Auteur Topic: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........  (gelezen 721345 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3660 Gepost op: 7-08-2020, 07:59:32 »
het Feit dat Ik vanochtend Ben opgestaan en dat
De checklist voor de voorbereiding van de werkzaamheden aan de flat ( nieuwe vloer en schilderwerk  half oktober) sinds gisteren een heel stuk kleiner is geworden  ::jaja::

En dat de nieuwe meubels uitgezocht en besteld zijn.
Tot 19 Oktober rest Alleen nog leegruimen flat, en wat zaken uiteenschroeven
Eindelijk weer wat rust in mijn hoofd

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3661 Gepost op: 7-08-2020, 08:38:44 »
Ik moest even om mezelf lachen. Ik vatte deze titel verkeerd op:

'Driekwart schapen heeft geen schaduw'

Ik dacht even dat er een bizarre buitennatuurlijke ontdekking is gedaan. Maar die schapen hadden natuurlijk gewoon geen schaduw om in te schuilen.  ::rofl::
Dit precies gebeurde mij gister ook hahah

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3662 Gepost op: 7-08-2020, 10:30:28 »
Ik had precies hetzelfde!  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3663 Gepost op: 7-08-2020, 11:24:49 »
Gelukkig, was ik niet de enige dus.  ::rofl::
Ik was echt 5 seconden verbaasd en heb de afbeelding nog eens goed bekeken.  ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3664 Gepost op: 9-08-2020, 12:43:06 »
 ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3665 Gepost op: 10-08-2020, 12:18:32 »
Sanmol in het wat vind je van degene boven je topic. ;D

Als ik iets niet ben is het dat, en ik spreek geen Spaans ::rofl::

Online grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3666 Gepost op: 19-08-2020, 20:09:05 »
Het was eigenlijk geen leuk facebookbericht van Robbieazerty,want de kat is vermist,maar de foto's van die kat maakten me aan het lachen, want het is net zo'n lange deurtochtstopper  ::rofl::  ::love::
...maar soms even niet :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3667 Gepost op: 19-08-2020, 20:17:42 »
Sanmol in het wat vind je van degene boven je topic. ;D

Als ik iets niet ben is het dat, en ik spreek geen Spaans ::rofl::

Ik dacht dat jij Spaans sprak.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3668 Gepost op: 19-08-2020, 20:55:20 »
Alleen een paar basis woordjes, in een winkel of restaurant zou ik er wel uitkomen maar verder niet hoor. ;)

Ach, pas dacht ook iemand dat ik 50 was :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3669 Gepost op: 20-08-2020, 07:28:35 »
Het was eigenlijk geen leuk facebookbericht van Robbieazerty,want de kat is vermist,maar de foto's van die kat maakten me aan het lachen, want het is net zo'n lange deurtochtstopper  ::rofl::  ::love::
Hihi ja zo ligt (lag? :\'( ) ie altijd. Twee poten naar voor en twee poten naar achter.  ;D
Maar ze is nog steeds kwijt...

Online grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3670 Gepost op: 20-08-2020, 22:27:00 »
 :(  hopelijk komt ze ineens weer aangelopen!
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3671 Gepost op: 22-08-2020, 20:28:17 »
Dus ik heb al eerder met schaamrood op de wangen toegegeven dat ik op TikTok zit. Ik doe er dingen die ik leuk vind en jaag niet op likes en volgers, gewoon filmpjes over board games of het mini painten etc. Toen kwam ik een video tegen van iemand die had staan "Apparently this sound lasts until you reach your fridge". Het is een aangepaste versie van een stukje van dat lied "Shock me like an electric eel" waar 15 beats in te horen vallen waarbij je dus naar je koelkast kan wandelen en vanaf het moment dat de muziek weer begint te spelen, zou je je koelkast bereikt moeten hebben.

Ik dacht ja is gewoon toeval natuurlijk, maar deed het voor de lol eens en ja hoor, het paste perfect! Nog steeds toeval uiteraard, maar ik vond het wel grappig, dus zette in het Nederlands erbij van "Blijkbaar duurt dit geluid tot je je koelkast hebt bereikt." en postte het.

Nou worden mijn andere filmpjes gemiddeld 300 keer bekeken. Mijn beste, eentje van mijn kat, kreeg wonderbaarlijk 1185 views en 143 likes. Maar de rest dus rond de 300. Ik steek er best wat tijd in bij sommige (zeker de mini painting, want zo'n mini heb je niet snel gepaint), maar again, ik doe het niet voor de likes en de views.

Maar je voelt hem al komen, nu is er dat filmpje waarbij ik echt geen h*l doe, enkel naar de koelkast wandelen op een muziekje. Wat denk je? Eén dag later is het al meer dan 15.700 keer bekeken en heeft het 782 likes bij elkaar verzameld en krijg ik allemaal comments van "omg het werkt echt, omg"

Gewoon om freakin naar de koelkast te wandelen!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-08-2020, 14:48:03 door Robbieazerty »

Online grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3672 Gepost op: 23-08-2020, 00:01:54 »
 ::rofl::

en nu gaan jullie om mij lachen denk ik, maar wat is het verschil tussen bekeken en views  ???
...maar soms even niet :)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3673 Gepost op: 23-08-2020, 11:42:33 »
Dat verschil is er niet
Volgens mij bedoelde Robbie op het eind van zijn post dan ook likes ipv views. :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3674 Gepost op: 23-08-2020, 14:47:40 »
Dat verschil is er niet
Volgens mij bedoelde Robbie op het eind van zijn post dan ook likes ipv views. :)
Ja dat :)

Intussen staat de teller trouwens al op 18.300 views  ???

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3675 Gepost op: 25-08-2020, 15:42:27 »
Dit 'nieuws':

Citaat
In zijn nieuwe SBS 6-programma Getekend voor het leven helpt André mensen die spijt hebben van hun tatoeages om die weg te laten halen. Één potentiële kandidaat werd uiteindelijk niet geholpen, vertelde André vanochtend.

Het ging om een man die een hakenkruis op zijn rug heeft, met daarbij de tekst ‘in memory of Adolf Hitler’. Omdat de man in een interview had gezegd spijt te hebben van de fascistische tattoo, zocht André hem op om te helpen. De wens van de man bleek echter niet om deze tattoo te draaien: hij wilde af van een klein sterretje in zijn nek. ,,Toen zeiden we: dan moeten we het niet willen.’’


Ik moest direct denken aan dit fragment uit een Duits satirisch programma.
(Vanaf 1:00)

Laten we het maar niet hebben over de oplossing van Jenny.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3676 Gepost op: 25-08-2020, 18:11:01 »
Gister maar paul de leeuw en co bij ranking the stars ::rofl:: Heb gegegiert van het lachen
chipsverslaafde <3

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3677 Gepost op: 25-08-2020, 23:13:32 »
Een bericht op een regionale nieuwssite:


Twee terrasbezoekers in Maastricht dachten slim te zijn, door zonder te betalen het terrasje te verlaten. Dat deden ze zo stiekem dat ze niet hadden gemerkt dat ze hun autosleutels op hun tafeltje hadden laten liggen. Een oplettende ober had zich over de sleutels ontfermd, en kwam er intussen achter dat de rekening van dat tafeltje nog open stond.

Het was een kwestie van afwachten. En ja hoor: de heren kwamen terug om te vragen of iemand hun autosleutels had gevonden. Jawel, had de ober gezegd, kom maar even mee.

Binnen kregen de heren de keuze om de openstaande rekening alsnog te betalen, of hun sleutels in de nabij gelegen rivier de Jeker te zien verdwijnen.

De rekening werd betaald. Of de heren ook een fooi hebben gegeven, is niet bekend.


Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3678 Gepost op: 30-08-2020, 17:11:25 »
Dus ik heb al eerder met schaamrood op de wangen toegegeven dat ik op TikTok zit. Ik doe er dingen die ik leuk vind en jaag niet op likes en volgers, gewoon filmpjes over board games of het mini painten etc. Toen kwam ik een video tegen van iemand die had staan "Apparently this sound lasts until you reach your fridge". Het is een aangepaste versie van een stukje van dat lied "Shock me like an electric eel" waar 15 beats in te horen vallen waarbij je dus naar je koelkast kan wandelen en vanaf het moment dat de muziek weer begint te spelen, zou je je koelkast bereikt moeten hebben.

Ik dacht ja is gewoon toeval natuurlijk, maar deed het voor de lol eens en ja hoor, het paste perfect! Nog steeds toeval uiteraard, maar ik vond het wel grappig, dus zette in het Nederlands erbij van "Blijkbaar duurt dit geluid tot je je koelkast hebt bereikt." en postte het.

Nou worden mijn andere filmpjes gemiddeld 300 keer bekeken. Mijn beste, eentje van mijn kat, kreeg wonderbaarlijk 1185 views en 143 likes. Maar de rest dus rond de 300. Ik steek er best wat tijd in bij sommige (zeker de mini painting, want zo'n mini heb je niet snel gepaint), maar again, ik doe het niet voor de likes en de views.

Maar je voelt hem al komen, nu is er dat filmpje waarbij ik echt geen h*l doe, enkel naar de koelkast wandelen op een muziekje. Wat denk je? Eén dag later is het al meer dan 15.700 keer bekeken en heeft het 782 likes bij elkaar verzameld en krijg ik allemaal comments van "omg het werkt echt, omg"

Gewoon om freakin naar de koelkast te wandelen!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........
« Reactie #3679 Gepost op: 30-08-2020, 21:23:41 »
Een bericht op Facebook:

''Als het regent in Zweden, ben je als automobilist verplicht je verlichting te ontsteken.''


Het maakt daarbij niet uit waar je rondrijdt. Lissabon, Barcelona, Amsterdam.......