Ik heb bij de pool gekeken naar hoe de anderen gestemd hebben. Velen zeggen: Liz of Peggy. Zelf denk ik ook wel dat die er in de komende tijd voor de finale eruit gaan.
Maar zelf denk ik dat er wel een aflevering moet komen waarin niemand afvalt. Immers, er zijn voor de finale aflevering (nummer 9) 3 kandidaten.
Voor aflevering 4,5,6,7,8 >> vijf in totaal bestaat er de kans dat er 1 kandidaat het veld moet ruimen. Liz, Roderick, Mary Lou, Peggy, Frederique, Toine & Milouska. Zeven kandidaten waarvan er 3 in de finale komen. Vier kandidaten om nog te laten afvallen. En dat met vijf afleveringen is niet mogelijk met 1 test per aflevering. 1 v/d komende afleveringen zal dus wel een test bevatten maar zonder executie. Althans zonder 1 kandidaat naar huis te sturen.
En in dat opzicht maakt elke aflevering evenveel kans op geen afvaller. Of in aflevering 4 en voor de rest wel afvallers, of in aflevering 5 en voor de rest wel enzovoort. Hmm, kansberekenen dan maar... Maar als je puur uitgaat van de AVRO bode hint (9 april vrijhouden) plus het gegeven dat Peggy met een helm op gehaast door een ruimte (zal wel die fabriek zijn wat als uitkomst gold in de AVRO Bode gids) dan snap ik waarom mensen voor Peggy kiezen. Voor Liz snap ik het ook, als je Roderick als mol aanhoudt.
MAAR Peggy slaagt erin shekels te ontvreemden van de rechtmatige eigenaar

(Milouska) dat zie je ook in de sneak preview. Daarop redeneer ik dus dat zowel Peggy als Fred de shekels delen en Milouska de pinas is. PLUS wat je Roderick plots hoort zeggen (tis enkel zijn stem) "En toen vond ik plots 2 jokers" Ik heb hem voor als nog op "niemand" staan maar ga toch echt neigen naar Milouska gezien die slachtoffer is geworden van een jokerroof

Edit: Maar wacht eens... die hint "9 april vrijhouden" Op vrijdag 7 april is er een WIDM uitzending, aflevering ehm... 5. Twee dagen na die aflevering moet je de zondag vrijhouden. Zou dit kunnen inhouden dat er op vrijdag 7 april (aflevering 5) niemand afvalt? Plus meegerekend dat er op zondag mollenjacht zou kunnen zijn.