Auteur Topic: Tennis  (gelezen 500149 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #1260 Gepost op: 15-12-2011, 19:58:25 »
ja, maar dat gegiebel vond ik een beetje onprofessioneel overkomen. Ze leek wel high / dronken of zoiets. Maar zal mijn perceptie zijn.
hmm, zo is zij gewoon hoor ;) ik zie haar altijd zo in programma's
tenminste sinds ze weer goed in haar vel zit ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1261 Gepost op: 15-01-2012, 18:29:03 »
Zo, vannacht begint het eerste grandslamtoernooi van het nieuwe tennisseizoen alweer! :D Zou Djokovic dit jaar nog zo gaan domineren? Of halen anderen dit jaar de prijzen binnen? :P Ik ben alvast benieuwd hoe het eerste grote toernooi van het jaar gaat verlopen. :D ;)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1262 Gepost op: 15-01-2012, 18:37:53 »
Heren: Djokovic
Dames: Wozniacki


edit: even de dames schrijfwijze aangepast. deze bedoelde ik maar ik wist niet hoe ik het moest schrijven ;D
« Laatst bewerkt op: 15-01-2012, 19:50:48 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #1263 Gepost op: 15-01-2012, 19:47:43 »
heren: Murray
dames: Wozniacki

jaja, ik denk dat we twee nieuwe grandslamwinnaars krijgen!
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tennis
« Reactie #1264 Gepost op: 15-01-2012, 19:48:19 »
Heren : Djokovic
Dames : Kvitova
You'll never walk alone

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1265 Gepost op: 16-01-2012, 10:20:19 »
heren: Murray
door de invloed van Lendl?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #1266 Gepost op: 16-01-2012, 10:40:47 »
door de invloed van Lendl?
nee, meer omdat ik nadal en federer het niet zie winnen
federer door blessures, nadal zijn spel tegen de top niet goed genoeg is op hardcourt
en ik een hekel heb aan djokovic ::)

dan blijft murray over
(of Haase natuurlijk ::) )
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1267 Gepost op: 28-01-2012, 00:13:01 »
Morgenvroeg de finale tussen Sharapova en Azarenka. Dat wordt er eentje met héél veel lawaai schat ik zo... :P ;) ::rofl::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #1268 Gepost op: 28-01-2012, 00:20:04 »
goh alle 4 de halve finales hebben een verkeerde winnaar :-\\

Morgenvroeg de finale tussen Sharapova en Azarenka. Dat wordt er eentje met héél veel lawaai schat ik zo... :P ;) ::rofl::
idd :(

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1269 Gepost op: 29-01-2012, 15:38:36 »
djokevic :D ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #1270 Gepost op: 29-01-2012, 16:40:11 »
djokevic :D ::cheerleader::
ik ben nu echt in een pest humeur :(

ik citeer mezelf maar, en het lijkt me beter dat ik dat in spoilers doe :-\\

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


ter informatie, ik haat arrogante mensen, ik heb liever bescheiden spelers die minstens net zo goed zijn maar minder zelf ingenomen

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tennis
« Reactie #1271 Gepost op: 29-01-2012, 21:36:09 »
ter informatie, ik haat arrogante mensen, ik heb liever bescheiden spelers die minstens net zo goed zijn maar minder zelf ingenomen

federer dus :)

Ik haat maar 1 iemand erger dan Djokovic, en dat is Nadal ;D, dus ik ben blij ;)
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #1272 Gepost op: 30-01-2012, 01:04:07 »
federer dus :)

Ik haat maar 1 iemand erger dan Djokovic, en dat is Nadal ;D, dus ik ben blij ;)
Nadal is dus echt zo'n bescheiden speler, naast de baan vind ik hem echt geweldig!!

zijn manier van spelen vind ik minder mooi, maar dat vind ik ook niet van djokovic
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1273 Gepost op: 30-01-2012, 19:21:00 »
Eens. Het is knap dat Djokovic het laatste jaar zoveel wint, maar het blijft een arrogante enge Servische nationalist. Dat maakt dat het wel de laatste speler is die ik het gun om iets te winnen.

Nadal en Federer zijn allebei geweldig, zowel op de baan als er buiten. Dat zijn nou ambassadeurs voor de tennissport.  ::bravo::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1274 Gepost op: 6-04-2012, 21:46:33 »
Ik ga morgen naar de Davis Cup wedstrijd tussen Nederland en Roemenië. Vanwege de zeer trieste boycot actie van de Roemeense spelers  ::niet-ok:: zal het wel niet al te spannend worden. Maar toch leuk om zoiets een keer mee te maken.  :D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #1275 Gepost op: 6-04-2012, 21:56:48 »
Ik ga morgen naar de Davis Cup wedstrijd tussen Nederland en Roemenië. Vanwege de zeer trieste boycot actie van de Roemeense spelers  ::niet-ok:: zal het wel niet al te spannend worden. Maar toch leuk om zoiets een keer mee te maken.  :D
heel veel plezier!! Het is dat ik zelf op de baan moet staan, anders was ik ook gekomen!

een davis cup dubbel is bijna nog leuker dan een singel! dus zal vast top worden!
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1276 Gepost op: 6-04-2012, 23:55:51 »
 ::jaja:: Lijkt me echt leuk. Maar toch baal ik er stevig van dat Tecau niet speelt voor Roemenië. 't Zal wel een kort potje worden.  :P

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #1277 Gepost op: 6-04-2012, 23:57:54 »
::jaja:: Lijkt me echt leuk. Maar toch baal ik er stevig van dat Tecau niet speelt voor Roemenië. 't Zal wel een kort potje worden.  :P
idd heel jammer! maar als de roemeense top er was, had nederland denk ik met 5-0 verloren ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1278 Gepost op: 7-04-2012, 10:34:21 »
Denk je? Valt wel mee toch. Denk dat ze de dubbel idd hadden gewonnen. Tecau is gewoon wereldtop, maar weet niet met wie hij dan gestaan had. Verder hebben ze Hanescu. Maar verder? De meiden doen het gewoon veel beter in Roemenië.  ::jaja::

Nou ja, als Nederland vandaag wint, waar ik wel vanuit ga, dan zijn we al klaar. Dan zijn die andere partijtjes gewoon voor de lol.  :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1279 Gepost op: 8-04-2012, 00:35:21 »
Ik ben uiteindelijk toch maar blij dat Tecau thuis is gebleven, want dan was Nederland echt afgedroogd vrees ik.  ::rofl::

Jeetje ze hadden niet echt hun dag zeg. Wat een verzameling onnodige fouten. Pff. Ze maakten 't wel even spannend. Maar goed, dat was niet zo erg. Ik had verwacht dat ik na een uurtje weer buiten zou staan, het waren er uiteindelijk bijna 5, dus ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen.  ::jaja:: Ook leuk om een keer bij een sport te kijken waar het publiek door elkaar zit, zonder dat dat problemen geeft. Sterker nog de Roemenen op ons vak, hadden 't heel gezellig met de Nederlanders in ons vak. Ze schreeuwden met z'n tweeën ook harder dan alle Nederlanders bij elkaar  ;D Dat werd wel gewaardeerd door de spelers en ook door de coach, die gingen nog weer applaudiseren voor die Roemenen in ons vak omdat ze zo enthousiast waren.  ::rofl::

Het was in elk geval een superleuke wedstrijd. En de tijd gaat als je er bij bent, toch veel sneller dan als je 't op tv ziet. Op tv vind ik zo'n vijfsetter altijd wel heel lang duren, dan ga ik ondertussen meestal even de krant lezen ofzo. Maar om er zo bij te zijn is echt heel gaaf. 't Was ook echt wel heel spannend op 't einde, 't kon eigenlijk alle kanten nog op. Die Roemenen speelden ook lang niet slecht. Van die Daescu gaan we misschien echt nog wel meer horen.  ::ok::

Oh ja by the way, Sijsling zag er op de een of andere manier echt uit alsof ie zo van de camping kwam. 't Had iets te maken met zijn witte sportsokken, in combinatie met zijn iets te lange witte shirt waar verder ook niet echt oranje accenten op zaten. Plus dat ie vrij lage schoenen aan had en dan ook nog de manier waarop ie loopt... 't Zag er best suf uit eigenlijk  ::rofl::

Maar ja het derde punt is binnen. In septemer play-offs voor de wereldgroep. Zou mooi zijn als die wedstrijden ook in Nederland zijn, ik heb nu de smaak te pakken.  ;D

Edit 1: Het is echt heel grappig om die spelers te horen overleggen in een soort van codetaal.  :P

Edit 2: Het woord 'Hai' (hup, of eerder nog Vamos, of come on, maar dan in het Roemeens) klinkt echt heel raar als je het te vaak achter elkaar hoort. Volgens mij was dat het gecodeerde overleg tussen de Roemenen: "Hai", "Hai", "Hai", "Hai!" En dan werd er weer getennist"  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 8-04-2012, 10:37:49 door Mloesje »