Auteur Topic: Tennis  (gelezen 499852 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #2020 Gepost op: 4-10-2020, 22:50:17 »
Er zijn genoeg bad boys in tennis. Meestal heb ik daar geen enorm probleem mee.
Kyrgios maakt z'n leven voor zichzelf bijvoorbeeld vaak moeilijker dan nodig.
Zou ook niet zo snel Sangren in m'n Fantasyteam kiezen, want ik duim liever niet voor een Trumper.

En goed, Djokovic heeft ook genoeg discutabele shit gedaan. Inclusief vluchten toen z'n coronatoernooi in het water viel.

Maar dudes. Zverev. Wacht, ik quote wel even van nu.nl (nadruk van mij):

"Ik ben in de nacht na mijn vorige partij erg ziek geworden en dat ben ik nog steeds", biechtte de verliezend finalist van de US Open op tijdens de persconferentie na zijn nederlaag tegen het Italiaanse talent.

"Ik had moeite met ademhalen en jullie horen ook dat ik last heb van mijn stem. Ik heb 38 graden koorts. Dat was in ieder geval afgelopen nacht zo."

De als zesde geplaatste Zverev voelde zich tijdens de partij duidelijk niet lekker en liep hoestend over de baan. Hij bleef maar naar zijn keel wijzen en slikte later een pil.



Ohja, en bijna een week geleden voor het laatst getest, en verder vooraf niet overlegd met de medische staf van Rolan Garros of niks.

 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Ban die dude voor de rest van het seizoen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tennis
« Reactie #2021 Gepost op: 4-10-2020, 23:05:39 »
 ::niet-ok:: kijk dat je doorspeelt met koorts als er geen Corona is, vind ik al discutabel, maar in de situatie waarin we nu zitten...  ::ohno::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2022 Gepost op: 4-10-2020, 23:40:33 »
O dat het zo ernstig was had ik helemaal gemist. Ik heb een deel van de partij (eind 3e set en de de 4e set) gezien, maar hoorde of zag niks over ziekte van Zverev. Stukje persconferentie zag ik wel waarin hij zei dat hij dacht verkouden te zijn. Don't think it's corona, hoorde ik 'm ook nog zeggen. Tja, eerst bij die Adria Tour van Djoko al dubieus bezig en nu dit. Op z'n zachtst gezegd niet slim bezig.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #2023 Gepost op: 6-10-2020, 20:10:02 »
Schwartzmann en Thiem zijn al 4,5 uur bezig en ze beginnen nu aan de vijfde set.

Dat gaat nachtwerk worden dan voor Nadal en Sinner die na de damespartij Swiatek-Trevisan ingepland staan
Wit is ook een kleur!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2024 Gepost op: 6-10-2020, 20:22:51 »
Schwartzmann en Thiem zijn al 4,5 uur bezig en ze beginnen nu aan de vijfde set.

Dat gaat nachtwerk worden dan voor Nadal en Sinner die na de damespartij Swiatek-Trevisan ingepland staan

Ik vermoed haast dat een van die partijen naar morgen verhuist.

EDIT:
.
Nee. Swiatek was snel klaar met Trevisan. Kiki, zo doe je dat.  ;)

Nadal - Sinner gaat nu toch beginnen. As we speak 22:40
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 22:37:31 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #2025 Gepost op: 6-10-2020, 23:05:42 »
ah, jammer... geen halve finale tussen twee qualifiers ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Tennis
« Reactie #2026 Gepost op: 8-10-2020, 17:45:54 »
De 19 jarige Iga Swiatek wint met   6-2 6-1 en is daarmee de eerste finalist op Roland Garros
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2027 Gepost op: 8-10-2020, 21:13:39 »
En ze gaat spelen tegen Kenin.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #2028 Gepost op: 11-10-2020, 09:22:57 »
Knap van Swiatek! De eerste Poolse winnares van een Grand Slam!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2029 Gepost op: 11-10-2020, 16:02:35 »
Nadal wint de 1e set van de finale met 6-0  ::oink:: ::bravo::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2030 Gepost op: 11-10-2020, 16:05:08 »
Nadal wint de 1e set van de finale met 6-0  ::oink:: ::bravo::

Een beetje strijd moet er wel komen nog, hopelijk.  ::jaja::

EDIT:

Keuken schoon. 6-0, 6-2, 7-5
« Laatst bewerkt op: 11-10-2020, 17:52:42 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2031 Gepost op: 11-10-2020, 17:55:17 »
Hoewel ik dit Nadal heus wel gun, zou het toch wel leuk zijn als er eens iemand op zou staan die Nadal enigszins partij zou kunnen bieden op Roland Garros. Maar dat hoeft niet per se Djokovic te zijn, dus ik vond dit wel prima  :P Maar ik had wel wat meer verwacht van bv Thiem.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2032 Gepost op: 25-02-2021, 16:46:56 »
Rafa no no comos á Ahoyos:

https://www.ad.nl/tennis/nadal-meldt-zich-af-voor-rotterdam-wegens-rugblessure~a976fdf8/

Jammer voor het toernooi, maar het blijft een sterk deelnemersveld (mits er niet meer afzeggingen komen natuurlijk).
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2033 Gepost op: 16-04-2021, 20:50:30 »
Nadal verliest in de kwartfinale van Monte Carlo van Rublev.  ::oink:: Hij is dus op weg naar Roland Garros nog niet onaantastbaar. Djokovic ligt er trouwens ook al uit.

In de Fed Cup (Billy Jean King Cup tegenwoordig) heeft Bertens voor het eerst sinds haar blessure weer eens een wedstrijd gewonnen. Hopelijk geeft dat wat zelfvertrouwen. Dus heeft helaas verloren, dus na dag 1 staat het nu 1-1.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2034 Gepost op: 17-04-2021, 12:38:20 »
Nadal verliest in de kwartfinale van Monte Carlo van Rublev.  ::oink:: Hij is dus op weg naar Roland Garros nog niet onaantastbaar. Djokovic ligt er trouwens ook al uit.

Misschien niet zo gek. Beiden hadden zowat 2 maanden niet gespeeld wegens blessures. En ze zijn nu ook wat ouder, dan duurt herstel ook langer.

In de Fed Cup (Billy Jean King Cup tegenwoordig) heeft Bertens voor het eerst sinds haar blessure weer eens een wedstrijd gewonnen. Hopelijk geeft dat wat zelfvertrouwen. Dus heeft helaas verloren, dus na dag 1 staat het nu 1-1.

 :( Kiki heeft alweer moeten afhaken vandaag door een blessure: reactie op de achillespees waaraan ze was geopereerd.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2035 Gepost op: 17-04-2021, 13:34:28 »
Ja, Pattinama Kerkhove speelt nu en die al met een set en een break achter en is zelf nog niet in de buurt gekomen van een break. Gaat lastig worden vandaag denk ik. Hopelijk speelt Rus vanmiddag goed en maakt ze niet allemaal onnodige voetfouten zoals gister.

Edit: toch gewonnen. Rus heeft haar single gewonnen en Schuurs en Rus hebben de dubbel gewonnen.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 17-04-2021, 19:26:07 door Loezel »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2036 Gepost op: 7-05-2021, 17:19:05 »
Nadal vliegt er nu ook uit in Madrid in de kwartfinale tegen Zverev. Ik ben heel benieuwd straks naar Roland Garros. Als er ooit kans is geweest dat iemand anders zou kunnen winnen, is het misschien dit jaar wel...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #2037 Gepost op: 8-05-2021, 12:03:09 »
Nadal vliegt er nu ook uit in Madrid in de kwartfinale tegen Zverev. Ik ben heel benieuwd straks naar Roland Garros. Als er ooit kans is geweest dat iemand anders zou kunnen winnen, is het misschien dit jaar wel...

Ik geef Nadal over 10 jaar ook niet meer zoveel kans ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2038 Gepost op: 8-05-2021, 12:54:48 »
 ::rofl:: Nee, dat is waar. Maar vergeleken bij voorgaande jaren.  ;)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2039 Gepost op: 9-05-2021, 12:16:59 »
Nadal vliegt er nu ook uit in Madrid in de kwartfinale tegen Zverev. Ik ben heel benieuwd straks naar Roland Garros. Als er ooit kans is geweest dat iemand anders zou kunnen winnen, is het misschien dit jaar wel...

Voor Rafa telt alleen RG. Vorige week won hij nog in Barcelona. Hij kan niet meer elke week voluit gaan. Hij haat verliezen, maar ik denk dat hij niet zo rouwig is dat hij er in Madrid voor zijn doen vroeg uit lag.

Ik hoop nu echt eens keer op een andere winnaar in Parijs.
Al was het alleen maar omdat hij Federer dan niet passeert in het aantal gewonnen Grand Slams.  ::vergroot::
Winnaar Klassiekers Pool 2023