Auteur Topic: Tennis  (gelezen 499960 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tennis
« Reactie #1580 Gepost op: 14-09-2014, 17:48:17 »
Eerste set voor Koekenbakker  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #1581 Gepost op: 14-09-2014, 17:50:58 »
De Bakker heeft de eerste break te pakken ::zwaai::

Appeltje eitje dus ;D


En hij pakt de eerste set.
Hoewel het niet overhing: servicegame voor de set, wordt overtuigend gebroken. 5 Setpoints in de tiebreak, heeft er 4 van nodig. Kan misschien niet helemaal top met druk omgaan :-X
Speelt ook nog wel deels op geluk, paar balletjes die precies goed vallen.

Maar goed, als hij de wedstrijd wint - dan hoor je van mij geen kwaad woord meer over De Bakkers tenniskwaliteiten :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tennis
« Reactie #1582 Gepost op: 14-09-2014, 18:37:36 »
Oef

Daar mist de Bakker een paar kansen zeg om de tweede set nog spannend te maken....
1-1 nu
You'll never walk alone

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1583 Gepost op: 14-09-2014, 20:10:44 »
Uiteindelijk toch verloren.  :\'( Ik heb de laatste wedstrijd niet gezien, maar als scorebordjournalist zou ik toch zeggen dat de Bakker het niet slecht heeft gedaan.  ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1584 Gepost op: 25-10-2014, 13:25:37 »
Ik heb jarenlang nauwelijks naar vrouwentennis gekeken, gewoon omdat het me totaal niet meer aansprak. Nu Halep het zo goed doet, kijk ik af en toe wat vaker. En heb nu een paar wedstrijden van de WTA finals zitten kijken en ik vond het echt leuk. Woensdag was natuurlijk geweldig dat Williams tennisles kreeg van Halep (maar wat speelde Williams toen slecht  ::oink::), maar vandaag heb ik naar Wozniacki tegen Williams gekeken en dat was ook echt een leuke wedstrijd om te zien. Radwanska tegen Halep was weer wat minder, maar vooral omdat Radwanska weinig terug kon doen, tegen een erg goed spelende Halep. Ik ben benieuwd hoe laat morgen de finale is. Een rematch tussen Halep en Williams. Ik vrees toch wel wat Williams gaat winnen. Aan de andere kant is Williams echt totaal niet in vorm dit toernooi en Halep speelde vandaag heel goed, dus wie weet. Ik denk wel dat Halep morgen nog iets meer haar best zal moeten doen.  :P

Oh en ik heb tot nu toe ook nauwelijks geschreeuw gehoord. Dat is altijd een pluspunt. Maar goed, Sharapova ligt er dan ook al uit.  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-10-2014, 13:27:34 door Loezel »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1585 Gepost op: 4-01-2015, 12:30:14 »
Heeft iemand wel eens eerder wedstrijden gezien waarbij er geen voordeel/nadeel gespeeld wordt? Ik kijk nu naar Murray/Peers - Rojer/Tecau en Murray/Peers winnen nu twee games op een rij, doordat er van deuce meteen naar game gegaan wordt. Heel bizar.

Rojer is zijn seizoen in elk geval slecht begonnen. Tecau en hij waren als eerste geplaatst in Brisbain, maar gingen in de eerste ronde onderuit tegen Murray en Peers.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 4-01-2015, 13:14:26 door Loezel »

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1586 Gepost op: 4-01-2015, 20:58:52 »
Heeft iemand wel eens eerder wedstrijden gezien waarbij er geen voordeel/nadeel gespeeld wordt? Ik kijk nu naar Murray/Peers - Rojer/Tecau en Murray/Peers winnen nu twee games op een rij, doordat er van deuce meteen naar game gegaan wordt. Heel bizar.

Rojer is zijn seizoen in elk geval slecht begonnen. Tecau en hij waren als eerste geplaatst in Brisbain, maar gingen in de eerste ronde onderuit tegen Murray en Peers.  :-\\
In demonstratiewedstrijden wordt er vaak anders gespeeld (games/sets worden ingekort). Maar dit is geen onderdeel van een demonstratiewedstrijd, toch?
Ik dacht dat er in wedstrijden met inzet niks ingekort werd, maar misschien is dit voor dubbelspel anders? Ik heb geen flauw idee.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #1587 Gepost op: 5-01-2015, 13:15:27 »
Van deuce naar game kende ik ook nog niet. Het enige wat ik wel van dubbeltoernooien kende was de superset.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1588 Gepost op: 5-01-2015, 19:38:26 »
ik heb daar ooit iets over gepost. zo te zien niet in dit topic, dan in FTT 2014 denk ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1589 Gepost op: 31-01-2015, 10:04:19 »
Een oud klasgenoot van mij heeft zojuist het dames rolstoeltennis toernooi bij de Australian Open gewonnen. ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tennis
« Reactie #1590 Gepost op: 31-01-2015, 11:28:24 »
Ik las ergens de naam Anniek (met 1 of 2 ''n'') van Koot, kan dat? Of was dat vorig jaar?



Maria Sharapova geeft zich niet zomaar gewonnen. Nu Tiebreak.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1591 Gepost op: 31-01-2015, 11:31:23 »
Jiske Griffioen maar dat lijkt er wel op ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tennis
« Reactie #1592 Gepost op: 31-01-2015, 11:44:36 »
What's in a name.........:)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1593 Gepost op: 8-02-2015, 17:55:02 »
De Nederlandse meiden hebben voor de Fed Cup gewonnen van Slowakije. Nu mogen ze play-offs spelen voor de wereldgroep.  ::bravo::

De dubbel is nu nog bezig maar Nederland staat al met 3-1 voor.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1594 Gepost op: 15-02-2015, 16:11:33 »
hmmmm..... De finale van het WTA toernooi in Antwerpen kon niet doorgaan omdat Carla Suarez geblesseerd was geraakt. Kim Clijsters (toch al een tijdje gestopt) speelde dan zelf maar een set tegen toernooiwinnares Andrea Petkovic............... en won  ::ok::
Wit is ook een kleur!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Tennis
« Reactie #1595 Gepost op: 15-02-2015, 16:15:14 »
Toch nog goed opgelost, Zijn de toeschouwers in ieder geval niet helemaal voor ernaar toe gegaan.

Bij het ABN World Tennis Tournament heeft de Nederland Rojer samen met zijn dubbelpartner het dubbelspel voor mannen gewonnen. Het was de eerste keer voor de geboren Antilliaan dat hij het dubbelspel in Rotterdam won ::ok::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1596 Gepost op: 15-02-2015, 22:58:27 »
 ::bravo:: mijn favo tennisduo.
Kan komen omdat Rojer Nederlands is, kan komen omdat zijn dubbelpartner gewoon de allerknapste tennisspeler is, die er rondloopt. Oh ja, en ze kunnen ook best wel goed tennissen.

Mooie revanche trouwens op Murray en Peers, waar ze onlangs in een eerste ronde partij nog van verloren.  ::bravo::

Horia Tecau   ::love::





Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1597 Gepost op: 21-02-2015, 15:38:50 »
Pfff, ik heb mijn oefentoets om Verenigings Competitieleider te worden gehaald. Nu volgende week (tijdens Widm finale) naar mijn trainingsavond en dan hopelijk de eindtoets ook met succes voltooien en dan heb ik er een leuke vrijwilligersfunctie bij.  :D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #1598 Gepost op: 21-02-2015, 15:45:36 »
Gefeliciteerd, Loezel! ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1599 Gepost op: 28-03-2015, 16:56:29 »
Ik zit nu naar Wozniacki - Kanepi te kijken. Ik begon de wedstrijd met supporteren van Wozniacki, maar ben overgestapt op Kanepi. Die speelt leuk tennis zeg. Beetje aanvallend. En ze schijnt moeite te hebben met wedstrijden uit te spelen. Ha, da's herkenbaar. Er is dus nog hoop.  ;D