Auteur Topic: Blaas RN nieuw leven in  (gelezen 18771 keer)

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Blaas RN nieuw leven in
« Reactie #20 Gepost op: 13-08-2007, 20:14:06 »
Allerbeste KD,mooie verhalen schrijven is natuurlijk  ::ok:: ,maar je moest eens weten wat iemand van die mensen die jij opnoemt allemaal over RN zegt..........
Doe niet zo laf en noem dan gewoon namen
First you go backwards, but then forwards again

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 13-08-2007, 20:18:14 »
Ik weet ze wel te noemen.... maar bovendien klopt het helemaal niet :)

ik ben zeker van wat ik zeg  ::jaja:: ::jaja:: en hoe meer reacties hierop volgen,hoe meer er terug gepost wordt op RN he  ::vergroot:: ::vergroot::
Trouwens,in m'n eentje heb ik al eens een hoop posts naar RN gehaald (misschien niet altijd even vriendelijk,maar posts zijn posts  :) )
Hmm, oud zeer naar boven halen ben je goed in he?

Maar goed, we hadden het ergens anders over, sorry
« Laatst bewerkt op: 13-08-2007, 20:22:41 door Eurik »

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 13-08-2007, 20:23:50 »
Doe niet zo laf en noem dan gewoon namen
ik doe helemaal niet laf  >:( >:( ik zeg gewoon de waarheid!!! Mensen die hier de Heilige komen uithangen,en dan op een ander forum mensen van RN belachelijk zitten te maken,dat is pas laf!!!!!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 13-08-2007, 20:24:57 »
Inmiddels is het forum wat jij bedoelt open

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 13-08-2007, 20:27:32 »
ik doe helemaal niet laf  >:( >:( ik zeg gewoon de waarheid!!! Mensen die hier de Heilige komen uithangen,en dan op een ander forum mensen van RN belachelijk zitten te maken,dat is pas laf!!!!!
Nee dat is helemaal niet zo, dat is een groepje oud RN-ers die op FF zitten maar hier nooit meer terug komen. Niet iedereen op FF is 'fout' hoor, er zitten heus wel toffe mensen daar. Er zijn er misschien een paar die dat wel doen (de heilige hier uithangen en daar RN belachelijk maken) maar naar mijn weten komen die hier ook niet echt vaak meer.. En anders laat ze lekker, wij hebben er toch geen last van?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #25 Gepost op: 13-08-2007, 21:04:03 »
Ik hou me even hierbuiten, want hierom deed ik dit niet, dat mag nogmaals duidelijk zijn.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 13-08-2007, 21:21:29 »
Stopt Bakkertje? :o :o

Jammer, maar als het jouw keuze is dan kan ik me er wel in vinden. Je was en bent een fantastische mod, maar ook een fantastisch mens! ::hug::
Veel plezier nog verder in je leven en ik spreek je vast nog wel een keer! ::zwaai::

-----------------------------

Ik denk dat het hier de laatste tijd zo rustig is omdat het zomervakantie is. Er zijn bijna geen realityprogramma's op tv, dus weinig is er daarover niet te 'discussieren'. Maar waarom de Relaxhoek zo rustig is weet ik niet. :(

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 13-08-2007, 21:39:51 »
Nee dat is helemaal niet zo, dat is een groepje oud RN-ers die op FF zitten maar hier nooit meer terug komen. Niet iedereen op FF is 'fout' hoor, er zitten heus wel toffe mensen daar. Er zijn er misschien een paar die dat wel doen (de heilige hier uithangen en daar RN belachelijk maken) maar naar mijn weten komen die hier ook niet echt vaak meer.. En anders laat ze lekker, wij hebben er toch geen last van?
Heb ik dan FF genoemd?

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 13-08-2007, 21:40:49 »
Heb ik dan FF genoemd?
Alsof je iets anders bedoelde!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 13-08-2007, 21:41:31 »
Heb ik dan FF genoemd?
Pff doe niet zo stom, natuurlijk bedoel je FF.. wat anders..

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 13-08-2007, 21:52:08 »
Stopt Bakkertje? :o :o

Jammer, maar als het jouw keuze is dan kan ik me er wel in vinden. Je was en bent een fantastische mod, maar ook een fantastisch mens! ::hug::
Veel plezier nog verder in je leven en ik spreek je vast nog wel een keer! ::zwaai::

jeps ik stop vanwege allerlei redenen :)....de laatste tijd kan ik me minder vinden op RN en daarbij speelt het mee dat het modereren heel veel tijd in beslag neemt, omdat sommige mensen nog steeds niet weten wat de regels zijn binnen RN ;) Dat maakte, voor mij, het nalezen van alle topics er niet leuker op. Daarnaast begin ik maandag aan mijn nieuwe baan, wil ik graag meer tijd kunnen besteden aan zaken die daarbij horen en is het nu tijd geworden om het modereren vaarwel te zeggen.

Ik dank je wel voor je lieve reactie, dat doet me goed want ik heb lang getwijfeld of ik wel een goede mod was en of ik niet te streng was voor iedereen ::schaam::
tinuzz we spreken elkaar echt nog wel hoor, ben voorlopig nog niet weg van RN enne ik heb msn en mocht het zover komen dat er weer een fandag wordt georganiseerd dan ben ik weer van de partij hoor.

Enne jongens ik ben heel erg blij dat Bodejos dit topic heeft geopend, zodat het eens duidelijk wordt wat iedereen wil met realitynet en of er mensen zijn die mss wat meer tijd in RN zouden willen stoppen. Denk dat het voor Bodejos minder leuk is om te moeten zien dat zijn topic nu uit zijn verband gerukt wordt ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #31 Gepost op: 13-08-2007, 22:00:54 »

en mocht het zover komen dat er weer een fandag wordt georganiseerd dan ben ik weer van de partij hoor.
Dan gaan we toch gewoon een Bakkertje-fandag houden?

Oh, je twinsissie mag ook komen hoor: nooit enig probleem met haar gehad. Waar is ze, wandelen met de Mister? ;)

En dat andere: mijn bedoeling was inderdaad, om een nieuw, stevig ''fundament'' onder RN te leggen. Maar alleen kan ik dat niet.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 13-08-2007, 22:04:53 »
Dan gaan we toch gewoon een Bakkertje-fandag houden?

Oh, je twinsissie mag ook komen hoor: nooit enig probleem met haar gehad. Waar is ze, wandelen met de Mister? ;)

Als je dan maar niet weer met onverwachte cadeautjes komt ;D ;)

Twinnie komt overigens echt wel mee hoor, maar ze is erg druk geweest de laatste tijd, ze had het zelfs te druk om elke dag met mij te kunnen kleppen en dat wil wat zeggen ;D ::) :-X :-* ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 13-08-2007, 22:22:29 »
Jammer hoor Bakkertje. Sterkte met je nieuwe baan enzo.  ::hug:: Je was juist helemaal niet streng hoor! Je was een hele goede mod!  ::bravo::

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 13-08-2007, 22:32:52 »
jammer Bakkertje! maar succes met je baan hoor! en ik snap best dat het ff wat rustiger is op realitynet... maak je niet druk jongens, realitynet is nog lang niet dood hoor :P
eerlijk gezegd, als ik wat van internet ed had afgeweten en tijd had gehad, had ik veel meer gedaan voor de site (en dat geldt vast voor veel anderen ook). Maar nu ga ik dus in het buitenland studeren, en ik zal me vast niet echt vaak laten zien...tot de nieuwe molserie weer begint natuurlijk!

ps. een forum is echt zo leuk als je het zelf maakt jongens!
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #35 Gepost op: 13-08-2007, 22:45:06 »

Maar nu ga ik dus in het buitenland studeren, en ik zal me vast niet echt vaak laten zien...
In Moldavië?

Zeg me dat je een grapje maakt. Mag die kleine dan OOK mee?

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 13-08-2007, 22:50:57 »
Met het openen van dit topic heeft Bodejos volgens mij sommige mensen de ogen doen openen(hoop ik toch). Ik heb hier enkele scherpe uitspraken gedaan(die volkomen terecht zijn)maar daarmee wilde ik zeker niets afdoen van de goede bedoelingen van Jos.
We moeten het nu eenmaal onder ogen zien, op RN wordt er tegenwoordig weinig gepost.
En dat heeft helemaal niets te maken met het feit dat het vakantieperiode is.
Het is niet aan Jos,aan mij,aan om het even wie,maar waarom reageert er niemand van de crew of AL?

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 14-08-2007, 00:25:11 »
Met het openen van dit topic heeft Bodejos volgens mij sommige mensen de ogen doen openen(hoop ik toch). Ik heb hier enkele scherpe uitspraken gedaan(die volkomen terecht zijn)maar daarmee wilde ik zeker niets afdoen van de goede bedoelingen van Jos.
We moeten het nu eenmaal onder ogen zien, op RN wordt er tegenwoordig weinig gepost.
En dat heeft helemaal niets te maken met het feit dat het vakantieperiode is.
Het is niet aan Jos,aan mij,aan om het even wie,maar waarom reageert er niemand van de crew of AL?
tsjah.. die doen soms niks aan die situaties die voorkomen, he? ;)
zusje van Mirtjee :D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 14-08-2007, 19:31:58 »
Je kan zelf ook bijdragen. Waarom alles op crew/actieve leden afschuiven en zelf achterover zitten en af en toe oud leed boven halen om de kloof nog maar eens groter te maken en de sfeer nog minder leuk?

Crew/actieve leden hebben ook een sociaal leven en vakantie.

Bovendien kan je zelf ook ideeën aanbrengen? Die kunnen dan eventueel besproken worden, of je kan zélf actief lid worden en proberen iets reeël bij te dragen?

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 14-08-2007, 19:41:02 »
tsjah.. die doen soms niks aan die situaties die voorkomen, he? ;)
Bij dit toch wel belangrijk onderwerp vind ik het een beetje jammer  :-\\
Is er nu echt niemand die kan/wil/mag zeggen "zo zit het ineen,dit zijn de vooruitzichten,dit wordt verwacht,dat valt weg,enz,enz."
Kortom, gewoon klare wijn schenken.Zo zouden meteen alle vragen,speculaties enzo meteen van de baan zijn.We zijn met meer dan 10.000 leden als ik het goed heb,maar voor het ogenblik hebben wij er het raden naar.  :-\\