Auteur Topic: Wielrennen  (gelezen 665184 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wielrennen
« Reactie #1680 Gepost op: 25-05-2013, 19:58:16 »
Wordt nog spannend om de tweede plek, HDD. Ondanks dat ik vandaag vijf man bij de eerste zeven had, ben je nog ingelopen. :o

Mja, was 35ste in het dagklassement deze etappe - dus dat is moeilijk tegenaan te fietsen ;)

Sowieso - was een bergetappe en voor het bergklassement sta ik [ondanks wederom enkele plaatsen daling] 28ste. Dus ik had vooraf wel verwacht wat op je in te lopen ;)

Morgen is natuurlijk geheel vlak, dus op basis van de etappe zelf zal jij ongetwijfeld uitlopen. Zijn daarentegen hoop punten te verdienen met eindklassement, dus dat kan werkelijk alle kanten op. Als Nieky en/of Daisy het ineens daar erg sterk doen kunnen ze ons ook nog voorbij.

Die kleine indekking gedaan hebbende zou ik het niet verwachten. Zie dat jij onze grote vriend van Duran Duran hebt, dus die hoort je al bv 90 punten te geven als #2 in het algemeen klassement. Dat compenseer ik weer goeddeels met Scarponi [80p als hij 4de blijft]..

En jammer genoeg levert mijn uitstekende jongerenklassement niet zo veel op ;)

Naja moeilijk te zeggen. Met zulke aantallen kan het snel gaan - maar zou inderdaad weleens close kunnen worden :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #1681 Gepost op: 25-05-2013, 20:21:46 »
Even wat gerekend en m.u.v. het puntenklassement, waar morgen vast nog wat verschuivingen in zullen komen, scoor je sowieso al 137 punten meer met het algemeen, berg- en jongerenklassement. En in het puntenklassement kan ik alleen nog extra punten halen met Viviani. Dus ik verwacht dat je mij wel zal passeren.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wielrennen
« Reactie #1682 Gepost op: 25-05-2013, 20:26:26 »
Als het parcours niet was aangepast had ik sowieso gewonnen  ::)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wielrennen
« Reactie #1683 Gepost op: 25-05-2013, 20:54:06 »
Even wat gerekend en m.u.v. het puntenklassement, waar morgen vast nog wat verschuivingen in zullen komen, scoor je sowieso al 137 punten meer met het algemeen, berg- en jongerenklassement. En in het puntenklassement kan ik alleen nog extra punten halen met Viviani. Dus ik verwacht dat je mij wel zal passeren.

Is dat zo? Oh, ik dacht dat ik mn jonge berggeiten hard nodig ging hebben om jouw sprinters, en misschien nog een extra van het algemeen in toom te houden.

Maar dat impliceert inderdaad dat het een stuk minder close is dan gedacht.

Als het parcours niet was aangepast had ik sowieso gewonnen  ::)

Ongetwijfeld ::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #1684 Gepost op: 25-05-2013, 21:08:03 »
Is dat zo? Oh, ik dacht dat ik mn jonge berggeiten hard nodig ging hebben om jouw sprinters, en misschien nog een extra van het algemeen in toom te houden.

Maar dat impliceert inderdaad dat het een stuk minder close is dan gedacht.
Ja, komt vooral doordat mijn sprinters of hebben opgegeven of wisselvallig presteren. Alleen Cavendish is een zekerheidje.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #1685 Gepost op: 26-05-2013, 10:54:21 »
Ik mis de Eagles hier. Zijn ze op vakantie of nemen de promotieperikelen alle tijd in beslag?

Ik heb ook even zitten rekenen en laatste ga ik niet worden  ::bravo::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wielrennen
« Reactie #1686 Gepost op: 26-05-2013, 12:30:58 »
Ik denk dat mijn plaats ten opzichte van de Realitynetters (die ik herken) wel vastligt. Daisy staat te ver voor mij, en Lukie heel ver achter mij!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wielrennen
« Reactie #1687 Gepost op: 26-05-2013, 12:31:46 »
::oink:: pas maar op. Brescia is nog best ver ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wielrennen
« Reactie #1688 Gepost op: 26-05-2013, 12:33:32 »
Daar heb je gelijk in...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #1689 Gepost op: 26-05-2013, 12:42:52 »
Ik mis de Eagles hier. Zijn ze op vakantie of nemen de promotieperikelen alle tijd in beslag?
Ja, Go_away is verdacht stil. Klinkt misschien gek, maar ik ben eigenlijk wel blij dat hij bovenaan staat. Anders had ik ongeveer het hele spel aan kop gestaan en was HDD op het laatste moment voorbij gefietst.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wielrennen
« Reactie #1690 Gepost op: 26-05-2013, 12:54:12 »
Ja, Go_away is verdacht stil. Klinkt misschien gek, maar ik ben eigenlijk wel blij dat hij bovenaan staat. Anders had ik ongeveer het hele spel aan kop gestaan en was HDD op het laatste moment voorbij gefietst.
;D

Ik zei het al:

Als je een berg gaat beklimmen begin je toch ook onderaan? ::)

Pure tactiek is dit ::tandpastasmiley::

 ;D



Maarja, ditmaal valt eigenlijk alles wel zo'n beetje op z'n plaats.
Dus ik vrees dat ik bij opvolgende pools weer lekker onderaan begin en dan wat blijf freewheelen ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wielrennen
« Reactie #1691 Gepost op: 26-05-2013, 17:06:15 »
Lief van Modolo dat ie in de laatste etappe eindelijk punten oplevert :)
You'll never walk alone

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #1692 Gepost op: 26-05-2013, 18:01:35 »
Ik mis de Eagles hier. Zijn ze op vakantie of nemen de promotieperikelen alle tijd in beslag?

Ik heb ook even zitten rekenen en laatste ga ik niet worden  ::bravo::

Ik wilde het lot niet tarten.. door bijvoorbeeld vreugdedansjes te doen toen ik Moliere voorbijkwam, eerste werd of de rit werd afgelast  ::)

Ja, Go_away is verdacht stil. Klinkt misschien gek, maar ik ben eigenlijk wel blij dat hij bovenaan staat. Anders had ik ongeveer het hele spel aan kop gestaan en was HDD op het laatste moment voorbij gefietst.

 ::oink::

Ik ben ook blij  ::trots::
Ananas

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wielrennen
« Reactie #1693 Gepost op: 26-05-2013, 18:16:55 »
 :D

Bij realityet-pool de bergtrui, jongerentrui, en 2de in het algemeen
Overall 28ste in de bergen; 24ste bij de jongeren; en 86 in het algemeen.


Ik ben wel tevreden ::tandpastasmiley::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wielrennen
« Reactie #1694 Gepost op: 26-05-2013, 18:53:08 »
knap gedaan HDD

Nu dacht ik dat ik ook een heel goed team had.
Ik had er echt bij nagedacht.

pffffffff tegenvaller :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #1695 Gepost op: 26-05-2013, 19:13:48 »
3e, best aardig met slechts 10 renners. :) Volgende keer maar een sprinter minder kiezen en wat meer op het jongerenklassement letten. En niet meer Sanchez kiezen ipv Evans. ::dom::

Had jij trouwens ergens gelezen dat Pirazzi voor de bergtrui ging, HDD?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wielrennen
« Reactie #1696 Gepost op: 26-05-2013, 19:27:31 »
Yup, had me natuurlijk wat ingelezen - ik kende die hele Pirazzi van tevoren niet :P

Weet alleen niet meer waar - anders konden die me vaker inspireren :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #1697 Gepost op: 26-05-2013, 19:34:33 »
Aha, ik kom er ook net achter dat Pirazzi vorig jaar tweede werd in het bergklassement. Maar blijft lastig voorspellen met die bergtrui.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wielrennen
« Reactie #1698 Gepost op: 31-05-2013, 09:06:45 »
Ben wat laat weer in dit topic, maar ach. Door al die uitvallers en etappes die niet doorgingen is het in mijn team niet erg goed gegaan haha. Compliment dan ook voor Go_ahead voor zijn rennerkeuzes. Dat is een zeer goede inschatting geweest :).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wielrennen
« Reactie #1699 Gepost op: 31-05-2013, 10:58:05 »
Stelletje opgevers in mijn team.  ::ohno:: Nee, dat was 'm niet dit keer. Go Ahead gefeliciteerd. ::ok::