Auteur Topic: Tennis  (gelezen 500019 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #620 Gepost op: 18-01-2011, 22:30:52 »
hmmm nu.nl had het over spannend maar laag niveau....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #621 Gepost op: 18-01-2011, 22:34:02 »
hmmm nu.nl had het over spannend maar laag niveau....
dan zie je maar weer wat voor domme mensen dat schrijven ;)

er zaten echt super rally's bij, en natuurlijk hadden beide spelers wel zwakke momenten erin zitten, maar ja, als je 5 uur op de baan staat is dat wel te verwachten :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #622 Gepost op: 19-01-2011, 12:46:56 »
Rus moet vannacht om 1 uur spelen en Haase rond 4 uur vannacht, voor wie het wil weten :P

Iemand hier trouwens de partij tussen Hewitt en Nalbandian gezien, wat was dat een partij zeg ::bravo::
hoog niveau en zeer aan elkaar gewaagt, echt super tennis gezien
Ik heb ook een stukje gezien van de partij tss Hewitt & Nalbandian.
En idd tditz wat een wedstrijd! Geweldig! ::bravo:: Ik snap ook niet dat er wordt gezegd laag niveau want dat snap ik ook absoluut niet! Zat idd met momenten geweldig tennis in! Vind het wel erg jammer voor Hewiit dat hij in zijn eigen Australië al in de eerste ronde is uitgeschakeld. Mja, that's te game ::tandpastasmiley::
Rus is jammer genoeg uitgeschakeld. Ze heeft verloren van Kuznetsova met 6-4 en 6-1  geloof ik. Ben nu wel benieuwd wat Henin tegen Kuznetsova gaat doen. Wordt de eerste grote test voor haar denk ik. Robin Haase daarentegen is wel door! ::ok:: Hij won zijn match tegen Monaco en mag nu tegen Roddick. Moeilijke opgave deze keer denk ik, maar een wedstrijd moet altijd gespeeld worden. Wie weet kan hij stunten! Zou wel leuk zijn! ;)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #623 Gepost op: 19-01-2011, 13:52:45 »
Ik heb ook een stukje gezien van de partij tss Hewitt & Nalbandian.
En idd tditz wat een wedstrijd! Geweldig! ::bravo:: Ik snap ook niet dat er wordt gezegd laag niveau want dat snap ik ook absoluut niet! Zat idd met momenten geweldig tennis in! Vind het wel erg jammer voor Hewiit dat hij in zijn eigen Australië al in de eerste ronde is uitgeschakeld. Mja, that's te game ::tandpastasmiley::
Rus is jammer genoeg uitgeschakeld. Ze heeft verloren van Kuznetsova met 6-4 en 6-1  geloof ik. Ben nu wel benieuwd wat Henin tegen Kuznetsova gaat doen. Wordt de eerste grote test voor haar denk ik. Robin Haase daarentegen is wel door! ::ok:: Hij won zijn match tegen Monaco en mag nu tegen Roddick. Moeilijke opgave deze keer denk ik, maar een wedstrijd moet altijd gespeeld worden. Wie weet kan hij stunten! Zou wel leuk zijn! ;)
mooi, iemand die er verstand van heeft ::bravo::

Rus idd verloren
en haase nu tegen roddick, ik hoop dat hij net zo leuk tegen roddick gaat spelen als tegen Nadal op wimbledon

Voor de belgen is het leuk dat malisse door is, die moet nu tegen de winnaar van de wedstrijd tussen federer en simon, die zijn nu bezig met hun 5setter

henin en clijsters zijn wel in vorm hoor, zou wel grappig zijn, een all belgium final ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #624 Gepost op: 19-01-2011, 15:07:08 »
mooi, iemand die er verstand van heeft ::bravo::

::bravo::

Citaat
en haase nu tegen roddick, ik hoop dat hij net zo leuk tegen roddick gaat spelen als tegen Nadal op wimbledon

Ja, ik hoop ook dat hij goed speelt, heeft hij misschien wel een kansje. Ik denk dat hij gwn moet proberen om zoveel mogelijk opslagen van Roddick te retourneren. Wat ontzettend moeilijk is want ze zijn verschroeind hard...Als hij erin slagt ze te retourneren en hij de rally met hem kan aangaan maakt hij wel kans denk ik...

Citaat
Voor de belgen is het leuk dat malisse door is, die moet nu tegen de winnaar van de wedstrijd tussen federer en simon, die zijn nu bezig met hun 5setter
Idd Malisse tegen federer. ::tandpastasmiley:: Wordt ontzettend mooeilijk denk ik. Hij gaat het niet reden denk ik maar we zullen zien uiteraard. Schrok wel ff dat Fed toch nog een 5 setter moeten spelen heeft aangezien hij toch al 2 sets voorstond. Gebeurt niet zo vaak dat hij die voorsprong nog weg geeft...

Citaat
henin en clijsters zijn wel in vorm hoor, zou wel grappig zijn, een all belgium final ;)

Zou  wel leuk zijn voor ons als Belgen uiteraaerd ;) Ik heb nog niet nagekeken eig of ze mekaar pas in de finale kunnen ontmoeten of eerder al.

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #625 Gepost op: 19-01-2011, 15:10:15 »

Zou  wel leuk zijn voor ons als Belgen uiteraaerd ;) Ik heb nog niet nagekeken eig of ze mekaar pas in de finale kunnen ontmoeten of eerder al.


dat had ik al wel gelijk gedaan toen het schema vrij kwam
ze kunnen elkaar pas in de finale tegenkomen ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #626 Gepost op: 19-01-2011, 15:16:58 »
Dit vond ik trouwens super grappig Radwanska die in haar partij tegen Date Krumm gwn letterlijk haar racket verliest als ze een opslag retourneert! ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 19-01-2011, 15:39:02 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #627 Gepost op: 19-01-2011, 15:19:27 »
idd, ik had het gezien ja ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #628 Gepost op: 19-01-2011, 19:28:09 »
idd, ik had het gezien ja ::rofl::

En haar gezicht dan: Geweldig! ::rofl:: En ze had blijkbaar al een paar keer met haar racket geklopt...Mss kwam het daardoor :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #629 Gepost op: 19-01-2011, 19:32:12 »
En haar gezicht dan: Geweldig! ::rofl:: En ze had blijkbaar al een paar keer met haar racket geklopt...Mss kwam het daardoor :P
hahaha, het is ook niet leuk als een 40jarige vrouw aan de andere kant van het net je het heel zwaar en moeilijk maakt :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #630 Gepost op: 19-01-2011, 22:43:52 »
hahaha, het is ook niet leuk als een 40jarige vrouw aan de andere kant van het net je het heel zwaar en moeilijk maakt :P

Jaa, idd! Wel respect hoor voor Kimiko! Wat zij op 40 jarige leeftijd nog presteert: super! ::ok:: Respect! ::ok::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #631 Gepost op: 19-01-2011, 22:47:05 »
Jaa, idd! Wel respect hoor voor Kimiko! Wat zij op 40 jarige leeftijd nog presteert: super! ::ok:: Respect! ::ok::
idd, zeker omdat het juist een comeback is
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #632 Gepost op: 21-01-2011, 23:56:57 »
Voor diegene die er interesse in hebben:

- Federer vrij makkelijk door. Gewonnen van X-Man :P
- Henin uitgeschakeld tegen Kouznetsova. Heb de partij gezien en Henin speelde zeker geen slechte partij maar Kouznetsova was toch duidelijk de betere vond ik.
Vond dat ze vooral erg slim speelde. Ze gebruikte heel vaak haar backhand om de baan te openen en probeerde dan heel vaak de forehandreally aan te gaan aangezien dat toch wel een mindere slag is van Henin. Door forehandrally's aan te gaan kon ze meer rally's winnen.
Henin maakte mijn inziens ook op de belangerijke momenten net te veel fouten. Jammer voor Henin! Ben wel benieuwd of ze ooit nog op haar niveau van vroeger gaat geraken. Want ik vind dat ze daar nog niet is. Benieuwd mocht Kouznetsova tegen Kim uitkomen wat het dan wordt. :)
- Robin Haase zijn AO zit er ook jammer genoeg op. Hij verloor in 4 sets nadat ie de eerste wel had gewonnen.

Maar hij scoorde wel dit prachtige punt! Het was zelf "het shot van de dag!" ::boogie::

« Laatst bewerkt op: 21-01-2011, 23:58:32 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #633 Gepost op: 22-01-2011, 00:08:47 »
Hoorde dat Malisse en Federer goede vrienden zijn en dat ze meer een show aan het geven waren :P

Was idd verrast door de uitschakeling van Henin, maar ben blij dat kouznetsova weer terug is, vond het geen nare speler namelijk

Ik denk dat als Haase zich niet had geblesseerd het een hele andere wedstrijd was geweest, want die eerste 2 sets toen hij nog niet veel voelde aan zijn enkel speelde hij echt super, hij speelde roddick weg

Dit was idd één van de moeie punten van Haase van deze wedstrijd, had er nog 2 gezien die hieraan konden tippen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #634 Gepost op: 22-01-2011, 09:59:52 »
De manier waarop Haasse nu speelt, denk ik dat ie De Bakker snel aflost als nr 1 van Nederland. ::jaja:: Hopelijk is zijn voetblessure niet al te ernstig. ::ohno::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #635 Gepost op: 22-01-2011, 10:28:54 »
De manier waarop Haasse nu speelt, denk ik dat ie De Bakker snel aflost als nr 1 van Nederland. ::jaja:: Hopelijk is zijn voetblessure niet al te ernstig. ::ohno::
idd, sowieso vind ik Haase ook veel leuker om te zien spelen
Haase is een werker, De Bakker is nog een pubertje, het moet er niet uitzien alsof hij moeite moet doen

Van de Nederlandse top5 is De Bakker diegene met misschien wel het meeste talent, maar wel met de slechtste werkhouding op de baan ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #636 Gepost op: 22-01-2011, 10:52:31 »
ligt het aan mij of zijn die gasten altijd geblesseerd, net terug van een blessure of bijna geblesseerd?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #637 Gepost op: 22-01-2011, 11:00:47 »
ligt het aan mij of zijn die gasten altijd geblesseerd, net terug van een blessure of bijna geblesseerd?
whahahaa, er is veel kritiek van de sporters dat het seizoen te lang is, dat er daardoor te veel blessures worden opgelopen

maar ik denk ook dat het komt dat veel gravelspelers die gewent zijn te glijden, dat ook op hardcourt doen, en dat lijkt me niet heel goed voor je lichaam. Er wordt trouwens ook te slecht naar het eigen lichaam geluisterd, de meeste spelers gaan gewoon te diep of te ver met blessures

Federer staat zo lang aan de top mede doordat hij heel goed naar zijn lichaam luistert, hij speelt minder toernooien dan de rest maar is daardoor wel zelden geblesseerd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #638 Gepost op: 23-01-2011, 21:56:09 »
Ik denk dat als Haase zich niet had geblesseerd het een hele andere wedstrijd was geweest, want die eerste 2 sets toen hij nog niet veel voelde aan zijn enkel speelde hij echt super, hij speelde roddick weg

Dit was idd één van de moeie punten van Haase van deze wedstrijd, had er nog 2 gezien die hieraan konden tippen

Ow, ik wist niet dat Haase zich had geblesseerd...Ik heb niks van de wedstrijd kunnen zien jammer genoeg aangezien ze hier in de België zijn partij niet uitzonden :(
Geven ze bij jullie in NL eig de Belgen wel of ook niet? ;)

En Sciavone & Kouznetsova hebben voor een record gezorgd! ::ok:: Kouznetsova wel uitgeschakeld nu.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #639 Gepost op: 23-01-2011, 22:04:24 »
Ow, ik wist niet dat Haase zich had geblesseerd...Ik heb niks van de wedstrijd kunnen zien jammer genoeg aangezien ze hier in de België zijn partij niet uitzonden :(
Geven ze bij jullie in NL eig de Belgen wel of ook niet? ;)
Ik kijk altijd eurosport, dat is in belgie en nederland hetzelfde, maar heb haase zelf niet gezien, maar wel de samenvatting van een 10 minuten

in de 2de game al verstapte haase zich al, liet zich gelijk behandelen uit voorzorg, met enkelblessures moet je namelijk echt gelijk behandelen
Pas in de tiebreak begon hij er echt last van te hebben, en dat zag je in de 3de en 4de set ;)

Die vrouwen marathonwedstrijd had ik niet gezien, maar wel de samenvatting, hoorde dat het geen goede wedstrijd was, maar de journalistiek is meestal gebaseerd op statistieken en niet op wat je ziet
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!