Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 80189 keer)

Offline wombat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 5
« Reactie #220 Gepost op: 12-04-2006, 21:17:08 »
Ik heb de eerste foto eens goed bekeken......is het niet Linda de Mol in het programma "Miljoenenjacht"?

en de 3de lijkt op Fred.....
« Laatst bewerkt op: 12-04-2006, 21:19:07 door wombat »

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 12-04-2006, 21:19:34 »
Ik heb de eerste foto eens goed bekeken......is het niet Linda de Mol in het programma "Miljoenenjacht"?

en de 3de lijkt op Fred.....

Welke eerste foto precies? van de vorige pagina? Zou kunnen, ik kan het allemaal niet zo goed zien, helaas....

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #222 Gepost op: 12-04-2006, 21:44:18 »
De drie foto's van de monitoren.....

En wat moeten we met "De rode schoentjes" van Peggy? viel mij tijdens de uitzending direkt op....maar waarom van schoennen verwisselen?

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 12-04-2006, 22:07:49 »
De drie foto's van de monitoren.....

En wat moeten we met "De rode schoentjes" van Peggy? viel mij tijdens de uitzending direkt op....maar waarom van schoennen verwisselen?

Het viel me eigenlijk alleen op, ik denk dat ze is gewisselt van schoenen, omdat ze moeten rennen en die sloblaarsjes vallen dan blijkbaar uit.

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #224 Gepost op: 13-04-2006, 08:39:48 »

Linda de Mol met Miljoenenjacht zou kunnnen! Ik dacht zelf nog aan Weekend Miljonairs (ook zo'n cirkel). Of De Zwakste Schakel....

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 13-04-2006, 10:27:34 »
Of schaduw van een werk op het plafond :P
Laten we jabberen joekelen.

Offline Miekie

• Forumlid
  • You can win if you want !
« Reactie #226 Gepost op: 13-04-2006, 12:24:03 »

Linda de Mol met Miljoenenjacht zou kunnnen! Ik dacht zelf nog aan Weekend Miljonairs (ook zo'n cirkel). Of De Zwakste Schakel....

Ik weet t bijna wel zeker dat dit Linda DE MOL is met miljoenenjacht, dat half lange blonde haar, ze is t !!
Heb even zitten zoeken naar een plaatje van Miljoenenjacht maar kan er niet echt eentje vinden waarbij je die licht streepjes op die cirkel zo duidelijk ziet. Deze foto is overdag gemaakt dus heb in paint even de streepjes er in getekend.

Maar wat zou het nut dan zijn van deze aanwijzing?? Alleen Toine en Roderick hebben hier iets aan want zij waren de enigen die deze beelden konden bekijken.
Gr Miek

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 13-04-2006, 12:26:47 »
dat de mol op jacht is naar het geld en dus niet liz, roderick of toine is??

Nee..... roderick is gewoon de mol
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline KevinDG

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 13-04-2006, 13:03:30 »
ZOu het echt Linda de Mol zijn? Ik zie het er nog niet helemaal in eigenlijk. Als je met Linda de Mol in je achterhoofd loopt zie ik het er inderdaad ook wel een beetje in, maar ik weet het niet echt 100% zeker

Offline atrus

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 13-04-2006, 15:32:47 »
Ik heb sterk de indruk dat die schermen dienen om Toine en Roderick af te leiden. Twintig (?) schermen voor je neus en dan ook nog schermen die er niet toe doen. Ga er maar aan staan om de juiste informatie daar uit te halen! Wat er precies op die onzinschermen te zien is doet volgens mij niet ter zake. Ik denk dat het gewoon de argentijnse televisie is...
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #230 Gepost op: 13-04-2006, 16:03:36 »
1 tegen 100 zou ook nog kunnen..
 :)

8)
Ik zeg ook maar wat..

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #231 Gepost op: 13-04-2006, 16:39:23 »

Linda de Mol denk ik dat 't is. In één tegen 100 zie je volgens mij altijd blauwe lampjes in het "publiek" (de tegenspelers). In Weekend Miljonairs is volgens mij een andere achtergrond. De Zwakste Schakel is het zeker niet, want daar waren de lichten in die ring geel en Chazia was altijd in het zwart gekleed in dat programma.

't Kan een hint zijn, maar 't kan even goed zijn om 't zaakje in de war te schoppen en onrust te verspreiden :P Maar Atrus' opmerking zou ook heel goed kunnen: dat 't gewoon meerere schermen waren die onzin vertoonden. Maar, als het echt een hint is dan denk ik eigenlijk dat ze er wel íets meer op gefocust hadden. Maar dan nog weet je niet naar wie de hint wijst, als het goed is alleen naar dingen die de WIDM-productenten "in de hand hadden", dus in elk geval niet specifiek op de kandidaten die bij de schermen staan. (in elk geval niet OMDAT ze daar bij de schermen staan) Naar Frédérique zou kunnen, maar ik ben niet overtuigd.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #232 Gepost op: 13-04-2006, 18:24:19 »

Ik vind het ook wel op het jeugd journaal logo lijken. Ik weet dat het hem niet is, omdat dit een decorstuk is waar iemand op staat. Maar het doet me er wel aan denken.

Ik moet hier wel bij zeggen dat Milouska mijn mol is en dat ik daarom a snel iets met haar in verband wil brengen.

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 13-04-2006, 18:47:26 »
ik zag er als eerste de zwakste schakel in toen ik de foto voor het eerst zag maar ik moet eerlijk zegge nu ik lees dat jullie er miljoenenjacht in zien kan ik me dat ook wel zo indenken!
Keep Watching

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 13-04-2006, 22:09:40 »
miljoenenjacht met Linda de MOL...is het een hint dat de MOL de schermen ziet??? ;)

Roderick is mijn MOL!!
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 13-04-2006, 22:31:19 »
Ik vind het meer lijken op Weekend Miljonairs eigenlijk :)

Offline Delliana

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 13-04-2006, 23:21:06 »
Ik denk ook weekend miljonairs,
Ik kon geen duidelijke foto's vinden maar misschien helpt dit..
Niets is wat het lijkt!!!

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 13-04-2006, 23:47:15 »
Ik zoek me suf...weekend miljonairs zendt toch soms een special uit met BNers...misschien heeft de MOL meegedaan. Ik kan alleen de Bnerslijst van 2004 vinden..Weet iemand zo of een van de kandidaten van WIDM mee heeft gedaan aan Weekend Miljonairs???
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Delliana

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 14-04-2006, 00:32:22 »
Heeft hetzelfde zitten doen kom alleen maar van 2004 tegen  ...weet wel dat het een produktie is van Endemol.
Niets is wat het lijkt!!!

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 14-04-2006, 00:36:25 »
en dat allemaal van mijn plaatje, ik zag er zelf in het begin niets in, maar nu zie ik het er ook wel in. We zullen zien....

Kan iemand hem misschien nog scherper krijgen? het komt in beeld voordat het spel begint net nadat de camaras van het dorpje worden ingzoomd.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2006, 00:38:38 door Lola-aap »