Auteur Topic: Tennis  (gelezen 500356 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Tennis
« Reactie #320 Gepost op: 1-06-2009, 21:49:11 »
stomme Fransen idd ::niet-ok:: en ze zijn nog niet eens om aan te zien ook >:D
wij nederlanders daarentegen ::trots:: ::pinokkio::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #321 Gepost op: 1-06-2009, 21:50:07 »
wij nederlanders daarentegen ::trots:: ::pinokkio::

wij Nederlanders doen niet mee dus wij mogen iedereen keuren wat we willen ::trots::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #322 Gepost op: 2-06-2009, 09:15:14 »
wat een verschrikkelijke speler is die monfils
een asociale gast, heeft geen enkel respect, f*ct dat France publiek op terwijl het al zo'n rotpubliek is
en dan biedt hij zijn excuses aan aan roddick en de eerst volgende bal doet hij het weer
belachelijk
mag hopen dat hij overmorgen door federer 6-0 6-0 6-0 van de baan wordt gemept ::niet-ok::

Ik heb alleen de eerste set en begin derde set gezien. Ik geloof ook best dat je wel gelijk hebt, maar ik vond Roddick ook een beetje zwak... Na de 2de set bij de scheids proberen te stoken om te stoppen en pas vandaag verder te gaan, omdat hij de bal zogenaamd niet meer kon zien  ::rofl::.. Heel langzaam zijn eigen game spelen om de tijd nog te rekken en maar blijven stoken bij de scheids.. Dat was echt zonde, want zo verloor hij zijn eerste eigen service uit de derde set... Daarna knokte hij zich terug om in de set te komen, terwijl als die niet zijn service had verspeeld had hij kunnen knokken om de set te winnen...

Ik ben geen fan van de Fransen, maar met nog maar 1 Fransman in het toernooi snap ik het chauvinisme best, jammer dat ze het ook met 5-10 Fransen in het toernooi doen :p
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #323 Gepost op: 2-06-2009, 16:51:54 »
straks Sharapova ::cheerleader::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #324 Gepost op: 2-06-2009, 16:52:19 »
Wie denken/ vinden dat vrouwen niet kunnen tennissen, bekijk een samenvatting of whatever van de wedstrijd Safina - Azarenka!!

Dat was een partij om van te smullen. Een hoge kwaliteit qua spel en het deed echt niet onder voor een mannenpartij. Ik denk gemiddeld zo een 8 a 10 slagen per rally en dan allemaal dicht tegen de achterlijn. Van de 1 hoek naar de ander. Van Azarenka haar kant zelfs ook nog afgewisseld met korte balletjes (drop shots). Het was gewoon fabelachtig. Vooral de eerste set van Azarenka, waarin ze Safina van de baan mepte.
Echter toen aan het begin van de tweede set Safina een beetje tegengas gaf en het Azarenka even tegen zat ging ze mopperen op zichzelf.. Even later herpakte ze zich weer brak terug en kwam terug in de set. Maar op het moment supreme deed Safina er een schepje bovenop en was de druk bij Azarenka net te groot. Overigens vond ik Azarenka in de tweede set ook nog beter...
In de derde set was het dus eindelijk alles of niets voor beide speelsters en het werd niets voor Azarenka die werd kwaad op zichzelf en haar coach en leek te willen zeggen doe het zelf dan :p! Na zwoegen en hard werken gaf ze dan bij 5-2 op en gaf Safina haar service game cadeau. Ze was gebroken...


Verder heeft Soderling mij weer verbaasd.. Ik heb het niet gezien, maar Davydenko is van de mat geveegd...

Momenteel wordt Sjarapova door de Slowaakse Cibulkova van de mat geveegd (Eurosport). Een set en een break voor...

En is er op Ned 1 een titanenstrijd tussen Murray en hardhitter Gonzalez aan de gang..
« Laatst bewerkt op: 2-06-2009, 16:57:43 door Go_ahead »
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #325 Gepost op: 2-06-2009, 16:56:44 »
Momenteel wordt Sjarapova door de Slowaakse Cibulkova van de mat geveegd (Eurosport). In set en een break voor...

 :o zit ik daar op te wachten, is het al bezig ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #326 Gepost op: 2-06-2009, 16:58:40 »
:o zit ik daar op te wachten, is het al bezig ::zwaai::

Dat dacht ik al dus vandaar dat ik ff een berichtje poste :p! Sterkte met je verlies.. Maar tegen Safina had ze niks te zoeken gehad....


 ::hug::
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #327 Gepost op: 2-06-2009, 17:37:32 »
Nou, ik mag hopen dat Safina haar dr afmept in de halve finale, wat een vreselijk ADHD die Cibulkova. Was de eerste keer dat ik haar zag, is ze altijd zo druk? Gelukkig kreeg Sharapova nog wel een paar games in the pocket ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #328 Gepost op: 3-06-2009, 17:22:46 »
En komt uiteindelijk Stosur in de finale

het kan nog steeds ::trots::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #329 Gepost op: 3-06-2009, 19:59:05 »
Helaas wel  >:( Ik ken dīr eigenlijk niet goed, heb de partij ook niet gezien, maar was natuurlijk voor Cirstea. Alleen was die geen partij voor Stosur  :-\\ Nahja Cirstea mag trots genoeg zijn op zich zelf. En als Megan vindt dat ze de finale moet halen, dan zal ik Megan daar maar in steunen dan.  :D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #330 Gepost op: 3-06-2009, 20:00:53 »
En als Megan vindt dat ze de finale moet halen, dan zal ik Megan daar maar in steunen dan.  :D

jij bent een schat ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #331 Gepost op: 3-06-2009, 20:03:53 »
'K heb niet echt een favoriet (meer) bij de vrouwen, dus ik doe het graag.  :D

Serena Williams trouwens uitgeschakeld. Daar zal niemand hier echt mee zitten, neem ik aan?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #332 Gepost op: 3-06-2009, 20:09:33 »
Daar zal niemand hier echt mee zitten, neem ik aan?

Go_ahead een beetje geloof ik, maar minder erg dan met zn Ana ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #333 Gepost op: 3-06-2009, 20:22:30 »
Go_ahead een beetje geloof ik, maar minder erg dan met zn Ana ::)

Jij snapt het ;)!
Pff nu sowieso een lelijkerd in de finale :p! Koeznetsova haar gezegd: Scary Movie en Stosur lijkt net een man in een vrouwenlichaam.... Die heeft een degelijk spelletje, maar niks bijzonders...
Afhankelijk van de halve finale in de bovenste helft ben ik voor dan wel Koeznetsova dan wel Stosur...
Wint Cibulkova van Safina, dan hoop ik op Stosur, want Cibulkova kan Stosur wel verslaan, maar Koeznetsova niet...
Wint Safina dan is Koeznetsova de enige die Safina van de titel af kan houden... Want ik heb al helemaal niks met Safina... Het enige wat ik daar leuk aan zou vinden is dat wanneer zij wint. Zij net als haar broer een Grand Slam heeft gewonnen en dat zal denk ik dan ook uniek zien... Broer en zus winnen een grand slam.. nu hebben ze al een unicum in allebei een keer nummer 1 te zijn geweest...

---

Wat betreft de heren. Federer gelukkig op een goede degelijke wijze door.. net als Del Potro (wat een talent).. Del Potro mag zijn talent echter nog even verder ontwikkelen, want als er 1 iemand is die de finale moet halen is het Federer.. Dus sorry Del Potro misschien volgend jaar....

Zo komt tenminste nog 1 van mijn voorspelde halve finales uit :p!!!
Ananas

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Tennis
« Reactie #334 Gepost op: 3-06-2009, 20:24:40 »
Ik ehm... moet zeggen dat ik van jou "ik wil wie wint" verhaal niet alles begrijp, nogal ingewikkeld verhaal :P
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #335 Gepost op: 3-06-2009, 20:32:00 »
Ik ehm... moet zeggen dat ik van jou "ik wil wie wint" verhaal niet alles begrijp, nogal ingewikkeld verhaal :P

Oke even eenvoudige versie:

Safina mag RG niet winnen... <-- vooral deze niet :p
Stosur mag RG niet winnen...
Koeznetsova mag alleen winnen als het moet....
Cibulkova aub RG winnen :p

Wint Safina van Cibulkova dan zou Stosur Safina nooit kunnen verslaan...
^in dat geval moet Koeznetsova dus Safina van de titel afhouden..

Wint Cibulkova van Safina dan kan zij Koeznetsova denk ik niet verslaan.....
^in dat geval moet Stosur Koeznetsova verslaan, zodat Cibulkova in de finale een makkie heeft aan Stosur...
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tennis
« Reactie #336 Gepost op: 3-06-2009, 20:34:31 »
en waarom moet Cibulkova winnen ??? ::) als ik daar de hele finale tegen aan moet kijken word ik gek :-[
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #337 Gepost op: 3-06-2009, 20:35:09 »
en waarom moet Cibulkova winnen ??? ::) als ik daar de hele finale tegen aan moet kijken word ik gek :-[

Omdat ik het de andere 3 nog minder gun :p!!! Daarnaast is zij de knapste van de 4 :p!
Ananas

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Tennis
« Reactie #338 Gepost op: 3-06-2009, 20:35:34 »
Ahhh, ok.
Hmmm, ik denk dat je teveel eisen stelt :P
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #339 Gepost op: 3-06-2009, 20:36:43 »
Ahhh, ok.
Hmmm, ik denk dat je teveel eisen stelt :P

Dat weet ik wel zeker :p!!! Maar dat is toch leuk ;)?!
Ananas