Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 14481 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Aflevering 4
« Gepost op: 18-09-2006, 20:39:19 »
Over een klein uurtje is het alweer zover!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 18-09-2006, 21:16:32 »
Herindeling vanavond? ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 18-09-2006, 21:21:31 »
Herindeling vanavond? ???

Volgens het voorfilmpje niet? Maar die zeggen lang niet alles. :)
Nog even niks.

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 18-09-2006, 21:30:43 »
Hmm, ik ben benieuwd, volgens mij krijgt Saron immuniteit van Klaar tijdens de eilandraad van de dames...ze kijkt zo verbaasd naar Klaar...maar idd voorstukjes zeggen niet alles, even afwachten dus, t gaat zo beginnen  ::jaja::
Contra torrentem

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 18-09-2006, 22:34:08 »
Ik vond het stom dat je wist dat de vrouwen naar de eiland moesten alvorens de aflevering begint bleh ::jaja: ::ohno::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 18-09-2006, 23:01:32 »
Begrijp ik t nou goed?
De mensen op t vlot gaan naar de achterblijvers op de eilanden? dus de 3 sterke mannen gaan naar de 3 zwakkere dames? En andersom?
Voor Saron spijt t me maar ze doet zelf heel weinig om in de groep te komen en ze heef eigenlijk al opgegevn als ik haar woorden naar Klaar hoor. Jammer Saron.
Olga en Bernadette, ze blijven geweldig. Dat word nog lastig kiezen strax.


ow ja...iemand zin om te chatten?

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2006, 23:11:53 »
Hoe lang zou het nog duren voordat er daadwerkelijk iemand wordt weggestémd in deze Expeditie? Dit komt de spanning niet ten goede, al die (al dan niet gedwongen) opgaves. Tel daarbij onder meer op dat ze veel te veel eten lijken te hebben en je komt tot de conclusie dat het totnogtoe eigenlijk dodelijk saai is dit jaar.

Maar we blijven rustig doorkijken, wie weet wordt het nog wat...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2006, 23:22:00 »
Ik snap eigenlijk niet waarom er niet gestemd is, iemand anders had toch de zwarte stem kunnen krijgen?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2006, 23:42:01 »
Weer niemand weggestemt.. Het begint nu te vervelen.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 19-09-2006, 08:33:47 »
Ik snap eigenlijk niet waarom er niet gestemd is, iemand anders had toch de zwarte stem kunnen krijgen?

Als ze wel hadden mogen stemmen was Saron waarschijnlijk eruit gestemd (ondanks haar ::ok:: bijdrage aan de proef)... nu heeft ze nog een kans. En miss komt ze beter uit de verf als er mannen bij zijn :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 19-09-2006, 09:34:41 »
Ik moet nog steeds een beetje warmdraaien voor deze serie Robinsonners, merk ik aan mezelf, en heb wat meer sympathie met de mannen dan met de vrouwen. Bij de mannen zitten meer kleurrijke figuren alhoewel Klaar dat aan de andere kant in haar eentje helemaal compenseert. Ignace maakt het helemaal in mijn ogen. Net als Richard en Frank kun je zo'n man daar rustig achterlaten. Die redt zich wel. Voor Koen is de lol van het nieuwtje er wel zo'n beetje af denk ik. En verder onthou ik nog wel even dat beeld van de mannen op een rijtje bij de proef en dan met name Werner. Sportmanlijfje hoor  ::tandpastasmiley::

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 19-09-2006, 10:22:02 »
Nou, inderdaad een beetje een saai einde zo met die voet van Patricia. Nou ja, daar kan niemand wat aan doen he. Ik had het ook wel sneu gevonden voor Saron als ze nu een tweede zwarte stem had gekregen.
Ik vind het wel erg grappig dat de belgische mannen de nederlandse vrouwen steeds onderschatten. Ik heb wel zin in de volgende aflevering, als de twee kampen gemixt worden. En hoe lang zouden Robin en Klaar nog van de partij zijn?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 19-09-2006, 10:37:33 »
Wat trouwens wel ongelofelijk dom was van Talpa:

Tijdens Big Brother Live (waarvan ik het laatste half uur heb zitten kijken) was er een reclameblok. In dat reclameblok kwam een aankondiging dat straks Expeditie Robinson was.
Aan het eind van die aankondiging zag ik: 'Maar op de eilandraad loopt het anders dan verwacht!'
Toen de voice-over dat zei zag je de vrouwen zitten op de eilandraad. Dus ik wist al dat de mannen de 2e proef zouden winnen ::)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2006, 12:29:37 »
Ik had gister een vergadering en ik had niet lang genoeg opgenomen  :\'( Ik heb het gezien tot het moment dat ze vlotten aan het bouwen waren. Wat is er daarna gebeurd? Ik heb in de reclameblok wel iets gezien over een vloedgolf... En wat gebeurde er precies op de eilandraad?

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 19-09-2006, 14:06:29 »
Er gebeurde dus niets op de eiland raad.
Lijkt me nu leuker gaan worden....wat de dames betreft, ik denk dat Olga en Bernadette heel erg ver komen, net als Ignace (?) en Lenny.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 19-09-2006, 14:35:36 »
Ik had gister een vergadering en ik had niet lang genoeg opgenomen  :\'( Ik heb het gezien tot het moment dat ze vlotten aan het bouwen waren. Wat is er daarna gebeurd? Ik heb in de reclameblok wel iets gezien over een vloedgolf... En wat gebeurde er precies op de eilandraad?
Patricia kreeg een balk tegen haar enkel. Onderzoek door een arts deed heel veel pijn. Ze wou toch naar de eilandraad. EP heeft met de arts overlegd, Patricia moest naar een ziekenhuis voor een foto (enkel was waarschijnljk gebroken) en ze moest dus stoppen met ER. Vanwege haar vertrek werd er dus niet meer gestemd.
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 19-09-2006, 15:10:33 »
Ik had gister een vergadering en ik had niet lang genoeg opgenomen  :\'( Ik heb het gezien tot het moment dat ze vlotten aan het bouwen waren. Wat is er daarna gebeurd? Ik heb in de reclameblok wel iets gezien over een vloedgolf... En wat gebeurde er precies op de eilandraad?
Bij mij ook word je daar nu niet gek van :o Overal staat aangegeven dat ER van 21:30 tot 22:30 duurt(teletext,tvgids etc.)terwijl het zeker 15 minuten langer duurt.Neem ER nou al vier jaar op en is nog nooit misgegaan tot nu toe kwam er gelukkig op tijd achter en mis nou slechts een stuk van 8-9minuten en als klap op de vuurpijl werd het eerst TWEE keer in een week herhaald en naar ik meen nou geen een keer meer jammer:\'( :\'(

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 19-09-2006, 15:52:52 »
Juist dat laatste stukje bij de eilandraad en nog veel meer kan je hier terug zien.

http://www.talpa.tv/web/show/id=497678/langid=43/contentid=160450/dbid=1683/typeofpage=47019

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 19-09-2006, 16:01:38 »
Bedankt net gekeken blijk dat ik maar iets van 2 minuten gemist heb dus schade valt mee

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 19-09-2006, 16:11:34 »
Graag gedaan ::jaja::