bij hadden gehouden

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #210 Gepost op: 15-04-2006, 09:44:51 »
Ik dacht dat Richard en Milouska alles bij hadden gehouden
Op een gegeven moment was Richard in discussie en ik hoorde Milouska niet tellen. Ik dacht bij mezelf, wie telt er nu?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 15-04-2006, 11:13:18 »
Afl 1.: Toine wint de vrijstelling bij Memory en speelt het spel heel goed
Afl.2:Als ze in de boot roeien zegt Toine: 'Niemand lijkt tegen te werken. Zit de mol wel in dit groepje?
Afl.3:Toine raadt de foto goed maar heeft hij misschien verwarring gezaaid bij Mary-Lou? Bij de dansopdracht denkt Toine dat het koppel 2 is. Hij doet verder geen moeite deze mening vol te houden...
Afl4: Toine start als eerste bij de kofferopdracht maar heeft daar niet zelf voor gezorgd. De opdacht mislukt doordat meerdere kandidaten fouten maken. Echt mollen is hier niet nodig.
Toine doet zijn best in de loods, pakt twee jokers en nog eens twee jokers omdat hij Richard niet wil bevrijden. Lijkt gewoon een fanatieke kandidaat.
Afl.5: Fred en Toine laten de rozen achter. Onbenulligheid? Of een mollenstreek van Toine of Fred? Telefoontje in de taxi aan Toine. Toine zegt dat (liegt) het verkeerd verbonden is met een grijns op zijn gezicht. Is dit een grapje of wil hij saboteren?
In het adressenspel heeft Toine de belangrijke positie bij de TV's. Komt het door hem dat Peggy en Fred zo dicht bij elkaar lopen? Peggy zegt dat ze een slechte verbinding heeft? Zou Toine gesaboteerd hebben?In de reportage krijg je eerder de indruk dat Peggy en/of Fred verdacht zijn, maar misschien is het toch juist Toine die hen verkeerde instructies heeft gegeven? De opdracht gaat in elk geval verloren.
Afl6: Uitgerekend Toine vespreekt zich bij het woord voetbal. Echt of een mollenstreek?
Toine kan wel 15 minuten stil zijn tijdens het diner.

Ik denk dat Toine subtiel zijn mollenstreken levert en ook ervoor zorgt dat het lijkt of hij erg zijn best doet (good-will kweken). Hij heeft het geluk dat anderen zich ook verdacht gedragen (zoals Fre en Milouska) waardoor hij niet zo opvalt. Af en toe een geintje uithalen dat is gewoon leuk en grappig en maakt hem juist niet verdacht. En ach af en toe een stom foutje dat kan gebeuren. Ja, ja. Alleen Milouska zit nu op Toine...... ;D

Offline Carly

• Forumlid
  • Dat heet cool
« Reactie #212 Gepost op: 15-04-2006, 16:41:37 »
Ik ben er nu officieel over uit dat Toine de mol is.  En dat is mooi want hij is mijn favoriet dus gaat ie er toch niet uit :p

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 15-04-2006, 17:12:10 »
Goede beslissing Carly!

Toine is gewoon weer een zgn. "George-Mol".

Citaat van: Bert Visscher
Je verwacht het niet!

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 17-04-2006, 14:33:45 »
ik ben lid van TVfilm een tvgids (kan er ook niets aan doen hahaha)
maar daar staat een foto in op vrijdag 21 April van
wie is de mol
en op die foto staan alle spelers maar ze hebben allemaal
het gezicht van Toine
is dit een hint misschien dat toine toch de mol is
dit is de eerste keer dat er zoiets staat op de foto in TVfilm

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 17-04-2006, 15:08:34 »

de mol weet toch altijd alles?

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 17-04-2006, 15:19:31 »
Toen ze halverwege in de race waren, waren ze ook ongeveer halverwege de tijd (12 minuut 21). Als de 2e helft net zo snel was gegaan als de eerste helft, waren ze dus op tijd geweest. Maar als je 2 mensen (Milouska en Frédérique) voor je hebt die langzamer rijden dan de mensen in de eerste helft, weet je dus al dat je nog maar weinig tijd hebt om het te halen.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 17-04-2006, 17:20:21 »
als toine de mol is dan had hij wel beter kunnen mollen in plaats van zoveel geld verdienen.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #218 Gepost op: 17-04-2006, 17:47:29 »
wie is de mol
het gezicht van Toine

en kijk eens bij 28 april... volgens mij is dat Liz dr hoofd :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #219 Gepost op: 18-04-2006, 13:49:08 »
ik ben lid van TVfilm een tvgids (kan er ook niets aan doen hahaha)
wie is de mol
het gezicht van Toine
dit is de eerste keer dat er zoiets staat op de foto in TVfilm

Kun je deze foto eens scannen?