Ik was eerst niet van plan te reageren op hetgeen de FF-invasie genoemd wordt (hoewel ik dat eerlijkgezegd ook een beetje zo voel, maar dit was niet de insteek van deze discussie).
Daarom reageer ik TOCH even op wat Annuh zegt. Annuh, je hebt gelijk wat de traagheid betreft van het forum. Daar kan echter alleen iets aan gebeuren wanneer de hele boel bij een andere server wordt ondergebracht, en die macht heb ik niet.
Volwassen reageren, leuke discussies: prima, dat was mijn insteek. Ik kraak geen mening af, alleen omdat het de mening is van een FF-forummer.
Maar helaas heb ik ook andere ervaringen, wat betreft het volwassen reageren, aan den lijve ondervonden. Dat weet de harde kern van flinkfout maar al te goed. Het systematisch onderuit halen wat met mij gebeurt/gebeurde op FF kan ik met de beste wil van de wereld geen volwassen gedrag noemen. T-shirts met onder meer denigrerende teksten naar mij toe, kan ik geen volwassen gedrag noemen.
Ik was twee jaar geleden welkom op Flinkfout, en een aantal mensen zou ervoor zorgen, dat ik er prettig kon posten, zonder keer op keer te worden aangevallen. Dat werd mij beloofd. Die belofte is niet nagekomen. Ik las denigrerende berichten over mijzelf, geschreven door mensen die mij niet eens kennen. Kan ik nog steeds geen volwassen gedrag noemen.
Er hebben mensen van Flinkfout toegegeven dat ze hebben lopen knoeien met pm-berichten van mij op Realitynet. Zogenaamd uit mijn naam berichten verzenden, waar dan door anderen op werd gereageerd met klachten over mij. En ik wist van niets, kon niet bewijzen dat ik die berichten niet had geschreven. Ik heb me een weg terug naar Realitynet gebaand. Waarom? Omdat ik wist, dat er over mij gelogen is.
Ik kan me een screenshot herinneren, waarin een onjuiste gebruikersnaam stond. De maker van het betreffende pm-bericht heeft later toegegeven ermee te hebben geknoeid.
En waarom dit allemaal moest?
Ik kan me een bericht van Chriz, hier op het RN-forum herinneren, dat ging over ''vergane glorie''. Hij noemde onder meer mijn naam.......wie is er hier vergane glorie?
Sorry, maar verreweg de meeste mensen op Flinkfout: daar heb ik geen moeite mee. Waar ik wel kwaad om word, is dat er hier geroepen wordt dat Flinkfout zo'n gezellig forum is, waar iedereen elkaar respecteert. OK, maar dan moet dit ook voor iedereen gelden. Of zien jullie het als een levenstaak om mensen waarvan jullie de achtergrond niet eens kennen, schaamteloos onderuit te halen?
Een aantal van jullie KENDE mijn achtergrond, en zou me hierin steunen, dat is niet gebeurd.