Auteur Topic: Portugal - Nederland!  (gelezen 26233 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #20 Gepost op: 25-06-2006, 20:34:01 »
Kuyt niet fair??? Daar wil ik wel eens uitleg bij. Ik ben ook geen Kuyt fan, maar dat is wel het laaste wat ik als reden kan bedenken. Volgens mij is 't de sportiefste speler van het veld...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #21 Gepost op: 25-06-2006, 20:57:27 »
Kuyt niet fair??? Daar wil ik wel eens uitleg bij. Ik ben ook geen Kuyt fan, maar dat is wel het laaste wat ik als reden kan bedenken. Volgens mij is 't de sportiefste speler van het veld...


Ik heb hem vaak zien trekken aan de shirt van één van de argentijnse spelers.. Ik weet niet meer wie en ik geloof zelf dat hij geel gekregen heeft....
En Matterazzi ??? waarom vind jij dat zo'n engerd ??? Hij is een verdediger die zelfs scoort voor zijn land.. Ik ben blij dat hij terug meedoet morgen.. Misschien beter niet kijken om 17 uur.00 ???   ;D
« Laatst bewerkt op: 25-06-2006, 21:55:51 door Millesime »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #22 Gepost op: 25-06-2006, 21:51:13 »
1-0 voor Portugal, precies volgens mij voorspellingen.
Het wordt uiteindelijk dus 2-1 voor Portugoal.

Rode kaart voor Costinho/a, het was meer een Optelsom dan een directe gele kaart. Erg matig spel van beide kanten.

Maar we gaan na vanavond, sorry, gewoon weer naar huis :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #23 Gepost op: 25-06-2006, 21:55:12 »

Ik heb hem vaak zien trekken aan de shirt van één van de argentijnse spelers.. Ik weet niet meer wie en ik geloof zelf dat hij geel gekregen heeft....
En Matterazzi ??? waarom vind jij dat zo'n engerd ??? Hij is een verdidiger die zelfs scoort van zijn land.. Ik ben blij dat hij terug meedoet morgen.. Misschien beter niet kijken om 17 uur.00 ???   ;D

Materazzi? Nou als je 't over niet fair hebt... dan vind ik een speler die iedereen die ie op zijn weg tegenkomt verrot schopt (in de pers de naam psychopaat krijgt), anders hier en daar een elleboogje uitdeelt, af en toe in t-shirts van tegenstanders snottert en als dat allemaal nog niet helpt nog hier en daar een tikkie uitdeelt... kijk dat vind ik niet fair enneh daarom heb ik een hekel aan Materazzi. En wij hebben ook wel verdedigers die scoren voor ons land. Heitinga bv...

« Laatst bewerkt op: 25-06-2006, 21:57:43 door Mloesje »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #24 Gepost op: 25-06-2006, 21:56:31 »
Anders niet veel van gezien vorige wedstrijd...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #25 Gepost op: 25-06-2006, 21:56:57 »
*wijst naar topic-titel*

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #26 Gepost op: 25-06-2006, 22:00:14 »
Anders niet veel van gezien vorige wedstrijd...


Misschien eens naar de Italiaanse competitie kijken, of naar de Champions League. Materazzi heeft echt een naam hoor...

Effe ontopic dan: Hmm Nederland had het overwicht, de Portugezen krijgen 2 kansen en scoren.  :\'( Behoorlijk slecht verdedigd van Nederland. Trouwens die ene speler had zeker heimwee zo zat hij te solliciteren naar een 2e kaart, eerst Ooijer op zijn enkels schoppen, dan zo'n duidelijke handsbal. Hopelijk gaat het spelen tegen tien man een voordeel zijn en gaan ze nu niet helemaal voor hun eigen doel liggen. 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #27 Gepost op: 25-06-2006, 22:59:10 »
Op deze manier verliezen is geen schande.

Figo naait Boularouz een oor aan. Maar werd toch wel geraakt.....

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #28 Gepost op: 25-06-2006, 23:02:11 »
Dat was `t dan... :\'(
In mijn ogen was Portugal niet beter, maar ja, dat SCOREN van ons he...ik riep het vandaag nog pre-gefrustreerd tegen mijn broer...pfff...

Wat een wedstrijd, al die kaarten, opstootjes, jak jak jak jak. Spannend was het wel...maar een bittere nasmaak nog afgezien van dat we eruit liggen...

Nu even een andere landje adopteren maar....

Awww, ik hoor op tv dat ze Nederland oh Nederland draaiden...

 ???

 :( :( :(

Edit: Jos, hij werd idd geraakt, maar doordat hij er zo`n beetje zelf tegenaan liep, want Boularouz rende en gebruikte zijn armen gewoon.

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #29 Gepost op: 25-06-2006, 23:05:07 »
pfffft wat een wedstrijd.. nja toegegeven: portugal heeft wel gewonnen, ze hebben toch de meeste ippons?
Jeee.. ze waren 10 keer zo goed als die Portugezen, mja als ze hem er nou eens 1 keer in konden krijgen  :\'(
En die Figo... aaaarrggghhhhh wat een eikeltje... nja de rest van de spelers ook, wel weer eens wat anders een judowedstrijd van 90 minuten....  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #30 Gepost op: 25-06-2006, 23:09:22 »
Ik heb er geen woorden voor. Die stomme man die had gescoord had al vantevoren gezegt dat 'we die sinaasappels wel even gingen persen'. en uitgerekend HIJ scoort.
Wij hadden meer balbezit, duizend en één kansen, maar WAAROM gaat er geen een in  ??? ???

Bah.Bah.Bah.

Ik ben ook niet blij met deze scheids..!! Een beetje iedereen van het veld afsturen..!! Om de stomste dingen fluiten en vrije trappen tegen geven, dit is echt te erg.
« Laatst bewerkt op: 25-06-2006, 23:11:26 door VeeloDeMol »
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #31 Gepost op: 25-06-2006, 23:11:30 »
Ik heb er geen woorden voor. Die stomme man die had gescoord had al vantevoren gezegt dat 'we die sinaasappels wel even gingen persen'. en uitgerekend HIJ scoort.
Wij hadden meer balbezit, duizend en één kansen, maar WAAROM gaat er geen een in  ??? ???

Bah.Bah.Bah.
Idd.. en dan hebben zij 1 kans en die zit gelijk  ::ohno::
I'm a real big goblin..

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #32 Gepost op: 25-06-2006, 23:12:51 »
1ste rode kaart was echt niet nodig!!! Wat een toneelspel

Offline Herr Johann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Hun verdediging was geitenkaas."
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #33 Gepost op: 25-06-2006, 23:13:46 »
* Komt binnen

Jammer, het is beter als ik er voorlopig even niet meer over zeg  >:(

* Loopt weg
"Je gaat het pas zien als je het doorhebt."

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #34 Gepost op: 25-06-2006, 23:18:48 »
Awww Ruud, als je nou de scheldwoorden gewoon even vervangt door een willekeurige reeks tekens van je toetsenbord?  ;)

 :(
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #35 Gepost op: 25-06-2006, 23:19:25 »
'we die sinaasappels wel even gingen persen'.

::rofl::

Natuurlijk niet leuk voor jullie maar wat beeltaal betreft toch goed gezegd van Maniche.. Juist zoals de Spanjaarden zeggen dat ze de franse haan zullen slachten.. Dat is ook grappig... hoewel ik voor Frankrijk ben...

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #36 Gepost op: 25-06-2006, 23:20:46 »
KUT KUT KUT KUT KUT KUT

zo onverdiend verloren, niet normaal meer zeg!
We waren 100000000000 keer beter dan de Portugezen. Wat een zwak spel van ze zeg.
Zo veel kansen, maar dan net niet erin. Klote.

Figo is een arrogante gore klootzak. Bah, wat een vals spel zeg. Werd nauwelijks geraakt, en Boulahrouz moest van het veld. Anders was het 11 tegen 9 en later 10 tegen 9

En wat een kutscheids. Als hij kleine dingetjes niet ziet: best, daar kan ik me overheen zetten. Maar geen kaart + penalty toen de borstkarst van Robben ingebeukt werd door schoenmaat 45 met 80 km/uur... slecht slecht slecht  ::ohno::

anders was het gelijk geweest... pfffff dan zaten we er zeker weten nog in met alle kansen die we hadden...

en kom op zeg... 19 gele kaarten, 4 rode
als het eenmaal bezonken is dat we verloren hebben kan ik er hartelijk om lachen  ::rofl:: nu eigenlijk ook wel. I'm in denial!!  ::rofl:: 19 gele kaarten, 4 rood  ::rofl::
Triomf!

Offline Herr Johann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Hun verdediging was geitenkaas."
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #37 Gepost op: 25-06-2006, 23:22:11 »
Awww Ruud, als je nou de scheldwoorden gewoon even vervangt door een willekeurige reeks tekens van je toetsenbord?  ;)

 :(

Dat zou in principe kunnen, maar schelden ligt op dit moment meer voor de hand, er is alleen 1 probleem. We hebben geen kijkwijzer gekregen.. dus helaas  ::)

Deze wedstrijd was erg jammer  ::jaja:: Morgen zal ik even mijn echte mening geven  ;D
"Je gaat het pas zien als je het doorhebt."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #38 Gepost op: 25-06-2006, 23:22:22 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Offline Herr Johann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Hun verdediging was geitenkaas."
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #39 Gepost op: 25-06-2006, 23:26:40 »

Ik heb hem vaak zien trekken aan de shirt van één van de argentijnse spelers.. Ik weet niet meer wie en ik geloof zelf dat hij geel gekregen heeft....
En Matterazzi ??? waarom vind jij dat zo'n engerd ??? Hij is een verdediger die zelfs scoort voor zijn land.. Ik ben blij dat hij terug meedoet morgen.. Misschien beter niet kijken om 17 uur.00 ???   ;D

Ja.. Ik vond Japan ook goed in de eerste wedstrijd  ::), en laten we Ghana niet vergeten  ::)

Ik heb gehoord dat ze Italie aan Afrika gaan geven, schoenen zijn uit tegenwoordig  >:D

En dan nu weer over op Portugal-Nederland  8)
"Je gaat het pas zien als je het doorhebt."