Auteur Topic: Portugal - Nederland!  (gelezen 26232 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #40 Gepost op: 25-06-2006, 23:27:26 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

ik deel je mening  :\'(
Triomf!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #41 Gepost op: 25-06-2006, 23:31:10 »
Hehe, weet je, eigenlijk kan ik er ook al wel een beetje om lachen, net als Thessa...omdat ik nou ook niet vind dat de Portugezen onterecht hebben gewonnen...`t kon twee kanten op en was een rete-onsportieve wedstrijd van beide kanten Wel wat meer van Portugal, mgoed, die opstootjes moeten wij voor onze rekening nemen denk ik ::tandpastasmiley::.

Ik vat de wedstrijd liever zo samen: Zij scoorden, wij niet. En nog ergens 19 gele kaarten en 4 rode.

 ::rofl::

*geeft haar Wuppies nog een aai*

Maar toch ook wel  :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Herr Johann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Hun verdediging was geitenkaas."
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #42 Gepost op: 25-06-2006, 23:32:14 »
Hehe, weet je, eigenlijk kan ik er ook al wel een beetje om lachen, net als Thessa...omdat ik nou ook niet vind dat de Portugezen onterecht hebben gewonnen...`t kon twee kanten op en was een rete-onsportieve wedstrijd van beide kanten Wel wat meer van Portugal, mgoed, die opstootjes moeten wij voor onze rekening nemen denk ik ::tandpastasmiley::.

Ik vat de wedstrijd liever zo samen: Zij scoorden, wij niet. En nog ergens 19 gele kaarten en 4 rode.

 ::rofl::

 ::ohno:: , Welke wedstrijd heb jij gezien??
"Je gaat het pas zien als je het doorhebt."

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #43 Gepost op: 25-06-2006, 23:38:56 »
Dezelfde  ::rofl::. Luister wij waren natuurlijk gewoon beter, maar we hebben gewoon verloren. Ik leer mezelf alvast dat een beetje bescheiden onder woorden te brengen, want ik weet nu al dat al mijn niet van voetbal houdende vriendinnen zullen zeggen: hoe kun je nou beter zijn als je hebt verloren.

Wtf...wat doen die mensen er eigenlijk toe. Mag ik even schelden? Het vrouwelijk geslachtsdeel is toegestaan zag ik al...

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

De scheids  >:( >:( >:( >:( >:( ::niet-ok::

Da`s beter denk ik?

Een vriendin smste dit: Al dat balverlies, die slechte passes, al die ballen naar voren kwamen niet aan, en steeds tegen benen verdediger aan! :P. Ze vond dat we terecht naar huisgingen...ik vraag me wel serieus af wat zij net heeft zitten kijken.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #44 Gepost op: 25-06-2006, 23:56:36 »
onder welke invloed was die vriendin Seraphina????

mooi hee!!!

het vrouwelijke geslachtsdeel heb ik geloof ik geïntroduceerd, en de scheids of Figo noemde ik een lul, van mij mag het allemaal

KUT!!!!!!!!!!!
Triomf!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #45 Gepost op: 26-06-2006, 00:04:40 »
We hebben in schoonheid verloren, de Portugezen in lelijkheid gewonnen ::jaja::

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #46 Gepost op: 26-06-2006, 00:08:11 »
We hebben in schoonheid verloren, de Portugezen in lelijkheid gewonnen ::jaja::

vind ik een mooie uitspraak
maar voorlopig als men naar mijn mening vraagt komt er niet meer uit dan:
"Kut", "Figo is een gore arrogante klootzak", "onterecht verloren" en "kutscheids want we hadden een penalty moeten hebben!"
Triomf!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #47 Gepost op: 26-06-2006, 00:09:12 »
&%*#$%&#$()%&#$%  >:( >:( >:( >:(  &@*#$(&(#$&@#$  >:( >:( >:( >:(

 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(






First you go backwards, but then forwards again

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #48 Gepost op: 26-06-2006, 00:10:04 »
vind ik een mooie uitspraak
maar voorlopig als men naar mijn mening vraagt komt er niet meer uit dan:
"Kut", "Figo is een gore arrogante klootzak", "onterecht verloren" en "kutscheids want we hadden een penalty moeten hebben!"
Zoiets komt er bij mij ook uit ;)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #49 Gepost op: 26-06-2006, 00:44:22 »
 


gore klootzak!! gewoon een kopstoot, en knijpen ook nog

en waar krijgt hij dan een gele kaart voor?? voor intimidatie van Van Bommel.
Hij had dus gewoon al dik vet rood moeten krijgen: DONKERROOD!
Triomf!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #50 Gepost op: 26-06-2006, 00:46:18 »
Ik snap de frustratie heel goed, ook ik ben boos.. Maar zullen we een beetje letten op het schelden?? ik kan onderhand al een boek schrijven met al die scheldwoorden  :o Dus ietsie minder mag wel denk ik! Thnx alvast mensen!!  ::ok::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #51 Gepost op: 26-06-2006, 01:49:06 »
Ivanov trapt toch overal in.

Nou wat zei ik! Wat een malloot joh. Hij trapt echt overal in! Theater Figo was weer eens geopend. Je weet toch dat ie zich altijd aanstelt, dat doet ie al ruim 10 jaar!

Portugal 2 kansen, Nederland 5 goede kansen op z'n minst! Wat een mazzelpikken. Overigens slecht verdedigd bij de tegengoal.
Overduidelijk een penalty. Volgens mij waren het er zelfs twee op hetzelfde moment. Kuyt deed niets en kreeg misschien zelfs een schop en Robben wordt getorpedeerd door Karate Kid. En wat geeft ie? Een vrije trap tegen sjongejongejonge.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #52 Gepost op: 26-06-2006, 06:01:27 »
 :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #53 Gepost op: 26-06-2006, 06:26:13 »
ik zal het nog eens doen   ::tandpastasmiley::

 :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #54 Gepost op: 26-06-2006, 07:12:04 »
ik zal het nog eens doen   ::tandpastasmiley::

 :) :) :) :) :) :) :) :) :)
waag het eens om dat nog eens te doen  >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
I'm a real big goblin..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #55 Gepost op: 26-06-2006, 07:45:35 »
ik zal het nog eens doen   ::tandpastasmiley::

 :) :) :) :) :) :) :) :) :)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

één ding...ik heb me gisteravond niet verveeld tijdens de wedstrijd...'t was net een gecombineerde film...spanning, geweld, humor, medisch, drama..ga zo maar door!

maar wat was het een bud wedstrijd zeg...man man man hebben ze nu echt geen betere scheidsrechters? >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #56 Gepost op: 26-06-2006, 08:25:51 »
Zucht...wat een teleurstelling...wat een kater...
Ben d`r goed ziek van  :\'(  :\'(

Sjonge wat een wedstrijd.De eerste helft waren ze zo onzeker,onrustig en rommelig en slordig aan het voetballen,ongelooflijk! Ze hebben het echt daar laten liggen...
2de helft eindelijk wat strijd van NL-se kant ,maar helaas niet goed genoeg,daar zorgde de scheids wel voor.Wat is de wedstrijd kapot gefloten zeg...eeuwig zonde
Maar  Van Basten dan..!
Vennegoor of Hesselink inbrengen???!!!
Ohohoh,als breekijzer..die man heeft tot nu toe 0 doelpunten op zijn naam staan in oranje...Zucht..

Wat mij betreft gaat deze wk 2006 de geschiedenis in als DE gemiste kans van Van Basten om Huntelaar mee te nemen...wat hebben we zo`n goaltjesgetter gemist zeg..
Wat een blunder om die jongen thuis te laten..





Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #57 Gepost op: 26-06-2006, 08:34:51 »
 ::rofl:: Ik wens de Potugezen veel plezier zaterdag, zonder Deco (misschien zonder Christiano Ronaldo, oooh ik zat gister zo in de wedstrijd dat ik nog hard riep: way to go Boulah  ::)) zonder nog zo'n typje en met 7 gele kaarten ofzo.  >:D Vrije doortoch voor Engeland lijkt me zo, want ze kunnen weinig doen. Of ze missen allemaal spelers in de halve finale  >:D

En nou vooruit voor de eerste keer (en laatste keer in mijn leven) wil ik nog even dit zeggen: "Hup Beckham hup"

Verder wil ik geen woorden meer vuil maken aan deze wedstrijd... Behalve misschien.. ik had Figo als één van de weinigen nog op mijn lijstje staan met fatsoenlijke Portugezen die iets met voetbal van doen hebben (geen idee waarom), nu staat ie op mijn andere lijstje, ergens ongeveer op de hoogte van José Mourinho... Wat een manier op iemand een kaart aan te naaien zeg  ::ohno:: Hij had zelf geel moeten krijgen en als we 't dan met 11 tegen 9 niet hadden kunnen uitspelen dan weet ik 't ook niet meer.  ::ohno::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #58 Gepost op: 26-06-2006, 10:13:53 »
Echt zooow jammer dat Nederland verloren heeft :\'( :\'( ???. Nederland speelde opzich hartstikke goed en ze hebben zoveel kansen gehad bij het doel alleen jammer dat er geen 1 in is gegaan ::oink::. Maar Portugal speelde ook goed en op de een of andere manier speelde Portugal veel beter als een team en stonden er altijd voetballers klaar op het juiste moment op de juiste plaats en helaas ontbrak dit bij Nederland gewoon anders hadden we namelijk wel met 4-1 ofzo gewonnen.
EN die scheidsrechter...wat een >:D zeg ik kon het op een gegeven moment echt niet meer aanzien met al die kaarten die hij uitdeelde en de wedstrijd werd er ook erg rommelig door waardoor de Nederlandse ploeg zich ook helemaal niet meer kon concentreren op voetbal ???.

Maar opzich vind ik het wel iets minder vervelend dat ze er nu al uit zijn gegaan. In de halve finale eruit liggen of in de finale verliezen is nog veeeel erger (vind ik).
« Laatst bewerkt op: 26-06-2006, 10:16:39 door St3f@ni3 »

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #59 Gepost op: 26-06-2006, 10:22:21 »
Ik vind het echt heeeeel 'vervelend' ::hypocriet:: dat we hebben verloren en naar huis moeten. Heel nederland was oranje, iedereen verwachte wel een overwinning, alle commercials kunnen weg, WK over en voorbij, spelers, alles voor niks.. maarrr al met al, vind ik het wel een leuke wedstrijd!

Het was echt TE spannend, ik werd echt gek van al die ballen die er niet in gingen, maar we hebben wel mooi verloren, geen nederlaag om je echt voor te schamen, we hebben gestreden en zijn eervol ten onder gegaan aan dingen die eigenlijk niet in de wedstrijd hoorden.

Dan maar Europees kampioen!!  ::tandpastasmiley::
Hebben we alleen nog een goede keeper en een vervanger voor Cocu nodig.
Da Vincie