Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 80212 keer)

Offline Sneakiej

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 7-04-2006, 22:13:02 »
ik kon eigenlijk niet zo goed zien wat richard nu in de taxi liet liggen, waar liz zich zo over verbaasde... was dit de telefoon?? .....
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-04-2006, 22:13:11 »
Ik denk, dat als Toine dat telefoontje echt verborgen moest houden en het een bericht van de redactie was.. hij wel een smoes had verzonnen (of hij doet hetzelfde als Yvon vorig jaar: het té opvallend spelen)
Met opdracht 2 lijkt het mij dat het de mol niet zoveel uitmaakt of hij wint of verliest? Ik vind de opdracht zoiezo een beetje raar.. (wel leuk! maar die 10.000,- kwam toch wel in de pot terecht)
Valt het jullie ook op dat er best veel mensen op Peggy stemmen? Ik vind haar helemaal niet zo verdacht overkomen deze aflevering..

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 7-04-2006, 22:14:02 »
ja dat was de telefoon

ik schrok me rot van liz joh hahahahah

en milouska dan die uitbundig ging gillen toen ze de 10000 euro gewonnen hadden terwijl het toch al duidelijk was dat die sowieso in de pot terecht zou komen??
Triomf!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-04-2006, 22:15:19 »
vind het wel sneu voor roderick hoor, dat liz eruit is!!! >:D

maar als je alles tegen elkaar afweegt, dat lijkt Milouska de enig mogelijke mol, omdat zij het meeste geld verspeelt. Alleen gek dat praktisch alle kandi's op Peggy stemmen!
Tell me what your telescope says

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #24 Gepost op: 7-04-2006, 22:17:29 »
Sterker nog: 1000 Euro

inderdaad!    8)

Offline Siebrand

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 7-04-2006, 22:19:30 »
maar als je alles tegen elkaar afweegt, dat lijkt Milouska de enig mogelijke mol, omdat zij het meeste geld verspeelt. Alleen gek dat praktisch alle kandi's op Peggy stemmen!

Ik ben het volledig met je eens. Maar komt dat dan omdat wij dingen zien die de kandidaten niet kunnen zien, of zien de kandidaten dingen die wij niet kunnen zien?

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 7-04-2006, 22:20:51 »
Damn, Milouska er nog steeds in..

Roderick was helaas iets minder verdacht vandaag, toine opeens meer, evenals frederique.. door die rozen inderdaad. Verder qua beeld heb ik niets verdachts gezien vandaag, alleen dat Roderick wel erg lang al op de stoeltjes leek te zitten voor de executie.

Wat me ook opviel is dat er bij het ontbijt in het begin foto's op het bord waren geplakt en bij de tweede opdracht viel op dat er volgens mij op 1 van de beeldschermen iets anders was te zien dan het 'park'

Goede aflevering weer, wel raar dat je Frederique over een begraafplaats ziet lopen. Frederique de rozen zijn voor jou (r.i.p)

« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 22:23:05 door Lola-aap »

Offline valentino

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #27 Gepost op: 7-04-2006, 22:21:15 »
toine toch de mol volgens mij want hij en frédérique lieten de rozen liggen zoals bekend
maar toine hoefde niets te zeggen toen frédérique zei laten we de rozen liggen
want toine had kunnen reageren; niet doen we moeten deze rozen meenemen
maar hij hield wijselijk zijn mond en zei nu naar eva peron
want als frédérique de mol was dan had toine heus wel gereageerd met we moeten deze rozen meenemen
dus frédérique zei het eerste over die rozen en toine zei er niets op, daarom valt ze voor mij af als de mol

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2006, 22:22:51 »

dat zal denk ik ook nog wel even duren :D

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2006, 22:23:34 »
en roderick die richard uithoort... en richards commentaar daarop... het blijft een moltypisch ventje die richard, maar hij doet gewoon te veel goed!
Tell me what your telescope says

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 7-04-2006, 22:23:48 »
eigenlijk is het vanaf het begin al duidelijk dat frederique op liz heeft gestemd en er in is gebleven. Dit heeft ze bereikt door sowieso vragen te beantwoorden met: de mol was hier niet bij! dat betekend dat die antwoorden ook betrekking op roderick hebben.....
Later is ook overgestapt op Roderick, ze zit er nog steeds in, dus ze zal toch wel iets goed doen
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline eggiemol

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 7-04-2006, 22:24:20 »
Liz eruit .. sta ik niet verbaasd van. Het kon de mol niet zijn omdat ze naar mijn mening te eerlijk was. En zeg zou zelf.. welke mol gaan in nou NIET een dicussie (dit maal om het spel een 2de keer te spelen i.v.m vrijstelling) waneer daar een mogelijkheid voor is? Zei mij op dat moment genoeg dat zij de mol niet kon zijn. En hhaar commentaar bij de test was op zo manier gemonteerd dat ik gewoon wist dat zij eruit ging vliegen.

Op dit moment verdenk ik eigenlijk Toine en Fredique heel erg. Beiden omdat ze een roos laten liggen, heel verdacht. Ook vind ik hun gedragingen gewoon apart ...het is bij mij vooral op dit moment gevoel dan dat ik er keihard bewijs voor heb, ik moet nog eens rustig alle feitjes langs gaan, dan kijken we verder.

Oh ja .. lkker vreemd dat Fredique eerst op liz gaat stemmen tot 2x maal toe, daarna switch maar er wel in blijft  :-\\

Wie voor mij in ieder geval afvallen als mol zijn:
Milouska (ligt niet in de groep, gaat overal tegen in - geen goede tactiek voor de mol)
Peggy (gaat voor het geld, to obvious)

Richard en Roderick .. thah .. daar kan ik geen hoogte van krijgen   ::)

Offline Sjarrel

• Forumlid
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
« Reactie #32 Gepost op: 7-04-2006, 22:24:52 »
toine toch de mol volgens mij want hij en frédérique lieten de rozen liggen zoals bekend
want als frédérique de mol was dan had toine heus wel gereageerd met we moeten deze rozen meenemen
dus frédérique zei het eerste over die rozen en toine zei er niets op, daarom valt ze voor mij af als de mol

Of misschien was Toine gewoon bezig met andere dingen  :P
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 7-04-2006, 22:26:02 »
Roderick was helaas iets minder verdacht vandaag, toine opeens meer, evenals frederique.. door die rozen inderdaad. Verder qua beeld heb ik niets verdachts gezien vandaag, alleen dat Roderick wel erg lang al op de stoeltjes leek te zitten voor de executie.

Wat me ook opviel is dat er bij het ontbijt in het begin foto's op het bord waren geplakt en dat er bij de tweede opdracht viel op dat er volgens mij op 1 van de beeldschermen iets anders was te zien dan het 'park'

Goede aflevering weer, wel raar dat je Frederique over een begraafplaats ziet lopen. Frederique de rozen zijn voor jou (r.i.p)

ja idd  ::ohno::
en ook heel raar dat dan net deze afleveringen ze op zoek gaan naar graven van dode mensen... vandaar dat karel waarschijnlijk ook zo expliciet zei dat het uitgezonden zou worden zoals het in eerste instantie ook uitgezonden zou gaan worden...
Heel raar om haar te zien, echt waar...

(tering hoe irritant is het als je de hele tijd zo'n waarschuwing krijg dat er net iemand gepost heeft en of je misschien niet even je post wil herzien... Daar heb je een EDITKNOP voor!!!!!)
Triomf!

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 7-04-2006, 22:26:19 »
dat zal denk ik ook nog wel even duren :D

ik vind het een stomme mol dan  >:(  :-X

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #35 Gepost op: 7-04-2006, 22:27:28 »

ik geloof dat toine vraagt aan fre "wat moeten we met die rozen doen? meenemen?" en dan is het fre die antwoordt: "nee, laten liggen toch?"

Offline eggiemol

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 7-04-2006, 22:30:08 »
ik geloof dat toine vraagt aan fre "wat moeten we met die rozen doen? meenemen?" en dan is het fre die antwoordt: "nee, laten liggen toch?"

Klopt! Ik had dat ook even goed bekeken in de flashback tijdens de test .. maar idd Toine vraagt het ... doe je niet als mol toch? Dat maak je meer een statement. Frederique voor mij nu ff de mol 8)
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 22:32:00 door eggiemol »

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #37 Gepost op: 7-04-2006, 22:31:30 »
De nieuwe hint van de avrobode is er trouwens, heb em natuurlijk ook even in het daarvoor bestemde topic gezet maar er is wel iets wat me opvalt. Normaal waren die hints toch toepasbaar op de komende aflevering, nu krijgen we de obelisk uit deze aflevering als hint  ???
en wie heeft er letterlijk gehoord dat de rozen mee moesten naar het eindpunt, Milouska las die opdracht voor maar ik heb haar niets horen zeggen over die rozen die mee MOESTEN, kreeg nu het idee dat Karel zelf besliste dat er geen geld verdiend was..
Gr Miek

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 7-04-2006, 22:39:51 »
De nieuwe hint van de avrobode is er trouwens, heb em natuurlijk ook even in het daarvoor bestemde topic gezet maar er is wel iets wat me opvalt. Normaal waren die hints toch toepasbaar op de komende aflevering, nu krijgen we de obelisk uit deze aflevering als hint  ???
en wie heeft er letterlijk gehoord dat de rozen mee moesten naar het eindpunt, Milouska las die opdracht voor maar ik heb haar niets horen zeggen over die rozen die mee MOESTEN, kreeg nu het idee dat Karel zelf besliste dat er geen geld verdiend was..
Gr Miek
Nee, maar wel iets dat die rozen bij elkaar moesten komen, ofzoo.. (edit: toch niet. maar het lijkt me logisch dat je die rozen meeneemt als de opdracht om rozen gaat)
Wat heeft Karel steeds met dat roze?

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 7-04-2006, 22:44:21 »
Wat ik trouwens opvallend vond was dat er 5 rode rozen op de graven lagen en 1 witte. Dat moet haast wel wat betekeken. Die witte lag op 'n graf waar Frédérique en Toine kwamen. Dus dat betekent dat hij ofwel aangeeft dat er iets met een van die twee is, of 't heeft iets te maken met 't graf. Weet iemand nog van wie 't graf was waar die roos lag?  ???
Ja, die witte roos was me ook opgevallen. Wellicht dat ie ergens voor diende in de opdracht/puzzel die zou volgen, wanneer ze alle rozen daadwerkelijk hadden meegenomen. Volgens mij lag ie bij het graf van Evita Peron (toine zegt na het vinden van de tweede roos iets als "die nemen we mee naar Evita", waarna Fred zegt "Nee, deze (dit graf) mag ook wel een roos hebben").
"Volvere y sere milliones" (ik zal terugkeren en millioenen zijn), is trouwens het opschrift op Evita's graf, alhoewel dit volgens mij verder niks wilt zeggen ofzo.