Linda de Mol met Miljoenenjacht zou kunnnen! Ik dacht zelf nog aan Weekend Miljonairs (ook zo'n cirkel). Of De Zwakste Schakel....
Linda de Mol denk ik dat 't is. In één tegen 100 zie je volgens mij altijd blauwe lampjes in het "publiek" (de tegenspelers). In Weekend Miljonairs is volgens mij een andere achtergrond. De Zwakste Schakel is het zeker niet, want daar waren de lichten in die ring geel en Chazia was altijd in het zwart gekleed in dat programma.
't Kan een hint zijn, maar 't kan even goed zijn om 't zaakje in de war te schoppen en onrust te verspreiden

Maar Atrus' opmerking zou ook heel goed kunnen: dat 't gewoon meerere schermen waren die onzin vertoonden. Maar, als het echt een hint is dan denk ik eigenlijk dat ze er wel
íets meer op gefocust hadden. Maar dan nog weet je niet naar wie de hint wijst, als het goed is alleen naar dingen die de WIDM-productenten "in de hand hadden", dus in elk geval niet specifiek op de kandidaten die bij de schermen staan. (in elk geval niet OMDAT ze daar bij de schermen staan) Naar Frédérique zou kunnen, maar ik ben niet overtuigd.