De "hint" met de stokjes. Ik hoop dat het niet waar is dat Miloes de mol is....
Eigenlijk het feit dat ze 2 keer -1000 omdraait bij het memoryspel terwijl er nog niets is omgedraaid kan geen toeval zijn. En Mary-lou was banger om over de brug te gaan en toch zorgt ze ervoor dat ze als allerlaatste gaat, omdat ze weet dat ze als eerste mag omdraaien. Mary-Lou wil eigenlijk echt als laatste en niet eerder, want daar wordt nog op aangedrongen. Dat is voor mij de doorslag dat ze de mol is, en verder heeft ze niet zoveel goed gedaan,
-vlot bouwen probeerde ze te verstoren door een andere theorie te opperen die nergens op sloeg en ze ging als enige niet mee voor het zwaarste getal.
-boomtopopdracht ging niet goed.
-bij het raden van het goede paar zegt ze in haar biecht dat ze zich niet in de discussie mengt, maar dat ze wel zeker.
-metro zorgt ze ervoor dat Mary-Lou niet door gaat met de Kuta koffer.
-ze haalt teveel jokers weg bij de fabriek enz enz.
Bij elke opdracht doet ze wel iets raars, behalve bij het parcour, alhoewel ze daar verkeerd kan hebben geteld natuurlijk.
Ik ben er nu wel uit en denk dat het toch Milouska is.Ook omdat ze in de biechts een keer moesten reageren op;
-Wat als Milouska de mol blijkt te zijn-, en daar werd toen uitgebreidt op gereageerd. Ze vroegen ook anderen personen, maar die reacties waren korter of eruit geknipt.
Ook zijn de afleveringen zo gemonteerd dat Milouska als naief wordt neergezet in de biechts van de anderen, zodat wij als kijker daarin meegaan en haar ongeschikt als mol moeten vinden. Ik blijf het jammer vinden, vind een mol die speelt alsof hij het allemaal niet aankan best leuk, als je het speelt zoals george, maar om spelen dat je dom, kinds en naief bent, is een stuk minder gezellig kijken.
De jip en jannekehints van haar T-shirts zullen dan ook wel kloppen. (radio-active en die M)