Auteur Topic: Tennis  (gelezen 500110 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #480 Gepost op: 16-01-2010, 22:25:44 »
De Bakker en Haase zware loting down under.  >:(
Ben benieuwd!

idd, acht haase iets meer kans, hij heeft 1 keer gewonnen en 1 keer verloren van berdych, dus hij weet hoe hij van hem moet winnen

de bakker, tja, laten we hopen dat hij net zo geniaal speelde als tegen monfils en tsonga
het zou al een hele prestatie zijn als hij er een 5 setter uit weet te slepen
maar hoop stiekem dat hij roddick afslacht :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #481 Gepost op: 16-01-2010, 22:51:36 »
maar hoop stiekem dat hij roddick afslacht :P
Ik mag Andy wel, zeker sinds zijn optreden in 'the weakest link'. In 2006 als ik het me wel herinner.

"Baah?"
-- Andy Roddick's answer to the question "What letter in the English language sounds like a female sheep" on the British "Weakest Link".
 ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #482 Gepost op: 16-01-2010, 22:54:35 »
Ik mag Andy wel, zeker sinds zijn optreden in 'the weakest link'. In 2006 als ik het me wel herinner.

"Baah?"
-- Andy Roddick's answer to the question "What letter in the English language sounds like a female sheep" on the British "Weakest Link".
 ::rofl::
ik mag roddick ook wel, maar ik hoop gewoon dat de bakker wint, hij heeft al een keer bewezen een top 15 speler te kunnen verslaan, maar roddick is weer een klasse hoger
maar roddick is daarentegen wel net geblesseerd geweest (hoewel hij vorige of die week ervoor nog een toernooi op zijn naam wist te schrijven, hij is dus wel in vorm)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #483 Gepost op: 16-01-2010, 23:07:50 »
2 weken geleden, Brisbane, met toch knappe overwinningen op Gasquet, Berdych en Stepanek.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #484 Gepost op: 16-01-2010, 23:15:44 »
2 weken geleden, Brisbane, met toch knappe overwinningen op Gasquet, Berdych en Stepanek.
ja, dat was het, halve finale had hij berdych uitgeschakeld, en finale won hij iets van 6-0 6-2 ofzo toch? iig één van de patijen won hij zo dik
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #485 Gepost op: 16-01-2010, 23:25:49 »
And now for something completely different:

Top 5 beste tennisverenigingsnamen:

1: THOR de Bataaf (Eerste kampioen van Nederland, linkshandige topspeler die bij Lobith ons land binnen kwam.)
2: HTC Santana (ik hou ervan als men zijn geschiedenis in ere houdt. Waar blijft TV Okker?)
3: De Rauwbraken (toch wel de meest intimiderende. De kans dat je ongehavend weer thuis komt is minimaal)
4: ALTC Popeye Gold star (vooral dat Gold Star geeft ze reeds bij aanvang al een voorsprong)
5: WTC Beukersweide (de baan is waarschijnlijk een veredelde akker, en racket in ene hand en hooivork in andere)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #486 Gepost op: 16-01-2010, 23:30:39 »
And now for something completely different:

Top 5 beste tennisverenigingsnamen:

1: THOR de Bataaf (Eerste kampioen van Nederland, linkshandige topspeler die bij Lobith ons land binnen kwam.)
2: HTC Santana (ik hou ervan als men zijn geschiedenis in ere houdt. Waar blijft TV Okker?)
3: De Rauwbraken (toch wel de meest intimiderende. De kans dat je ongehavend weer thuis komt is minimaal)
4: ALTC Popeye Gold star (vooral dat Gold Star geeft ze reeds bij aanvang al een voorsprong)
5: WTC Beukersweide (de baan is waarschijnlijk een veredelde akker, en racket in ene hand en hooivork in andere)
uhm ???
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #487 Gepost op: 16-01-2010, 23:36:18 »
In competitie speel ik geregeld tegen 'Tv en dan een plaatsnaam". Ik vroeg me af of er ook mooie namen waren, en dat ben ik eens nagegaan, that's all. Gaat nergens over maar ik dacht: ik test mijn top 5 eens hier:
1: THOR De Bataaf
2: HTC Santana
3: De Rauwbraken
4: ALTC Popeye Gold star
5: WTC Beukersweide
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #488 Gepost op: 16-01-2010, 23:40:44 »
In competitie speel ik geregeld tegen 'Tv en dan een plaatsnaam". Ik vroeg me af of er ook mooie namen waren, en dat ben ik eens nagegaan, that's all. Gaat nergens over maar ik dacht: ik test mijn top 5 eens hier:
1: THOR De Bataaf
2: HTC Santana
3: De Rauwbraken
4: ALTC Popeye Gold star
5: WTC Beukersweide
popeye gold star is één van de beste clubs van nederland, zelf speel ik bij een TV "plaatsnaam" en bij een HLTC "clubnaam"
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #489 Gepost op: 16-01-2010, 23:43:59 »
Ja, Popeye iets van 23 of 23 keer landskampioen.
Ik speel zelf ook bij een TC en dan een streek.  Spijtig vind ik dat, al die fantasieloze namen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #490 Gepost op: 16-01-2010, 23:46:50 »
ik speel zelf competitie bij ene club die ook een aantal keer landskampioen is geweest (gemengd zondag) dat team is toen door een ongeval gestopt, en ik ben vorig jaar daar begonnen in een gemengd team, maar het is nu het enigste op de zondag, dus ik speel in een team dat ooit landskampioen was (dus niet de spelers maar de naam en het teamnummer wel :P)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #491 Gepost op: 16-01-2010, 23:58:30 »
Automatische degradatie aangevraagd, of gewoon bovenin begonnen?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #492 Gepost op: 16-01-2010, 23:59:16 »
dat is al een paar jaar geleden geweest, het team heeft een paar jaar niet bestaan ::trots::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #493 Gepost op: 28-01-2010, 20:07:09 »
Heb me vandaag geërgerd bij de halve finale tussen S Williams en Li.

Wat een onsportieve ... is die Serena.  :o  In bepaalde games, vooral de laatste 2 ging ze bij elke fout van haar tegenspeelste ff met een gebalde vuist zitten schreeuwen...

True champions are humble.  ::jaja::


Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #494 Gepost op: 28-01-2010, 20:14:23 »
Heb me vandaag geërgerd bij de halve finale tussen S Williams en Li.

Wat een onsportieve ... is die Serena.  :o  In bepaalde games, vooral de laatste 2 ging ze bij elke fout van haar tegenspeelste ff met een gebalde vuist zitten schreeuwen...

True champions are humble.  ::jaja::


irriteerde me ook aan williams tijdens de wedstrijd, ze gedraagde zich heel passief en de laatste paar games opeens heel aggressief, maar zo zijn de laatste tijd al die tennissers, heb je Murray gezien ::ohno::

mijn grootste ergernis is echter zodra de wedstrijd is afgelopen, dan bedank je altijd de scheidsrechter, en echt super veel tennissers geven de scheids dan een slap handje en kijken hem niet eens aan, gewoon ronduit beleefd, als je iemand bedankt kijk je diegene aan

en de williams zusjes doen het goed, die kijken de scheids ook echt aan, henin doet dat ook, maar clijsters niet en Na Li vandaag ook niet ::ohno::

federer en nadal doen het ook beleefd, maar weer een heleboel andere mannen niet

laat ik zo zeggen, slechts 25% van de prof tennissers bedanken de scheids beleefd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #495 Gepost op: 28-01-2010, 22:32:36 »

mijn grootste ergernis is echter zodra de wedstrijd is afgelopen, dan bedank je altijd de scheidsrechter, en echt super veel tennissers geven de scheids dan een slap handje en kijken hem niet eens aan, gewoon ronduit beleefd, als je iemand bedankt kijk je diegene aan


laat ik zo zeggen, slechts 25% van de prof tennissers bedanken de scheids beleefd

De scheids is ook onbeleefd want die blijft lekker lui in zijn/haar hoge stoel zitten  ::vergroot:: >:D ;D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #496 Gepost op: 5-02-2010, 15:33:43 »
De afgelopen dagen was de federation cup bezig (vrouwentennis landencompetitie)
de nederlandse dames zitten bij: Bulgarije, Slovenië en Israel in de poule

NL vs Bulgarije 2-1: Rus en Ewijk weten heel knap hun singel te winnen, de dubbel (hogenkamp en Thyssen) is helaas verloren gegaan, alledrie de wedstrijden in 3 sets

NL vs Slovenië 1-2: Rus en Ewijk verliezen nipt hun singel in drie sets, beiden moesten tegen spelers die veel hoger op de WTA ranglijst staan dan dat zij staan, De dubbel is door Hogenkamp en Thyssen knap in twee sets gewonnen

NL vs Isreal: de wedstrijden zijn nu nog bezig, wel heeft Rus nu al voor een stunt gezorgd, ze wist te winnen van de nummer 22 van de wereld met 6-2 6-1, terwijl ze zelf 117de van de wereld staat en ewijk de nummer 397ste van de wereld heeft weten te winnen van de nummer 314 van de wereld
dus ze staan 2-0 voor en de dubbel is nu bezig
korte samenvatting: Het gaat de goede kant op met het nederlandse damestennis

edit: ze hebben 3-0 gewonnen van isreal, de dubbel werd 6-3 6-3
« Laatst bewerkt op: 5-02-2010, 17:12:24 door tdietz »
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Tennis
« Reactie #497 Gepost op: 5-02-2010, 18:57:40 »
En wat hebben ze daarmee bereikt? Gaan ze nu naar een hogere groep?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #498 Gepost op: 5-02-2010, 19:09:31 »
En wat hebben ze daarmee bereikt? Gaan ze nu naar een hogere groep?
doordat ze helaas met 2-1 van slovenie hebben verloren en ondanks slovenie heeft verloren van bulgarije is het door de onderlinge stand slovenie die eerste is geworden in de pool en play-off wedstrijden mag spelen voor promotie naar de wereldgroep II

Nederland is 2de geworden en heeft zich daarmee stand gehouden in de europa/afrika zone
de vierde in de poule moet een degradatie duel spelen

maar de spelers hebben boven zichzelf uit gestegen, ik wil hiermee zeggen dat er beweging is in het nederlandse damestennis, dat we in de toekomst weer een aantal talentjes als Hogenkamp en Ewijk hebben, dit was hun debuut in de federation cup namelijk
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #499 Gepost op: 5-02-2010, 20:07:55 »
en binnenkort dus ook Rotterdam
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.