Auteur Topic: Blaas RN nieuw leven in  (gelezen 18748 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Blaas RN nieuw leven in
« Gepost op: 11-08-2007, 23:06:50 »
Het doet me pijn om te zien, dat er de laatste maanden op Realitynet erg weinig activiteit te bespeuren is. Dat ligt niet alleen aan de zomervakantie, want die hebben we immers ieder jaar, en het ligt ook niet aan het ontbreken van series die we volgen, want ook die waren er in andere zomers niet, afgezien van The Phone dit jaar.

Het lijkt wel of RN massaal in de steek gelaten wordt, maar dat laten we toch zeker niet gebeuren? De quiz die ik een paar weken opstartte, was bedoeld om de mensen die zich wel nog regelmatig hier laten zien, een verzetje te geven, ik heb er zelf veel plezier aan beleefd om die al wat oudere citaten op te zoeken, en er multiple choice vragen van te maken. De mensen die er nu zijn, zijn best leuk om mee te praten, en het is ook geen verwijt aan wie dan ook.

Kom net als ik eens met een idee om elkaar bezig te houden. Het duurt nog erg lang dat de achtste serie van Wie is de Mol op televisie komt, ik hoop dat er in die tussentijd weer eens iets leuks gebeurt hier op de sites van Realitynet.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Blaas RN nieuw leven in
« Reactie #1 Gepost op: 11-08-2007, 23:52:06 »
Het komt echt door de vakantie hoor, + het feit dat er geen realityseries op dit moment zijn. Ook zijn er een paar mega-spammers weg (:P). Als we ergens in september zijn komt het weer helemaal goed.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 11-08-2007, 23:57:54 »
Wat ik dus bedoel, is terug te zien, wanneer je de eerste 7 maanden van 2007 vergelijkt met dezelfde maanden van 2006.

Verder vergelijken heeft geen zin, omdat twee jaar geleden dus een hele groep wegviel. Je ziet het aan het aantal nieuwe topics, aantal geplaatste berichten, en de aanwas van nieuwe leden. Overigens is een aantal maanden niet helemaal met elkaar te vergelijken, omdat de twee laatste series van WIDM niet ''parallel'' met elkaar liepen, maar kijk eens naar de ''molloze maanden''.

Een aantal dingen is te verklaren, daar heb je gelijk in. Maar niet alles.
« Laatst bewerkt op: 11-08-2007, 23:59:48 door Bodejos »

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 12-08-2007, 10:21:00 »
Eerst wil ik ff zeggen dat ik reeds m'n steentje heb bijgedragen. Het idee voor een sportboard is er een beetje gekomen door lord menno en mezelf.Na enig aandringen en met hulp van Test(waarvoor dank) is het er uiteindelijk dan toch van gekomen.
Je hebt gelijk dat het niet enkel tijdens de zomermaanden minder loopt.
Peking Express; "ingekorte versie"
Valentijn; nog niet de helft posts van vorig jaar.(waar ik trouwens om welgekende redenen volgend jaar ook niet meer zal posten)Terug meedoen aan een Casanova"verkiezing" is voor mij niet meer weggelegd.
Jou quiz was was een leuk idee,ik kan mis zijn maar ik denk dat je er meer van verwacht had
De Tour-pool; vorig jaar 40 deelnemers,nu amper 17  :o om maar een paar voorbeelden op te noemen.
Ik zie sommige dingen op RN waardoor het kan zijn dat sommige mensen afhaken,maar ik treed liever niet in detail
Ook ben ik op de hoogte van sommige zaken waarbij ik toch wel m'n bedenkingen heb.Dit heb ik uit betrouwbare bronnen,dus ook hier geen details.
Als al die zaken blijven aanhouden tja dan is de kans groot dat er mensen beginnen afhaken of zelfs een ganse groep in 1 keer zoals je zelf aangaf.Want datgene wat ik zie en weet komt RN zeker niet ten goede.En RN niet alleen,moest dit gebeuren op een voetbalveld of op het werk of eender waar, overal zou er onenigheid en achterklap enzo zijn .Zelf heb ik meermaals overwogen om mij uit te loggen en nooit meer op RN te posten,maar enkele mensen hebben mij kunnen overhalen.

Wat ik wel even kwijt wil is dat er ideeën waren voor een leuk spel dit jaar,tussen de realityreeksen in,maar of het er werkelijk zal komen weet ik nog niet.

Ik hoop dat ik hiermee niemand tegen de borst gestoten heb,want dat was helemaal niet de bedoeling.Ik heb gewoon mijn mening gegeven over hoe het zou kunnen komen dat er tegenwoordig zo weinig gepost wordt.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #4 Gepost op: 12-08-2007, 10:57:41 »
Wat veel mensen ook nooit hebben geweten, is dat ik me ook tijdens mijn afwezigheid heb ingezet voor Realitynet, mensen van vooral de AVRO-site de weg naar RN heb gewezen, door daar waar het mogelijk was de URL van RN te noemen. Ik zag regelmatig dat het effect had, aan de nieuw geregistreerde namen, die ik al kende van het Avro-forum.

Ik ben er nog steeds, gewoon omdat ik prima overweg kan met eigenlijk iedereen die nu nog regelmatig (en minder regelmatig...) post. Zo lang dat leuk blijft gaan, blijf ik ook.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 12-08-2007, 13:12:23 »
Blaas RN nieuw leven in....dat zou heel mooi zijn maar of het gaat werken? geen idee eerlijk gezegd :-\\
De klad is er behoorlijk ingekomen de laatste tijd en hoewel ik me altijd met veel plezier heb ingezet voor RN is voor mij nu de tijd gekomen om er mee op te houden.
Redenen? ach ik ga aan een nieuwe baan beginnen, daarbij heb ik een andere denkwijze dan de meeste forummers en ben ik geen jongere meer waardoor ik enigzins de aansluiting mis met andere forummers. Ik mis de lol van voorheen en en hele gedoe rondom manlief heeft me aan het denken gezet de afgelopen dagen en daardoor ben ik tot de conclusie gekomen dat ik me wil gaan richten op andere zaken dan moderaten.
Met een aantal forummers heb ik een leuk contact en die zal ook wel blijven bestaan maar dan via msn....of via een PM. ook zal ik het forum nog wel blijven bezoeken zolang dat duurt.

Ik wens iedereen heel veel plezier toe met wat hij/zij gaat doen binnen RN en ik hoop oprecht dat het forum weer meer bezoekers gaat trekken en zeer zeker blijft bestaan.

groetjes Bakkertje  ::zwaai:: ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 12-08-2007, 14:01:29 »
Ik geef de schuld aan de zomervakantie.
Ik zit nog niet heel lang op dit forum dus ik heb 'maar een kleine mening denk ik :P Omdat het vakantie is, is iedereen volop aan het werk en hebben ze meestal geen tijd mee voor heb forum. Ze hoeven er niet per sé tijd in te steken, maar sommige hebben het gewoon te druk of zijn simpelweg op vakantie. Ik heb begrepen dat er wel een groep een ander forum heeft gesticht zeg maar maar ik vind het nog altijd even gezellig op RN. Het komt omdat er niet zoveel programma's op de buis zijn.. zoals WIDM ;) Het enige <interessante> programma wat er nu nog op is is The Phone.. en ik kan begrijpen dat niet iedereen daar van houdt.

Dusja, ik ben het eens met Evenstar ;)

Bovendien.. Willemson is op vakantie.. en dat was altijd wel een spammer vond ik ::)
zusje van Mirtjee :D

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7 Gepost op: 12-08-2007, 14:33:23 »
achja, het wordt vanzelf wel weer een keer druk.
kun je verder toch weinig aan doen.
de oude garde is weg en er komen weer andere (jongere) posters voor in de plaats.

ik denk dat het wel degelijk aan de zomervakantie te wijten is, maar het feit dat er weinig van de oude garde meer over is heeft er natuurlijk ook mee te maken.
« Laatst bewerkt op: 12-08-2007, 14:35:27 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 12-08-2007, 14:40:25 »
en bakkertje, jammer zeg, je was een geweldige mod.  ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 12-08-2007, 14:41:43 »

dank je wel ::bravo::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 12-08-2007, 14:50:40 »
 :)

verder is het volgens mij ook dat de gemiddelde leeftijd nu gewoon een stuk lager ligt dan eerst.
weer een reden voor sommige mensen om weg te gaan  :)

Online KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #11 Gepost op: 12-08-2007, 15:28:24 »
Hopelijk gaat het na de vakantie weer wat beter met RN. Ik denk dat een deel van de afnemende belangstelling ook samenhangt met de afnemende kijkcijfers van realityprogramma's in het algemeen. Daar kan dus niemand echt iets aan doen.
'Interactieve' initiatieven, zoals die quiz nu, zijn sowieso leuk, of ze nou meer mensen naar het forum lokken of niet. Het zou me heel leuk lijken als iemand een virtuele ER, PE of WIDM zou beginnen, want sinds ik (regelmatig) op RN kom zijn die niet meer geweest.
Zodra ik terug ben uit het Verre Oosten zal ik iig gaan proberen de fictiereeks Expeditie Celebrity weer op gang te krijgen en af te ronden, want dat ligt nu al tijden stil. Helaas zijn er relatief weinig forummers die de serie volgden, hoewel verschillende forummers fantastische bijdragen hebben geleverd door geweldige afleveringen te schrijven (Willemson, Da Wizz, Jutta, Mloesje, Robbieazerty).
Het is eigenlijk zonde dat slechts zo weinig mensen hun schrijfprestaties hebben gelezen... :(

Hopelijk komen er volgend jaar wat nieuwe realityseries met goede kijkcijfers, want dat is de beste manier om meer activiteit op het forum te krijgen, ben ik bang. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12 Gepost op: 12-08-2007, 23:12:24 »
sluit ik me onvoorwaardelijk bij aan.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 13-08-2007, 07:36:51 »
sluit ik me onvoorwaardelijk bij aan.

:-[ :-[ :-[

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-08-2007, 12:00:32 »
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook ontzettend rustig vind de laatste maanden, zo gezellig dat het vroeger was in de Relaxhoek en bij alle andere boards zo saai is het nu in vergelijking, ik zit ook nog maar minder dan 2 jaar hier op RN maar ik zie echt dat het zoveel slechter gaat en het leek inderdaad wel of ineens de hele oude garde van RN weg bleef en niet meer terug is gekomen ??? ik hoop ook dat het binnenkort weer wat beter gaat met RN want anders zou het sonde zijn na al die jaren hard aan RN werken...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #15 Gepost op: 13-08-2007, 13:25:32 »
:-[ :-[ :-[
Correctie: je BENT een geweldige MOD, alle respect voor je beweegredenen om in je leven nieuwe wegen in te slaan.

Maar dat weet je al. :)

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 13-08-2007, 19:50:15 »
Hopelijk gaat het na de vakantie weer wat beter met RN. Ik denk dat een deel van de afnemende belangstelling ook samenhangt met de afnemende kijkcijfers van realityprogramma's in het algemeen. Daar kan dus niemand echt iets aan doen.
'Interactieve' initiatieven, zoals die quiz nu, zijn sowieso leuk, of ze nou meer mensen naar het forum lokken of niet. Het zou me heel leuk lijken als iemand een virtuele ER, PE of WIDM zou beginnen, want sinds ik (regelmatig) op RN kom zijn die niet meer geweest.
Zodra ik terug ben uit het Verre Oosten zal ik iig gaan proberen de fictiereeks Expeditie Celebrity weer op gang te krijgen en af te ronden, want dat ligt nu al tijden stil. Helaas zijn er relatief weinig forummers die de serie volgden, hoewel verschillende forummers fantastische bijdragen hebben geleverd door geweldige afleveringen te schrijven (Willemson, Da Wizz, Jutta, Mloesje, Robbieazerty).
Het is eigenlijk zonde dat slechts zo weinig mensen hun schrijfprestaties hebben gelezen... :(

Hopelijk komen er volgend jaar wat nieuwe realityseries met goede kijkcijfers, want dat is de beste manier om meer activiteit op het forum te krijgen, ben ik bang. :-\\
Allerbeste KD,mooie verhalen schrijven is natuurlijk  ::ok:: ,maar je moest eens weten wat iemand van die mensen die jij opnoemt allemaal over RN zegt..........

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 13-08-2007, 20:00:05 »
Allerbeste KD,mooie verhalen schrijven is natuurlijk  ::ok:: ,maar je moest eens weten wat iemand van die mensen die jij opnoemt allemaal over RN zegt..........
Dat heeft hier niks mee te maken he ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #18 Gepost op: 13-08-2007, 20:06:38 »
Hmmmm, nee, de bedoeling van dit topic is dus, zoals ik in het eerste bericht al aangaf. Verder niets.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 13-08-2007, 20:13:54 »
ik ben zeker van wat ik zeg  ::jaja:: ::jaja:: en hoe meer reacties hierop volgen,hoe meer er terug gepost wordt op RN he  ::vergroot:: ::vergroot::
Trouwens,in m'n eentje heb ik al eens een hoop posts naar RN gehaald (misschien niet altijd even vriendelijk,maar posts zijn posts  :) )