Eerst wil ik ff zeggen dat ik reeds m'n steentje heb bijgedragen. Het idee voor een sportboard is er een beetje gekomen door lord menno en mezelf.Na enig aandringen en met hulp van Test(waarvoor dank) is het er uiteindelijk dan toch van gekomen.
Je hebt gelijk dat het niet enkel tijdens de zomermaanden minder loopt.
Peking Express; "ingekorte versie"
Valentijn; nog niet de helft posts van vorig jaar.(waar ik trouwens om welgekende redenen volgend jaar ook niet meer zal posten)Terug meedoen aan een Casanova"verkiezing" is voor mij niet meer weggelegd.
Jou quiz was was een leuk idee,ik kan mis zijn maar ik denk dat je er meer van verwacht had
De Tour-pool; vorig jaar 40 deelnemers,nu amper 17

om maar een paar voorbeelden op te noemen.
Ik zie sommige dingen op RN waardoor het kan zijn dat sommige mensen afhaken,maar ik treed liever niet in detail
Ook ben ik op de hoogte van sommige zaken waarbij ik toch wel m'n bedenkingen heb.Dit heb ik uit betrouwbare bronnen,dus ook hier geen details.
Als al die zaken blijven aanhouden tja dan is de kans groot dat er mensen beginnen afhaken of zelfs een ganse groep in 1 keer zoals je zelf aangaf.Want datgene wat ik zie en weet komt RN zeker niet ten goede.En RN niet alleen,moest dit gebeuren op een voetbalveld of op het werk of eender waar, overal zou er onenigheid en achterklap enzo zijn .Zelf heb ik meermaals overwogen om mij uit te loggen en nooit meer op RN te posten,maar enkele mensen hebben mij kunnen overhalen.
Wat ik wel even kwijt wil is dat er ideeën waren voor een leuk spel dit jaar,tussen de realityreeksen in,maar of het er werkelijk zal komen weet ik nog niet.
Ik hoop dat ik hiermee niemand tegen de borst gestoten heb,want dat was helemaal niet de bedoeling.Ik heb gewoon mijn mening gegeven over hoe het zou kunnen komen dat er tegenwoordig zo weinig gepost wordt.