Trailer "analyse"
Shot 1: Toine rent door een fabriek met een camerahelm op.
Shot 2: Stationsbord met erop: Piedras a PRIMERA JUNTA
Shot 3: Frédérique en Milouska bespreken hoe de wereldbol in elkaar zit, Milouska: "Een wereldbol." Frédérique zegt daar door heen: "Ja dat snap ik ook niet."
Shot 4+5+6: Milouska, Roderick en Liz lopen op straat, volgens mij vraagt Milouska aan Liz en Roderick wat ze de afgelopen tijd hebben gedaan, want Milouska zegt: "Ik heb informatie nodig", Liz zegt: "Je je wil een goeie deal doen?" Waarschijnlijk zijn ze daar niet op ingegaan want Roderick zegt vervolgens: "Tijdens de lunch hebben we ze een beetje genegeerd." Later met Milouska in beeld als Roderick zegt: "Ja dat is natuurlijk belachelijk dat weet je zelf ook." Milouska heeft andere kleren aan dan op shot 3, dus heeft het niet met de opdracht te maken neem ik aan.
Shot 7: Stationsbord met erop: Lima a PRIMERA JUNTA
Shot 8: Toine en Liz bespreken hoe de wereldbol in elkaar zit, net als Milouska en Frédérique. Voice-over van Liz: "En ik dacht de wereld is rond, dus dan plak je het aan de andere kant weer aan elkaar."
Shot 9: Roderick rent door een fabriek net als Toine. Voice-over van Roderick: "Onderweg heb ik twee jokers gevonden."
Shot 10: Milouska en later Peggy bij de lunch. Voice-over van Peggy: "Vanaf nu is het oorlog, Milouska."
Shot 11: Peggy met een blauw achtergrond, Peggy: "Ksssh. Ik heb jouw sjekkel, haha."