Auteur Topic: Tennis  (gelezen 500204 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #1500 Gepost op: 24-12-2013, 13:37:28 »
Klinkt leuk! Zeker omdat er altijd wel goede tennissers richting Nederland komen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1501 Gepost op: 31-12-2013, 20:02:50 »
 De Fransman Gaël Monfils en de Russische oud-winnaar Mikhail Joezjni maken in februari hun opwachting bij het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam.

Dat maakte de organisatie dinsdag bekend. Toernooidirecteur Richard Krajicek wist ook Gilles Simon, Jerzy Janowicz, Julien Benneteau en Fernando Verdasco nog aan het deelnemersveld toe te voegen voor de 41 editie van het toernooi.

Eerder was al bekend dat titelverdediger Juan Martin Del Potro, Tomas Berdych, Stanislas Wawrinka, Richard Gasquet, Jo-Wilfried Tsonga, Milos Raonic en Tommy Haas naar Rotterdam komen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1502 Gepost op: 31-12-2013, 20:06:39 »
Yoezhny  ::) Nou ja, als ie toevallig weer eens besluit om een tennisracket op zijn hoofd kapot te slaan, dan valt er tenminste wel wat te beleven. Heb je wel wat om over te praten 's avonds...  ;D

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1503 Gepost op: 4-01-2014, 22:45:07 »
Ana Ivanovic heeft zowaar nog een keer een toernooi gewonnen! :o Ik hoop dat dit het begin kan zijn van nog eens een succesvol jaar met mooie overwinningen voor haar. Heb haar namelijk altijd een leuke speelster gevonden, en vond het dan ook jammer dat ze de laatste jaren zo is af gegleden... 
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tennis
« Reactie #1504 Gepost op: 1-02-2014, 15:46:19 »
De mannen doen het goed tegen de Tsjechen

Hadden alleen wel eerste set moeten winnen :(
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1505 Gepost op: 1-02-2014, 17:21:10 »
De mannen doen het goed tegen de Tsjechen

Hadden alleen wel eerste set moeten winnen :(
de derde ook.

haase liet zich weer eens van zijn beste kant zien trouwens ::ohno:: ::niet-ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1506 Gepost op: 2-02-2014, 14:00:17 »
David Goffin klopte Michael Koekoesjkin in de vierde match: 4-6, 6-3, 3-6, 6-4 en 6-0.   Belgje wint weer eens ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1507 Gepost op: 4-02-2014, 12:33:50 »
Citaat
Wawrinka meldt zich af voor ABN Amro-toernooi

De winnaar van de Australian Open moet rust nemen van zijn arts vanwege een blessure aan zijn been.
De Zwitser wordt vervangen door de Oezbeek Denis Istomin, de huidige nummer 43 van de wereldranglijst. Het toernooi in Ahoy begint maandag.

"Jammer genoeg ben ik niet in staat om deel te nemen aan de komende toernooien in Montpellier en Rotterdam. Ik hoop snel weer terug op de baan te zijn. Ik keek er naar uit om in Rotterdam te spelen, maar ik ben niet fit genoeg om een goed resultaat te kunnen halen", aldus Wawrinka.
''Het is natuurlijk heel jammer voor ons en de fans dat Stan het advies heeft gekregen om tijdens ons toernooi rust te nemen. Met zes spelers uit de top-12 verwacht ik nog steeds een uiterst spannende week toptennis”, aldus toernooidirecteur Richard Krajicek.
Davis Cup
Wawrinka won in Australië zijn eerste grandslamtitel in zijn loopbaan door in de finale de Spanjaard Rafael Nadal te verslaan en steeg naar de derde plek van de wereldranglijst.
Na die triomf liet Krajicek nog weten dat hij er vertrouwen in had dat Warwinka ondanks een zwaar toernooi in Rotterdam van de partij zou zijn. Al hield hij wel al een slag om de arm omdat Wawrinka ook nog Daviscup verplichtingen had. Afgelopen vrijdag won hij zijn enkelpartij in de ontmoeting met Servië van Dusan Lajovic.
Wawrinka was samen met Juan Martin Del Potro de belangrijkste publiekstrekker voor het toernooi. Ook de deelname van Del Potro is nog onzeker. De Argentijn heeft last van een polsblessure.

 :\'(

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #1508 Gepost op: 4-02-2014, 12:35:00 »
Poeh, komen ze ineens allemaal niet opdagen.

Ik moet mn telefoon eens in de gaten gaan houden of ik moet invallen. ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1509 Gepost op: 9-02-2014, 16:14:03 »
Ze hebben in plaats van jou voor Murray gekozen. Ik snap het ook niet, maar ja...  ::)

Ander nieuws uit Rotterdam:

Citaat
De 41e editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament telt in het dubbelspel vier Nederlanders. Thiemo de Bakker en Igor Sijsling ontvingen van toernooidirecteur Richard Krajicek een wildcard. Zij moeten het in de eerste ronde tegen het ervaren Poolse duo Fyrstenberg/Matkowski opnemen. De Bakker verloor vorig jaar in Ahoy samen met Jesse Huta Galung de dubbelspelfinale van Robert Lindstedt en Nenad Zimonjic. Huta Galung is ook weer actief in het dubbelspel, want hij kreeg samen met de Brit Ross Hutchins een wildcard. De vierde Nederlander is Jean-Julien Rojer, die met de Roemeen Horia Tecau een dubbel vormt. Het duo bereikte deze week de finale tijdens het ATP-toernooi in Zagreb.

 ::love::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #1510 Gepost op: 9-02-2014, 16:16:22 »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1511 Gepost op: 9-02-2014, 16:35:14 »
 ::jaja:: Je kunt ook wensen insturen bij het toernooi, zal ik aanvragen of Tecau me kan helpen met het verbeteren van mijn service?  ;D Ik zou me echt suf lachen als ze die wens dan zouden uitkiezen. :D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #1512 Gepost op: 9-02-2014, 16:37:30 »
::jaja:: Je kunt ook wensen insturen bij het toernooi, zal ik aanvragen of Tecau me kan helpen met het verbeteren van mijn service?  ;D Ik zou me echt suf lachen als ze die wens dan zouden uitkiezen. :D
Doen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1513 Gepost op: 9-02-2014, 16:39:21 »
Doen!  :D

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1514 Gepost op: 12-03-2014, 22:07:25 »
Na Nadalletje valt ook Murray al weg aan de kant van Federer!  ;D
Haas en vooral Stan kunnen echter ook wel lastig zijn en jammer dat je altijd met dat tijdsverschil zit met die toernooien buiten Europa  ::ohno::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1515 Gepost op: 26-05-2014, 20:46:21 »
Leuke tweede dag van Roland Garros net een Fransoos zien verliezen met 18-16 en elke Fransoos die verliest tijdens Roland Garros is sowieso een pluspunt  ;D

Nu staat Wawrinka te verliezen.  :-\\ Hopelijk komt ie nog terug. Wawrinka is altijd wel favoriet bij mij.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1516 Gepost op: 26-05-2014, 21:31:37 »
Zo schattig, Djokovic ging de paraplu vasthouden voor de  ballenjongen en hem zijn drinken geven en daarna gezellig met hem kletsen.  Hij is dus toch niet zo'n arrogante kwal als ik dacht

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tennis
« Reactie #1517 Gepost op: 27-05-2014, 18:19:54 »
Wat is ook weer het emailadres voor de kijkersvraag voor Roland Garros?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1518 Gepost op: 28-05-2014, 14:34:24 »
Welke kijkersvraag? Is dat van eurosport? 

Goeie mensen beide zusjes Williams naar huis geslagen door een 19-jarige puber.  ::oink:: het is me het toernooi wel zeg.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Tennis
« Reactie #1519 Gepost op: 28-05-2014, 14:45:53 »
 

Goeie mensen beide zusjes Williams naar huis geslagen door een 19-jarige puber.  ::oink:: het is me het toernooi wel zeg.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela