Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 80130 keer)

Offline Dennisz

• Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 7-04-2006, 22:44:50 »
Ik vond Peggy eigenlijk wel verdacht..De hele tijd verstoppen..ze kwam niemand tegen bij dat sprookjeshuis-spel..alleen frederique..en die hoorde bij haar..Peggy je bent mijn mol!! ::jaja::

Offline Liett

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 7-04-2006, 22:47:02 »
Wat ik trouwens opvallend vond was dat er 5 rode rozen op de graven lagen en 1 witte. Dat moet haast wel wat betekeken. Die witte lag op 'n graf waar Frédérique en Toine kwamen. Dus dat betekent dat hij ofwel aangeeft dat er iets met een van die twee is, of 't heeft iets te maken met 't graf. Weet iemand nog van wie 't graf was waar die roos lag?  ???

Van wieisdemol.nl:
Toine gaat met Frédérique naar begraafplaats Recoleta, waar Bartolome Mitre, Juan Manuel de Rosas, Domingo Faustino Sarmiento en Julio Roca liggen.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #42 Gepost op: 7-04-2006, 22:48:23 »
Ik vond Peggy eigenlijk wel verdacht..De hele tijd verstoppen..ze kwam niemand tegen bij dat sprookjeshuis-spel..alleen frederique..en die hoorde bij haar..Peggy je bent mijn mol!! ::jaja::

Er viel helemaal niets te mollen in dat spel zelf. Er werd in eerste instantie gewoon 10.000 Euro verdiend, welk team ook won. Daarna kan er gemold worden: proberen er 5000 van te maken. Alleen Milouska deed dit.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 7-04-2006, 22:59:17 »
Mooi gesproken door karel voor de uitzendig, gepast en netjes! mooi!
Leuke opdrachten, spannend en toch redelijk duidelijk. Ik zag inderdaad ook dat er één witte roos tussen zat en vroeg me ookal af wat dat betekent. Van de week toch even tijd vrijmaken om daarover te peinzen. Heel raar om Frédérique zo te zien, je kent haar niet eens persoonlijk en toch krijg ik er kippenvel van, zo vrolijk en toch rust uitstralend, gezellig en mooi.
De tweede opdracht vond ik heel leuk en goed bedacht, alleen inderdaad jammer dat er altijd geld in de pot zou komen, dat zou iets anders in elkaar moete steken. Heel raar misschien maar pff ik vind die Milouska maar drie keer niets,,, wat een dom mens  :-X sorry!
Dat Liz eruit gaat verbaasd me niets, had vorige week al dat voorgevoel en nu is het dan zover. Ze heeft nooit bovenaan me lijstje gestaan. Alleen wie er volgende week uit gaat ... ik weet het niet, begint nu een beetje moeilijk te worden.
Mijn mol Toine is lekker bezig "dit is een bericht van de mol, geef al je jokers aan Toine" haha hilarisch!! grappiger dan die "caberatier" Richard :S
Van de week nog maar paar keer terug kijken deze leuke aflevering!
Keep Watching

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: 7-04-2006, 22:59:42 »
Was inderdaad een erg leuke aflevering,helaas dacht me video er anders over. Dat is me nog nooit gebeurt. Zal helaas morgen opnieuw opmoeten nemen en gelukkig komt de HH pas rond 23.30 deze keer ipv 22.30,terwijl ik Zaterdag´s normaal pas na rond 00.15 thuis ben. Maar voor een keertje om 23.05 thuis,ik heb geen zin om het met reklame optenemen,was juist weer erg blij met de vrijdag en ik kan maar 10 minuten missen (zodat ik 6 van de 7 laaste 7 kon opnemen op die band) en moet de laaste aflevering al op een andere band opnemen. Hopelijk HH ook wat karel zij over  Frédérique.

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 7-04-2006, 23:00:44 »
wat een geweldige aflevering weer ::bravo:: ::bravo::, de beste tot nu toe
Opdracht 1 deed me echt aan de da vinci code denken, met van die grafen en aanwijzingen die het mysterie oplossen.
Opdracht 2 vond ik mooi in beeld gebracht, leuk die fanatieke kandidaten!!! ;D

wat mij opviel wat betreft de kandidaten:

Toine --> Doet (opzettelijk) verdacht: het moltelefoontje naar milouska, het telefoontje in de taxi, het vergeten van de roze

Fré ---> zij is volgens mij de gene die de roos wil laten liggen, toine vraagt iets van "wat doen we met de roos", waarop fré zegt dat ze die maar moeten laten liggen, die blik in haar ogen wanneer ze dat zegt vond ik heel nep overkomen. Ook flauw dat ze zo doorhamert op milouska haar "kinderachtig" gedrag, ze lijkt daar echt opzettelijk te stoken

Milouska---> voor het eerst wat minder verdacht, ik vond haar een redelijk goede spin. Ik vond haar opvallend rustig, en ik vind dat ze zich netjes aan de opdracht heeft gehouden ::ok::. Ik vond haar heel grappig tijdens de tweede opdracht, ze leefde zich helemaal in!!!! en hoe ze dan zo haar bordje afschermt ::rofl:: ::rofl::

Offline Pheebs

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 7-04-2006, 23:02:04 »
Tijdens de 2e opdracht viel mij (in de ruimte waar Roderick en Toine stonden) een van de middelste televisieschermen op, waarop (volgens mij tot 3 x toe) precies hetzelfde beeld te zien was; van (ik denk) een vrouw (de Mol?)Is dit iemand anders ook opgevallen? En misschien heeft iemand er een screenshot van?

Offline Riabee

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 7-04-2006, 23:04:56 »
Frederique is en blijft mijn mol!
De 1e opdracht is duidelijk door háár mislukt.
In de 2e opdracht kon ik niet echt mollestreken ontdekken, maar zij zat wel weer in het groepje dat verloor....
En ik ga vooral het stukje met de witte roos nog eens terugkijken, dat was natuurlijk niet voor niets, dat móet iets te betekenen hebben.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 7-04-2006, 23:05:31 »
Tijdens de 2e opdracht viel mij (in de ruimte waar Roderick en Toine stonden) een van de middelste televisieschermen op, waarop (volgens mij tot 3 x toe) precies hetzelfde beeld te zien was; van (ik denk) een vrouw (de Mol?)Is dit iemand anders ook opgevallen? En misschien heeft iemand er een screenshot van?

Ja dat vond ik ook vreemd. Ik dacht nog effe dat dat 't Liz was, want stond immers bij die kooi te wachten. Dus wie weet hadden ze haar ook in beeld.  :-\\

Van wieisdemol.nl:
Toine gaat met Frédérique naar begraafplaats Recoleta, waar Bartolome Mitre, Juan Manuel de Rosas, Domingo Faustino Sarmiento en Julio Roca liggen.

En nu nog uitzoeken welke van deze vier 't was.  ;D  Zo snel mogelijk de aflevering nog maar 'ns bekijken.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 23:08:46 door Han13 »

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 7-04-2006, 23:06:58 »
Kan het dus nu ff niet conroleren,maar dat was Mary lou als klein kind volgens mij.
Ikdacht hret al meteen toen ik het zag.

Maar is niks raars aan,want we hadden ook al iets met Geert en Peggy en eerder bij de foto´s in afl 3 andere kanidaten.

Offline Pheebs

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 7-04-2006, 23:09:41 »
Ja dat vond ik ook vreemd. Ik dacht nog effe dat dat 't Liz was, want stond immers bij die kooi te wachten. Dus wie weet hadden ze haar ook in beeld.  :-\\

Als ik het goed gezien heb, had diegene op het beeld een ketting om met een grote ronde hanger; zoiets had Liz toch niet om? Weet het ook niet precies, ging natuurlijk te snel om goed te kunnen zien. Dusse, iemand al een screen? ;)

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 7-04-2006, 23:16:18 »
Klopt, ik dacht ookal zoiets te zien, zal het van de week ook nog eens nakijken maar ik ga er nu meer vanuit dat het "beeldopvulling" was
Keep Watching

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #52 Gepost op: 7-04-2006, 23:18:25 »
Als ik het goed gezien heb, had diegene op het beeld een ketting om met een grote ronde hanger;
Het was volgens mij wel een zwart/wit tv.
The British are not impressed.

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 7-04-2006, 23:21:40 »
Klopt, ik dacht ookal zoiets te zien, zal het van de week ook nog eens nakijken maar ik ga er nu meer vanuit dat het "beeldopvulling" was

nou bij de mol is er niet gauw een beeldopvulling hoor ::rofl::
zal best wel een reden voor geweest zijn

Offline valentino

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 7-04-2006, 23:23:59 »

ik dacht dat ik daar yvon van vorig jaar in zag
met dat witte shirtje

Offline Pheebs

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 7-04-2006, 23:24:34 »
Het was volgens mij wel een zwart/wit tv.
::jaja:: Waren allemaal zwart/wit tv's toch!?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #56 Gepost op: 7-04-2006, 23:28:30 »
Volgens mij wel ja, daarom kan je ook niet zien of zij een rood hangertje of zo om had.
The British are not impressed.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 7-04-2006, 23:30:30 »
het is wel van de smallbandversie...want de breedband doet het nog niet online maar hier een paar screeshotjes van dingen die me opvielen:

Mary-Lou van Steenis: he daar is die E opeens weer...

en dat scherm; maar door die loserband zie ik niets  ???
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 23:42:11 door Lola-aap »

Offline eggiemol

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 7-04-2006, 23:30:51 »
Wat mij trouwens opvalt nu ik zo de eerste reacties lees op het forum is dat iedereen nu richard en roderick als mol afschrijven omdat zij tijdens de 2de opdracht voor het geld gingen i.p.v. de vrijstelling.

Waarom vrijstelling? argumenten:
een vrijstelling kan ook goed uitpakken voor de mol, het scheelt geld voor de pot en de mol heeft een grotere kans op de vrijstelling omdat hij langer over de opdracht heeft na kunnen denken (mol weet opdrachten al voordat de serie begint ... toch? ) en zo vrijstelling .... er vliegt toch een kandidaat uit dus wat maakt het voor de mol uit dat of een andere kandidaat gerust kan zijn op 2 dagen meer.

Waarom geld? argumenten:
Geld is fijn ... kan verwist worden bij de andere opdrachten en die weet de mol al! En als je voor het geld kiest heb je een opdracht minder en kunnen er minder verdenkingen komen wat de test moeilijker maakt (anders gezegd, spel duurt langer waardoor je langer de kans hebt kandidaten in de gaten te houden) Trouwens .. george (de supermol .. namens velen) kiest ook vaak voor geld ipv vrijstellingen!

Dus ik denk dat die keuze van Richard en Roderick voor het geld nog helemaal niet zo vreemd is ... althans niet vreemd genoeg om hen als mol af te schrijven!

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 7-04-2006, 23:31:08 »
wat ik me nou zit te bedenken is dat Frédérique op een gegeven moment zei: en er was een joker gevallen. Toen zei richard dat hij zijn voet erop gezet had... en later de joker aan Frédérique had gegeven.

Frédérique zegt dan iets in de richting van: en Richard gaf die joker aan mij, omdat we samen waren.
Toen zei ze: en toen kwam Toine: "Huydts!!! Ik krijg nog een joker van je!!"
daarna komt in beeld dat Toine en Mary-Lou die jokers aan Frédérique gaven, dat Frédérique ze een handkus geeft en dat Toine gebaart dat de eerste de beste jokers voor hem en Mary-Lou zijn.
Maar er is (naar ik weet) niets gekomen over Frédérique die zich daaruit weet te lullen ???  ??? ??? ???
Triomf!