Auteur Topic: Tennis  (gelezen 500074 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #220 Gepost op: 24-05-2009, 19:08:27 »
Rus is veel beter dan krajiack
je kan het gewoon op internet kijken
geef je wel een link --> http://app.nos.nl/tennis/
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #221 Gepost op: 24-05-2009, 19:13:33 »
Mwah denk ik niet dat ze zoveel beter is. Ik denk dat ze ongeveer gelijkwaardig zijn alleen heeft Rus meer een vechters/ nooit opgeven mentaliteit en heeft ze meer aanleg voor het loopwerk. Maar ik denk dat ze momenteel op mentaliteit na, de kwaliteiten tegen elkaar afwegend ongeveer gelijkwaardig zijn.
Alleen ja linkshandige spelers zijn vaak een grote kwelling voor rechtshandige spelers, zie rafael Nadal ;)!
Dus ik geef Rus in de toekomst iets meer kans dan Krajicek alhoewel ik wel denk dat zij (Krajicek) weer terug in de top 50 kan komen.

Dat krajicek van de juniorenkampioen van vorig jaar verloor in de kwalificatie zegt niet zoveel als ze de groei van dit jaar doorzet, kan ze misschien vlammen op haar favoriete ondergrond namelijk het gras van rosmalen en wimbledon.

Ananas

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #222 Gepost op: 24-05-2009, 19:19:24 »
maar als je rus net had zien spelen, ben je ervan overtuigd dat ze beter is dan krajiack,
rus is veel rustiger en stond echt heel goed te spelen
hoop dat ze gewoon voor een wonderdje kan zorgen en het iig nog 2 rondes wint
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #223 Gepost op: 24-05-2009, 20:01:40 »
Lleyton Hewitt heeft toch gewonnen ::oink:: ik had er een hard hoofd in, toen ik de tv uitzette stond ie met 2-0 achter en was het 6-6 in de derde set
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #224 Gepost op: 24-05-2009, 20:30:10 »
Lleyton Hewitt heeft toch gewonnen ::oink:: ik had er een hard hoofd in, toen ik de tv uitzette stond ie met 2-0 achter en was het 6-6 in de derde set

Hehehe, ik heb alleen derde set gezien, maar merkte wel dat hij meer vat op de wedstrijd kreeg. Toch dacht ik dat de hamer van een opslag van Ivo de doorslag zou gaan geven, maar helaas vechtertje Hewitt is door!!!
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #225 Gepost op: 24-05-2009, 20:36:13 »
Toch dacht ik dat de hamer van een opslag van Ivo de doorslag zou gaan geven, maar helaas vechtertje Hewitt is door!!!

en die Ivo had nog wel 55 aces lees ik net
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #226 Gepost op: 25-05-2009, 10:04:01 »
Ja, dat was echt bizar 55 aces en dan nog niet winnen. Af en toe was die wedstrijd ook echt niet leuk om naar te kijken. Ace, ace, ace... Ik had echt zoiets van eh... nou misschien een rally  ::rofl:: Wel jammer dat Hewitt door is, ik had 't die Kroaat meer gegund. Maar helaas.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #227 Gepost op: 26-05-2009, 08:50:05 »
Wat tenniste Federer briljant... mijn mond viel af en toe open en kreeg bij vlagen medelijden met die spanjool...
Verder vind ik dat er over het algemeen wel goed getennist wordt bij de wedstrijden die ze laten zien, zelfs bij de dames :)! Het niveau is hoog en ik geloof dat we dus ook nog best wel enig spektakel kunnen verwachten...
Er zijn nog geen top-10 spelers gesneuveld, wel een aantal geplaatste daarvan geef ik na ronde 1 wel een update...

Even een tip qua mooie damespartij qua spel dan :p....
Wozniacki- Doeshkova(ofzo) 4-6 7-5 ... vandaag de derde en beslissende set
Het tennis was gister in elk geval van bijzonder hoog niveau... Bijna mannentennis :p!
Ananas

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #228 Gepost op: 26-05-2009, 10:21:45 »
Die Daniel waar Nadal tegen moest, deed het echt niet zo slecht. Hij had echt een paar hele mooi punten. Als ie zo doorgaat, zullen we daar in de toekomst best nog eens iets van gaan horen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Tennis
« Reactie #229 Gepost op: 26-05-2009, 12:28:59 »
Livestream draait hier op mn stage op de achtergrond door :P al is het nu maar nat in Parijs...:(
The sun came up and reality set in.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #230 Gepost op: 26-05-2009, 12:48:32 »
Die Daniel waar Nadal tegen moest, deed het echt niet zo slecht. Hij had echt een paar hele mooi punten. Als ie zo doorgaat, zullen we daar in de toekomst best nog eens iets van gaan horen.

Jammer genoeg heb ik die partij gemist, maar je zou gelijk kunnen hebben. 2 jaar terug was Del Potro ook al heel goed bezig tegen Nadal in de 1e ronde RG op zijn eerste Grand Slam, kwam op 6-5 en mocht serveren voor de eerste set maar verloor uiteindelijk in tiebreak. Ik zei toen al dat hij het zeker zou maken en nu is hij nummer 5 van de wereld en het grootste talent.
Dus niks is onmogelijk....

P.s: Heel jammer dat het nu regent in Parijs... :(!
Ananas

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Tennis
« Reactie #231 Gepost op: 26-05-2009, 13:13:32 »
Livestream draait hier
Waar haal je die livestream vandaan?

En als je de buienradar mag geloven regent het nog wel even in Parijs :(
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Tennis
« Reactie #232 Gepost op: 26-05-2009, 13:14:32 »
Waar haal je die livestream vandaan?

Tdietz poste een link, bovenaan deze pagina (12).

Rus is veel beter dan krajiack
je kan het gewoon op internet kijken
geef je wel een link --> http://app.nos.nl/tennis/


Mannetjes lopen nu de baan op. Maar zal wel zijn om het water van het zeil af te dweilen.
Niet dus, zeil gaat van de baan nu!
« Laatst bewerkt op: 26-05-2009, 13:19:37 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Tennis
« Reactie #233 Gepost op: 26-05-2009, 13:25:27 »
Mannetjes lopen nu de baan op. Maar zal wel zijn om het water van het zeil af te dweilen.
Voor zover ik weet hoeft het zeil niet gedweild te worden, toch?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #234 Gepost op: 26-05-2009, 13:26:05 »
Jammer genoeg heb ik die partij gemist, maar je zou gelijk kunnen hebben. 2 jaar terug was Del Potro ook al heel goed bezig tegen Nadal in de 1e ronde RG op zijn eerste Grand Slam, kwam op 6-5 en mocht serveren voor de eerste set maar verloor uiteindelijk in tiebreak. Ik zei toen al dat hij het zeker zou maken en nu is hij nummer 5 van de wereld en het grootste talent.
Dus niks is onmogelijk....

P.s: Heel jammer dat het nu regent in Parijs... :(!

Het verschil met die wedstrijd van Nadal en deze was echter wel dat Nadal toen tegen Del Potro ook goed tennis liet zien en volgens mij was dat gister een stuk minder gezien zijn onnodige fouten....

En ja inderdaad het lijkt er op dat we eindelijk weer van tennis kunnen gaan genieten  ::love::

P.s: flauw firetje
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #235 Gepost op: 26-05-2009, 18:55:51 »
het scheelde niet veel voor Serena, maar ze is door, dus verdiend zal ik dan maar zeggen ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Tennis
« Reactie #236 Gepost op: 26-05-2009, 18:57:07 »
het scheelde niet veel voor Serena, maar ze is door, dus verdiend zal ik dan maar zeggen ::)
Absoluut onverdiend, laat die dikke Williams tante's eens van de baan verdwijnen!
Onsportieve speelsters ::niet-ok:: ::ohno::
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #237 Gepost op: 26-05-2009, 18:59:05 »
Absoluut onverdiend, laat die dikke Williams tante's eens van de baan verdwijnen!
Onsportieve speelsters ::niet-ok:: ::ohno::

nou, ze heeft toch eerlijk gewonnen he?! ::)


wat ik me wel afvroeg net... dat ze niet voorover valt met die dikke boezem ??? :-[
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #238 Gepost op: 26-05-2009, 19:07:22 »
wat ik me wel afvroeg net... dat ze niet voorover valt met die dikke boezem ??? :-[

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  Dit zegt genoeg  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Absoluut onverdiend, laat die dikke Williams tante's eens van de baan verdwijnen!
Onsportieve speelsters ::niet-ok:: ::ohno::

Hoezo onverdiend? Ze gebruiken geen dope. Ze werken er hartstikke hard voor. Ze bewezen als 1 van de eerste dat je met hard werken snel de top kan bereiken bij de dames. Dat ze daarna genoeg hadden van de roem en wat anders gingen doen, maakt het niet minder knap en onverdiend. En gelukkig hielden ze toch meer van het spelletje dan ze dachten en kwamen ze terug, dat helpt om het niveau bij de dames wat op te krikken. Want oke zij spelen niet het mooiste spelletje, maar pas wanneer je de power van die dames aan banden weet te leggen dan pas kun je je als dame top noemen, zoals Henin dat deed. Jammer dat zij wel helemaal stopte, want van haar had de huidige generatie veel kunnen leren. Ondanks dat ik mijzelf meer ergerde aan die rot Waalse dan jullie aan die Williamssisters nu!! Maar ja als je niet een beetje Nederlands kan spreken als Belg ben je wat mij betreft al snel gezien.
Ananas

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Tennis
« Reactie #239 Gepost op: 26-05-2009, 19:15:23 »
Je hebt dus niet door waar ik het over heb...

Ik heb het vooral over het onsportieve gedrag die de Williams maar al te graag tentoon stellen, samen met hun overdreven grote ego, zijn het qua sportiviteit en tegenstander de slechtste die je kunt treffen.

Verder is hun spel niet mooi, maar dat doet er niet veel toe. Waar ik het meer over heb, is dat ze de onsportiefste en zelfingenomen speelsters van het hele veld zijn.
Walgelijke attitude.

En haar winst was zeker onverdiend, hoewel ze bij vlagen best goed speelde, was Zakopalova over het geheel constanter naar mijn mening.

En ach, jij noemt Henin geen Belg omdat ze geen Nederlands/Vlaams kan spreken (Hoewel ze best een woordje Nederlands spreekt)?
Nogal onzin, Belgie is meertalig, en Frans is 1 van die talen.
I'm not a complete idiot; some parts are missing