Stopt Bakkertje?

Jammer, maar als het jouw keuze is dan kan ik me er wel in vinden. Je was en bent een fantastische mod, maar ook een fantastisch mens! 
Veel plezier nog verder in je leven en ik spreek je vast nog wel een keer! 
jeps ik stop vanwege allerlei redenen

....de laatste tijd kan ik me minder vinden op RN en daarbij speelt het mee dat het modereren heel veel tijd in beslag neemt, omdat sommige mensen nog steeds niet weten wat de regels zijn binnen RN

Dat maakte, voor mij, het nalezen van alle topics er niet leuker op. Daarnaast begin ik maandag aan mijn nieuwe baan, wil ik graag meer tijd kunnen besteden aan zaken die daarbij horen en is het nu tijd geworden om het modereren vaarwel te zeggen.
Ik dank je wel voor je lieve reactie, dat doet me goed want ik heb lang getwijfeld of ik wel een goede mod was en of ik niet te streng was voor iedereen

tinuzz we spreken elkaar echt nog wel hoor, ben voorlopig nog niet weg van RN enne ik heb msn en mocht het zover komen dat er weer een fandag wordt georganiseerd dan ben ik weer van de partij hoor.
Enne jongens ik ben heel erg blij dat Bodejos dit topic heeft geopend, zodat het eens duidelijk wordt wat iedereen wil met realitynet en of er mensen zijn die mss wat meer tijd in RN zouden willen stoppen. Denk dat het voor Bodejos minder leuk is om te moeten zien dat zijn topic nu uit zijn verband gerukt wordt