Wat mij betreft is er naar aanleiding van Renate's antwoorden in de lift maar 1 bevredigende conclusie mogelijk: Inge is niet de Mol.
In therapie gaan lijkt me nog de enige oplossing voor jullie.

Even serieus: Renate lijkt nu toch wel zeker 1 fout antwoord te hebben gegeven, en naar alle waarschijnlijkheid zelfs alle 3 fout.
Renate antwoordde opzettelijk alles fout en wordt daarvoor afgestraft.
Typische mol-crew-actie

Anderzijds heeft ook Paul aan de lift Inge gezien en wel via volgende vragen en antwoorden:
Hoeveel meter was de makkelijke route hemelsbreed in de jungle tussen het begin en de waterval?
a. 800 m
b. 1 km
c. 1,8 km
Hij antwoordt ‘800 m’.
CORRECT of FOUT?
2. Wat was de juiste volgorde van de kisten van links naar rechts?
Hij antwoordt ‘476’.
CORRECT.
3. Hoeveel schietschijven had de buggy van Dick en Menno?
a. 1
b. 2
c. 3
Hij antwoordt ‘3’ en gaat naar de 9e verdieping,
CORRECT.
Paul heeft dus zeker 2 van de 3 antwoorden correct.
De kans is onbestaand dat hij alle 3 antwoorden fout had.
De kans is zelfs vrij reëel dat hij ze alle 3 correct had.
Is tijdens de jungle opdracht nergens de afstand vernoemd van het moeilijke traject?
Ik lijk me zoiets te herinneren. Indien dit traject minder is dan 1,800 km, dan is het erg aanneembaar dat 800m correct was.
Verder is ook de vraag reeds gesteld waarom, indien zowel Paul als Renate foute antwoorden hebben gegeven, er niemand bij Dick is terechtgekomen tijdens de liftopdracht.
Neen, Renate wordt hier waarschijnlijk gestraft vanwege haar "achterbakse" taktiek.
... en Paul die wordt uiteindelijk beloond.
Dit laatste kan je ook al opmaken bij de beelden van reunie-afleveringen die reeds zijn vertyoond en waarbij Paul er als een triomfator bijloopt, terwijl zowel Renate als Eva er wat "verdwaasd", zeg maar als "loosers", bijstaan.
Uit de houdingen van de kandidaten blijkt duidelijk dat Paul winnaar is, Inge de mol en Eva en Renate verliezers.
Maar de uitleg van de liftopdracht blijft me intrigeren.
Hopelijk krijgen we hierop een volgende week degelijk antwoord.