Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 52299 keer)

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #200 Gepost op: 3-05-2006, 00:22:25 »

Ja dit is al vaker besproken (ik heb het zelf ook nog proberen uit te leggen).
Daar had Karel het dus niet over...

De "hint" met de stokjes. Ik hoop dat het niet waar is dat Miloes de mol is....

Ik zou het niet erg vinden dan heb ik het tenminste goed :P Het perfecte medicijn voor mijn Lottie-kater ;)
WIDM addicted....

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #201 Gepost op: 3-05-2006, 04:49:59 »
wat mij nog opviel aan het intervie van toine met jensen is dat hij zei:

"Ze (Frédérique) is heel puur en ze zit niet in een rol"

hij zegt hier dat ze niet in een rol zit, dus niet de mol...?

Toine met zijn ultieme mollenstreek  ::rofl::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 3-05-2006, 10:30:31 »
De "hint" met de stokjes. Ik hoop dat het niet waar is dat Miloes de mol is....

Eigenlijk het feit dat ze 2 keer -1000 omdraait bij het memoryspel terwijl er nog niets is omgedraaid kan geen toeval zijn. En Mary-lou was banger om over de brug te gaan en toch zorgt ze ervoor dat ze als allerlaatste gaat, omdat ze weet dat ze als eerste mag omdraaien. Mary-Lou wil eigenlijk echt als laatste en niet eerder, want daar wordt nog op aangedrongen. Dat is voor mij de doorslag dat ze de mol is, en verder heeft ze niet zoveel goed gedaan,
-vlot bouwen probeerde ze te verstoren door een andere theorie te opperen die nergens op sloeg en ze ging als enige niet mee voor het zwaarste getal.
-boomtopopdracht ging niet goed.
-bij het raden van het goede paar zegt ze in haar biecht dat ze zich niet in de discussie mengt, maar dat ze wel zeker.
-metro zorgt ze ervoor dat Mary-Lou niet door gaat met de Kuta koffer.
-ze haalt teveel jokers weg bij de fabriek enz enz.
Bij elke opdracht doet ze wel iets raars, behalve bij het parcour, alhoewel ze daar verkeerd kan hebben geteld natuurlijk.

Ik ben er nu wel uit en denk dat het toch Milouska is.Ook omdat ze in de biechts een keer moesten reageren op;
-Wat als Milouska de mol blijkt te zijn-, en daar werd toen uitgebreidt op gereageerd. Ze vroegen ook anderen personen, maar die reacties waren korter of eruit geknipt.
Ook zijn de afleveringen zo gemonteerd dat Milouska als naief wordt neergezet in de biechts van de anderen, zodat wij als kijker daarin meegaan en haar ongeschikt als mol moeten vinden. Ik blijf het jammer vinden, vind een mol die speelt alsof hij het allemaal niet aankan best leuk, als je het speelt zoals george, maar om spelen dat je dom, kinds en naief bent, is een stuk minder gezellig kijken. 

De jip en jannekehints van haar T-shirts zullen dan ook wel kloppen. (radio-active en die M)
« Laatst bewerkt op: 3-05-2006, 10:32:12 door Lola-aap »

Offline Goovi

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 3-05-2006, 10:51:56 »
Is dit niet meer iets voor het Miloes is niet de mol topic?  ::hypocriet::

Maar goed, ik ben het wel eens met je verhaal en daaR ben ik dan ook zo bang voor. Het feit dat de regie MilOes neerzet als naief en dat wij als kijker ook zo gaan Denken, vind ik gEen goede zet (althans nu niet, misschien als ik ga terugdenken aan de seRie, dat Ik me nog bedenk).

Maar in aflevering 8 vind ik Miloes niet eCht iets geks doen bij de voorleesopdracht, het lijKt alsof zij de enige is die alles voorleest, terwijl de rest Iets achterhoud. Ik weet dat nietS lijkt wat het is bij WIdM, maar toch.

ZowEl miloes als Fred deden een rare uitspraak bij de vragenrOnde. Die van Fred zag ik echt als molLenstreek. Die van Miloes omschreef ik als naiviteit...

Offline m0ll0m

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 3-05-2006, 12:19:54 »
Het is off-topic, maar komt hier een paar keer terug:

- de aflevering van vrijdag (5 mei) bevat de ontknoping
- de aflevering van volgende week (12 mei) bevat de terugblik

Bron: Veronica gids die op 12 mei meldt "Na de ontmaskering van de Mol vorige week, wordt vanavond teruggeblikt op de gebeurtenissen".

Gr/F

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 3-05-2006, 12:44:59 »
Is dit niet meer iets voor het Miloes is niet de mol topic?  ::hypocriet::

Maar goed, ik ben het wel eens met je verhaal en daaR ben ik dan ook zo bang voor. Het feit dat de regie MilOes neerzet als naief en dat wij als kijker ook zo gaan Denken, vind ik gEen goede zet (althans nu niet, misschien als ik ga terugdenken aan de seRie, dat Ik me nog bedenk).

Maar in aflevering 8 vind ik Miloes niet eCht iets geks doen bij de voorleesopdracht, het lijKt alsof zij de enige is die alles voorleest, terwijl de rest Iets achterhoud. Ik weet dat nietS lijkt wat het is bij WIdM, maar toch.

ZowEl miloes als Fred deden een rare uitspraak bij de vragenrOnde. Die van Fred zag ik echt als molLenstreek. Die van Miloes omschreef ik als naiviteit...

::rofl::
WIDM addicted....

Offline Gaga

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 3-05-2006, 14:03:03 »
De ontknoping is inderdaad over twee dagen. Helaas, ik dacht zelf ook dat er 11 afleveringen waren, net als vorig jaar.

Om even er op terug te komen wat jullie zeiden, het is misschien al ergens gezegd...
Over Karel, die van te voren zei dat er in aflevering 1 iets bijzonders gaat gebeuren.
Ik denk dat het gaat om het feit dat Roderick (van wie ik denk dat hij de mol is, dus even aangenomen: de mol) op tangoles ging en pas twee afleveringen later terugkwam. Dat is toch wel iets wat nooit eerder is gebeurd.

Frédérique had dit door, zo zei ze bij de eerste test. "Het zou toch een JOKE zijn als de mol hier gewoon niet is en wij met z'n allen een potje verdacht lopen te doen!"

::rofl:: Ik vind het wel erg lachwekkend, en heel spannend!

Veel plezier allemaal vrijdag!
Mijn mol: Roderick.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #207 Gepost op: 3-05-2006, 15:53:35 »
Het is off-topic, maar komt hier een paar keer terug:

- de aflevering van vrijdag (5 mei) bevat de ontknoping
- de aflevering van volgende week (12 mei) bevat de terugblik

Bron: Veronica gids die op 12 mei meldt "Na de ontmaskering van de Mol vorige week, wordt vanavond teruggeblikt op de gebeurtenissen".

Gr/F
En ook nog maar even van idtv.nl:

"Aanstaande vrijdag 5 mei zendt de AVRO de razend spannende ontknoping van Wie is ... de Mol uit. De tiende – en laatste – aflevering op vrijdag 12 mei is een speciale bijeenkomst, waarin de kandidaten samen terugblikken op hun avonturen in Argentinië. Dan is ook te zien hoe de kandidaten én de televisiekijkers hádden kunnen weten wie de mol is, aan de hand van molacties en geheime molbiechten die gedurende de hele opnameperiode zijn vastgelegd. "

Want de Veronica-gids is ook niet altijd te vertrouwen (kan me nog herinneren dat erin stond: "de presentatie is wederom in handen van Karel v/d Graaf") ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #208 Gepost op: 3-05-2006, 17:09:47 »
een hoop milouska propaganda
overloper!! je avater staat nog steeds op Roderick, en het ziet er raar uit als je dan ineens gaat zeggen dat je denkt dat het milouska is
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #209 Gepost op: 3-05-2006, 17:28:20 »
(...)R(...)O(...)D(...)E(...)R(...)I(...)C(...)K(...)I(...)S(...)d(...)E(...)m(...)O(...)L(...)
Nee joh.
The British are not impressed.

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 3-05-2006, 17:41:00 »
overloper!! je avater staat nog steeds op Roderick, en het ziet er raar uit als je dan ineens gaat zeggen dat je denkt dat het milouska is
Wij Milouskianen accepteren iedereen ;D ;)
WIDM addicted....

Offline Goovi

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 3-05-2006, 18:46:21 »
Nee joh.

:-X weet helemaal nie waar je het over hebt....
« Laatst bewerkt op: 3-05-2006, 22:35:03 door Goovi »

Offline Ninka

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
« Reactie #212 Gepost op: 3-05-2006, 20:02:39 »
ik heb nog een raar shot gevonden. Het zit gemonteerd tussen het mollenboekjes lezen op 34.40 het is het lampje wat aan en uit flikkerd, maar het lijkt wel een poppetje. Het zal wel weer niets zijn, maar ziet er wel raar uit.

Ik weet het, ik weet het! Het is de echo van Milouska  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Mollen in Japan...

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #213 Gepost op: 4-05-2006, 10:15:11 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 4-05-2006, 10:32:27 »
Ik hoop natuurlijk wel dat het gewoon roderick is, dus laat ik mijn avater maar even staan, stel je voor dat ik 2 dagen van te voren opeens verkeerd wissel  :D

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 4-05-2006, 11:36:03 »
Ik hoop natuurlijk wel dat het gewoon roderick is, dus laat ik mijn avater maar even staan, stel je voor dat ik 2 dagen van te voren opeens verkeerd wissel  :D

Je zegt dus iets anders dan je denkt... ;) Normaal is dat niet verstandig, maar bij WIDM... :P ;)
WIDM addicted....

Offline Goovi

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 4-05-2006, 12:41:48 »
Ik denk niet meer voor morgen 21.45

dan moet het achter de rug zijn!

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 4-05-2006, 13:06:26 »
Citaat
Je zegt dus iets anders dan je denkt...  Normaal is dat niet verstandig, maar bij WIDM...  [qoute]

normaal doe ik dat ook altijd  :D

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 4-05-2006, 15:29:38 »
op de who is the internationel mole site kun je je eerste indruk testen denken die ist en kijken of het klopt milouska was de eerste die ik aanwees en meestal werkt dat ook op die intyernationel mole site probeer maar  ::rofl::

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #219 Gepost op: 4-05-2006, 16:00:07 »
op de who is the internationel mole site kun je je eerste indruk testen denken die ist en kijken of het klopt milouska was de eerste die ik aanwees en meestal werkt dat ook op die intyernationel mole site probeer maar  ::rofl::

... mmmm ... sterk onderbouwd
nu ga ik ook voor Milouska   ::)
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen