Auteur Topic: Tennis  (gelezen 500418 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1680 Gepost op: 22-05-2016, 18:56:01 »
Bertens heeft in Neurenberg trouwens ook de dubbel gewonnen.  ::bravo:: Ik ben blij dat Bertens tegenwoordig zelf ook beseft dat als ze in de Fed Cup van iedereen kan winnen, dat ze dat in andere toernooien ook kan. Ik ben wel benieuwd wat dit gaat doen met haar kansen voor Roland Garros. Omdat ze het niet echt gewend is om zoveel wedstrijden in een week te spelen...

Sijsling makkelijk door, maar was ook wel treurig geweest als ie dit had verloren, want Ungur is nou niet echt goed ofzo. Haase leek van de baan afgetimmerd te worden, maar is inmiddels netjes teruggekomen tot 2-2 in sets en toen begon het weer te regenen. Morgen verder. Is denk ik in het nadeel van Haase, want die zat net natuurlijk met een goed gevoel. Daarbij als straks morgenochtend de baan weer helemaal droog is, kan Sock weer fijn met spin enzo gaan slaan, en daar had Haase nou niet echt een antwoord op in de 1e 2 sets.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tennis
« Reactie #1681 Gepost op: 24-05-2016, 12:22:43 »
Zou Kiki dit vast kunnen houden?



Update: Ze doet het gewoon. Mooi gespeeld van Kiki. ::confettie:: ::confettie::
« Laatst bewerkt op: 24-05-2016, 12:53:35 door Bodejos »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #1682 Gepost op: 24-05-2016, 12:53:51 »
Netjes hoor - ze heeft Kerber inderdaad verslagen ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1683 Gepost op: 24-05-2016, 13:51:03 »
 ::bravo:: Kiki kan gewoon van iedereen winnen (misschien met uitzondering van Williams) als ze er zin in heeft en er in gelooft.   ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Tennis
« Reactie #1684 Gepost op: 26-05-2016, 14:03:08 »
Kiki naar de 3de ronde ::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tennis
« Reactie #1685 Gepost op: 26-05-2016, 14:05:27 »
Straight victory!

Hoe zeggen ze dat ook weer?

Veni vidi vici.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tennis
« Reactie #1686 Gepost op: 26-05-2016, 21:20:34 »
Nog 1 ronde overleven en Kiki mag naar Rio  ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1687 Gepost op: 26-05-2016, 23:50:01 »
 ::bravo:: Dat zou mooi zijn. En ook heel erg verdiend.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #1688 Gepost op: 27-05-2016, 14:59:35 »
Dan zou er tenminste nog 1 Nederlandse tennisspeler aanwezig zijn in Rio. Rojer heeft zich wel geplaatst (hij mag dubbelen in het herendubbel en ook in het gemengd waarschijnlijk) maar hij zou zomaar eens niet mee kunnen gaan doen. Hij wil namelijk absoluut mee gaan lopen in de openingsceremonie, maar deelnemers die binnen een bepaalde tijd na de opening hun (eerste) wedstrijd spelen mogen niet meedoen van het NOC... 4 jaar geleden mocht hij ook al niet meedoen aan de opening, terwijl hij wilde... Nu heeft hij gedreigd (?) niet mee te doen als hij niet mee mag lopen bij de opening.
Als ik heel eerlijk mag zeggen: is dat eigenlijk geen zaak van de spelers zelf of ze al dan niet mee willen lopen bij de opening?
Ich bin ein Bärliner!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1689 Gepost op: 27-05-2016, 17:47:43 »
Nadal heeft geblesseerd opgegeven op RG
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1690 Gepost op: 27-05-2016, 18:01:54 »
Dan zou er tenminste nog 1 Nederlandse tennisspeler aanwezig zijn in Rio. Rojer heeft zich wel geplaatst (hij mag dubbelen in het herendubbel en ook in het gemengd waarschijnlijk) maar hij zou zomaar eens niet mee kunnen gaan doen. Hij wil namelijk absoluut mee gaan lopen in de openingsceremonie, maar deelnemers die binnen een bepaalde tijd na de opening hun (eerste) wedstrijd spelen mogen niet meedoen van het NOC... 4 jaar geleden mocht hij ook al niet meedoen aan de opening, terwijl hij wilde... Nu heeft hij gedreigd (?) niet mee te doen als hij niet mee mag lopen bij de opening.
Als ik heel eerlijk mag zeggen: is dat eigenlijk geen zaak van de spelers zelf of ze al dan niet mee willen lopen bij de opening?
gaan ze op vakantie of gaan ze om te winnen? Als ze hun eigen reis en verblijf betalen, dan mogen ze van mij kiezen :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #1691 Gepost op: 27-05-2016, 18:42:57 »
gaan ze op vakantie of gaan ze om te winnen? Als ze hun eigen reis en verblijf betalen, dan mogen ze van mij kiezen :D
Ik mag toch aannemen dat een speler zelf het best zijn eigen lichaam kent? Het zijn geen kleuters...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1692 Gepost op: 27-05-2016, 20:09:07 »
Bertens ook in de dubbel weer een ronde verder. Rojer maar weer eens uitgeschakeld. In de vorm waarin hij nu verkeerd heeft hij sowieso niks in Rio te zoeken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1693 Gepost op: 27-05-2016, 20:11:11 »
Ik mag toch aannemen dat een speler zelf het best zijn eigen lichaam kent? Het zijn geen kleuters...
klopt maar het is geen vakantie toch. Ze worden uitgezonden door de Nederlandse sportbonden, dan dienen ze zich ook aan die regels te houden. Er zijn er meer die niet mogen die mekkeren ook niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1694 Gepost op: 28-05-2016, 20:57:48 »
Jaaaa, Bertens naar 4e ronde en naar Rio.  :D Ze maakte het nog wel spannend. Bijna 3 uur op de baan gestaan. Maar uiteindelijk met 10-8 in de 3e set gewonnen. In de volgende ronde treft ze Keys (als nummer 15 geplaatst).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tennis
« Reactie #1695 Gepost op: 28-05-2016, 22:20:07 »
Heb je het interview daarna ook gezien? Zo niet: even terugkijken.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1696 Gepost op: 28-05-2016, 23:51:44 »
Nee, nog niet gezien. Is dat op de nos site te vinden?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Tennis
« Reactie #1697 Gepost op: 28-05-2016, 23:55:14 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1698 Gepost op: 29-05-2016, 00:04:35 »
 ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1699 Gepost op: 29-05-2016, 10:39:47 »
Inderdaad een geweldig interview.  ::bravo:: En dan te bedenken dat ze nu al bijna 2 weken elke dag op de baan staat, soms 2x per dag. Diep respect. En ze mag best een beetje verrot zijn nu. Ik vond het wel een nuttige vraag of ze niet beter de dubbel kan laten schieten, want het is nu wel heel veel en dan met Wimbledon wat er nog aan komt, en Rio natuurlijk. Maar kan ze zich ook nog voor de dubbel plaatsen voor Rio? Of heeft ze dat al gedaan? Zou een leuk duo zijn met Krajicek, maar geen idee of die nog kans heeft op plaatsing na alle blessureleed.