Auteur Topic: Ik zoek.................  (gelezen 34882 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ik zoek.................
« Reactie #160 Gepost op: 23-11-2007, 12:52:02 »
Pfoe, wat lastig; wat bedoelen ze met 'een spijkerharde redenering'? ???

Misschien dit: Beide figuren zijn symmetrisch, ze zijn op te delen in een linker- en een rechter helft die gespiegeld zijn, maar verder identiek.
Ieder van deze twee helften kan verdeeld worden in vier driehoeken, twee keer vier is acht. Zonder een extra hoekpunt in te voegen is het dus onmogelijk in totaal op een oneven aantal driehoeken uit te komen.
« Laatst bewerkt op: 23-11-2007, 12:54:29 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 23-11-2007, 13:21:45 »
ja die vind ik wel mooi :d. Dank je.
ondertussen zijn we weer wat verder gekomen. nou moet ik ff vinden hoeveel triangulaties je hebt in een polygoon met 7 8 en 9 hoeken.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 23-11-2007, 13:32:35 »
Dat is toch gewoon n-2?

Dus 7 hoeken = 5 triangulaties
8 = 6
9 = 7

Of bedoel je iets anders?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 23-11-2007, 14:05:01 »
ik ben bedoel wat anders. :P
3 hoeken heeb er 1
4 hoeken heeft 2
5 hoeken het 5 etc.
Maar ik kan het verder niet op i-net vinden :P

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 23-11-2007, 14:40:31 »
Sorry, maar dan begrijp ik niet helemaal wat de bedoeling is... :(

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 23-11-2007, 16:41:07 »
nee, ik dus ook niet ::rofl::

maar heb het al in moeten leveren. En we waren de helft vergeten etc.
Maar goed, kwamen we er dus achter dat we het ook mochten mailen. Hadden we dus een half uur door kunnen gaan...

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #166 Gepost op: 23-11-2007, 23:55:08 »
Mijn stem, heeft iemand hem toevallig gevonden?
Ik heb hem wel nodig, want morgen heb ik een feest en zondag ben ik jarig en ik moet echt wel goed bij stem zijn dan  ::)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 24-11-2007, 09:09:33 »
Mijn stem, heeft iemand hem toevallig gevonden?
Ik heb hem wel nodig, want morgen heb ik een feest en zondag ben ik jarig en ik moet echt wel goed bij stem zijn dan  ::)
Kabouter kwebbel die zonder stem zit  ::tandpastasmiley::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 27-11-2007, 11:30:58 »
Ik zoek... een goede site om gemakkelijk een gratis forum te maken, voor een (nog op te richten) studievereniging (geen studentenvereniging ::ohno::) van mijn studie (één van mijn studies) Frans. (niet 'fraba', maar de taal Frans ;))
Ik heb natuurlijk al even gegoogled en er zijn verschillende sites die zoiets aanbieden, zo moeilijk is dat niet. Maar ik las ook ergens dat bijna al die gratis forums wel een belangrijk nadeel hebben en dat zetten ze er zelf natuurlijk niet bij op hun site. (bijv. een maximum aantal berichten of leden?  ??? ??? of dat het supertraag blijkt te zijn)
Het zou vervelend zijn als het forum na verloop van tijd niet goed blijkt te werken.

Aangezien er op dit forum ongetwijfeld mensen zijn die verstand hebben van (gratis) forums  :), dus de vraag: Welke gratis forum-maak-site kunnen we het beste gebruiken?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #169 Gepost op: 28-11-2007, 20:38:26 »
Ik weet niet of je bezwaar hebt tegen reclame (banners) op je forum, maar sinds september dit jaar heb ik een forum opgestart ten behoeve van de reunie die ik in maart 2008 ga organiseren.

Yourbb draait met software die je vanuit je RN-ervaring bekend zal voorkomen. Ik ben tot nu toe een beperkingen tegengekomen. maar wanneer er stasat dat je maximaal een bepaald aantal berichten of zo mag plaatsen, dan doen ze dat vooraf.

Gezien de forumregels hier op RN (die ik dus in acht neem), kun je van yourbb zelf de juiste website afleiden. anders moet je even op die term googlen, dan word je vanzelf wegwijs gemaakt.

Ik heb in elk geval prima ervaringen met yourbb. Je kan ook invision nemen, dat werkt nagenoeg hetzelfde.

OT: ik zoek iemand die me kan helpen met het volgende: ik heb bij de aldi een elektronisch notitieblok gekocht, en probeerde het meteen uit. Het werkt eenvoudig, alleen ben ik niet tevreden met het resultaat op het scherm. Hetgeen ik schrijf, wordt in een veel te grote pendikte weergegeven. Wie weet of ik dat op het bord zelf moet of kan instellen? Of kan ik dat alleen achteraf?

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 28-11-2007, 21:02:50 »
Bedankt!  ::ok::
Is er tussen yourbb en invision helemaal geen verschil?

Met jouw vraag kan ik helaas niet helpen, sorry!  :-[

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #171 Gepost op: 28-11-2007, 21:07:55 »
Je zou natuurlijk ook een niet te duur abonnementje bij een provider kunnen nemen waar je php en mysql kan draaien en dan zelf gratis forumsoftware (bv SMF ::tandpastasmiley:: ) installeren. Dan heb je alles zelf in de hand.
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #172 Gepost op: 28-11-2007, 23:37:33 »
Bedankt!  ::ok::
Is er tussen yourbb en invision helemaal geen verschil?

Met jouw vraag kan ik helaas niet helpen, sorry!  :-[
het grootste verschil dat ik kan ontdekken, is dat invision forums een beetje ''frisser'' ogen dan yourbb-forums. Maar dat is het uiterlijke verschil. Softwarematig: daar weet ik niets vanaf.

Het forum dat ik gebruik voor de reunie hoeft voor mij ook niet aan erg ingewikkelde eisen te voldoen. Het gaat erom dat mensen elkaar kunnen vinden via het forum, en dat lukt prima.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 2-12-2007, 15:46:18 »
Zo wat een inspiratie allemaal  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Zit nu op mijn werk, dus kan het even niet afluisteren, maar ik zal er morgen eens goed de tijd voor nemen om al jullie suggesties te kijken. Dank voor de inzet  ::bravo::
Ik zal nog even de afloop vertellen van mijn jongerenviering in de kerk, over geld. De viering was namelijk vanochtend. We hebben afgelopen week besloten dat we de overweging eindigden met de zinnen: 'De mooiste dingen in het leven krijg je voor niets. Liefde is belangrijker dan rijkdom.' En toen hebben we daarna dus 'Alles is Liefde' van Blof gezongen. Dat viel goed in de smaak bij de jongeren, maar het was wel een lastig lied om te zingen. De viering verliep verder prima. Nogmaals dank voor het meedenken allemaal  ::bravo::

Keep calm and eat chocolates!

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #174 Gepost op: 4-12-2007, 17:05:19 »
de gelderlander van afgelopen zaterdag, heb ik eens een eigen column kan ik hem niet lezen, omdat wij de krant niet hebben :\'( :\'( :\'(
Menno is gek

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #175 Gepost op: 4-12-2007, 19:59:06 »
de gelderlander van afgelopen zaterdag, heb ik eens een eigen column kan ik hem niet lezen, omdat wij de krant niet hebben :\'( :\'( :\'(

kranten liggen ook gewoon in de winkel  ;) en staan zelfs op internet :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #176 Gepost op: 4-12-2007, 20:17:30 »
bibliotheek / leeszaal?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #177 Gepost op: 4-12-2007, 20:57:30 »
je kan een bewijsnummer vragen.

Je kan ook zelf een kratenwijk nemen, je krijgt de krant dan altijd gratis.

Helaas is een aantal kranten sonds kort nog slechts tegen betaling op internet te raadplegen.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 4-12-2007, 21:07:42 »
Hmm, Je hebt een eigen column,bent Directeur,en je kan niet eens dat krantje bemachtigen?  ::rofl:: ::rofl:: (grapje hoor maatje)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #179 Gepost op: 4-12-2007, 21:31:23 »
nee, maar ik wist niet dat het in de krant van zaterdag zou komen. nou is hij nergens meer te vinden. niemand heeft die krant en hij is in geen winkel meer te koop. op de site van de gelderlander staat niks over na bestellen en ze zijn alleen maar te bellen tot 17:00 en ik belde ongeveer 17:01...
Menno is gek