Mijn mening over 'hoe RN weer leven in te blazen': gedraag je als volwassenen, en zeik niet zo! Het valt me op dat de mensen die het meest roddelen en ruziemaken, juist 18+ is. Had ik niet van jullie gedacht... En zo trek je niet bepaald leuke nieuwe forummers aan + de oude garde is het op een gegeven moment zat.
Ik wilde dit even met jullie delen, omdat ik anders beschuldigd wordt van laf doen op andere fora 
Ja Flinkfout is volwassen wou je zeggen...
Sorry hoor, no offence verder, maar ik moest hem ff plaatsen...
Ik kan me wel vinden in bepaalde kritieken hier.
We mogen niet eens een keertje flink discussiëren, want me moeten het gezellig houden. En inderdaad is de site af en toe heel langzaam.
Nog een puntje van kritiek: de vrijheid van meningsuiting.
Ik weet niet of mensen zich nog herinneren dat ik een keer mot heb gehad met ene persoon hier, omdat ik zei dat ik 'schijtziek' werd van haar. Ik zei dit omdat deze persoon in elk topic van ER-forum plaatste dat ze 'verliefd was op Ilonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

'
Nu begrijp ik dat dat niet echt een tactische manier van zeggen is, maar ik kreeg vervolgens een heel forum over me heen, die het argument 'vrijheid van meningsuiting' gebruikte. Nu wil ik niet heel flauw doen, maar ik uit toch ook mijn mening? Ook al deed ik dat niet echt tactisch.
Later gebeurde het bijna weer toen iemand in Br33zAhH taal begon te praten, maar gelukkig is dat niet uit de hand gelopen
Eigenlijk is dit een voorbeeld van die argument dat er te weinig discussie mogelijk is.