Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 52344 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 28-04-2006, 21:44:15 »
opvallend ook dat Roderick weer zegt op het einde.....een van ons is dus de MOL  ::tandpastasmiley::

Je zou denken dat ie het daarom niet is, maar daarom is ie het net wél. ::tandpastasmiley::
Gabriël is de Mol

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 28-04-2006, 21:44:49 »
Wiiiiiii volgens mij krijg ik gelijk! Mijn Rodericksensor werkt! Whaha!

Ik vond het een hele emotionele aflevering eigenlijk. Fre op de berg, Fre met die vragen..

En Peggy had ik ook goed! Net als de de laatste afvallers...

Ik baal steeds meer dat ik de pool niet heb ingevuld elke keer hahaha!
Laten we jabberen joekelen.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 28-04-2006, 21:45:06 »
Ja, net alsof Roderick en Frederique zich allebei realiseren: Milouska moet het zijn. :P

Ik had ook het gevoel dat ze dat leken te denken

Offline Poekie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 28-04-2006, 21:46:14 »
Ja, net alsof Roderick en Frederique zich allebei realiseren: Milouska moet het zijn. :P

Ja, dacht precies hetzelfde!
Verder wederom een mooie aflevering, met als hoogtepunt natuurlijk Fredjes 'klim op wilskracht'.. Jee wat knap, zelf werd ik al moe van het kijken alleen  ;)

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 28-04-2006, 21:46:36 »
ik bedenk me opeens dat ik niet meer op kruizen hoef te letten, haha. Toch wel raar zoveel kruizen en toch geen hint.
En waarom ligt Milouska er nou nog steeds niet uit, ze had in de tweede aflevering al geen band met iemand in de groep. Als ze dan toch de mol is volgende week, vraag ik de redactie dat nooit meer te doen. Als het zoals ik hoop toch Roderick is, dan heb ik niets gezegd.  

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 28-04-2006, 21:46:37 »
Peggy eruit, dus toch fout gegokt voor de finale :/

*baalt als een stekker*

Enfin..

Hoe Frederique dat hele stuk gewoon door bleef fietsen en fietsen, verstand op 0 en gaan. Indrukwekkend om te zien en ik stond er net als Roderick ook sprakeloos toe te kijken.

Vervolgens, als Milouska tijdens haar "Molboek sessie" hardop voorleest: "Roderick is de mol!" zie je gewoon Roderick naast haar een grijns op zijn gezicht krijgen en zit ie heftig te knikken van "Zo mag ik het horen ;D"

Echt geweldig die molboeksessie.

Maar dan op het eind als Peggy begeleidt wordt door Karel richting aftocht, blijft de camera hangen op de 3 finalisten. Vervolgens blijft het stil maar opent Roderick al gelijk en hoe! "1 van ons drieen is hem gewoon!" Maar dan komt het! Het oogcontact tussen Roderick en Frederique daarna is wel zo grandioos! :) Frederique met een blik van: "Jahaa Ro, ik heb je wel door" en Milouska die het niet wil opmerken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 28-04-2006, 21:47:47 »
Mooie aflevering weer!  ::ok:: Echt 'n prachtige prestatie van Fred!  ::bravo::  Echt niet te bevatten dat ze amper 'n half jaar erna er niet meer is.  :\'(

En ik was zo erg overtuigd van Roderick als mol, maar ik begin door de vragenopdracht toch wel heel erg te twijfelen. Hij ging voor mijn idee te weinig mee in de verkeerde antwoorden die anderen gaven en gaf zelf zelfs wel vaker de goede antwoorden. Eik de enige die daar saboteerde was Milouska. Ze heeft volgens mij geen één keer 'n goed antwoord gegeven, alleen als bleek dat de andere twee al heel stellig voor iets hadden gekozen waardoor ze wist dat er al 'n meerderheid was. En bovendien had ze op haar vragen ook nog heel onlogische antwoorden gegeven, waardoor er 'n grote kans was dat die vragen mis zouden lopen.

Oh ik weet 't echt niet meer. Ik wil gewoon echt dat 't toch Roderick is. Ik blijf me dan maar vasthouden aan de gedachte dat die vragenopdracht vorig jaar geloof ik ook door Yvon vrij goed gespeeld werd. Misschien had Roderick ook gewoon effe geen zin om flink te saboteren.  ;)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 28-04-2006, 21:48:21 »
Volgende week nog geen uitslag denk ik,ondanks dat het aflevering 9 is.
De vorige keer was de uitslag in afl 9 en de afl 10 de terug blik,maar bij Elise )en het lijkt der op dat der stoel scene (Ook afl 9) weer HH word) waren het eerst 10 en de uitslag en terug blik in afl 11. Dit keer zal waarschijnlijk 1 afleverinh eerder zijn,iedereen denkt dat de uitslag in afl 9 komt maar uit eindelijk in afl 10 komt samen met de terug blik. Gewoon 10 en afl 11 voor de teruglbik kan natuurlijk ook.

Offline MaVaRo

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #28 Gepost op: 28-04-2006, 21:49:21 »

milouska bleef maar naar de grond kijken alsof ze bang was dat haar gezicht haar zou verraden. roderick vindt het allemaal maar grappig omdat hij nu nog maar 50% kans heeft om het goed te raden.

milouska blijft mijn mol. ik hoop dat fre wint.   

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 28-04-2006, 21:50:19 »

En bovendien had ze op haar vragen ook nog heel onlogische antwoorden gegeven, waardoor er 'n grote kans was dat die vragen mis zouden lopen.

Ik blijf me dan maar vasthouden aan de gedachte dat die vragenopdracht vorig jaar geloof ik ook door Yvon vrij goed gespeeld werd. Misschien had Roderick ook gewoon effe geen zin om flink te saboteren.  ;)

Yvon gaf vorig jaar toch ook juist hele onlogische antwoorden die niemand kon raden. Vooral bij de vraag over wie ze wilde laten terugkeren.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 28-04-2006, 21:51:54 »
Weer een fantastische aflevering! Een geweldige prestatie van Frederique! Echt ongelooflijk dat ze er nu niet meer is... :\'( Ik blijf er nu bij dat Milouska de mol is. Roderick heeft veel goed gedaan vooral met de vragen. Milouska is alleen maar verdachter geworden. Zo snel al afstappen, het nutteloze mollenboekje en de vragen... "Ik denk dat hij Liz zou nemen, waarschijnlijk heeft ze Liz gekozen. Ik zou het Geert echt gunnen..." Wat me ook op viel bij het mollenboekje lezen is dat Milouska helemaal niet zo beledigd is. Ze zegt wel: "Ik voel me beledigd" maar dat klonk heel mat. Ik vond het een aparte reactie...
WIDM addicted....

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 28-04-2006, 21:55:24 »
Volgens mij zijn ze alle drie de mol! Ik was er vanaf aflevering 1 van overtuigd dat Toine het was, maar die ligt er dus uit >:( Daarna dacht ik Frédérique, maar na deze aflevering ben ik Milouska steeds meer gaan verdenken, Roderick trouwens ook! Ik weet het echt niet meer, op dit moment denk ik Milouska, maar dat kan zo weer veranderen!
En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #32 Gepost op: 28-04-2006, 21:58:38 »
De woorden van Fredje hebben me geraakt, de woorden bij haar 1e dilemma.  :\'(
Molloot sinds seizoen 4

Offline susan36

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 28-04-2006, 21:59:56 »
 ::oink:: ::vergroot:: Het lijkt er te dik bovenop te liggen dat Milouska de mol is; maar ze moet het gewoon zijn. Frederique en Roderick zeiden toch allebei dat ze het spel niet snapten en zij zweeg in alle talen. Ze moet het echt zijn, ik heb het door vanaf de eerste keer.

Toppie Frederique!!!  Jammer dat je er niet meer bent. :\'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 28-04-2006, 22:00:53 »
Yvon gaf vorig jaar toch ook juist hele onlogische antwoorden die niemand kon raden. Vooral bij de vraag over wie ze wilde laten terugkeren.

Ja klopt nu je 't zegt. Maar volgens mij heeft ze wel veel goede antwoorden bij de vragen van anderen gegeven. Dus uiteindelijk deed ze 't vrij goed volgens mij.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 28-04-2006, 22:01:34 »
Wat me nog opviel was dat Roderick voor de verandering het woordje GRONDIG weer eens te overduidelijk uitsprak........

Offline Cowboy Roy

• Forumlid
  • ...zodat ik je goed kan zien!
« Reactie #36 Gepost op: 28-04-2006, 22:01:49 »
Wat me ook op viel bij het mollenboekje lezen is dat Milouska helemaal niet zo beledigd is. Ze zegt wel: "Ik voel me beledigd" maar dat klonk heel mat. Ik vond het een aparte reactie...

omdat het een spelletje is...

Offline Zaz

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 28-04-2006, 22:02:25 »
..... Milouska is alleen maar verdachter geworden. Zo snel al afstappen

Roderick stapte vrij snel af...en hij wilde in het begin ook echt de opdracht laten mislukken...
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 28-04-2006, 22:04:13 »
omdat het een spelletje is...

Ja, maar als jij kandidaat bent en je doet gwn je best dan vind ik dit erg beledigend. Tenzij je de mol bent en je het allemaal speelt (of bedoel je dat met 'spelletje'?)
WIDM addicted....

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 28-04-2006, 22:05:52 »
Frederique en Roderick zeiden toch allebei dat ze het spel niet snapten en zij zweeg in alle talen.

Roderick loog toen hij dat zei en frederique dacht van: nouja het zal wel.
Tell me what your telescope says