Auteur Topic: Volgende week in WIDM...  (gelezen 47444 keer)

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #40 Gepost op: 22-03-2006, 13:00:59 »
Zeker kans op afvallen aan de hand van sneak preview aflevering 2 en kennismakingsfragment kandidaten in de intro van elke aflevering:

1) Richard (abseilen gaat aan bod komen)
2) Liz (de Tango dansen gaat aan bod komen)

Twijfel:

3) Milouska (in de sneak preview focussen ze kort in op Milouska's gezicht waarna even word getoond dat er weer een felle discussie is over iets. Maar gaat dit om een opdracht om op de juiste plek aan te komen waar vervolgens Liz & Roderick de tango dansen? En dat de rest van de groep dan de opdracht krijgen Liz & Roderick eruit zien te pikken zodat ze geld verdienen voor de pot? (is in vorige reeksen al eens aan bod gekomen)

Stukje van Liz is al geweest in aflevering 2. Zijn ze aan het oefenen.
Er van uitgaande dat elk intro betrekking heeft op de aflvering waar iemand eruit gaat, zou nu Richard eruit gaan.
 Liz en Toine zouden dan ver komen? Tsja, ff afwachten maar. Weet ook niet of deze theorie klopt, maar ik hou het toch ff op Richard.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 22-03-2006, 16:07:29 »
Er valt deze week niemand af. En in de aflevering daarna komt het filmpje van Frederique (nog steeds in het koude Patagonie aan haar kleding te zien) en zijn er dus weer 4 mogelijke afvallers. Of ze reizen pas op het laatst weer naar een koud gebied, wat betekent dat Frederique heel ver komt.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 22-03-2006, 16:11:12 »
Er valt deze week niemand af. En in de aflevering daarna komt het filmpje van Frederique (nog steeds in het koude Patagonie aan haar kleding te zien) en zijn er dus weer 4 mogelijke afvallers. Of ze reizen pas op het laatst weer naar een koud gebied, wat betekent dat Frederique heel ver komt.

::oink:: Hoe weet je dat er deze week niemand afvalt?  ???
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 22-03-2006, 16:16:52 »
Let maar op, er zijn 10 afleveringen (reunie meegereked) en er kunnen er maar 7 afvallen voor de finaleweek. Er is dus 1 aflevering waarin er niemand afvalt, of er komt iemand terug, of de finale wordt met 4 gespeeld. De laatste 2 lijken mij onwaarschijnlijk en ik denk dat Roderick of Liz de enigen zijn die kans maken om af te vallen. De andere 7 krijgen denk ik vrij. En Roderick en Liz verdienen waarschijnlijk de vrijstelling, door zijn toupetje.  ::ok::

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 22-03-2006, 17:14:56 »
Let maar op, er zijn 10 afleveringen (reunie meegereked) en er kunnen er maar 7 afvallen voor de finaleweek. Er is dus 1 aflevering waarin er niemand afvalt, of er komt iemand terug, of de finale wordt met 4 gespeeld. De laatste 2 lijken mij onwaarschijnlijk en ik denk dat Roderick of Liz de enigen zijn die kans maken om af te vallen. De andere 7 krijgen denk ik vrij. En Roderick en Liz verdienen waarschijnlijk de vrijstelling, door zijn toupetje.  ::ok::

::rofl:: dat toupetje ben ik erg benieuwd naar idd.

Maar je redenering is vrij duidelijk en ik zie er ook wel wat in.  :o Dat het nu dus soort de dood of de gladiolen voor Liz en Roderick wordt.
Ben benieuwd!

Heb de pool toch nog maar wel met een afvaller ingevuld.... ::jaja:: Of zal ik toch maar wisselen?
WHAAAAA.... the Mole drives me crazy, en ik weet nog niet eens welke mol  ;D ;)

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #45 Gepost op: 24-03-2006, 21:27:13 »
volgende week de opdracht van mary-lou en peggy, alleen milouska en frederique nog te gaan
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 24-03-2006, 21:55:26 »
volgende week de opdracht van mary-lou en peggy, alleen milouska en frederique nog te gaan

Correctie: volgende week nog de intro's van Mary-Lou, Peggy EN van Roderick!!! Vergeet niet dat je Roderick ziet in zijn intro lopen door een stad en het is Liz die in haar intro filmpje die TANGO dans erin heeft. Goed kijken dus!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #47 Gepost op: 24-03-2006, 22:24:57 »
Die van Mary-Lou is toch bij een metro? Heb je dat al in het filmpje voor volgende week gezien dan?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 24-03-2006, 22:46:47 »
Correctie: volgende week nog de intro's van Mary-Lou, Peggy EN van Roderick!!! Vergeet niet dat je Roderick ziet in zijn intro lopen door een stad en het is Liz die in haar intro filmpje die TANGO dans erin heeft. Goed kijken dus!
roderick kon  ik niet ontdekken in de wat komt er volgende week. Zou best kunnen, t lijkt me niet echt een fragment uit een opdracht.

Die van Mary-Lou is toch bij een metro? Heb je dat al in het filmpje voor volgende week gezien dan?  ???
volgens mij was de achtergrond waartegen ze de opdracht uitvoerden een metro-station.

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-03-2006, 22:59:22 »
roderick kon  ik niet ontdekken in de wat komt er volgende week. Zou best kunnen, t lijkt me niet echt een fragment uit een opdracht.
volgens mij was de achtergrond waartegen ze de opdracht uitvoerden een metro-station.

Ik bedoel dat van die personen de intro's nog moeten komen in de toekomst! Dus dat hoeft niet perse volgende week. Peggy en Mary-Lou komen volgende week.

Maar daarna blijven over: Roderick ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #50 Gepost op: 24-03-2006, 23:03:41 »
Even op een rijtje:

Volgende week kunnen er uit:Toine, Liz
Waarschijnlijk: Peggy, Mary Lou
Misschien: Roderick
Niet: Frédérique, Milouska

Klopt dat?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #51 Gepost op: 25-03-2006, 10:33:51 »
Ik eb die metro niet zo gezien in het voorfilmpje, maar als verder iedereen het gezien heeft, dan heb ik waarschijnljk niet zo goed op zitten letten...
Wat mij betreft kan Roderick trouwens ook wel naar 'waarschijnlijk', want in zijn intro staat hij gewoon op een pleintje/parkje niks te doen, dus dat zou zomaar komende aflevering kunnen zijn.
Wat doet Frédérique ook alweer in haar intro?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline lilith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
« Reactie #52 Gepost op: 25-03-2006, 10:57:51 »
fietsen
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 25-03-2006, 15:03:57 »
Als ze maar meer opdrachten gaan doen, vind ik het al goed!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #54 Gepost op: 25-03-2006, 22:12:31 »
Even op een rijtje:

Volgende week kunnen er uit:Toine, Liz
Waarschijnlijk: Peggy, Mary Lou
Misschien: Roderick
Niet: Frédérique, Milouska

Ik denk dat Liz het dan moeilijk gaat krijgen. Ze weet niet hoe het er in de groep aan toe gaat en wat er allemaal gebeurt is. Roderick heeft ze wel meegemakt, maar heeft bij hem in die paar dagen niks molligs kunnen ontdekken (was ook niet nodig om te gaan mollen). Ze denkt waarschijnlijk dat de mol dus in de grote groep zit en zal Roderick hoogstwaarschijnlijk niet verdenken.
The British are not impressed.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 25-03-2006, 22:23:07 »
Volgende week kunnen eruit: Toine, Liz
Waarschijnlijk ook i.v.m intro's: Peggy, Milouska, Mary-Lou
Niet: Roderick, Frederique,

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 26-03-2006, 12:40:42 »
Ik heb bij de pool gekeken naar hoe de anderen gestemd hebben. Velen zeggen: Liz of Peggy. Zelf denk ik ook wel dat die er in de komende tijd voor de finale eruit gaan.
Maar zelf denk ik dat er wel een aflevering moet komen waarin niemand afvalt. Immers, er zijn voor de finale aflevering (nummer 9) 3 kandidaten.

Voor aflevering 4,5,6,7,8 >> vijf in totaal bestaat er de kans dat er 1 kandidaat het veld moet ruimen. Liz, Roderick, Mary Lou, Peggy, Frederique, Toine & Milouska. Zeven kandidaten waarvan er 3 in de finale komen. Vier kandidaten om nog te laten afvallen. En dat met vijf afleveringen is niet mogelijk met 1 test per aflevering. 1 v/d komende afleveringen zal dus wel een test bevatten maar zonder executie. Althans zonder 1 kandidaat naar huis te sturen.

En in dat opzicht maakt elke aflevering evenveel kans op geen afvaller. Of in aflevering 4 en voor de rest wel afvallers, of in aflevering 5 en voor de rest wel enzovoort. Hmm, kansberekenen dan maar... Maar als je puur uitgaat van de AVRO bode hint (9 april vrijhouden) plus het gegeven dat Peggy met een helm op gehaast door een ruimte (zal wel die fabriek zijn wat als uitkomst gold in de AVRO Bode gids) dan snap ik waarom mensen voor Peggy kiezen. Voor Liz snap ik het ook, als je Roderick als mol aanhoudt.

MAAR Peggy slaagt erin shekels te ontvreemden van de rechtmatige eigenaar :P (Milouska) dat zie je ook in de sneak preview. Daarop redeneer ik dus dat zowel Peggy als Fred de shekels delen en Milouska de pinas is. PLUS wat je Roderick plots hoort zeggen (tis enkel zijn stem) "En toen vond ik plots 2 jokers" Ik heb hem voor als nog op "niemand" staan maar ga toch echt neigen naar Milouska gezien die slachtoffer is geworden van een jokerroof :D :P

Edit: Maar wacht eens... die hint "9 april vrijhouden" Op vrijdag 7 april is er een WIDM uitzending, aflevering ehm... 5. Twee dagen na die aflevering moet je de zondag vrijhouden. Zou dit kunnen inhouden dat er op vrijdag 7 april (aflevering 5) niemand afvalt? Plus meegerekend dat er op zondag mollenjacht zou kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2006, 12:44:19 door Yvonisdemol »

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 26-03-2006, 14:22:05 »
wat ook zou kunnen zijn, en in serie 3 en 4 zo was, dat de finale 2 afleveringen duurt en niet 1

Offline Scabbers

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 26-03-2006, 14:36:09 »
Maar het tweede deel van de finale was in die series onderdeel van de evaluatie-aflevering.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #59 Gepost op: 26-03-2006, 17:22:41 »
We hebben weer 't volgende week filmpje online staan!  :D

(klik op de foto om 't filmpje te bekijken)