Auteur Topic: Blaas RN nieuw leven in  (gelezen 18749 keer)

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blaas RN nieuw leven in
« Reactie #40 Gepost op: 14-08-2007, 19:48:34 »
Ik ben het eens met de post van Robbie  ::jaja:: ,maar terug is dit geen antwoord  ::ohno::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 14-08-2007, 19:53:08 »
Zo zit het ineen: doe es een voorstel.

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 14-08-2007, 22:12:36 »
Oh jee wat een toestand.  Ik vind RN een fijne site. Ik lees echter alleen alles van de mol. Zo af en toe kijk ik op de site of er nog nieuws is en alleen als ik wil reageren log ik in.
Bakkertje, succes en veel plezier in je nieuwe baan!Je komt volgend jaar toch wel naar de MFD?
Sinds 2 maanden heb ik ook betaald werk. 50+ mag ook aan de bak. Door mijn baan zit ik ook veel minder achter de pc.
 ::zwaai::Els

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 14-08-2007, 22:16:29 »
Zo zit het ineen: doe es een voorstel.
(heb ik al gedaan "sportboard"  ;) Maar beste Robbie,wat ik bedoel is; ik ben geen Crew of AL,ik heb geen toegang "achter de schermen" (het AL topic enzo)ik weet dus niet wat daar besproken wordt. Daarom vraag ik (en ik denk dat ik niet de enige ben) of er een insider wil vertellen aan de leden wat RN in de toekomst te bieden heeft.(misschien druk ik mij nu weer verkeerd uit,het is helemaal niet kwaad bedoeld,maar wanneer krijgen we nu eindelijk een antwoord?)
Ik vind het fijn om een reactie van jou te krijgen,maar nu weet ik nog steeds even"veel".

Dit heeft nu totaal niets met Robbie te maken,maar ik wil nog even iets kwijt.
Ik weet dat ik vaak "op het randje" gepost heb.Bij deze wil ik zeggen dat ik daarmee geen slechte bedoelingen had of wat dan ook,maar soms werd ik er meteen op aangesproken dat het zo niet verder kon enzo. Als men nu een oproep doet aan diezelfde mensen  hoe het verder moet,dan komt er geen reactie  ??? ???  Vreemd........

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #44 Gepost op: 14-08-2007, 22:31:50 »

Sinds 2 maanden heb ik ook betaald werk. 50+ mag ook aan de bak. Door mijn baan zit ik ook veel minder achter de pc.

Whahaha, laat ik nou net een artikel lezen over het terughalen van Vutters naar het onderwijs. Maar DIE leeftijd heb jij nog helemaal niet........

Moest even tussendoor...... ;D

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #45 Gepost op: 22-08-2007, 20:00:02 »
ik ben geen Crew of AL,ik heb geen toegang "achter de schermen" (het AL topic enzo)ik weet dus niet wat daar besproken wordt. Daarom vraag ik (en ik denk dat ik niet de enige ben) of er een insider wil vertellen aan de leden wat RN in de toekomst te bieden heeft.(misschien druk ik mij nu weer verkeerd uit,het is helemaal niet kwaad bedoeld,maar wanneer krijgen we nu eindelijk een antwoord?)

Hier dan een andere AL ::joehoe::

Van achter de schermen lezen hoef je niet perse wijzer te worden hoor :) het is niet zo dat wij de antwoorden hebben... wel is het zo dat het zomer is en de meesten er niet zijn of net terug en achter de schermen is het nu eenmaal zo dat eerst iedereen zn mening mag geven en dat er dan pas naar buiten gekomen wordt met een eventueel iets :)

En los daarvan... dit topic van Bodejos is -als ik het goed begrijp- bedoeld voor iedereen, een openbare discussie, dus daar heeft 'achter de schermen' niet zo veel mee te maken :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #46 Gepost op: 22-08-2007, 20:08:02 »
Klopt volledig, Megan. Nou ja, eerlijkgezegd miste ik de laatste tijd wel veel namen, en ik vroeg me af of dat nou echt alleen aan de vakantie lag. Niemand is immers verplicht om regelmatig te posten, dus na 1 dag valt dat niet op. Ik ben toen eens een paar maanden gaan vergelijken, die met elkaar te vergelijken waren, en daarbij viel mij een behoorlijke terugval op. Ik hield rekening met een paar voor de hand liggende verklaringen, maar kwam er dus niet helemaal uit.

Zoals je (misschien met enige verbazing) hebt gezien, heb ik niet alleen het topic als discussie willen openen, maar daarnaast ook iets gezocht, waarmee mensen uit de voeten konden. Het eerste heb je zelf vlak voor je cursus nog gezien (de quiz waar je zelf aan hebt meegedaan) en het tweede is die foto-puzzel.

Ik hou er namelijk niet van om iets te roepen, en dan het initiatief aan anderen te laten.
« Laatst bewerkt op: 22-08-2007, 20:21:39 door Bodejos »

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #47 Gepost op: 23-08-2007, 21:35:35 »
pfffffffffffff pffffffffff pffffffffff ik probeer RN nieuw leven in te blazen :)
Menno is gek

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #48 Gepost op: 24-08-2007, 19:04:56 »
pfffffffffffff pffffffffff pffffffffff ik probeer RN nieuw leven in te blazen :)
Laat Lieke even meeblazen, dan gaat het dubbel zo hard.

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-08-2007, 20:18:23 »
Laat Lieke even meeblazen, dan gaat het dubbel zo hard.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
het lukt niet, maar ik heb wel een houten huisje met 3 biggetjes erin omvergeblazen ::trots::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #50 Gepost op: 24-08-2007, 20:53:41 »
Ik blies net een gat in mijn monitor.

Koop ik toch zeker gewoon een nieuwe?

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 25-08-2007, 15:32:47 »
Toegegeven, ik kom hier de laatste tijd ook nauwelijks meer, maar dat is vooral omdat ik het gewoon saaier vind worden hier, vroeger las ik alle posts in de relaxhoek met veel plezier, maar tegenwoordig is het allemaal saai, saaier, saaist. De helft van de topics zijn van die "spelletjes" als de associatiestring enz. of een topic met hoe laat iemand naar bed is gegaan, nou fijn voor je. Tuurlijk zijn er ook leuke topics, maar het is niet meer zo leuk als het was, ik mis een beetje de gezelligheid. Oh en de vakantie telt ook wel degelijk mee dat het rustiger is. Ik zit in mijn vakantie ook veeeel minder achter de pc :) maar dit is wat ik ook eens kwijt wilde.

En voor Bakkertje: jammer dat je weggaat als mod, maar wel enorm bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor RN  ::bravo:: en succes (+ gefeliciteerd!)  met je nieuwe baan!  ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 25-08-2007, 15:36:28 »
En voor Bakkertje: jammer dat je weggaat als mod, maar wel enorm bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor RN  ::bravo:: en succes (+ gefeliciteerd!)  met je nieuwe baan!  ::bravo::

Dank je wel Mirtjee...het was me al opgevallen dat je minder langskwam op RN...maarre misschien heb je zelf nog suggesties waardoor RN weer aantrekkelijker kan worden voor iedereen?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #53 Gepost op: 25-08-2007, 16:10:28 »
@Mirtjee, het soort topics waar jij het over hebt: ik post daar ook nauwelijks. Het is voor elk wat wils: er zijn ook best mensen die die topics juist wel leuk vinden. Alle respect voor hen.

Mij stond een soort impuls voor ogen. Nieuwe topics, topics die iets vragen van de creativiteit van de forummer. Ik moet zeggen, tot mijn eigen niet geringe verbazing, worden de topics inderdaad ''opgepikt''.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #54 Gepost op: 25-08-2007, 16:11:33 »
Toegegeven, ik kom hier de laatste tijd ook nauwelijks meer, maar dat is vooral omdat ik het gewoon saaier vind worden hier, vroeger las ik alle posts in de relaxhoek met veel plezier, maar tegenwoordig is het allemaal saai, saaier, saaist. De helft van de topics zijn van die "spelletjes" als de associatiestring enz. of een topic met hoe laat iemand naar bed is gegaan, nou fijn voor je. Tuurlijk zijn er ook leuke topics, maar het is niet meer zo leuk als het was, ik mis een beetje de gezelligheid. Oh en de vakantie telt ook wel degelijk mee dat het rustiger is. Ik zit in mijn vakantie ook veeeel minder achter de pc :) maar dit is wat ik ook eens kwijt wilde.

Ja jammer dat je zo weinig post :( Maar je hebt op zich wel gelijk
First you go backwards, but then forwards again

Offline Chriz Zirch

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 28-08-2007, 11:08:49 »

Jij bent gewoon te druk met je collega  ::)

Maar kan me eigenlijk wel vinden in wat Mirtjee zegt. De discussie ontbreekt een beetje. Daarnaast heb ik het gevoel alsof er een overkill aan board is momenteel. De huiskamer is nauwelijks terug te vinden de laatste tijd. Terwijl veel oudgedienden juist deze tijd daar een bepaald topic zoeken *hint hint*

Daarnaast is het natuurlijk de vraag wanneer Daisy en hoe-heet-die-knakker-ook-alweer :P weer eens een Survivor-reeks gaan maken?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 29-08-2007, 11:43:43 »
Ik had hier een hele mooie reactie in gedachten, maar dat was zo'n 15 minuten geleden, toen ik voor het eerst de link widm.com weer eens intypte. Helaas is dit forum zoooo ontzettend langzaam, dat ik nu pas in dit topic ben. Misschien is dat toch ook eens een puntje van verbetering, want zo jaag je uiteraard ook mensen weg. Als je iets niet kunt openen (mensen houden niet van wachten en zeker niet meer dan 5 minuten op één topic!), dan gaan mensen weg hoor. Dan kan je het nog zo gezellig maken als je wilt (of als mensen willen), maar dan bereik je echt nog niets.

En Chriz, als je zegt dat dat topic onvindbaar is, dan ga ik ook niet zoeken. Ik ga niet nog eens een uur zitten wachten totdat ik een keer een aantal pagina's in de huiskamer heb gelezen...

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 29-08-2007, 17:34:26 »
Mijn mening over 'hoe RN weer leven in te blazen': gedraag je als volwassenen, en zeik niet zo! Het valt me op dat de mensen die het meest roddelen en ruziemaken, juist 18+ is. Had ik niet van jullie gedacht... En zo trek je niet bepaald leuke nieuwe forummers aan + de oude garde is het op een gegeven moment zat.

Ik wilde dit even met jullie delen, omdat ik anders beschuldigd word van laf doen op andere fora ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 29-08-2007, 17:48:56 door Floortje »

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #58 Gepost op: 29-08-2007, 17:36:09 »
Hoera, we hebben weer een FF invasie  ::pinokkio::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #59 Gepost op: 29-08-2007, 17:50:41 »
Mijn mening over 'hoe RN weer leven in te blazen': gedraag je als volwassenen, en zeik niet zo! Het valt me op dat de mensen die het meest roddelen en ruziemaken, juist 18+ is. Had ik niet van jullie gedacht... En zo trek je niet bepaald leuke nieuwe forummers aan + de oude garde is het op een gegeven moment zat.

Ik wilde dit even met jullie delen, omdat ik anders beschuldigd wordt van laf doen op andere fora ::hypocriet::

Ja Flinkfout is volwassen wou je zeggen...

Sorry hoor, no offence verder, maar ik moest hem ff plaatsen...

Ik kan me wel vinden in bepaalde kritieken hier.

We mogen niet eens een keertje flink discussiëren, want me moeten het gezellig houden. En inderdaad is de site af en toe heel langzaam.

Nog een puntje van kritiek: de vrijheid van meningsuiting.
Ik weet niet of mensen zich nog herinneren dat ik een keer mot heb gehad met ene persoon hier, omdat ik zei dat ik 'schijtziek' werd van haar. Ik zei dit omdat deze persoon in elk topic van ER-forum plaatste dat ze 'verliefd was op Ilonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::jaja:: ::love:: ::schaam::'
Nu begrijp ik dat dat niet echt een tactische manier van zeggen is, maar ik kreeg vervolgens een heel forum over me heen, die het argument 'vrijheid van meningsuiting' gebruikte. Nu wil ik niet heel flauw doen, maar ik uit toch ook mijn mening? Ook al deed ik dat niet echt tactisch.

Later gebeurde het bijna weer toen iemand in Br33zAhH taal begon te praten, maar gelukkig is dat niet uit de hand gelopen

Eigenlijk is dit een voorbeeld van die argument dat er te weinig discussie mogelijk is.