Auteur Topic: Ik zoek.................  (gelezen 34815 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ik zoek.................
« Reactie #60 Gepost op: 23-05-2007, 19:46:36 »
Helaas nog steeds niet. Ik kan wel, als ik je berichtje citeer, de URL oproepen, maar daar zie ik ook de foto niet.

Kun je me beschrijven wat je precies ziet? Ja, er zou een klem zittende kat op moeten staan. Zover was ik wel.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #61 Gepost op: 23-05-2007, 19:48:59 »
Helaas nog steeds niet.
Kun je me beschrijven wat je precies ziet? Ja, er zou een klem zittende kat op moeten staan. Zover was ik wel.

::oink:: hoe kan dat nou

nou, hij hangt tussen t raam en t kozijn, heel zielig, niks aan... wat moet je dr mee dan?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #62 Gepost op: 23-05-2007, 19:53:47 »
Ik had vorig jaar juli een dergelijke foto gemaakt, met het doel iets erop te vinden om dat te voorkomen. En er blijkt een firma mee in de weer te zijn geweest naare aanleiding van dat verhaal van toen.

Het zou wel verschrikkelijk toevallig zijn als ze mijn foto voor dit artikel hebben gebruikt. Het zou best vaak gebeuren, zoals in het artikel staat, maar iemand maakte mij er attent op, en zei me dat ze die foto al eens eerder had gezien.

Vandaar.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #63 Gepost op: 23-05-2007, 19:55:30 »
Ik had vorig jaar juli een dergelijke foto gemaakt, met het doel iets erop te vinden om dat te voorkomen. En er blijkt een firma mee in de weer te zijn geweest naare aanleiding van dat verhaal van toen.

Het zou wel verschrikkelijk toevallig zijn als ze mijn foto voor dit artikel hebben gebruikt. Het zou best vaak gebeuren, zoals in het artikel staat, maar iemand maakte mij er attent op, en zei me dat ze die foto al eens eerder had gezien.

Vandaar.

bedoel je dat je je eigen kat daar zo expres ff tussen geklemd hebt ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #64 Gepost op: 23-05-2007, 20:05:05 »
Misschien moet ik de foto ff als bijlage erbij doen. Misschien dat je m dan wel ziet...
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #65 Gepost op: 23-05-2007, 20:05:30 »
Dat zou ik die beestjes beslist nooit aandoen. Ik heb trouwens geen tuimelraam....

Maar ik vroeg me af of het heel misschien mijn foto kon zijn. Is het niet mogelijk om ze als bijlage bij een bericht te plaatsen, dan kan ik de foto waarschijnlijk wel bekijken.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #66 Gepost op: 23-05-2007, 20:06:11 »
Dat zou ik die beestjes beslist nooit aandoen. Ik heb trouwens geen tuimelraam....

Maar ik vroeg me af of het heel misschien mijn foto kon zijn. Is het niet mogelijk om ze als bijlage bij een bericht te plaatsen, dan kan ik de foto waarschijnlijk wel bekijken.

Kijk eens boven je!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #67 Gepost op: 23-05-2007, 20:07:01 »
Nou, er staat bij "FOTO MARCEL HOUWER", dus ik denk niet dat het jouw foto is :P
The British are not impressed.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #68 Gepost op: 23-05-2007, 20:07:39 »
Kijk eens boven je!
Ja, dat heb je als de berichten tegelijk aangemaakt worden.

Antwoord is gegeven, dit is NIET mijn foto.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #69 Gepost op: 23-05-2007, 20:09:25 »
Ik denk trouwens al dat ik weet waarom je de foto niet ziet. Je gebruikt vast een reclame filter op je computer, die plaatjes van urls met woorden als 'ad' (van advertentie) uit je pagina's filtert. Jammer dat in dit geval ad geen advertentie is, maar het Algemeen Dagblad, maar dat weet jouw software niet :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #70 Gepost op: 23-05-2007, 20:13:28 »
Nou, er staat bij "FOTO MARCEL HOUWER", dus ik denk niet dat het jouw foto is :P
En jij gelooft dat die allemaal eerlijk te werk gaan? Ik heb eens in goed vertrouwen een tweetal foto's van een receptie van een wijkblad uit handen gegeven. Staat wel mooi de naam van die ander op met Copyrightlogootje.

Niet dat ik hier een slaatje uit had willen slaan als het WEL mijn foto was geweest, maar ik zou die fotograaf er in dat geval (wat nu dus niet nodig is) wel op hebben aangesproken.

Voor degenen die dit soort ramen hebben, EN een of meer katten: naast de genoemde maatregelen in het artikel, kan ik zeggen: een badhanddoek in dat smalle gedeelte (beide kanten) voorkomt dit leed.
« Laatst bewerkt op: 23-05-2007, 20:29:12 door Bodejos »

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #71 Gepost op: 23-05-2007, 20:14:33 »
ik bied mijn excuus aan voor mijn blonde opmerking :) sorrie... begrijp nu hoe je het bedoelde :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #72 Gepost op: 23-05-2007, 20:28:24 »
ik bied mijn excuus aan voor mijn blonde opmerking :) sorrie... begrijp nu hoe je het bedoelde :)
Bodejos weet inmiddels wel dat mevrouw Megan dat niet kwaad bedoelt. Excuses niet nodig. ::trots::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #73 Gepost op: 23-05-2007, 20:59:59 »
En jij gelooft dat die allemaal eerlijk te werk gaan? Ik heb eens in goed vertrouwen een tweetal foto's van een receptie van een wijkblad uit handen gegeven. Staat wel mooi de naam van die ander op met Copyrightlogootje.
Mja, maar de redactie van een wijkblad is over het algemen niet zo professioneel met hun archief :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #74 Gepost op: 23-05-2007, 21:11:05 »
Maar de fotograaf van dat wijkblad inmiddels wel.

Joop van Tellingen noemt hem inmiddels ''mijn Limburgse kameraad''.

Hij heeft inmiddels een vaste plek veroverd bij zo'n beetje alle (gala-)premieres hier in Nederland. En heeft inmiddels ook regelmatig materiaal in omroepbladen en de roddelpers staan.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 23-06-2007, 16:25:03 »
Ik heb nog iemand nodig die meedoet met een toernooi:

http://208.116.50.174/forum/index.php?action=arcade;sa=tournament;id=3

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #76 Gepost op: 23-06-2007, 16:34:22 »
 :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 23-06-2007, 16:34:57 »

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 23-06-2007, 16:39:34 »
Lees ik net te laat ::niet-ok:: :P