Auteur Topic: Wielrennen  (gelezen 665201 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #160 Gepost op: 1-03-2009, 08:31:39 »
 ::rofl:: Rabobank,de dommerikken  ::) ::)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #161 Gepost op: 1-03-2009, 13:36:17 »
::rofl:: Rabobank,de dommerikken  ::) ::)
::rofl:: ::rofl:: idd
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #162 Gepost op: 1-03-2009, 19:00:54 »
::rofl:: ::rofl:: idd
....en alweer  ::) ::) (Maar nu maakt Tommeke het af)  ::bravo:: ::bravo::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #163 Gepost op: 1-03-2009, 19:27:20 »
....en alweer  ::) ::) (Maar nu maakt Tommeke het af)  ::bravo:: ::bravo::
ze laten het kaas van hun brood eten ::jaja::
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #164 Gepost op: 5-04-2009, 18:44:29 »
Volderke doet het opnieuw  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::  ::ok:: (na een sterk staaltje ploegtactiek waar die Rabo-klungels nog heel wat van kunnen opsteken  ::jaja:: )

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #165 Gepost op: 12-04-2009, 17:29:35 »
gestolen door Boonen. hij was wel beter maar dat hij hem dan zo moet stelen ::ohno:: ::ohno::
Menno is gek

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wielrennen
« Reactie #166 Gepost op: 12-04-2009, 17:36:40 »
gestolen door Boonen. hij was wel beter maar dat hij hem dan zo moet stelen ::ohno:: ::ohno::
idd,
eigenlijk gun ik het boonen op de een of andere manier nooit om te winnen
vind hem onsympathiek, niet natuurlijk ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #167 Gepost op: 12-04-2009, 19:09:13 »
idd,
eigenlijk gun ik het boonen op de een of andere manier nooit om te winnen
vind hem onsympathiek, niet natuurlijk ::niet-ok::
als hij goed is mag hij winnen, maar niet op zo'n manier ::ohno::
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #168 Gepost op: 13-04-2009, 04:35:13 »

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Maar serieus nu.Niet op die manier? Gestolen.... ?  ???

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #169 Gepost op: 14-04-2009, 00:44:38 »


Maar serieus nu.Niet op die manier? Gestolen.... ?  ???
[/quote]

Koekoe, niks van aantrekken, ze kennen niks van de koers.  Den beste heeft gewonnen, dat was duidelijk.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #170 Gepost op: 14-04-2009, 06:12:46 »

Maar serieus nu.Niet op die manier? Gestolen.... ?  ???


Koekoe, niks van aantrekken, ze kennen niks van de koers.  Den beste heeft gewonnen, dat was duidelijk.
Idd cout,de beste heeft gewonnen  ::ok:: Van tdietz weet ik het niet,maar lord menno kent wel iets van koers hoor. Maar ik begrijp z'n reactie best. Hij was ontgoocheld omdat er niemand van z'n favo ploegje gewonnen heeft.Wie is zijn favo ploegje? Niet schrikken hoor.....Euskaltel  :o  Woehahahahahaha hij had gehoopt dat een van die oranje Spaanse mannetjes Parijs-Roubaix zou winnen  ::rofl:: ::rofl::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wielrennen
« Reactie #171 Gepost op: 14-04-2009, 08:25:00 »
Idd cout,de beste heeft gewonnen  ::ok:: Van tdietz weet ik het niet,maar lord menno kent wel iets van koers hoor. Maar ik begrijp z'n reactie best. Hij was ontgoocheld omdat er niemand van z'n favo ploegje gewonnen heeft.Wie is zijn favo ploegje? Niet schrikken hoor.....Euskaltel  :o  Woehahahahahaha hij had gehoopt dat een van die oranje Spaanse mannetjes Parijs-Roubaix zou winnen  ::rofl:: ::rofl::
Ik kijk iig elke tour de france van start tot finish, als het nog niet op tv is, kijk ik het op internet, en de vuelta kijk ik als ik tijd heb, en als er niks leuks op tv is, kijk ik dit soort klassiekers
en ik ben trouwens tijdens de olympische spelen om 4 uur (zat in portugal) opgestaan om de wegwedstrijden te gaan kijken ;D
heb waarschijnlijk minder verstand van wielrennen dan jullie, maar ik vind het wel heel leuk om te kijken ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wielrennen
« Reactie #172 Gepost op: 14-04-2009, 08:41:54 »
heb waarschijnlijk minder verstand van wielrennen dan jullie, maar ik vind het wel heel leuk om te kijken ::tandpastasmiley::

niks van aantrekken tdietz, Menno kijkt wielrennen door een oranje bril en koekoe heeft meer verstand van voetbal ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #173 Gepost op: 14-04-2009, 11:49:50 »
niks van aantrekken tdietz, Menno kijkt wielrennen door een oranje bril en koekoe heeft meer verstand van voetbal ;D
En Megan kijkt enkel naar het wielrennen op het moment dat de eerste over de streep komt met z'n 2 armen in de lucht gestoken omdat je dan duidelijk het mobieltje van de renner in dat spannend koersbroekje ziet zitten  ::)  het kan ook een i-pod zijn natuurlijk  ::tandpastasmiley::

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #174 Gepost op: 14-04-2009, 14:36:20 »
Menno kijkt wielrennen door een oranje bril

Als belg moet ik eerlijk toegeven dat ik wel een beetje jaloers ben op dat oranjegevoel, zoiets kennen wij in belgie niet.

Maar de dag dat een euskaltel parijs-roubaix wint, word ik de keizer van china(en omgeving) ::rofl::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wielrennen
« Reactie #175 Gepost op: 14-04-2009, 19:28:00 »
En Megan kijkt enkel naar het wielrennen op het moment dat de eerste over de streep komt met z'n 2 armen in de lucht gestoken omdat je dan duidelijk het mobieltje van de renner in dat spannend koersbroekje ziet zitten  ::)  het kan ook een i-pod zijn natuurlijk  ::tandpastasmiley::

en dan hoop ik iedere keer dat jij het bent :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wielrennen
« Reactie #176 Gepost op: 15-04-2009, 16:50:49 »
Idd cout,de beste heeft gewonnen  ::ok:: Van tdietz weet ik het niet,maar lord menno kent wel iets van koers hoor. Maar ik begrijp z'n reactie best. Hij was ontgoocheld omdat er niemand van z'n favo ploegje gewonnen heeft.Wie is zijn favo ploegje? Niet schrikken hoor.....Euskaltel  :o  Woehahahahahaha hij had gehoopt dat een van die oranje Spaanse mannetjes Parijs-Roubaix zou winnen  ::rofl:: ::rofl::
ik ben tegenwoordig in de eerste voorjaarsklassiekers voor Cervelo. Omdat de Basken dan niet echt mee doen. En Thor viel en Boonen wacht niet terwijl ze 4 kilometer ervoor op Tom hebben staan wachten.
Menno is gek

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #177 Gepost op: 16-04-2009, 00:45:36 »
  terwijl ze 4 kilometer ervoor op Tom hebben staan wachten.

 ??? ??? welke koers heb jij gezien?  Tom heeft zelf telkens de forcing gevoerd.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wielrennen
« Reactie #178 Gepost op: 16-04-2009, 08:30:19 »
??? ??? welke koers heb jij gezien?  Tom heeft zelf telkens de forcing gevoerd.
Als lord menno een andere koers heeft gezien, dan geld datzelfde voor mij
ik ben het namelijk met hem eens ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wielrennen
« Reactie #179 Gepost op: 16-04-2009, 12:31:53 »
Als lord menno een andere koers heeft gezien, dan geld datzelfde voor mij
ik ben het namelijk met hem eens ::tandpastasmiley::
Dat is nu eenmaal Parijs-Roubaix he. Valpartijen,lekke banden,mechanische pech,pech door toeschouwers(zie Leif Hoste enkele jaren terug,kreeg een eigen Vlaamse leeuw-vlag in z'n wiel)enz,enz....
Ploegtactiek speelt ook wel een rol maar in deze wedstrijd is het toch wel meer ieder voor zich,de wet van de sterkste. Heeft men gewacht op boonen toen ie lek viel? Indien  ja dan is dat hun eigen beslissing/fout geweest. Toen Boonen alleen voorop met Hushovd zat moet hij wachten op Hushovd toen die viel? Ik denk niet dat het verstandig is om Hushovd op te wachten en hem mee te nemen naar de velodroom en hem dan even moeiteloos achter je te houden in de sprint. Parijs-Roubaix is een slijtageslag en je moet gewoon voluit gaan zoals Boonen gedaan heeft. Hij heeft zich tot kotsend toe helemaal kapot gereden om Hushovd achter zich te houden. Ik begrijp eerlijk gezegd de negatieve reacties niet  ::ohno::